Ja, Nina heeft haar behoorlijk getriggerdquote:Op zondag 10 juli 2011 22:44 schreef Frey het volgende:
[..]
En toen Wiet haar excuses aan kwam bieden, werd ze ook nog eens publiekelijk voor schut gezet.
En toch blijft het jammer dat ze Frits hiervoor gebruikt hebbenquote:Op zondag 10 juli 2011 22:53 schreef Frey het volgende:
Dat geestengedoe sloeg achteraf dus wel ergens op. Het zat gewoon allemaal in Wiets hoofd, vooral door de eenzaamheid. Het heeft alleen even geduurd voordat het echt naar buiten kwam.
Er was geen Frits, alleen Wiet.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:58 schreef roos85 het volgende:
En toch blijft het jammer dat ze Frits hiervoor gebruikt hebben
Ja oke. ik was in het begin toch wel beetje bang dat ze het personage Frits nog verder om zeep zouden helpen..quote:Op zondag 10 juli 2011 22:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Er was geen Frits, alleen Wiet.
Het zou jammer zijn als er echt een geest was.
Ik ook maar Wiet is gewoon gek gelukkig.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja oke. ik was in het begin toch wel beetje bang dat ze het personage Frits nog verder om zeep zouden helpen..
Daar waren we allemaal bang voor toen. Maar achteraf verandert er wat dat betreft gelukkig niets.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:01 schreef roos85 het volgende:
Ja oke. ik was in het begin toch wel beetje bang dat ze het personage Frits nog verder om zeep zouden helpen..
Hebben de schrijvers toch nog iets goeds gedaanquote:Op zondag 10 juli 2011 23:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Daar waren we allemaal bang voor toen. Maar achteraf verandert er wat dat betreft gelukkig niets.
nou daarom juist...quote:Op zondag 10 juli 2011 23:11 schreef Frey het volgende:
Dat ze het echt als "haar" personage ziet, terwijl ze zelf een recast was...
Misschien dat ze Wiet in de toekomst iets met Sil laten krijgen, ze hebben beiden iets op hun kerfstok zittenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:01 schreef James1988 het volgende:
Wiet's personage moet zeker nog een verhaallijn krijgen, als ze nu ineens zou worden opgesloten zou dat een domper zijn.
Waarschijnlijk wel...quote:Op zondag 10 juli 2011 23:06 schreef roos85 het volgende:
Hoop trouwens dat Lieke niet een te grote inspraak op de exit van Charlie krijgt
Ik zit meer in de 'Ga heen in vrede, als je maar opsodemietert en nooooooit meer terugkomt'-modusquote:Op zondag 10 juli 2011 23:06 schreef roos85 het volgende:
Hoop trouwens dat Lieke niet een te grote inspraak op de exit van Charlie krijgt
Ik wou dat ik mijn accounts nog had, daar had ik nog wat lol mee kunnen belevenquote:
Dat dacht ik eigenlijk ookquote:Op maandag 11 juli 2011 00:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
Enneh, ik dacht dat het nieuwe deel 'Hey gekkie!' zou krijgen als TT? Was ook wel van toepassing geweest op Wiet.
Hoewel ik Elle van Rijn een leuke actrice vind, vond ik de rol Valerie te mutserig (kleuterruzies met Barbara, moeder-dochter-moederverhaallijn, Robert verlaten voor Ludo) en ik associeer haar ook echt met het Fischer-overschot dat we toen kregen. Rond de tijd dat zij kwam, werd Barbara ineens verzuurder en verzuurder en Charlie zeikeriger en zeikeriger (kwam ook door de komst van Lieke). Dus aan haar heb ik weinig goede herrineringen aan die rol, nogmaals niks ten nadele van Elle van Rijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zal hier vast een zware taboe uitspreken overigens... Maar out of the blue, ik vond Valerie eigenlijk helemaal niet zo'n slecht karakter. Heel anders dan de rest van de Fishers. Plus ik vond Elle van Rijn gewoon geniaal (Kende haar van SamSam). Jammer dat Charlie besloot haar èchte moeder naar beneden te laten donderen. Stomme trut.
Fuck it, beter had ze Valerie losgelaten en besloot ze aan Barbara's touw te trekken (Valerie aan haar lot overlaten, want zo is Charlie), wat zo stroef zou gaan waardoor Charlie en Barbara allebei over de richel naar beneden donderen. Vervolgens had Valerie rustig omhoog kunnen klauteren.
Mwah... Ik vond vooral Barbara daarin hele grote parten spelen. Ik noem alleen al de seizoen 13 cliffhanger (Ook wel de Fisher-climax genoemd, toen ALLES om hen draaide), waar Barbara door de telefoon schreeuwt dat Valerie het Charlie NIET mag vertellen dat Valerie haar moeder is.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoewel ik Elle van Rijn een leuke actrice vind, vond ik de rol Valerie te mutserig (kleuterruzies met Barbara, moeder-dochter-moederverhaallijn, Robert verlaten voor Ludo) en ik associeer haar ook echt met het Fischer-overschot dat we toen kregen. Rond de tijd dat zij kwam, werd Barbara ineens verzuurder en verzuurder en Charlie zeikeriger en zeikeriger (kwam ook door de komst van Lieke). Dus aan haar heb ik weinig goede herrineringen aan die rol, nogmaals niks ten nadele van Elle van Rijn.
Is ook zo, de rol Valerie vond ik ook in grote mate verpest omdat ie niet onafhankelijk stond van Barbara.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mwah... Ik vond vooral Barbara daarin hele grote parten spelen. Ik noem alleen al de seizoen 13 cliffhanger (Ook wel de Fisher-climax genoemd, toen ALLES om hen draaide), waar Barbara door de telefoon schreeuwt dat Valerie het Charlie NIET mag vertellen dat Valerie haar moeder is.
Voila, dat dus. Maar rond het einde van haar tijd in de serie distantieerde ze zich ook steeds meer van haar familie. ...Tot dat klimuitje.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Is ook zo, de rol Valerie vond ik ook in grote mate verpest omdat ie niet onafhankelijk stond van Barbara.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |