ik zal ook helpenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:06 schreef marcodej het volgende:
Ik ga nog even grotere profieltjes zoeken btw.
Zet maar hier neer, zet ik ze in de op.quote:
Had je geen kleinere afbeeldingen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:05 schreef marcodej het volgende:
Als het peloton rustig blijft tot en met die laatste serieuze klim zie ik Gesink weinig verliezen.
ik heb 'm al geholpen johquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:12 schreef Nober het volgende:
Als ik 't zo eens bekijk dan is Gesink morgen Abandon.
[..]
Had je geen kleinere afbeeldingen?
Ah Van Poppel, zal ik nu ook een reactie geven als jij: Gesink had toch nooit wat klaargespeeld terwijl ze in Nederland dachten dat hij podium ging halen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu Gesink out is, moet Rabo zich in sit soort etappes laten zien
Zou Tejay 'm niet gaan verdedigen? Hij heeft nu al 10 minuten achterstand, dus een mooi klassement hoeft 'ie niet meer voor te gaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:08 schreef SportmanNR1 het volgende:
Geen spektakel voor het klassement. Paar demarrages op de laatste klim, maar meer niet. Bollentrui heroveren door JH?
Ik hoop nu echt dat VDB ook op z'n smoel gaat...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:21 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Gesink had toch nooit wat klaargespeeld terwijl ze in Nederland dachten dat hij podium ging halen
Dit illustreert perfect wat een idioot je bentquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik hoop nu echt dat VDB ook op z'n smoel gaat...
wie het laatst lacht, lacht het best
Wat heb je tegen VDB?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik hoop nu echt dat VDB ook op z'n smoel gaat...
wie het laatst lacht, lacht het best
Jij bent begonnen...wie haat zaait, zal haat oogstenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:27 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dit illustreert perfect wat een idioot je bent [ afbeelding ]
Dat jij hem nou selectief quote. Hij zegt duidelijk "Van_Poppel, zal ik nu een reactie geven als jij?"quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij bent begonnen...wie haat zaait, zal haat oogsten
Van_Poppel heeft het niet zo op Belgen.quote:
aah op die fietsquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van_Poppel heeft het niet zo op Belgen.
Voeckler en Taaramae staan nog veel te kort, die gaan echt geen ruimte krijgen. En Hushovd heeft opeens nu weer uitzicht een paar dagen extra geel, dus Garmin zal wel willen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:29 schreef Mr_DG het volgende:
Een ritje voor renners als Voeckler, Moncoutie, Hoogerland en Taaramae.
Had je dan een sprint verwacht?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:00 schreef VDBisgod het volgende:
Dat zal geen pelotonsprint worden. Een rit voor de vluchters genre Voeckler, Hoogerland...
Luz Ardiden + Tourmalet wordt het boyquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:09 schreef TLC het volgende:
Morgen wordt Gesink gewoon kwaad wakker en denkt WTF en rijdt iedereen de komende twee weken van de fiets af !![]()
waarop jij zegt;quote:Dat zal geen pelotonsprint worden.
ben je dom ofzoquote:Had je dan een sprint verwacht?
o.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:15 schreef Waaghals het volgende:
hij zegt:
[..]
waarop jij zegt;
[..]
ben je dom ofzo
Ik werd echt moe van dat gezeur van Herbert.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:13 schreef Nober het volgende:
Wordt trouwens nog wat voor Herbert, van wie moet ie nu telkens weten waar ie zit als Gesink eruit is?
Dit is een onvoorspelbare etappe, maar het zal waarschijnlijk hier op uitdraaien. Toch heb ik Gilbert, Rojas en Hushovd erin gezet zodat ik eventueel nog puntjes meegraai.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:14 schreef Ambrosius het volgende:
Leuke etappe, vluchtersgroepje met renners die ver staan (en eventueel de bollen willen pakken).
Ik denk dat dat momenteel niet samengaat en dat je voor 1 van de 2 zal moeten gaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:42 schreef Contador_The_Best het volgende:
Hopelijk wordt het een harde wedstrijd, waarin Gesink wel bijblijft.
waar was jij vanmiddag toen er 40 trollen in de live topics zaten, was fucking irritantquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:17 schreef Ambrosius het volgende:
Doe gewoon even normaal allemaal, zo moeilijk is het toch niet om enigszins met verstand te posten en elkaar niet steeds aan te vallen enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |