ik zal ook helpenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:06 schreef marcodej het volgende:
Ik ga nog even grotere profieltjes zoeken btw.
Zet maar hier neer, zet ik ze in de op.quote:
Had je geen kleinere afbeeldingen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:05 schreef marcodej het volgende:
Als het peloton rustig blijft tot en met die laatste serieuze klim zie ik Gesink weinig verliezen.
ik heb 'm al geholpen johquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:12 schreef Nober het volgende:
Als ik 't zo eens bekijk dan is Gesink morgen Abandon.
[..]
Had je geen kleinere afbeeldingen?
Ah Van Poppel, zal ik nu ook een reactie geven als jij: Gesink had toch nooit wat klaargespeeld terwijl ze in Nederland dachten dat hij podium ging halen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu Gesink out is, moet Rabo zich in sit soort etappes laten zien
Zou Tejay 'm niet gaan verdedigen? Hij heeft nu al 10 minuten achterstand, dus een mooi klassement hoeft 'ie niet meer voor te gaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:08 schreef SportmanNR1 het volgende:
Geen spektakel voor het klassement. Paar demarrages op de laatste klim, maar meer niet. Bollentrui heroveren door JH?
Ik hoop nu echt dat VDB ook op z'n smoel gaat...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:21 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Gesink had toch nooit wat klaargespeeld terwijl ze in Nederland dachten dat hij podium ging halen
Dit illustreert perfect wat een idioot je bentquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik hoop nu echt dat VDB ook op z'n smoel gaat...
wie het laatst lacht, lacht het best
Wat heb je tegen VDB?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik hoop nu echt dat VDB ook op z'n smoel gaat...
wie het laatst lacht, lacht het best
Jij bent begonnen...wie haat zaait, zal haat oogstenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:27 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dit illustreert perfect wat een idioot je bent [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |