Ja, zoiets, maar dan op de site.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:28 schreef Frey het volgende:
Op de 12,5 jaar dvd zag je een paar filmpjes met script ernaast. Dat was leuk om te zien, vooral ook hoe de acteurs het zelf invulden.
Hopen maarquote:Op zondag 10 juli 2011 21:38 schreef Frey het volgende:
Mail gestuurd, ben benieuwd of we antwoord krijgen.
Wel een luxe voor ¤ 37,50quote:Op zondag 10 juli 2011 21:43 schreef Frey het volgende:
Of alle bezoekers van het event worden na afloop op een cruise gestuurd. Alle telefoons worden in beslag genomen en er is geen internet. De cruise duurt tot 5 september.
Eerlijk gezegd hoop ik toch echt van NIET!quote:Casper dan toch weer terug als Hans of Frits?
Na de cliffhanger van gisteren is het weer veel gissen over wie het slachtoffer is, zeker is wel dat Pip Pellens gewoon in de soap blijft, ze heeft namelijk al via twitter laten weten dat ze gewoon weer opnames heeft.
Echter sinds gisteren gaan overal weer de geruchten dat Casper van Bohemen toch echt is gesport op de set van GTST, maar dat RTL dat stil wilt houden. Zou dan Hans of Frits toch terugkeren, dan geef ik gelijk mijn eigen mening, dan liever Frits, die voegt veel meer toe dan Hans.
En wat vaak al is gezegd: In soaps kan alles, zoals in ATWT is James al honder keer teruggekeert van de dood, dus waarom zou Frits niet voor de tweede keer terug kunnen keren, mijn zegen hebben ze iedergeval. Of de geruchten kloppen?
Toch nog waar voor hun geld.quote:
Voor wie niet bijbetaalt.quote:Ik denk eerder dat ze de boot van Ludo weer tevoorschijn halen
Die geruchten verzinnen ze gewoon zelf.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:45 schreef PeterKelder het volgende:
Ik las dit net op het GTST-forum:
[..]
Eerlijk gezegd hoop ik toch echt van NIET!
Als Jan Kooijman maar meegaat op die boot, vinden die pubers alles bestquote:Op zondag 10 juli 2011 21:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Toch nog waar voor hun geld.![]()
Althans, dat dachten ze...
[..]
Voor wie niet bijbetaalt.
Als het echt Frits is die niet een soort van papa van speelt is het wel vet.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:45 schreef PeterKelder het volgende:
Ik las dit net op het GTST-forum:
[..]
Eerlijk gezegd hoop ik toch echt van NIET!
Tja, nogal zieligquote:
Wat ik overigens nog steeds hoop!quote:Ruim 5 jaar lang zou Martine Hafkamp ook weer terugkeren.
Het punt is dat het niet meer geloofwaardig zou worden, en daarbij is-ie toch overleden in die cryo door Dian's toedoen?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als het echt Frits is die niet een soort van papa van speelt is het wel vet.
En dan Helen Helmink weer even terughalen.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:48 schreef PeterKelder het volgende:
Wat ik overigens nog steeds hoop!
Kan ze Maxime een lesje "Hoe wordt ik een ECHTE soapbitch" geven
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:55 schreef leilab het volgende:
Ik denk dat ze Frits van Houten moeten rusten ze maken die personage alleen maar erger.
Ik denk wel dat ze nog alle kanten opkunnen met Wiet van Houten.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan met dat karakter doen? Een half seizoen semi-opsluiten, waarbij sjors alsnog via het OM met haar zaak aan de slag moet en rechercheur Jack zelfs faalt op de zaak van zn zusje?
Of laten ze haar ineens verdwijnen naar nergens, om over een paar maanden ineens op te duiken? Sil hadden ze ook redelijk snel weggewerkt uit de serie na de moord op Rutger.
En de grote vraag natuurlijk... wat gaan jullie de komende 2 maanden kijken?
Maar die kwam ook echt overal mee weg.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Isabella was ook gestoord net als Wiet en die liep na allemaal gekke streken ook nog gewoon vrij rond in Meerdijk , (Ontvoering incest brandstichting schiet partij in een rechtzaal enz enz enz.)
Ja idd,al begrijp ik de haat hoor Nina vind ik een zeer scheinheilige personage!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:12 schreef Frey het volgende:
Wiet heeft aan de ene kant iets schattigs over zich heen en aan de andere kant iets psychotisch. Ook toen ze met dat mes achter Nina stond, vol haat. En toen Sjors binnenkwam veranderde ze weer ineens in een lief meisje. Doet me wel denken aan een soort anime figuur.
Dat vind ik ook. Ik erger me af en toe vreselijk aan dat overdreven en bekakte gepraat van haar.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:23 schreef leilab het volgende:
[..]
Ja idd,al begrijp ik de haat hoor Nina vind ik een zeer scheinheilige personage!
Laatst toen Wiet zei als je niet oppast zorg ik ervoor dat je bruiloft de ergste dag van je leven wordt.Toen ze dat aan Noud vertelte zei ze niet dat ze daarvoor Wiet zat te plagen met dat geesten gedoe, en dat niemand haar mag.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:39 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Ik erger me af en toe vreselijk aan dat overdreven en bekakte gepraat van haar.
En toen Wiet haar excuses aan kwam bieden, werd ze ook nog eens publiekelijk voor schut gezet.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:42 schreef leilab het volgende:
[..]
Laatst toen Wiet zei als je niet oppast zorg ik ervoor dat je bruiloft de ergste dag van je leven wordt.Toen ze dat aan Noud vertelte zei ze niet dat ze daarvoor Wiet zat te plagen met dat geesten gedoe, en dat niemand haar mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |