ik zal ook helpenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:06 schreef marcodej het volgende:
Ik ga nog even grotere profieltjes zoeken btw.
Zet maar hier neer, zet ik ze in de op.quote:
Had je geen kleinere afbeeldingen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:05 schreef marcodej het volgende:
Als het peloton rustig blijft tot en met die laatste serieuze klim zie ik Gesink weinig verliezen.
ik heb 'm al geholpen johquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:12 schreef Nober het volgende:
Als ik 't zo eens bekijk dan is Gesink morgen Abandon.
[..]
Had je geen kleinere afbeeldingen?
Ah Van Poppel, zal ik nu ook een reactie geven als jij: Gesink had toch nooit wat klaargespeeld terwijl ze in Nederland dachten dat hij podium ging halen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu Gesink out is, moet Rabo zich in sit soort etappes laten zien
Zou Tejay 'm niet gaan verdedigen? Hij heeft nu al 10 minuten achterstand, dus een mooi klassement hoeft 'ie niet meer voor te gaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:08 schreef SportmanNR1 het volgende:
Geen spektakel voor het klassement. Paar demarrages op de laatste klim, maar meer niet. Bollentrui heroveren door JH?
Ik hoop nu echt dat VDB ook op z'n smoel gaat...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:21 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Gesink had toch nooit wat klaargespeeld terwijl ze in Nederland dachten dat hij podium ging halen
Dit illustreert perfect wat een idioot je bentquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik hoop nu echt dat VDB ook op z'n smoel gaat...
wie het laatst lacht, lacht het best
Wat heb je tegen VDB?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik hoop nu echt dat VDB ook op z'n smoel gaat...
wie het laatst lacht, lacht het best
Jij bent begonnen...wie haat zaait, zal haat oogstenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:27 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dit illustreert perfect wat een idioot je bent [ afbeelding ]
Dat jij hem nou selectief quote. Hij zegt duidelijk "Van_Poppel, zal ik nu een reactie geven als jij?"quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij bent begonnen...wie haat zaait, zal haat oogsten
Van_Poppel heeft het niet zo op Belgen.quote:
aah op die fietsquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van_Poppel heeft het niet zo op Belgen.
Voeckler en Taaramae staan nog veel te kort, die gaan echt geen ruimte krijgen. En Hushovd heeft opeens nu weer uitzicht een paar dagen extra geel, dus Garmin zal wel willen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:29 schreef Mr_DG het volgende:
Een ritje voor renners als Voeckler, Moncoutie, Hoogerland en Taaramae.
Had je dan een sprint verwacht?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:00 schreef VDBisgod het volgende:
Dat zal geen pelotonsprint worden. Een rit voor de vluchters genre Voeckler, Hoogerland...
Luz Ardiden + Tourmalet wordt het boyquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:09 schreef TLC het volgende:
Morgen wordt Gesink gewoon kwaad wakker en denkt WTF en rijdt iedereen de komende twee weken van de fiets af !![]()
waarop jij zegt;quote:Dat zal geen pelotonsprint worden.
ben je dom ofzoquote:Had je dan een sprint verwacht?
o.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:15 schreef Waaghals het volgende:
hij zegt:
[..]
waarop jij zegt;
[..]
ben je dom ofzo
Ik werd echt moe van dat gezeur van Herbert.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:13 schreef Nober het volgende:
Wordt trouwens nog wat voor Herbert, van wie moet ie nu telkens weten waar ie zit als Gesink eruit is?
Dit is een onvoorspelbare etappe, maar het zal waarschijnlijk hier op uitdraaien. Toch heb ik Gilbert, Rojas en Hushovd erin gezet zodat ik eventueel nog puntjes meegraai.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:14 schreef Ambrosius het volgende:
Leuke etappe, vluchtersgroepje met renners die ver staan (en eventueel de bollen willen pakken).
Ik denk dat dat momenteel niet samengaat en dat je voor 1 van de 2 zal moeten gaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:42 schreef Contador_The_Best het volgende:
Hopelijk wordt het een harde wedstrijd, waarin Gesink wel bijblijft.
waar was jij vanmiddag toen er 40 trollen in de live topics zaten, was fucking irritantquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:17 schreef Ambrosius het volgende:
Doe gewoon even normaal allemaal, zo moeilijk is het toch niet om enigszins met verstand te posten en elkaar niet steeds aan te vallen enzo?
Ik denk dat het tegen gaat vallen voor je.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:42 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als er iemand die nog redelijk goed staat, morgen een demarrage plaatst en dan ook wegblijft. En dan niet één, maar een stuk of drie.
Hopelijk wordt het een harde wedstrijd, waarin Gesink wel bijblijft.
Mensen mogen geen leven hebben?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:51 schreef Cara het volgende:
[..]
waar was jij vanmiddag toen er 40 trillen in de live topics zaten, was fucking irritant
het lijkt me handig een mod aanwezig te hebben ip het moment dat het er toe doetquote:
Hoogstens een troll of 5. De overige 35 werden slachtoffer van dramaqueens die er niet tegen kunnen dat het niet goed gaat met hun favorietje en dat iemand er wat van zegt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:51 schreef Cara het volgende:
[..]
waar was jij vanmiddag toen er 40 trollen in de live topics zaten, was fucking irritant
Dat zou idd best kunnen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat dat momenteel niet samengaat en dat je voor 1 van de 2 zal moeten gaan.
Bij Vacansoleil gaat helemaal niemand voor het klassement, dat zijn allemaal vrijbuiters pur sang. En Mollema staat al vrij ver achter en heeft bovendien niet het niveau dat Gesink normaal gehad zou hebben, dus die zie ik ook niet echt een klassement rijden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:15 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat zou idd best kunnen.
Dan toch maar dat Gesink er bij blijft. Immers, Neerlands hoop he. Maar stel dat hij niet goed hersteld raakt en morgen bij de eerste de beste versnelling van één der favorieten ( of iemand die gewoon in het groepje der favorieten zit ) dan denk ik dat Rob Ruijgh of Bauke Mollema maar voor het klassement zouden gaan. Ruijgh voor Vacansoleil en Mollema voor Rabobank.
Lars of Baukequote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:41 schreef UltraR het volgende:
Gesink start zondag in etappe 9
Robert Gesink staat morgen in ieder geval aan de start van de negende etappe van de Tour de France. Dat vertelde Erik Breukink aan het tv-programma Tour du Jour. “Robert gaat morgen zeker van start,” aldus de technisch directeur van de Rabobank-ploeg.
Gesink had eerder na aankomst van de etappe naar Super-Besse aangegeven te twijfelen over het voortzetten van zijn Tour. Volgens Breukink is er van een vroegtijdige opgave voorlopig geen sprake. “Robert gaat morgen zeker van start,” verklaarde Breukink. “Ik verwacht dat er morgen- net als vandaag – zeker een groepje vooruit blijft. We gaan proberen een renner mee te sturen.”
Barredo, LL Sanchez zijn ook mogelijkheden.quote:
Ehm nee, op een gegeven moment was het vergeven van de trollen en zat je toch wel op een troll of 15 met als hoogtepunt 'kanker Gesink'.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hoogstens een troll of 5. De overige 35 werden slachtoffer van dramaqueens die er niet tegen kunnen dat het niet goed gaat met hun favorietje en dat iemand er wat van zegt.
Verandert er weinig aan dat iemand die kut-Gesink zegt een troll is en iemand die kut-Evans, kut-Vino of kut-Cavendish roept, dat niet is.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:47 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ehm nee, op een gegeven moment was het vergeven van de trollen en zat je toch wel op een troll of 15 met als hoogtepunt 'kanker Gesink'.
Deels wel mee eens, maar het aantal gevallen dat er kut-gesink wordt gezegd is vele malen hoger. Kunnen we trouwens niet een topic openen over Gesink in de koers en een apart topic waar over de koers wordt gepraat? Het ging op een gegeven moment alleen nog maar over Gesink.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Verandert er weinig aan dat iemand die kut-Gesink zegt een troll is en iemand die kut-Evans, kut-Vino of kut-Cavendish roept, dat niet is.
Of iig. zo niet wordt gezien.
Dat is ook niet zo gek, is de belangrijkste Nederland deze ronde.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Deels wel mee eens, maar het aantal gevallen dat er kut-gesink wordt gezegd is vele malen hoger. Kunnen we trouwens niet een topic openen over Gesink in de koers en een apart topic waar over de koers wordt gepraat? Het ging op een gegeven moment alleen nog maar over Gesink.
Net zo goed getroll als iemand zonder aanleiding een renner kut noemt. Wel anders natuurlijk als een renner door zijn gedrag negatief opvalt en daardoor hoon over zich heen krijgt, maar daar hebben we het niet over neem ik aan. Weet niet welk punt je wilt maken maar van degenen die zogenaamd kritiek hadden op Gesink deze middag waren er bijzonder weinig die ook maar enige onderbouwing hadden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Verandert er weinig aan dat iemand die kut-Gesink zegt een troll is en iemand die kut-Evans, kut-Vino of kut-Cavendish roept, dat niet is.
Of iig. zo niet wordt gezien.
Misschien niet, maar Ruijgh kan nog wel eens verrassen, eveneens Mollema.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bij Vacansoleil gaat helemaal niemand voor het klassement, dat zijn allemaal vrijbuiters pur sang. En Mollema staat al vrij ver achter en heeft bovendien niet het niveau dat Gesink normaal gehad zou hebben, dus die zie ik ook niet echt een klassement rijden.
Logisch toch? Wie gaat er nou een dag voor de volgende etappe al opgeven, tenzij die echt botbreuken heeft maar dat heeft Gesink niet. Zijn twitterbericht was duidelijk: ''KUTDAG'', die heb je wel eens, dat wil niet meteen afstappen betekenen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:41 schreef UltraR het volgende:
Gesink start zondag in etappe 9
Robert Gesink staat morgen in ieder geval aan de start van de negende etappe van de Tour de France. Dat vertelde Erik Breukink aan het tv-programma Tour du Jour. “Robert gaat morgen zeker van start,” aldus de technisch directeur van de Rabobank-ploeg.
Gesink had eerder na aankomst van de etappe naar Super-Besse aangegeven te twijfelen over het voortzetten van zijn Tour. Volgens Breukink is er van een vroegtijdige opgave voorlopig geen sprake. “Robert gaat morgen zeker van start,” verklaarde Breukink. “Ik verwacht dat er morgen- net als vandaag – zeker een groepje vooruit blijft. We gaan proberen een renner mee te sturen.”
Hij verloor tijd, typisch Nederlands, net niet... etcetera... dat krijg je automatisch.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:55 schreef Ericr het volgende:
[..]
Weet niet welk punt je wilt maken maar van degenen die zogenaamd kritiek hadden op Gesink deze middag waren er bijzonder weinig die ook maar enige onderbouwing hadden.
Dan zou ik denken 'Okay pa, voor jou ga ik even alle fysieke ellende proberen te vergeten en de ballen uit mijn broek rijden' ipv huilie doen.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:54 schreef Nober het volgende:
Maar ik las net dat Robert's vader gisteren jarig was misschien speelt dat toch wel heel erg mee.
Als je op een minuut van de top binnenkomt lijkt mij dat hij alles gegeven heeft wat hij kon.quote:Dan zou ik denken 'Okay pa, voor jou ga ik even alle fysieke ellende proberen te vergeten en de ballen uit mijn broek rijden' ipv huilie doen.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:05 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
De dag van de waarheid voor Robert..
hoezo?quote:Op zondag 10 juli 2011 10:32 schreef TheArt het volgende:
Ik denk dat er wel eens bijzonder weinig kan gebeuren.
Omdat heel veel ook heel ver van de aankomst ligt en de klassementsmannen zullen wel wachten.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hoezo?Er komen 3 bergen van C2 die best pittig zijn. 3 bergen van C3 en 2 bergen van C4
Johnny gaat ook hoorquote:Op zondag 10 juli 2011 10:37 schreef kiwiduck het volgende:
Robbie Ruijgh gaat met Moncoutie wegspringen en een klein groepje! Moncoutie de bollen, Robbie de rit!
Ik snap je. Het echte spektakel begint pas bij de Tourmalet en Luz Ardidenquote:Op zondag 10 juli 2011 10:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat heel veel ook heel ver van de aankomst ligt en de klassementsmannen zullen wel wachten.
Wat profielen van vandaag:
Pas de Peyrol:
[ afbeelding ]
Col du Perthus:
[ afbeelding ]
Col de Cère:
[ afbeelding ]
Col de Prat de Bouc:
[ afbeelding ]
Maar ik ben bang voor van Garderenquote:Op zondag 10 juli 2011 10:40 schreef kiwiduck het volgende:
Daarom zal er een groepje mogen wegrijden, niemand die ze terug wil halen...
En Johnny mag ook mee, alleen als Robbie ook gaat...
Hij was sterk gisteren, maar werd teveel gepiepeld... Wel een fijne renner!quote:
Rui Costa bleef ook voor uit.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:42 schreef Temlin het volgende:
Hoogerland gaat wel, maar omdat hij voor de bollen gaat wint hij de etappe niet.
In de echte bergen wel denk ik.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:45 schreef Maver24 het volgende:
Waar zijn de oude tijden gebleven dat je al om 10 uur of 11 uur naar de Etappe ging kijken op de NOS, krijgen we dat dit jaar nog ?
quote:Op zondag 10 juli 2011 10:45 schreef Maver24 het volgende:
Waar zijn de oude tijden gebleven dat je al om 10 uur of 11 uur naar de Etappe ging kijken op de NOS, krijgen we dat dit jaar nog ?
Vroeger had je ochtend- en middagetappes en daarnaast ritten van boven de 300 km....beiden wordt niet meer gedaan.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:45 schreef Maver24 het volgende:
Alsof iemand hier dat ooit heeft meegemaaktquote:Op zondag 10 juli 2011 10:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vroeger had je ochtend- en middagetappes en daarnaast ritten van boven de 300 km....beiden wordt niet meer gedaan.
Ja....dat was niet in de middeleeuwen.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:51 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Alsof iemand hier dat ooit heeft meegemaakt
Wel voor het laatst midden jaren '80, dus dan kijk je toch al gauw een 25-30 jaar... Dat redden de meesten niet hier denk ik... Rustdagen heb je standaard al sinds de jaren '70, hoewel het gebruikelijk maar 1 rustdag was, meestal tussen de Alpen en Pyreneeën in.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja....dat was niet in de middeleeuwen.
In de tijd dat ik wielrennen begon te kijken was dat nog redelijk gebruikelijk. Rustdagen had men toen ook nog nooit van gehoord en valhelmen deed men ook niet aan, net zo min als oortjes en een ploegentijdrit van 100km of meer hoorde er ook gewoon bij.
Dat zou wel een typische Breukink-move zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:42 schreef UltraR het volgende:
Zal je zien dat het Niermann of Tjallingi wordt.
Ik denk dat Michael hem gaat overtreffen...quote:Op zondag 10 juli 2011 11:07 schreef PirE het volgende:
[..]
Funbetje
Hoe vaak zegt Herbert Dijkstra: "Waar zit Gesink"
- Over 50.5
- Under 50.5
Begin jaren '90 begonnen ze ook weleens om een uur of 11 's ochtends tijdens de bergetappe's. Toen hadden we Breukink voor het klassement.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:52 schreef Maver24 het volgende:
ik kan mij nog wel een keer herinneren dat we een bergetappe hadden en dat mart smeets nog commentaar gaf en dat we al om 10 uur begonnen maar ja dat zal dus wel iets van vroeger zijn geweest
Jammer inderdaadquote:Op zondag 10 juli 2011 11:07 schreef vivelafete het volgende:
Garate zal vandaag iet meer op de fiets stappen. Toch wel jammer.
Erg jammer inderdaad.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:07 schreef vivelafete het volgende:
Garate zal vandaag iet meer op de fiets stappen. Toch wel jammer.
Ik weet het...ik ben een oude lul.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:07 schreef kiwiduck het volgende:
[..]
Wel voor het laatst midden jaren '80, dus dan kijk je toch al gauw een 25-30 jaar.
Oh man, prachtig. Ik weet nog wel, die hele etappe integraal uitzenden. Vertrekken vanuit een prachtig Zwitsers bergdorp, paar mooie haardspeldbochten na het dal. Het gras groener dan groen.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:45 schreef Maver24 het volgende:
Jep, denk ook dat Gesink wel in het peleton binnen komt.quote:
Ik ook. Prachtig. Een Tour is ook heerlijk om aan te zetten maar de eerste uren ook gewoon met andere dingen in huis bezig te zijn. Heerlijk op de achtergrond.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:02 schreef Chiappucci het volgende:
Dat is nog niet zo heel lang geleden hoor. Ik volg de Tour vanaf ca. 1998, maar kan me echt nog wel bergetappes herinneren die om 10.30 uur van start gingen.
Vaak waren dat die traditionele bergetappes met Portet d'Aspet, Mente, Aspin, Portillon, Peyresourde, Val Louron etc.
Sjonnie denk ikquote:Op zondag 10 juli 2011 12:21 schreef Sdivad het volgende:
"Immediate attack of Vacansoleil"
Goed bezig!
Dankje. Ik zat aan die *** telegraafticker vast die na 10 minuten nog niet wist dat vinokourov ontsnapt was.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
http://gaps.letour.fr/us.php
Hier kan je de etappe volgen
Nee, want de tv-uitzending begint pas over 2 uurquote:Op zondag 10 juli 2011 12:22 schreef Lann555 het volgende:
Is er een manier om dit vanaf het begin te zien? De tv uitzending begint pas over 2 uur
Daarvoor heeft letour.fr de tourticker uitgevondenquote:Op zondag 10 juli 2011 12:22 schreef Lann555 het volgende:
Is er een manier om dit vanaf het begin te zien? De tv uitzending begint pas over 2 uur
Alleen de ticker.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:22 schreef Lann555 het volgende:
Eurosport?quote:Op zondag 10 juli 2011 12:22 schreef Lann555 het volgende:
twitter:andremeganck twitterde op zondag 10-07-2011 om 12:24:04#tdf #sporza - na een paar km - twee koplopers - Liewe Westra DCM en Anthony Charteau EUR - reageer retweet
Dat betekent toch niet dat ie de enige is die aanvalt bij Vacansoleil? Zo wordt de kans wel heel klein om in de ontsnapping te zitten.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Lieuwe?Ik dacht dat sjonnie voor de aanval ging.
Jammer, het is vandaag niet echt een dag voor Lieuwe al kan hij er op moraal misschien nog doorkomen. Ze zouden beter renners als Marcato en de Gendt vooruitsturen.quote:
Ze moeten een alarm op gesinks kop plakkenquote:Op zondag 10 juli 2011 12:27 schreef Ascendancy het volgende:
Hoeveel keer zal Herbert vandaag vragen waar Gesink zit en wie gaat het tellen?
Ik denk 16 keer...quote:Op zondag 10 juli 2011 12:27 schreef Ascendancy het volgende:
Hoeveel keer zal Herbert vandaag vragen waar Gesink zit en wie gaat het tellen?
Mogen ze inderdaad allemaal pas beginnenquote:
Oh wow, dat is vet. Als ze zoiets nu met alle renners deden, hoeft Herbert alleen maar steeds het hectometerpaaltje te noemen waar Gesink nu weer langs gesjeesd is.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:24 schreef np101 het volgende:
http://data.srmlive.de/TDF/
Hiermee kan je een paar rijders uit het peleton live volgen.
Herbert heeft een eigen oortje aan Gesink gegeven: "he psst, Gesink, waar ben je? Zwaai eens, want ik zie je niet".quote:Op zondag 10 juli 2011 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze moeten een alarm op gesinks kop plakken
Was ook wel voorspelbaar, dit is een typische dag voor vluchters.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:34 schreef TheArt het volgende:
Westra ook gepakt. Het gaat slag om slinger aanvallen worden in het eerste uur.
Is wel de bedoeling, dit zei Breukink gisteren in de avondetappe.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:35 schreef Chiappucci het volgende:
De ticker is goed bezig in ieder geval...... Hopelijk gaan de Rabo-jongens ook eens mee in de aanval. Zou mooi zijn.
Waarna de ploegleider denkt dat ie lek heeft gereden en het na 10 valse meldingen niet meer gelooft zodat Robert , wanneer hij echt lekrijdt, een kwartier moet wachtenquote:Op zondag 10 juli 2011 12:32 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Herbert heeft een eigen oortje aan Gesink gegeven: "he psst, Gesink, waar ben je? Zwaai eens, want ik zie je niet".
Ze zullen wel mee proberen te gaan. Of het lukt in de definitieve ontsnapping te zitten, is de vraag natuurlijk. Maar ik zie het hier wel weer gebeuren als ze niet meezitten in de vlucht die wel de ruimte krijgt, dat ze dan weer bakken kritiek krijgen. Want dat is zo makkelijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:35 schreef Chiappucci het volgende:
De ticker is goed bezig in ieder geval...... Hopelijk gaan de Rabo-jongens ook eens mee in de aanval. Zou mooi zijn.
Dit is kopman werk. Straks valt Johnny comfortabel aanquote:Op zondag 10 juli 2011 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Lieuwe?Ik dacht dat sjonnie voor de aanval ging.
Zag ik ook inderdaad, maar voor hetzelfde geld zitten er 40 renners tussen die niet op het kaartje verschijnenquote:Op zondag 10 juli 2011 12:38 schreef TheArt het volgende:
Leuk om te volgen: http://data.srmlive.de/TDF/
Volgens mij probeert Oss nu weg te komen.
Hij reed een paar minuutjes wel flink wat harder dan de rest, dus ik denk toch dat ie het probeerdequote:Op zondag 10 juli 2011 12:38 schreef Sdivad het volgende:
We rijden over de D909 overigens, voor de mensen met een kaart op schoot.
[..]
Zag ik ook inderdaad, maar voor hetzelfde geld zitten er 40 renners tussen die niet op het kaartje verschijnen
Hun mobiel met GPS wordt gevolgd?quote:Op zondag 10 juli 2011 12:38 schreef TheArt het volgende:
EDIT: Oss ingelopen.
Roy en Borghini gaan doodquote:Op zondag 10 juli 2011 12:38 schreef TheArt het volgende:
Oh, er komt dadelijk een knikje, mensen, dat knikje komt er zo aan. Daar is het knikje, oh nee, dit is het knikje nog niet, zodadelijk komen ze door een knikje.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:38 schreef Sdivad het volgende:
We rijden over de D909 overigens, voor de mensen met een kaart op schoot.
[..]
Zag ik ook inderdaad, maar voor hetzelfde geld zitten er 40 renners tussen die niet op het kaartje verschijnen
Volgens mij lijkt dat maar zo. Er zijn meer renners zonder gps dan met gps, dus het merendeel van het peloton zie je niet.quote:
En dan ook ff de site aan de NOS doorgeven, zien ze meteen waar Gesink zit.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:43 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Volgens mij lijkt dat maar zo. Er zijn meer renners zonder gps dan met gps, dus het merendeel van het peloton zie je niet.
Van mij mogen ze alle renners wel zo'n zender geven
Ik kijk ook niet alleen naar zijn positie, maar ook naar zijn hartslag en die lag bij hem toen een stuk hoger dan bij de rest.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:43 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Volgens mij lijkt dat maar zo. Er zijn meer renners zonder gps dan met gps, dus het merendeel van het peloton zie je niet.
Van mij mogen ze alle renners wel zo'n zender geven
Oss ook.quote:
Dat staat er onder.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:49 schreef Pedroso het volgende:
Wat zijn de betekenissen van de metingen ? De eerste (paars) is de snelheid en wat zijn de andere 3 ?
leuke toolquote:Op zondag 10 juli 2011 12:38 schreef TheArt het volgende:
Aantal rotaties van het wiel per minuut, hartslag en wattagequote:Op zondag 10 juli 2011 12:49 schreef Pedroso het volgende:
Wat zijn de betekenissen van de metingen ? De eerste (paars) is de snelheid en wat zijn de andere 3 ?
Dat zijn Cancellara en Chavanel S. de cyborgs van het peloton.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:50 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij kloppen die meters niet 2 renners hebben geen hartslag
Cancellara heeft zijn motor natuurlijk aanquote:Op zondag 10 juli 2011 13:00 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Dat zijn Cancellara en Chavanel S. de cyborgs van het peloton.
quote:12:16 - 208 km - "Geen zorgen"
Robert Gesink vanmorgen bij de start: "Ik heb goed geslapen. Ik maak me geen zorgen over het halen van de finish", aldus een montere Nederlander. "Het tweede deel van de Tour gaan we een andere Gesink zien."
Da's wel een enorm verschil met gisteren, toen leek het een kwestie van tijd voor hij af zou stappen...quote:
MWoa en toch van wat je gister en eergister hoorde, dat is niet de Gesink van vorig jaar of twee jaar terug. Toch mentaal iets geknakt...quote:
Laten we hopen dat het meer is dan zichzelf moed inpraten.quote:
Ze laten hem vast niet gaan hoor.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het meer is dan zichzelf moed inpraten.
Gesink demareren en zijn minuutje terugpakken
zonder ergquote:Op zondag 10 juli 2011 13:10 schreef TheArt het volgende:
Valpartij met Millar, Bak, Zubeldia en Zeits.
Een andere mogelijkheid is dat hij gewoon realistisch was.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:08 schreef franklop het volgende:
[..]
MWoa en toch van wat je gister en eergister hoorde, dat is niet de Gesink van vorig jaar of twee jaar terug. Toch mentaal iets geknakt...
Jaquote:Op zondag 10 juli 2011 13:11 schreef Kirov het volgende:
Is dat die Zubeldia die wel aardig berg op kan?
Die gaat op die colletjes wat minuten verliezen, als er niet snel een groepje weggaatquote:
quote:
http://gaps.letour.fr/fr.phpquote:Op zondag 10 juli 2011 13:13 schreef Maver24 het volgende:
Welke sites kijken jullie nog meer , kan ik ze ff in me favorieten zetten
Barredo staat op 2.25quote:Op zondag 10 juli 2011 13:14 schreef Kirov het volgende:
Barredo weg? Geven ze Gesink echt op nu?
En Barredo staat toch op iets van 2 minuten van de gele trui?
denk dat dit het antwoord isquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 13:14 schreef TheArt het volgende:
Het is gewoon hopen dat er snel een groep wegrijdt, waardoor het stilvalt in het peloton.
daar werk je dan een heel jaar voorquote:
Zou mooi zijn als ze dat verderop nog 's gaan proberen.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:17 schreef franklop het volgende:
Evans en Gilbert schijnen ook aangevallen te hebben
quote:Op zondag 10 juli 2011 13:17 schreef franklop het volgende:
Evans en Gilbert schijnen ook aangevallen te hebben
14u.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:18 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
![]()
Zendt er een externe zender al uit?
Link plz?
tourtickerzquote:Op zondag 10 juli 2011 13:18 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
![]()
Link plz?
Dat kan niet, aangezien de Fransen pas na 2 uur beginnen.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:18 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
![]()
Link plz?
nee voor de duizendste keerquote:Op zondag 10 juli 2011 13:18 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
![]()
Link plz?
Nee overal livetickers/ RSS feeds..quote:Op zondag 10 juli 2011 13:18 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
![]()
Link plz?
quote:Op zondag 10 juli 2011 13:19 schreef Godshand het volgende:
Ff tussendoor, die Gilbert is toch eigenlijk een sprinter? Of heb ik het nu mis?
http://gaps.letour.fr/us.phpquote:Op zondag 10 juli 2011 13:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom een Franse en niet gewoon een Nederlandse?
die van telegraaf loopt 10 jaar achterquote:Op zondag 10 juli 2011 13:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
http://gaps.letour.fr/nl.phpquote:Op zondag 10 juli 2011 13:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee, specialist in heuvelklassiekers. Maar daarnaast ook een aardige sprintquote:Op zondag 10 juli 2011 13:19 schreef Godshand het volgende:
Ff tussendoor, die Gilbert is toch eigenlijk een sprinter? Of heb ik het nu mis?
Dan kan het niet anders dan dat Gesink gewoon in het peloton zit. Anders gaan Barredo en Ten Dam niet aanvallen.quote:
I'm spoiled, sorry.quote:
Kap nou eens met dat gejank over de tijdquote:Op zondag 10 juli 2011 13:21 schreef Maver24 het volgende:
Wat gebeurd er veel, en waarom wordt het niet uitgezonden op tv, echt slecht
Of het is echt einde verhaal gesink.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan kan het niet anders dan dat Gesink gewoon in het peloton zit. Anders gaan Barredo en Ten Dam niet aanvallen.
Da's Engelsquote:
Deze niet dan? Want dan gebruik ik deze voortaan.. Zeker gezien ie kennelijk ook in het Nederlands is.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die van telegraaf loopt 10 jaar achter
quote:Op zondag 10 juli 2011 13:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://gaps.letour.fr/nl.php
Maar ik doe de Franse omdat ie sneller en completer is.
Kwestie van geld, zoals zoveel zaken in de wereld...quote:Op zondag 10 juli 2011 13:21 schreef Maver24 het volgende:
Wat gebeurd er veel, en waarom wordt het niet uitgezonden op tv, echt slecht
kan je ook andere berichten plaatsen dan afzeikberichtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |