abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99292500
De enige wetenschap die ik nu heb is dat alle opgetrommelde wijsneuzerige 'wetenschappers' als een bok op de haverkist reageren om alles te ( trachten) onkrachten..(heb alleen AVerstraten nog niet gespot..;) (maar die zit nu vast ergens zijn vingers blauw te tikken op de finale..;)
Ik heb mijn best gedaan..goed gedaan hoor jongens...tot later.. ;)
pi_99294124
dus jij gelooft blindelinks erin?
Net zoals je filmpje dat er meltdowns zouden zijn in amerika op 7 juli XD
  zondag 10 juli 2011 @ 21:15:06 #103
52513 whosvegas
The Trickster
pi_99294349
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 20:42 schreef Maron het volgende:
De enige wetenschap die ik nu heb is dat alle opgetrommelde wijsneuzerige 'wetenschappers' als een bok op de haverkist reageren om alles te ( trachten) onkrachten..(heb alleen AVerstraten nog niet gespot..;) (maar die zit nu vast ergens zijn vingers blauw te tikken op de finale..;)
Ik heb mijn best gedaan..goed gedaan hoor jongens...tot later.. ;)
Iedereen mag geloven wat hij/zij wil.
Maar ik zeg, gewoon dat het wetenschappelijk gezien onzin. Er worden mensen echt bang gemaakt, door al die doem verhalen. Terwijl dat helemaal nergens voor nodig is! Lees het volgende topic maar door:
Poolshift

Op wil jij soms mensen bang maken? Of ben je zelf bang voor wat er gaat gebeuren?
Are you nuts??
pi_99294487
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:15 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Iedereen mag geloven wat hij/zij wil.
Maar ik zeg, gewoon dat het wetenschappelijk gezien onzin. Er worden mensen echt bang gemaakt, door al die doem verhalen. Terwijl dat helemaal nergens voor nodig is! Lees het volgende topic maar door:
Poolshift

Op wil jij soms mensen bang maken? Of ben je zelf bang voor wat er gaat gebeuren?
Maron had al een keer ongein gepost over meltdowns in amerika door het leger op 7 juli.
http://beforeitsnews.com/story/741/724/Elenin_-_7-7_Warning.html
door maron gepost in eerdere topic.
pi_99294883
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:10 schreef knight18 het volgende:
dus jij gelooft blindelinks erin?
Net zoals je filmpje dat er meltdowns zouden zijn in amerika op 7 juli XD
Blindelinks/Blindelings geloven vind ik overdreven, dan zou ik een blinde vink zijn..;)
pi_99294911
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:17 schreef knight18 het volgende:

[..]

Maron had al een keer ongein gepost over meltdowns in amerika door het leger op 7 juli.
http://beforeitsnews.com/story/741/724/Elenin_-_7-7_Warning.html
door maron gepost in eerdere topic.
't Is vandaag 10 juli. *zucht*
  zondag 10 juli 2011 @ 21:43:59 #107
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_99296062
Wat er ook gebeurt, ik vind dit een heel leuke discussie. En mag ik de aanwezigen dan ook vriendelijk vragen om zowel ontopic als lief voor elkaar te blijven? Thanks :s)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_99296146
ik doe geen dwergster kwaad:)
pi_99296399
Ik tel alleen aardbevingen groter dan 7.5 als zware aardbevingen.
Anders telt het niet mee voor Elenin. :+
pi_99296648
Ik wil toch graag iets meer weten over die "alignments". Waar kan ik het "alignment" van 7 juli vinden?
pi_99296658
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:45 schreef knight18 het volgende:
ik doe geen dwergster kwaad:)
Dat is lief!
pi_99296970
Nog maar een beetje 'ongein' dan..http://www.youtube.com/user/NancyRedStar
(Is maar een beetje "gewauwel" van een paar ouwe Eskimo's hoor ;) Niet echt iets om serieus te nemen)...maar toch wel vermakelijk..
Have fun.. :*
pi_99297157
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:01 schreef Maron het volgende:
Nog maar een beetje 'ongein' dan..http://www.youtube.com/user/NancyRedStar
(Is maar een beetje "gewauwel" van een paar ouwe Eskimo's hoor ;) Niet echt iets om serieus te nemen)...maar toch wel vermakelijk..
Have fun.. :*
Niet zo snel :)
Ik ben nog bezig met de wetenschappellijke feiten in je vorige video :7
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_99297230
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:55 schreef AVerstraten het volgende:
Ik wil toch graag iets meer weten over die "alignments". Waar kan ik het "alignment" van 7 juli vinden?
Misschien es vragen aan iemand die een beetje verstand heeft over het onderwerp ?
:P
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_99297347
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:05 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Niet zo snel :)
Ik ben nog bezig met de wetenschappellijke feiten in je vorige video :7
Eskimo's moet je niet serieus nemen @UncleScorp..dat zou je toch onderhand wel moeten weten..
Dat zijn Indianenverhalen..;)
pi_99297444
Waarom post je het als je zelf vindt dat we het niet serieus moeten nemen?
pi_99297482
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:10 schreef AVerstraten het volgende:
Waarom post je het als je zelf vindt dat we het niet serieus moeten nemen?
http://alamongordo.com/general/elenin-timeline/
pi_99297499
Eskimo's staan dichter bij de natuur.
pi_99297682
quote:
Bedankt voor de tijdlijn.
Al moet ik wel zeggen dat de schrijver nogal hysterisch overkomt.
pi_99297809
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:15 schreef 22 het volgende:

[..]

Bedankt voor de tijdlijn.
Al moet ik wel zeggen dat de schrijver nogal hysterisch overkomt.
Volgens deze tijdlijn zijn alle zware aardbevingen terug te leiden op elenin:P. Maar ik zie er maar een paar staan.
pi_99297822
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:12 schreef 22 het volgende:
Eskimo's staan dichter bij de natuur.
HET IS INUIT
pi_99298097
quote:
99s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:18 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

HET IS INUIT
Sorry hoor, maar..
Eskimo is de verzamelnaam voor inheemse bevolkingsgroepen die Groenland, het noorden van Canada, Alaska en het uiterste oosten van Siberië bewonen.
In de Verenigde Staten worden Eskimo's ook wel Native Alaskans genoemd.

Alhoewel de Canadese Eskimo's zelf liever met hun eigen woord "Inuit" (dat mens betekent) zouden worden aangeduid, is "Eskimo" de Nederlandse aanduiding voor de gehele bevolkingsgroep. De Groenlandse Eskimo's noemen zichzelf de Kalaallit en hun taal het Kalaallisut. In Canada wordt meestal de variant Inuktitut gesproken. Een aanzienlijke minderheid in Alaska en het noordoosten van het Russische Verre Oosten noemt zichzelf Yupik (of Yup'ik).
pi_99298114
quote:
Dank je, dat is interessant, ik zie dat Elenin al van alles teweeg bracht lang voordat hij werd ontdekt. Ik zie ook - bij 15 augustus 2011 bijvoorbeeld - dat Elenin ook als hij niet in een of ander "alignment" staat, narigheid veroorzaakt. Dat is wel handig voor de voorspellers, het komt gewoon altijd door Elenin, alignment of geen alignment. Ik zie ook dat er melding wordt gemaakt van komeet Honda, die gek genoeg geen enkele invloed heeft op wat er op de aarde gebeurt. Wat is dan het verschil tussen deze twee kometen? En ik zie ook dat na 2012 alles gewoon doorgaat en dat ook in 2015, als Elenin al lang en breed weer verdwenen uit ons planetaire systeem, hij toch nog steeds in alignments kan staan en aardbevingen veroorzaken. Dat is nog eens bijzonder!
pi_99298164
aardbevingen van 2010 worden gelinkt aan elenin. Dit terwijl hij dan ver, heel ver uit ons stelsel was. rara?
pi_99298235
Aardbevingen van na 2011 bedoel je ws?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')