abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99237868
Vorige deel: Kinderkleertjes deel 71

en verder..

Waar er overal sale is en we de DPAM leeggeplunderd hebben O+

[ Bericht 23% gewijzigd door RockabeIIa op 09-07-2011 12:32:03 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:11:16 #2
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_99237932
DPAM ?
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_99237950
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:18 schreef twentemeisje het volgende:
De (D)P(A)M's zijn de deur uit! *O* Zo voelt het dus om een postorderbedrijf te zijn! :D

Er is gewoon maar 1 ding misgegaan :D. Tenzij iemand anders dan Wickie dit vestje:
[ afbeelding ]
in maat 3 (maanden) heeft besteld, want ik heb er om de een of andere reden 2 in mijn order staan ;). Gelukkig issie maar 7,75 ;). Nu maar hopen dat mijn zusje een meisje krijgt :P.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:56 schreef Poppedein het volgende:

[quote]0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:37 schreef huuphuup het volgende:

En dat jurkje schreeuwt idd Lena <3 doe es een aanfoto?

O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:59 schreef Poppejans het volgende:
Leuk Poppedein en die Oilily najaarsjas is echt een goede vondst! O+
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:08 schreef Poppedein het volgende:

[..]

TM, Nogmaals een hele dikke dankjewel!
pi_99238035
Lena! O+

Ze heeft ook overal matching schoenen bij, he? :D
pi_99238130
Jaaaa! super poppedein :Y O+ en wat een awesome thee-serviesje O+
dat het maar snel mega-warm mag kunnen zodat ze er ook zonder t-shirt in kan! blote armpjes O+ volgens mij is het een lekker luchtig ding of niet?
:)
pi_99238268
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:14 schreef Ssserpente het volgende:
Lena! O+

Ze heeft ook overal matching schoenen bij, he? :D
:o hahaha, nee hoor, dit is gewoon een toevalligheidje.. ;) Als ze een nieuw paar schoenen heeft, mag ze uiteraard nog wel alleen maar kleren in matchende kleuren aan :+ (Ik koop meestal 1 goed paar schoenen per maat en voor de rest is marktplaats mijn beste vriend! Heb daar al zoveel leuke schoenen aankopen voor wehnag gedaan!

En idd Mignonne, heeeerlijk luchtig is ie, net zo'n stofje als t leuke lindexjurkje! en theeserviesje is van kruidvat, ik had m gekocht om te verven en pimpen in oilily theeservies stijl, maar ik krijg m niet meer van dr afgepakt :')
pi_99238473
jaja... die schoenen... :P haha :D
nee t staat erg leuk <3 en mooi met dat donkere eronder. De kleurendove in mij ziet niet of dat nou zwart of donkerblauw is maar dat boeit ook niet.

mijn dreumes heeft potver een voetmatige groeispurt getrokken en is in een klap uit haar vans, en haar zomersandaaltjes en haar bergsteinlaarsjes gegroeid -O-
gelukkig heb ik nog crocs ( ;( ) voor de zomer buiten. En ik heb een paar goedkopige H&M all-stars die nog wel kunnen. Grootpoot :D ik had gehoopt dat ze nog wat warme dagen met die SKR sandaaltjes kon doen. In de kast ermee voor mini dan maar. Die heeft nu echt een schandalige schoenen-collectie _O- :D

Oeh en mn lief komt zo thuis en hij heeft jurkjes en spijkerbroeken en schoenen voor de dames gehaald :D ik ben heul benieuwd!
pi_99238625
oh JEZUS wat jammer, maar dan heeft ze dus grotere voeten dan Elin :D :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Kleurdoos op 09-07-2011 12:37:01 ]
pi_99238720
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:25 schreef mignonne het volgende:
jaja... die schoenen... :P haha :D
nee t staat erg leuk <3 en mooi met dat donkere eronder. De kleurendove in mij ziet niet of dat nou zwart of donkerblauw is maar dat boeit ook niet.

Oeh en mn lief komt zo thuis en hij heeft jurkjes en spijkerbroeken en schoenen voor de dames gehaald :D ik ben heul benieuwd!
Antraciet :+

Heb je nog de kans gehad dr nieuwe maten door te geven ;) Ik ben heel benieuwd naar B's buit! vind het zo leuk dat hij daar gaat shoppen voor zn meisjes!
pi_99238830
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:30 schreef Kleurdoos het volgende:
oh mignorf wat jammer, maar dan heeft ze dus grotere voeten dan Elin :D :')
fixed!

ja ze heeft sowieso grote voeten, dat wist ik al. Mini heeft ook grote voetjes. Maar deze schoens pasten nog een week geleden :')
poppedein heeft de SKR's zelfs nog aan gezien! :P maar de tenen hangen echt over de rand nu :')

ik heb maat 23 doorgegeven... ik ben benieuwd. Nouja en als het niet past dan voor mini tzt wel. Dat is toch echt wel een groot voordeel aan twee van t zelfde geslacht hoor :D ik doe nooit meer echte maat-miskopen voor oudste. *O*
pi_99238882
godsamme, sorry hoor, ik heb wat moeite met wennen zoals je kan zien
pi_99238914
Hahaha, goeie edit K-doos :+

En inderdaad Mignonne...dat is bizar :o we hadden het er nog over nota bene!
pi_99238925
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:35 schreef mignonne het volgende:

[..]

fixed!

ja ze heeft sowieso grote voeten, dat wist ik al. Mini heeft ook grote voetjes. Maar deze schoens pasten nog een week geleden :')
poppedein heeft de SKR's zelfs nog aan gezien! :P maar de tenen hangen echt over de rand nu :')

ik heb maat 23 doorgegeven... ik ben benieuwd. Nouja en als het niet past dan voor mini tzt wel. Dat is toch echt wel een groot voordeel aan twee van t zelfde geslacht hoor :D ik doe nooit meer echte maat-miskopen voor oudste. *O*
Mja maar Elin past nog wel in die bergsteintjes.. en die moet naar maat 24 (23.5)
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:39:21 #14
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99238937
helluw :) o wauwwwwww Lena! dat jurkje past echt zoooo goed bij dr Poppedein!!!
wat is het voor maat? ;) haha (aast op groeispurt van Lena)...

en oeee een DPAM-ophaalmeet? ik ruik ook opties? ;)
alleen volgend weekend kan ik sowieso niet; maar dan ruik ik nog wel de optie; gratis verzenden, *kijkt lief naar Poppedein ;) *

en oo ja; mijn pakje van Lindex (die Wickie voor me geregeld had) is zooooooo lief.. (L) kan niet wachten tot ons meisje die straks aan kan!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_99238984
Die bergsteins hangen op het randje hier. Ik heb het zooltje eruit getrokken, het kan nog nét met sokken aan. Maar goed, ik denk niet dat ze de laarsjes nog heel gedragen had deze zomer.
Binnenkort de voetjes maar weer ns officieel laten meten ofzo.
En 23 is hier nu dus te klein dan. Of nouja, echt netnetnét aan.
pi_99238987
Ik neem t sowieso voor je mee als jij niet kan hoor BJ!
En t jurkje is maat 98, maar valt vrij ruim, want het rugpand zit zelfs bij Lena en dr bolle buukske nog wat te ruim, dus volgens mij zou jouw meisje het ook nog eens langer kunnen dragen dan zij!

Enne..does ff een foto van je lindexpakje! O+
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:44:29 #17
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99239106
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:40 schreef Poppedein het volgende:
Ik neem t sowieso voor je mee als jij niet kan hoor BJ!
En t jurkje is maat 98, maar valt vrij ruim, want het rugpand zit zelfs bij Lena en dr bolle buukske nog wat te ruim, dus volgens mij zou jouw meisje het ook nog eens langer kunnen dragen dan zij!

Enne..does ff een foto van je lindexpakje! O+
lieffff; maar meet zou natuurlijk ook zooooo leuk zijn! ik ben zooo benieuwd naar zoveel mensen... ;)
naja zien wel ff wanneer het wordt :)

en het lindexpakje: zo zoet; zo zacht; zooo meisjesbaby:
http://www.lindex.com/eu/Product/ImageZoom.aspx?id=12367027
dees dus ...
*smelt, knuffel knuffel*

en Mignonne; ik vind het zooooo jammer dat ik je ben misgelopen! volgende keer moeten jullie mij ff eerder waarschuwen hoor ... echt echt echt!!
pi_99239147
Leuk BJ O+ lekker wegdromen bij die kleertjes O+
Ik vind de kwaliteit van de lindex-spulletjes echt heel fijn. Gewoon mooi en vormvast enzo. Toch altijd een gokje bij bestellen uit het buitenland.

oh! en volgende keer als ik weer een tour du nord maak zal ik een gil geven :+
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:50:24 #19
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99239298
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:45 schreef mignonne het volgende:
Ik vind de kwaliteit van de lindex-spulletjes echt heel fijn. Gewoon mooi en vormvast enzo. Toch altijd een gokje bij bestellen uit het buitenland.

leuk!! k stel voor een fokkraammeet te doen ;) kunnen jullie het pakje AAN zien haha
  zaterdag 9 juli 2011 @ 14:15:04 #20
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99241949
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:45 schreef mignonne het volgende:

:D Ik heb het echt nu pas door :') ... (zie ook pm die ik je gisteren stuurde ;))
  zaterdag 9 juli 2011 @ 14:25:04 #21
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99242271
Maarrrrruh, zullen we een poging doen om de DPAM-afhaalsessie in te plannen?

Ik heb wel direct een klein probleempje, (er van uitgaande dat het pakket dan überhaupt al binnen is ;)) volgende week zaterdag wordt onze tuin voorzien van bestrating, zondag's zijn we er niet en zaterdag de 23e vinden hier ook nog tuinwerkzaamheden plaats (dan komen de plantjes erin). Op de korte termijn (en ik neem aan dat jullie je kleertjes graag in handen willen hebben ;)) is doordeweeks dus de meest haalbare kaart. Maar... kan dat bij jullie ook? Wordt natuurlijk lastig om een dag te prikken waarop iedereen tegelijk kan.

EDIT: ik ga wel ff een meet-topic aanmaken, dan vervuilen we dit topic nie!

DPAM! > Du Pareil Afhaal Meet O+

[ Bericht 4% gewijzigd door twentemeisje op 09-07-2011 14:49:12 ]
pi_99247932
Ik dacht flink te gaan shoppen in Zwitserland maar wat viel het aanbod tegen en duuuuur!!!

Een Zwitserse vriendin nam me mee naar de leukste kinderwinkel in Luzern. Alleen is de eigenaresse Nederlandse dus lag daar Nijntje en Design Heroes op de plank :') :D

Mijn buit is dus erg klein. De puinguin is een knuffel maar ook daar gekocht dus hij mocht ook op de foto al kan je hem niet aantrekken :+

You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_99247986
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 14:15 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

:D Ik heb het echt nu pas door :') ... (zie ook pm die ik je gisteren stuurde ;))
muppet :D
mn dag verloopt een beetje warrig ik moet nog even gaan kijken :+

Lief zn buit uit Malta. Blijkbaar zat daar een Obaibi en was er sale :9

het meeste is dus voor jongste :D maar de broek en schoenen zijn voor oudste. However... hij heeft een maatje 21 gekocht, want die zagen er al zo groot uit :') ja snap ik maar je dochter heeft toch echt nog grotere voeten :+ dus die staan in de kast voor jongste :P

pi_99248041
oh haha buitenlandse crosspost met dml :D ja het aanbod in het buitenland kan best tegenvallen he? leuke dingetjes voor de kleine man, en O+ volkswagenbusjes O+ dat shirt is echt heel tof!
pi_99248460
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 17:31 schreef mignonne het volgende:
oh haha buitenlandse crosspost met dml :D ja het aanbod in het buitenland kan best tegenvallen he? leuke dingetjes voor de kleine man, en O+ volkswagenbusjes O+ dat shirt is echt heel tof!
En je jongste had al zoveel schoenen staan toch? :+
Ik vind het shirtje met olifantje heel erg lief!

Ik heb mijn lief voorgesteld om een HEMA te openen in Zwitserland met Nederlandse cheapass prijzen want mèn wat kost (kinder)kleding daar veel geld.
The way you rock'n'roll
  zaterdag 9 juli 2011 @ 18:50:26 #26
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99250400
wauw Mignonne! mooi spul joh!! liefffff... (L)
pi_99251369
Leuk spul mignonne! Heeft ie goed uitgezocht!

Ik heb vandaag het jasje gepast. 86 gaat m oog niet worden, echt waaaay to big. 80 was ook nog ruim (zn mouwen waren echt veel te lang). Hij is ook niet heel dik. Blijft lastig om nu al een winterjas te kopen :)
pi_99253403
Mignonne, wat een leuke kleertjes! Vooral die jurkjes vind ik echt heel schattig! Ik wou dat de papa hier dat eens deed, kleertjes meebrengen heeft hij volgens mij nog nooit gedaan :D (Behalve na de bevalling van de oudste die kleiner dan verwacht was bij geboorte),

Sonnetje, ik vind hm juist al zo groot eruit zien! De winter duurt nog even he. Ben even kwijt hoe oud Floris nu is. Dyon droeg bij 1 jaar ook maat 80. Nu 86, maar voor de winter zal het wel een 92 winterjas worden (heb er nog wel 2 in die maat van Kyllian...maar wil er wel een nieuw echt Dyon jasje bij ;)).
Naja kortom, als maat 80 nog aan de ruime kant zit zou ik die maat doen. Of nog even wachten? Alhoewel je tegenwoordig wel in augustus een winterjas moet kopen wil je keus hebben.
pi_99253616
Hij wordt maandag 1. Heeft kwa broeken 74 en shirtjes vaak ook nog. Hoewel dat langzaam naar 80gaat nu.
Mja das t lastige idd, dat je er snel bij noet zijn. Tis pas juli :') en ik zit nu al na te denken over winterjassen :)
pi_99253750
Off topic, maar hij wordt gewoon 1 al maandag Son :o

Hoe laat moest je bij h&m er ook alweer bij zijn 's ochtends om nog een beetje voorraad te hebben? 06.00uur of zo niet? :')
The way you rock'n'roll
  zaterdag 9 juli 2011 @ 20:42:05 #31
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99253791
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hij wordt maandag 1. Heeft kwa broeken 74 en shirtjes vaak ook nog. Hoewel dat langzaam naar 80gaat nu.
Mja das t lastige idd, dat je er snel bij noet zijn. Tis pas juli :') en ik zit nu al na te denken over winterjassen :)
tja ik heb dus bij DPAM ook de winterjas van Evie al gekocht; maar die groeit nu natuurlijk minder hard...
je mannetje is dus zo'n beetje 1,5 als het winter is? dan zou ik toch wel gaan voor 86 denk ik?
  zaterdag 9 juli 2011 @ 20:43:17 #32
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99253823
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Off topic, maar hij wordt gewoon 1 al maandag Son :o

Hoe laat moest je bij h&m er ook alweer bij zijn 's ochtends om nog een beetje voorraad te hebben? 06.00uur of zo niet? :')
yups vaak is de update ergens tussen 6 en 6:30 uur...

ik kan trouwens geen positiekleding meer vinden bij H&M online, sinds ze de site hebben geupdate?
*offtopic*
pi_99253879
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:43 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

yups vaak is de update ergens tussen 6 en 6:30 uur...

ik kan trouwens geen positiekleding meer vinden bij H&M online, sinds ze de site hebben geupdate?
*offtopic*
Ja ik dacht ook dat het verdwenen was! Maar als je gewoon op bijv. lingerie klikt is er ook een kopje MAMA daarna. Beetje lastig, zo per onderdeel ipv een apart kopje.
The way you rock'n'roll
  zaterdag 9 juli 2011 @ 20:45:04 #34
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_99253889
BJ, positiemode staat nu gewoon bij de damesmode. Ik geloof wel in een apart tapje maar daar zou je het moeten kunnen vinden.
pi_99253906
BJ, de positiekleding staat per categorie nu onder het kopje mama. Dus onder broeken>mama bijvoorbeeld. Ik vond het op de oude manier handiger, maar goed.

oh, spuit elf zie ik 8)7
pi_99254301
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:42 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

tja ik heb dus bij DPAM ook de winterjas van Evie al gekocht; maar die groeit nu natuurlijk minder hard...
je mannetje is dus zo'n beetje 1,5 als het winter is? dan zou ik toch wel gaan voor 86 denk ik?
Ja, dat zou ik dus zelf ook denken. Mja ik vind t dus lastig want weet niet hoe snel hij gaat groeien. Hij zit nu dus al een half jaar in 74. De mouwen waren dus ook echt een flink stuk te lang bij 80.
Ik denk dat ik maar even afwacht nog wat ie in de lengte gaat doen :) Kan k de jas dan niet meer vinden, is t jammer.
Lastig zo'n zomerkind ;)

DML, ja erg he!
Tis gewoon een jaar geleden dat de wereld voor voetballend Nederland verging ;)
  zaterdag 9 juli 2011 @ 20:56:10 #37
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99254360
thx dames; ik heb het niet echt meer nodig; maar vond het zooo raar dat ik het niet meer kon vinden :)
  Moderator zaterdag 9 juli 2011 @ 21:06:19 #38
5428 crew  miss_sly
pi_99254844
DML en Mignonne, leuke buitenlandse buit :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_99256668
thnx O+

Ik vind het zo leuk dat ie gewoon dingetjes meebrengt :D het is niet altijd helemaal mijn smaak (dit wel <3 ik denk dat de jurkjes jongste heel lief zullen staan) maar soit, het zijn ook zijn kindjes natuurlijk :+

Dat linkerjurkje is van Pumpkin Patch. Ik had er nog nooit van gehoord :D maar er zitten best leuke dingen tussen. Geen idee of ze naar NL verzenden hoor, maar voor de mensen die net als ik van windowshoppen houden ;)
pi_99256842
Ow Mignonne wat doe je..?? Ik zie te schattige dingen en toch ook stoer :)

Voor zover ik kan ontdekken leveren ze 'gelukkig' niet in Nederland ;) Scheelt me weer centjes!

[ Bericht 37% gewijzigd door MamaPurk op 09-07-2011 22:09:37 ]
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_99257386
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 21:58 schreef MamaPurk het volgende:
Ow Mignonne wat doe je..?? Ik zie te schattige dingen en toch ook stoer :)

Voor zover ik kan ontdekken leveren ze 'gelukkig' niet in Nederland ;) Scheelt me weer centjes!
ik wilde t net zeggen dat ik dan maar voor je hoop dat ze niet naar NL leveren :+ :D
pi_99257466
Wel in Ierland, daar moet mijn mannetje geloof ik nog heen deze maand :+
Ow nee hij meot naar Schotland en ergens in Engeland ;), nou ja misschien zijn daar ook nog leuke winkeltjes, hopelijk heeft ie tijd en zin om even te shoppen
  zondag 10 juli 2011 @ 10:49:34 #43
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99269956
Noortje heeft vandaag een stoere outfit aan
pi_99269983
ik vind dat juist lieflijk, niet heel erg stoer :D

Elin heeft zwarte shirts, baggy jeans, gympen en een leren jackie, dat is stoer :P

maar t is wel een leuke outfit
  zondag 10 juli 2011 @ 10:54:30 #45
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99270046
haha, nou ik vind dit al stoer maar ook wel lief.
pi_99270068
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 10:51 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind dat juist lieflijk, niet heel erg stoer :D

Elin heeft zwarte shirts, baggy jeans, gympen en een leren jackie, dat is stoer :P

maar t is wel een leuke outfit
Wou ik ook zeggen! Juist schattig popje zo met dat lieve blousje O+

Wat leuk dat je man zoveel kleertjes heeft meegenomen (en ook nog goede smaak!) Mignonne.
Die van mij weet Wolfs maat niet eens geloof ik :D
En gefeliciteerd man eh vrouw! met je opleiding, had helemaal niet meegekregen dat je echt gaat doen wat je hier ooit wel eens riep na de bevalling van je eerste O+ *O* echt tof! *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_99270921
Oooh, vooral dat lichtblauwe jurkje is lief, Mignonne. O+

Ik vind Noortje er ook hele zoet uitzien juist, Becky! :D
  zondag 10 juli 2011 @ 11:55:33 #48
100412 mefke79
komt goed!
pi_99271364
Sonnetje, wij hebben vorig jaar een winterjas gekocht in augustus, Driekus werd 1 in september. We hebben toen een 86 gekocht en dat was een prima plan, er moeten ook dikke truien onder kunnen. Driekus zat toen ook nog in 74 (en ging echt pas einde winter richting 86 bovenkleding, ik heb de eerste 80 pas een maand geleden naar boven gedaan).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 10 juli 2011 @ 12:07:12 #49
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99271664
Oh nou ik vind het een stoere en beetje lieve outfit. Noortje heeft geen stoer leer jasje iig :)
pi_99273318
Als je de kraag omhoog doet is het wel stoer. 8-)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 10 juli 2011 @ 14:02:39 #51
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_99275829
Ontzettend schattig stoer blouseje, Becky! Vind het zo jammer dat Zoë die niet meer past.

Net even geshopped in Bataviastad, aangezien er nog maar 2 broeken in Ryan's kast liggen die passen moest er nieuw komen. Leuke spijkerbroeken van Eagerbeaver en 1 van Vingino (zonder walgelijk grote print op de achterkant) gescoord.

Heb daar niets leuks voor m'n kleine mopperpop kunnen vinden dus straks maar internet afstruinen. c_/
pi_99296270
Heej Spewey vanf welke maat hebben ze leuke kinderkledingwinkeltjes in bataviastad? En is het echt goedkoper?
pi_99298022
Ik vanochtend om 6.15uur mijn bed uit maar mooi niet dat er heel veel meer te krijgen was dan gisteravond bij h&m :'(
Toen heb ik maar in de stad geshopt om vervolgens te horen dat mijn schoonzus die dingen in precies dezelfde maat heeft liggen die ik dus door geschoven krijg :')
The way you rock'n'roll
  zondag 10 juli 2011 @ 22:28:59 #54
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_99298363
Meeste winkels vanaf maat 92, hoewel ik bij Mexx en Ralph Lauren ook mini heb gezien.
Het is wel wat goedkoper maar volgens mij kan je op internet goedkoper uit zijn, tis dat de papa betaalde ;)
pi_99298445
haha okeej dan denk ik dat ik vandeweek niet naar bataviastad ga ;) dan neus ik nog wel op internet rond :)
pi_99298496
Ik wil nog een verjaardagsoutfit voor Jaël maar weet echt niet wat.. Vind het zo lastig, misschien van de week toch maar even de stad in! Ik wil het ook niet te duur maken, iemand nog leuke winkels met niet te duren leuke feestkleding??
  zondag 10 juli 2011 @ 23:31:47 #57
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_99301855
Jonge, kom jij nooit buiten? Het is overal SALE! :P
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_99302643
Ik weet maar ik vind niets leuk lijkt wel! En veel gewerkt dus ja weinig buiten ;)
Ga denk van de week maar even de stad in maar dat vind ik zo een onderneming met twee ukkies :)
  maandag 11 juli 2011 @ 13:38:42 #59
100412 mefke79
komt goed!
pi_99317851
dames, lindex, hoe valt dat? Tienus is nog langer (en nu ook nog smaller) dan zijn broer, dus hij moet naar 62-68, maar dan wel graag smalletjes. En ik ben de hema een beetje beu (bovendien te wijd) dus ik moet wat anders. Vandaag heeft ie wat van hjorth aan, heel mooi, maar hier nergens in de buurt te krijgen.
  Licht Ontvlambaar maandag 11 juli 2011 @ 13:53:07 #60
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_99318352
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:32 schreef MamaPurk het volgende:
Ik wil nog een verjaardagsoutfit voor Jaël maar weet echt niet wat.. Vind het zo lastig, misschien van de week toch maar even de stad in! Ik wil het ook niet te duur maken, iemand nog leuke winkels met niet te duren leuke feestkleding??
ik heb bij Benetton vorige week een te lief verjaardagsjurkje weggehaald O+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Moderator maandag 11 juli 2011 @ 13:58:07 #61
5428 crew  miss_sly
pi_99318523
Ik zoek ook nog, MP. Ik denk dat ik dadelijk met Senna even hier tegenover bij zacht ga kijken. In de sale misschien enigszins te betalen ;)

Benetton, hmm, doen die ook online? Even spieken. Heb vanmorgen even kleertjes.com gekeken, maar niet echt iets leuks gezien.
pi_99318546
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 13:38 schreef mefke79 het volgende:
dames, lindex, hoe valt dat? Tienus is nog langer (en nu ook nog smaller) dan zijn broer, dus hij moet naar 62-68, maar dan wel graag smalletjes. En ik ben de hema een beetje beu (bovendien te wijd) dus ik moet wat anders. Vandaag heeft ie wat van hjorth aan, heel mooi, maar hier nergens in de buurt te krijgen.
Ik vind dat het net zo als hema kleding valt, in ieder geval niet lang en smal als petit bateau, maar ook zeker niet zo wijd en breedgeschouderd als bijvoorbeeld prenatal.
  Licht Ontvlambaar maandag 11 juli 2011 @ 13:59:19 #63
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_99318571
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 13:58 schreef miss_sly het volgende:
Ik zoek ook nog, MP. Ik denk dat ik dadelijk met Senna even hier tegenover bij zacht ga kijken. In de sale misschien enigszins te betalen ;)

Benetton, hmm, doen die ook online? Even spieken. Heb vanmorgen even kleertjes.com gekeken, maar niet echt iets leuks gezien.
Ik kan helemaal niks vinden online, wilde jurkje aan jullie showen... Overmorgen krijgen jullie een foto in vol ornaat ;)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Moderator maandag 11 juli 2011 @ 13:59:47 #64
5428 crew  miss_sly
pi_99318581
Ben benieuwd!

Online is het inderdaad niet heel veel.
pi_99318785
nee online kon ik niets vinden voor Jaël, ik dacht das makkelijk hoef ik niet met twee kids de stad in ;) Maar heb nu mijn moeder gestrikt en die wil wel mee, dus ik denk woensdag even amsterdam in, het moet niet te tuttig, beetje stoer. Ze heeft wel een jurk hoor, anders doen we die gewoon aan :) maar iets nieuws hoort een beetje bij een verjaardag vind ik! maar lastig is het wel, het weer ziet er tot nu toe ook niet geweldig uit voor zondag...
  maandag 11 juli 2011 @ 14:09:57 #66
100412 mefke79
komt goed!
pi_99318881
ik ben echt een moeilijke, ik vind petit bateau dus niet mooi. Beetje saai.
Zoiets heeft ie vandaag aan en zoiets zoek ik dus ook (maar ja, mijn deens is niet wat het geweest is :'( en verzenden naar nederland lijken ze ook al niet te doen)
pi_99319082
die is mooi idd Mefke!

Lindex heeft wel hele fijne snelle service hoor, en boven de 50 euro al geen verzendkosten meer.

Jammer dat ze Jeltes appelromper niet meer hebben, want die hadden ze ook in t blauw groen!

Is dit wat? of is dat ook te saai? pietsie wel hè..

en dan moet je deze uiteraard ook ;)
  maandag 11 juli 2011 @ 14:20:53 #68
100412 mefke79
komt goed!
pi_99319251
Oe, die zijn wel leuk ja...maar net niet helemaal. Stom he, dan heb ik iets in mijn hoofd en zie het er dan maar weer uit te krijgen...ik moet even wachten op de nieuwe site van musjes, dan komt het vast goed. En anders maar op pad naar Valkenswaard (waar mijn romper vandaan komt) of naar Arnhem (waar ze dit merk ook hebben). Heb alleen niet echt tijd deze week, helaas.
pi_99345310
He verrek, ik zie bij de Chinese H&M don't ask :') al najaarsspul online staan :o ik ben benieuwd of dat strakjes ook in de NL'se webshop staat, ik vind er wel leuke dingen bij zitten. :)

Even een 'kleine' greep van wat ik leuk vind c_/

eh ja ik blijf een serieuze sucker voor vestjes :') :D ik denk dat ik er in iedere maat minstens 5 heb.

ondanks dat ik niet heel erg van de HK ben lijkt deze me heerlijk voor erbij, lekker warm :D

jaarlijks terugkerend item :D

van Hello Kitty, maar uit 1 stuk O+ en tot maat 128 :s)

het zijn katten met opstaande staart

Voor jommes O+

awesome :D

ook in grijs

ik vind deze leuk helemaal leuk :D komt vast door t petje ofzo.

O+ O+
en die moet ik. sowieso, dat kan ook wel voor een meisje vind ik <3
want dit petje/mutsje is geen gezicht zo :+

en deze meisjeslongsleeves vind ik te leuk O+

pi_99345637
oehh leuk jommetjes spul vooral!

Ik heb geen idee of dit mag, maar ik MOET even zeggen dat ik net echt een té lief DPAM overgooiertje op marktplaats tegenkwam, wat voor mijn mop helaas al te klein is...

klik O+
pi_99345819
oh! wat schetig! :o O+ en met lievebeesten <3 O+
pi_99345832
Oeh, heel erg leuk spul Mignonne :Y die laatste 2 longsleeves zijn gewoon te schattig.

Vandaag lag ook het leuke rode blouseje met stips van Rockefella in de bus, dus ik weet al wat m'n kleine mopperpop morgen aanheeft. :D
pi_99345911
Daat zitten leuke dingen bij Mignonne! Ik hoop ook dat ze dat hier gaan krijgen! Of misschien nog leuker spul :P Die blauwe trui met strepen en borstzakje zou ik zeker kopen! Kobalt staat hier erg goed al zeg ik het zelf ;)
pi_99346033

ook leuk, jammer van de voetjes eraan. Vast lekker warm maar dat past nooit behoorlijk die stomme dingen. En maar tot mt 68.

camping-chic
pi_99347015
Ik hoop dat deze collectie dan ook in NL komt! Leuke dingen zitten erbij zeg!
  maandag 11 juli 2011 @ 23:44:51 #76
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_99347021
ooww wat een leuke dingen, en vestjes.

Kom maar op herfst! En beeb :D
pi_99355914
Ik ben echt blij met het nieuwe blouseje van Zoë, valt wel kort(= maat 92/98) maar ze kan het nog wel even aan. *O*

Ryan heeft z'n gele Lipfish t-shirt aan, weet nog niet of ik die kleur leuk vind staan bij hem.
(stoelen zijn overrated :'))
pi_99356064
die spullen komen ook in NL Huup, althans dat lijkt me hoogst waarschijnlijk, aangezien een aantal van die items al in de winkel liggen!
pi_99356372
Mignonne, dat bruine jumpsuitje had Rienk in het zwart. Dat zat helemaal prima! O+
Ik kan geen goeie foto vinden, maar juist omdat er bij de enkels wat elastiek zit blijven die voetjes goed zitten.

Als ie in Nederland is moet ik de bruine natuurlijk ook hebben! O+ O+

En dat Chinese spul is leuk! Behalve die zakjes op de borst :X

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlinder op 12-07-2011 09:31:43 (verkeerde usernaam) ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_99356407
Ik vind dat donkergrijze vestje zo mooi!
pi_99356755
Doffe muts mignonne! Van de rest van het jongetjesspul zie ik hier ook wel wat gebeuren. En HK O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 10:37:55 #82
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99357991
sinds wanneer bezorgd GAP in NL??

O+
  dinsdag 12 juli 2011 @ 17:09:10 #83
160723 mariyette
vriendje, katten, huis!!
pi_99373303
Hier net dingdong: pakketje uit la douce France... Mijn Dpambestelling, gedaan voor hier het grote bestellen begon... Nu open maken!
Jeej
  dinsdag 12 juli 2011 @ 17:18:29 #84
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99373725
Showen!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 18:02:06 #85
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_99375359
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 10:37 schreef becky27 het volgende:

[ afbeelding ] O+
Al een tijdje, maar het is beter om te doen of het niet zo is. Het is te leuk :(
Oude (on)bekende.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 18:29:06 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_99376446
ik heb net te horen gekregen dat mijn beste vriendin een zoon gaat krijgen, en nu wil ik een enorm bralballenpakje gaan bestellen. Weet er iemand toffe webshops waar je kak-kleertjes voor kleine babies kan bestellen?
(ik ben zooo niet thuis in die wereld :') )
disclaimer
pi_99376622
hoe bralbal wil je het precies hebben? De meeste universiteiten verkopen ook baby-kleertjes. Voor het echte bralbal gehalte :D
  dinsdag 12 juli 2011 @ 18:36:20 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_99376735
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:33 schreef mignonne het volgende:
hoe bralbal wil je het precies hebben? De meeste universiteiten verkopen ook baby-kleertjes. Voor het echte bralbal gehalte :D
hahaha, nee ik bedoel meer spencertjes, overhemdjes en plooi/ribbroeken :P
Echt, ik kan alles aan babyprullen blindelings vinden (heb tijdens mijn studie vijf jaar bij babydump gewerkt :') ), maar qua kleertjes raak ik echt lost :D
disclaimer
  dinsdag 12 juli 2011 @ 18:36:40 #89
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99376747

of

Zoiets? Gezien op Coccinelle.

Ze hebben er o.a. Burberry, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, McGregor... :D
  dinsdag 12 juli 2011 @ 18:40:22 #90
149959 SQ
snelle trees
pi_99376857
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:36 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]

of

[ afbeelding ]

Oh ja, daar kan ik wel wat mee. Tnx :9
disclaimer
  dinsdag 12 juli 2011 @ 18:41:17 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_99376881

Briljant :D
disclaimer
pi_99376886
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:36 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]

of

[ afbeelding ]

Wat zij zegt ja :Y
kleertjes.com heeft die merken ook. Mocht je nog sale-prijzen willen vergelijken ;)
pi_99376903
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
:D!
pi_99377018

ook lekker fout O+
  dinsdag 12 juli 2011 @ 18:48:38 #95
149959 SQ
snelle trees
pi_99377128
zo'n matrozenpakje ja :D
Maar ik moet nog even wachten zie ik al, want ze hebben nog maar heel weinig winterspul en korte mouwtjes in december lijkt me niet zo handig :')
disclaimer
pi_99380401
Oh wat een leuk spul Mignonne, vooral het jongensspul!

Die pyjama moet ik Wolf en die trui die onder de pyjama staat vind ik erg leuk, en dat gestreepte vest ook

H&M online heeft al maaaaanden geen enkele update meer gehad volgens mij, zonder overdrijven.
Echt al eeuwen hetzelfde :Z
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:01:55 #97
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99380509
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Omg, haha!
pi_99384414
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 10:37 schreef becky27 het volgende:

[ afbeelding ] O+
al vet lang beck! heb je mijn shopzels nooit langs zien komen? vind de bezorging echt heel goed, vaak binnen 2 dagen was het pakje er al. kan menig neerlandsch webshop nog een puntje aan zuigen!

jurkje is idd heeeeel leuk!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_99385449
Oh Mignonne! Tof spul!!
En die uggs, ik zit er alweer op te azen.
Als ze er weer zijn in de H&M gilt er dan even iemand?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 13 juli 2011 @ 11:04:51 #100
160723 mariyette
vriendje, katten, huis!!
pi_99404613
Wat ik besteld heb bij DPAM:

Voor nu:

Voor veel later:

Ooh, ik denk dat we naar Frankrijk op vakantie moeten, kleertjes O+
  woensdag 13 juli 2011 @ 11:06:20 #101
160723 mariyette
vriendje, katten, huis!!
pi_99404656
Oh ja en laatst was hier iemand blij met retrokleertjes toch??
Dat zijn wij ook regelmatig, sinds mijn schoonmama zei dat ze nog kleertjes van kleine vents papa en oom had liggen :)
Kijk m dan!
pi_99405858
Wanneer komt de herfstkleding eens in de winkels? Ik gok zomaar dat we daar langer plezier van hebben dan van de zomerkleding }:|
pi_99406086
octo, hier hangt in een boetiekje al de collectie van noppies, bfc en mexx. al winterjassen en alles... :(
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_99411296
Ik ben fan van Lindex volgens mij. Het staat Mette geweldig :)
Het tuniekje die nu mooi als jurkje aankan (maat 86, in de lengte dus nog te groot)

Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99417598
Wat ben je mooi Mette O+ Felroze staat haar goed!

Ik heb een baby nodig!
O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_99417981
Oh Twinks! Die is moooooi! Waar vind je die?
pi_99418097
Bij GAP!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  woensdag 13 juli 2011 @ 17:07:53 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_99418472
Kijk nou!

Voor 1 euro bij de hema! :o O+
Of ben ik de enige die ze leuk vind en lagen er daarom een hele zooi in de opruiming-bak. :@ ;)

Ze zijn van rubber, dus ideaal voor op vakantie. Ze vallen helaas alleen heel groot, dus hopelijk groeien zijn voetjes nog wat de komende anderhalve maand. ;)

Oh, en dat GAP pakje hierboven heb ik niet gezien. :X
Ik heb net mijn bevallingsverhalen zitten lezen en rammel de pan uit! :o

[ Bericht 7% gewijzigd door BE op 13-07-2011 17:13:25 ]
pi_99418758
leuk BE :Y lijkt me lekker lopen ook.

wickie :o die tweede foto!! Mette is een kopietje van haar paps daar! :D O+

oh dat retropakje O+ O+
pi_99419637
ik schaam me weer ziekelijk :o

ik heb zoveel gekocht net dat ik t niet eens zelf kon tillen

pyama's voor elin in de uitverkoop (en voor haar poppen)

en voor Polle een tas vol twv een euro of 80, voor 4 euro, want t was pakken en opzouten voor 0.50 ct :o!!!!!
en ik ben zo lief geweest om 2 pakjes dubbel mee te nemen om mijn zwangere medebabymoeders blij mee te maken.
pi_99420219

kleine greep uit mn collectie, maar elin begon te hamsteren dus foto's maken lukte niet meer :P

zoals je kan zien t bruin gebreide pakje (twv 13,-) dubbel en de geblokte blauwe(beide kanten te dragen twv 15,-)

(over te nemen tegen de verzendkosten en 50 cent ik blijf een hollander he :P )
vlinder mag kiezen of ze wil, zo niet dan roept diegene die ze graag wil maar even)
pi_99420598
Jaaaa! O+ O+ O+ O+

Blauwe en auto jumpsuit graag! De bruine heb ik nog van Rienk O+
En doe die groene ook maar O+

Toppert! *;
pi_99420630
neehe heb alleen de bruine en geblokte dubbel, dus die 2 kan je krijgen :) maar die bruine heb je al?
pi_99420677
maarrr van die groene hangen er hier nog meer geloof ik, autootjes niet

dus groen kan ik evt morgen nog halen als het er is, de autootjes zijn op! (ik heb en t vestje en de autojumpsuit O+ )
pi_99420793
geblokte heb ik in 62 en 68, mag je kiezen welke..mij maakt t niet zoveel uit.

en welk maatje groen wil je evt?
pi_99420899
Oké, als je die groene nog halen wilt graag!

Doe mij de maat 62 maar alsjeblieft. En de groene maakt niet uit. Groter dan 56 als het kan!

En de bruine heb ik al idd O+

pi_99420985
doe ik! en ik kijk morgen even voor je!

en elin heeft de bruine ook gehad, polle heeft nu de bruine en de beige :D
  woensdag 13 juli 2011 @ 18:15:24 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_99421037
KD, wat een buit! _O_
pi_99421083
ja de kleren van polle waren 4 euro bij elkaar :') :D

en die van elin een tientje oid
:o
pi_99421085
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 11:42 schreef octopussy het volgende:
Wanneer komt de herfstkleding eens in de winkels? Ik gok zomaar dat we daar langer plezier van hebben dan van de zomerkleding }:|
Ja...heb vandaag een lange mouwen shirt aan...
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  woensdag 13 juli 2011 @ 18:18:23 #121
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_99421142
KD, als je nog zo'n bruine kan vinden dan wil ik die wel. Voor heel misschien ooit een keer. :@ :@

Wat een buit mens. :D
A grand adventure has begun.
pi_99421250
er hingen er meerdere! maar deze mag je ook wel hoor!
pi_99421252
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 18:13 schreef Kleurdoos het volgende:
doe ik! en ik kijk morgen even voor je!

en elin heeft de bruine ook gehad, polle heeft nu de bruine en de beige :D
Top!

En mocht iemand de beige nog in de aanbieding hebben, of vinden. Ikke *O* ikke *O* ikke! *O*
pi_99421381
ik vind het ook zo leuk dat er gewoon poppenpyama's bij die pyama's van de hema zitten O+ ze zien er zoooooo schattig uit met t zelfde aan :D

straks ff foto
  woensdag 13 juli 2011 @ 18:25:48 #125
265732 Keshet
pi_99421389
Ik hou het in de gaten Vlindur!

Kleurdoos, die bruine heb je nu toch voor jezelf Polle gekocht of mis ik nu iets? :@
pi_99421417
ik heb dubbel gekocht popje :+

dus die bruine mag je hebben, 50 ct + verzkosten :+

tís een maatje 62
pi_99421484
verzenden is 1,84 want 179 gram keshet
  woensdag 13 juli 2011 @ 18:29:42 #128
265732 Keshet
pi_99421514
50 ct plus de verzendkosten!?! Jij durft wel de hoofdprijs te vragen he!
Nah ja, eet die kleine van mij maar een weekje droog brood. :+

Wat lief van je! Ik ga u even PM'en!
pi_99421550
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 18:29 schreef Keshet het volgende:
50 ct plus de verzendkosten!?! Jij durft wel de hoofdprijs te vragen he!
Nah ja, eet die kleine van mij maar een weekje droog brood. :+

Wat lief van je! Ik ga u even PM'en!
hij heeft mijzelf 50 cent gekost, dus dat wil er graag voor terug :( :P
  woensdag 13 juli 2011 @ 18:34:26 #130
265732 Keshet
pi_99421653
Een beetje de nieuwprijs vragen voor een tweedehands ding, tssk. :{w

Ik ben benieuwd naar je foto's! Zitten die poppenpyjama's bij alle pyjamaatjes tegenwoordig?
pi_99421657
KD wat een buit voor zulke prijsjes :D
pi_99421696
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 18:34 schreef Keshet het volgende:
Een beetje de nieuwprijs vragen voor een tweedehands ding, tssk. :{w

Ik ben benieuwd naar je foto's! Zitten die poppenpyjama's bij alle pyjamaatjes tegenwoordig?
nee, bij deponnetjes!

die kan emma over een tijdje overnemen :P
\
nu 2 euro per stuk!
  woensdag 13 juli 2011 @ 18:49:13 #133
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_99422065
Wow wat een buit :D en wat een prijsjes! _O_ Waarom hebben ze dat hier nou niet :{
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_99422099
als ik morgen voormensen moet kijken voor pyama's voor 2 eur (met poppenpyama) of pakjes voor 50 cent ofzo, pm me dan maar even
pi_99422885
Lekkere buit KD!

Hier is het bij verschillende locaties altijd maar één schamel rekje dat uitverkoop is.
The way you rock'n'roll
pi_99423010
tsjk. welk filiaal is dat?! hier ook hooguit een bak gifgroene sokken ofzo. :(
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_99423111
jeuzus KD :o wat een buit! woah! is dat een uitverkoop van die hema zelf ook ofzo? Hier bij de Hema geen 50 cent bak gezien vandaag -O- :{ ik vond het zelfs nog redelijk aan de prijs allemaal met de 5 euro-stickers :') echt he ik word zo'n krent van sale-shoppen...

wat lief dat je voor anderen ook hebt meegebracht! en toffe dingen O+
pi_99423197
geen bak, t hing er gewoon allemaal zo O+
pi_99423395
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:19 schreef Kleurdoos het volgende:
geen bak, t hing er gewoon allemaal zo O+
mazzelpik :D

nou t is je vergeven dat je NOG meer gekocht hebt :D voor die bedragen had ik je persoonlijk terug naar de Hema geschopt om nog es te gaan kijken :P damn, goeie deal.
Heb je nu weer vooral kleine maatjes of toch maar wat groter spul ook?
pi_99423428

ook groter spul O+

AAAAAAAAAAAH O+
  woensdag 13 juli 2011 @ 19:46:10 #141
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_99424322
Waaahhhhh Kleurdoos wat een buit ^O^ en lekker voor belachelijk prijzen. Ik wil ook zo'n Hema :9
En wat een mooie meid heb je O+
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 13 juli 2011 @ 19:51:46 #142
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_99424560
Awh KD O+ Wat een leuke foto!! O+
pi_99424757
KD, hadden ze ook grotejommespyjama's?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_99424802
O+ Elin en dr lala O+
pi_99424924
Mignonne, deze wilde ik je nog laten zien. Ik was helemaal vergeten dat ik 'm wilde, tot ik 'm toevallig bij de Zeeman tegenkwam. O+

pi_99425373
jaaaaa! oh leuk leuk O+ O+
pi_99425407
Wat een prijzen! 50ct..Dat is nog eens relaxt shoppen.
*hoopt dat kindlief morgen niet meer zo ziek is zodat we even naar de hema kunnen racen*
pi_99425713
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:56 schreef McLaura het volgende:
KD, hadden ze ook grotejommespyjama's?
jepjep 2 euro!

jongens serieus, als er verzoekjes zijn, en het ligt hier morgen nog, dan wil ik best halen hoor!
pi_99425780
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:57 schreef mignonne het volgende:
O+ Elin en dr lala O+
jaaa lala O+
pi_99425930
Zo wat een buit KD :D heb je daar ook zo'n Hema outlet store ofzo?
pi_99426378
enne met de blankies gaat t ook goed

+ mutsjes (en model 'lala')

met nog een blankie (voor lala)
pi_99426379
Nou KD, Als ze nog retro kleding voor jongens hebben in maat 92... :) (kon op hun website niks vinden helaas, ze hebben vaak wel shirts met lange mouwen met auto's of fietsen ed erop)
pi_99426467
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:33 schreef weerwolfje het volgende:
Nou KD, Als ze nog retro kleding voor jongens hebben in maat 92... :) (kon op hun website niks vinden helaas, ze hebben vaak wel shirts met lange mouwen met auto's of fietsen ed erop)
robots zag ik! die vind ik zelf leuk maar maat 92 dus te groot om alvast te halen voor de baby en te klein voor elin
pi_99426679
Oww gaaf! als je die wilt halen heel graag! Heel erg bedankt :D. En als je nog iets vind met auto's of vliegtuigjes of ander stoer jongensspul (jumpsuits mag ook, is wel gokje of hij t past met zn lange lijf maar voor 50 ct waag ik de gok wel :P)
pi_99426815
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:39 schreef weerwolfje het volgende:
Oww gaaf! als je die wilt halen heel graag! Heel erg bedankt :D. En als je nog iets vind met auto's of vliegtuigjes of ander stoer jongensspul (jumpsuits mag ook, is wel gokje of hij t past met zn lange lijf maar voor 50 ct waag ik de gok wel :P)
jumpsuits in die maat betwijfel ik! maar ik ga zeker ff voor jullie kijken

(moet al voor 4 personen shoppen :+ )
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:46:37 #156
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99426967
euh KD!! badstof pyama's im maat 158-164 daar ergens? en 134? hadden ze die??
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_99426984
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:46 schreef debuurvrouw het volgende:
euh KD!! badstof pyama's im maat 158-164 daar ergens? en 134? hadden ze die??
haha geen idee, maar wil best kijken hoor
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:48:28 #158
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99427053
yes please! én kopen dan, graag? mag wel twee per maat. :Y daar wonen ze in als het weer winter wordt.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_99427222
Haha, wat heerlijk KD! O+
En wat zijn je dekentjes mooi geworden.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_99427283
De Hema in HHW kd?
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_99427357
Die Natuurmonumenten shirts waren niet toevallig in de aanbieding KD?

En wat een schattige foto van Elin en Lala!
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:56:23 #162
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99427440
hey KD; ook jumpsuits in meisjes kleine maatjes? 50 t/m 74 ofzo?? zo ja; wil je dan voor mij ook ff kijken graaaaaaag???
pi_99427525
welke natuurmonumentenshirts? :P
en welke maat?

en kaarr, JA!

en buuf ik ga kijken!!

en ik koop alleen wat er van 0.50 tot 2.00 te koop is. dus stickertjes.

ik zag trouwens wel gebreide vesten (gevoerde) voor 5 euro enzo
pi_99427596
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
hey KD; ook jumpsuits in meisjes kleine maatjes? 50 t/m 74 ofzo?? zo ja; wil je dan voor mij ook ff kijken graaaaaaag???
noted!

ik hoop echt dat er morgen nog wat hangt :D
pi_99427623
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:58 schreef Kleurdoos het volgende:
en kaarr, JA!
Dan kom je misschien m'n moeder tegen :P
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_99427641
Nou, nu je het hier groot hebt verkondigd mag je er wel om openingstijd staan morgen KD :+
The way you rock'n'roll
pi_99427690
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:00 schreef Kaarr het volgende:

[..]

Dan kom je misschien m'n moeder tegen :P
die kan ik wel aan!

:D
pi_99427719
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou, nu je het hier groot hebt verkondigd mag je er wel om openingstijd staan morgen KD :+
nee hoor, ik heb de buit al lekker binnen :+
pi_99427989
Oh Kadee, neem je voor Lente ook een verrassing mee? Maatje 86/92. O+
pi_99427999
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:09 schreef Ssserpente het volgende:
Oh Kadee, neem je voor Lente ook een verrassing mee? Maatje 86/92. O+
Note! O+
pi_99428049
trouwens!!!!

ook dubbelpacks jip&janneke shirts voor 2 euro, ook grotere maatjes!
pi_99428061
Spannend!
pi_99428072
quote:
en welke maat?
Deze:

Maat 104 of 110 ofzo? Dan leg ik hem op de stapel waar hij nog in moet groeien.
Echt lief dat je wilt kijken. O+
pi_99428121
Oh nou, doe die dan sowieso maar! :D
pi_99428154
Hoe groot precies die J&J dingen? Ook voor jommes?
pi_99428219
Die J & J-shirtjes bedoel ik.
pi_99428234
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:11 schreef bodpa09 het volgende:

[..]

Deze:
[ afbeelding ]

Maat 104 of 110 ofzo? Dan leg ik hem op de stapel waar hij nog in moet groeien.
Echt lief dat je wilt kijken. O+
ik ga kijken!

en damned, ik ga heel veel credits ontvangen voor t maken van pakketjes en floppen!
*grom*

;)

Ssserpente, vanmiddag zag ik roze (met siep) liggen, grijze (jip) en blauwe (geen idee meer) sets, welke kleuren hebben je voorkeur?
pi_99428278
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:13 schreef bodpa09 het volgende:
Hoe groot precies die J&J dingen? Ook voor jommes?
max 92..
kan evt bij de grotere maten kijken..maar betwijfel het
grote jommes vergeten ze altijd.
  woensdag 13 juli 2011 @ 21:16:06 #179
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99428298
quote:
en welke maat?

en kaarr, JA!

en buuf ik ga kijken!!

en ik koop alleen wat er van 0.50 tot 2.00 te koop is. dus stickertjes.

ik zag trouwens wel gebreide vesten (gevoerde) voor 5 euro enzo
daar ging ik vanzelfsprekend van uit! :o die andere kan ik zelf wel kopen. :+
pi_99428351
Liefst felle kleurtjes, grijs is geen porem. :)
pi_99428427
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:16 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

daar ging ik vanzelfsprekend van uit! :o die andere kan ik zelf wel kopen. :+
jahaaaaaaa, maar er zijn ook dingen die eerst 30 eur waren en nu 5,-

enne ssserpente, check!
pi_99428477
enne whatabout dingen met paarse sticker? 3 eur? daar hebben we er ook een hoop van
  woensdag 13 juli 2011 @ 21:19:58 #183
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99428493
o god; nu MOET ik morgen ook ff de hema checken natuurlijk!!
(maar die jumpsuits mag je sowieso voor me scoren als dat lukt KD; lekkere felle kleurtjes liefst)
  woensdag 13 juli 2011 @ 21:22:56 #184
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99428626
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:18 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

jahaaaaaaa, maar er zijn ook dingen die eerst 30 eur waren en nu 5,-

enne ssserpente, check!
hmmm. mja, mijnese zijn al zo groot, dat durf ik niet meer aan zonder ruggespraak.

mag ik trouwens voor de meisjesmoeders Scapino nog even aanprijzen? leuke leuke dingen voor maar een paar euro.

en voor jommes is het bij WE leuk inkopen doen. vooral vanaf maat 86. maar ook voor de groten.
En leuke T-shirts met een boordje aan de mouw. zo'n beetje retro? maar dan niet in een contrastkleur maar effen. erg mooi, vind die lubbermouwen met staakarmpjes vaak niet zo mooi. en goeie kwaliteit. 2 shirts voor 9,95!
pi_99428636
* bodpa09Stuurt KD heel veel credits en kudos.
pi_99428801
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:11 schreef Kleurdoos het volgende:
trouwens!!!!

ook dubbelpacks jip&janneke shirts voor 2 euro, ook grotere maatjes!
Hoe nep.. hier lagen die voor 5¤ in de aanbieding (die roze met siepie erop)
Lotte!
Noah!
pi_99428991
trouwens, die broekjes op mn foto's vinden de jommetjesmoeke's niets, O+ ook allemaal van 6,95 voor 0,50 ct
pi_99428993
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:33 schreef Kleurdoos het volgende:
enne met de blankies gaat t ook goed
Goed man! Heel Kidscase-geïnspireerd. Gemêleerd.
pi_99429081
hahah ja :D
pi_99429564
KD wat een vangst weer :D
Dus morgen hier even naar de hema en vrijdag even bij mn ouders kijken..

Ik ging even op de GAP site kijken.... Had ik misschien beter niet kunnen doen :X
Leuke eerste pakjes?

pi_99429606
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:29 schreef Kleurdoos het volgende:
trouwens, die broekjes op mn foto's vinden de jommetjesmoeke's niets, O+ ook allemaal van 6,95 voor 0,50 ct
Is dat broekje oranje?
Dat soort broekjes zijn wel heel erg fijn, Jelle heeft daar een grijze van die alweer wat klein begint te worden. Hadden ze daar nog meer kleurtjes van hangen?
pi_99429646
Oh schattig zeg Wickie!!
I O+ GAP
  woensdag 13 juli 2011 @ 21:43:40 #193
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99429662
Is die sale bij elke hema?
pi_99429703
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:42 schreef mrien het volgende:

[..]

Is dat broekje oranje?
Dat soort broekjes zijn wel heel erg fijn, Jelle heeft daar een grijze van die alweer wat klein begint te worden. Hadden ze daar nog meer kleurtjes van hangen?
die grijze had je ook van mij toch? een kleintje?

en alleen oranje, ik zoek zelf de lichtblauwe nog :)
pi_99429709
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:43 schreef Aventura het volgende:
Is die sale bij elke hema?
nee :+
pi_99429742
oh wickie wat een leukerds!! O+ O+ O+
kopen! echt <3 dat lijken me heerlijke pakjes en superleuk O+

Aventura volgens mij verschilt de sale prijs per hema. Alleen wat in de folder staat is overal afgeprijsd maar verder zie ik heel vaak dingen voor verschillende prijzen voorbij komen :? geldt ook voor H&M trouwens; irritant.

KD ik betwijfel of ze ze hebben liggen, maar die pyjama's die debuuf vraagt, als je er een ziet in 98/104, wil je die dan meenemen voor me? Jongens of meisjes maakt me niet uit.
pi_99429753
Jaa geweldig he Wickie! O+ Ik ben er vanmiddag ook maar weer snel weggegaan :P

Lente O+ Wat een enorm cute jurkje! Echt heel Knofje!

KD, wat een mooie foto is dit! Ik vind dat je echt kunt zien hoe Elin er als kleuter uit zal zien O+
Bijpassende pyjama voor de pop <3 (moeten ze ook voor jongetjes maken! kan Niels zijn auto aankleden :+).

Woah KD wat een super buit! _O_ :9~ Als je nog wat tegenkomt voor Niels in maat 86/92 of groter? O-) Hij heeft nog longsleeves (robotjes O+ en Auto's (natuurlijk :P) vooral die retro style vind ik leuk, letters, cijfers en kraagjes niet.), lange broeken, vestjes/truien en een pyjama nodig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Twinkly op 13-07-2011 21:58:55 ]
pi_99429804
Het is nog zo een kleine rothema ook daar in HHW!
Ik ben bijna geneigd er morgen heen te rijden :+
helaas moet ik werken
pi_99429812
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:45 schreef mignonne het volgende:
oh wickie wat een leukerds!! O+ O+ O+
kopen! echt <3 dat lijken me heerlijke pakjes en superleuk O+

Aventura volgens mij verschilt de sale prijs per hema. Alleen wat in de folder staat is overal afgeprijsd maar verder zie ik heel vaak dingen voor verschillende prijzen voorbij komen :? geldt ook voor H&M trouwens; irritant.

KD ik betwijfel of ze ze hebben liggen, maar die pyjama's die debuuf vraagt, als je er een ziet in 98/104, wil je die dan meenemen voor me? Jongens of meisjes maakt me niet uit.
deze doet altijd idioot cheap, spijkerbroekjes voor 2 euro enzo! nu alleen niet, wel die lichtblauwe jeans met bloemetjes voor maar 5 euro!

en ik noteer je voor die pyama's huup
pi_99429871
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:44 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

die grijze had je ook van mij toch? een kleintje?

en alleen oranje, ik zoek zelf de lichtblauwe nog :)
Ja klopt, heeft hij heeeeeel kort gepast helaas, ik wil je die wel terug sturen trouwens? Als ik verhuisd ben haha, want hij zit al ingepakt.

Oranje staat hem denk ik niet zo leuk.
Maar stoere broekjes in maat 74 of 80 zijn wel wat voor Jelle hoor :D
pi_99429963
oooh KD wat een geweldige buit! _O_ O+ goede smaak weer hoor! Tis dat ik niet zwanger ben, anders had je alles dubbel mogen kopen voor me
Was dat bij zo'n Hema outlet? Kwam er bij toeval eentje tegen poosje geleden
pi_99430082
ja nice KD :D volgende keer dat er weer sale is kom ik wel meeten ofzo c_/ :+
vraag ik aan mn lief of ik 5 euro mee mag om wat leuks te kopen :P
pi_99430286
haha huup, prima!!
voor elin ook 2 keileuke vestjes gekocht voor 2 eur pstk

en ik zag nog een mooi lang zwart knoopjesvest voor ook 2 of 3 euro, maar net iets te klein..
pi_99430442
Ok ik ga even wat bij GAP kopen :@
Iemand nog iets nodig? Dan bestel ik het mee :)

de koopziekte begint langzamerhand weer toe te slaan..
  woensdag 13 juli 2011 @ 21:57:53 #205
265732 Keshet
pi_99430455
KuhDee, Jip&Janneke shirtjes zijn hier ook van harte welkom.

I <3 m'n personal shopper in Noord Holland. :+ O+
pi_99430519
Noteer!
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:03:46 #207
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_99430857
mag ik dan ook even een bestelling doorgeven voor de hema???
Als ze nog voor jongens maat 134 hebben voor weinig (lees 0,50 tot 2 euro dus) Pyjama's, en misschien nog wat leuke shirtjes voor weinig? (vooral fel geel is favoriet) groen en blauw mag ook. zelfde geld voor maat 122 :@
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:05:18 #208
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_99430944
KD hebben ze ook uniseks jumpsuits? Wit bv?
pi_99430978
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:57 schreef wickie het volgende:

mss kun je becky even pm'en, zij kwam met dat strikjes jurkje...
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_99431028
pure evil ik heb je erbij gezet!

en ma-ma, niets unisex, nouja die bruine gebreide vind ik unisex :P elin had m ook aan :P
pi_99431148
Hema outlet ook hier ja O+ Ze hebben gewoon ook al een soort van Hema classics. Dingen die je verwassen krijgt doorgegeven van 4 jaar terug, maar dan helemaal nieuw en voor geen geld *O*

Oh en Wickie, bedankt voor het plaatsen van Lindex-Mette. Nu komt er binnenkort ook Lindex-Hannah :P
pi_99431270
is geen outlet :P gewone hema hier :)
pi_99431293
Is 'hier' Almere, Octopussy? *fingers crossed*
pi_99431442
Ja, Almere-buiten *O*
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:13:57 #215
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_99431454
Ik dacht voor een eventueel 2de kindje :@ Maar ik weet natuurlijk niet welke maat qua dikte van de kleding, snapt u m :P

Maar mocht je voor mij ook wat mee willen nemen,
zou je dan de pyama die je meisje op de foto aan heeft en die andere gekleurde (met stippels) mee willen nemen voor Tessa maatje 98/104 als die er zijn
en J&j shirt de roze, grootste maat was 92 toch?
en de gebreide jumpsuit maat 62 (anders maat 68)
en de blauwe jumpsuit maat 62 (anders maat 68)
en mocht er een roze jumpsuit te vinden zijn mag je die meenemen (maat 62)
pi_99431698
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:08 schreef octopussy het volgende:
Oh en Wickie, bedankt voor het plaatsen van Lindex-Mette. Nu komt er binnenkort ook Lindex-Hannah :P
*O*
pi_99431795
een van de dames in dit topic wordt volgens mij enorm gelukkig van dit tshirt:

am i right? :s)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_99431934
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:13 schreef ma_ma het volgende:
Ik dacht voor een eventueel 2de kindje :@ Maar ik weet natuurlijk niet welke maat qua dikte van de kleding, snapt u m :P

Maar mocht je voor mij ook wat mee willen nemen,
zou je dan de pyama die je meisje op de foto aan heeft en die andere gekleurde (met stippels) mee willen nemen voor Tessa maatje 98/104 als die er zijn
en J&j shirt de roze, grootste maat was 92 toch?
en de gebreide jumpsuit maat 62 (anders maat 68)
en de blauwe jumpsuit maat 62 (anders maat 68)
en mocht er een roze jumpsuit te vinden zijn mag je die meenemen (maat 62)
je staat erbij

en ik ben bang dat alles in de hema nu wel op is na deze lijst :D
ik probeer morgen zo snel mogelijk te gaan :D
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:27:21 #219
265732 Keshet
pi_99432197

Succes morgen!
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:27:39 #220
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_99432208
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:23 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

je staat erbij

en ik ben bang dat alles in de hema nu wel op is na deze lijst :D
ik probeer morgen zo snel mogelijk te gaan :D
*O* :*
pi_99432474
nou idd, keshet :')

had je nou al antwoord gegeven op mn nachtjaponnetjesvraag?
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:33:28 #222
265732 Keshet
pi_99432557
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:32 schreef Kleurdoos het volgende:
nou idd, keshet :')

had je nou al antwoord gegeven op mn nachtjaponnetjesvraag?
Uhm. Welke vraag? :@
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:33:59 #223
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99432592
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:57 schreef wickie het volgende:

ik ga ff kijken hoor ;)
pi_99432654
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:33 schreef Keshet het volgende:

[..]

Uhm. Welke vraag? :@
als er iets ponnetjes is in 80/86 wil je er dan 1 voor Emma? ze zijn 2 euro

kleiner zijn ze niet volgens mij
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:36:34 #225
265732 Keshet
pi_99432721
Ja, doe maar! Die past ze volgend jaar zomer wel dan. :')
  Moderator woensdag 13 juli 2011 @ 22:36:58 #226
5428 crew  miss_sly
pi_99432738
De hema nachtponnetjes zijn zo leuk, met die mini-ponnetjes erbij O+ Senna heeft er ook eentje, staat zo schattig! Sowieso vind ik de nachtkleding van Hema leuk en betaalbaar en goed van kwaliteit!
pi_99432905
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:36 schreef Keshet het volgende:
Ja, doe maar! Die past ze volgend jaar zomer wel dan. :')
hehe

nouja voor 2 eur..ik heb er ook nog 3 op de waslijst gezet voor elin, dan heeft ze er 6, prima :+
  Moderator woensdag 13 juli 2011 @ 22:44:36 #228
5428 crew  miss_sly
pi_99433125
Is dat bij alle Hema's die uitverkoop?
pi_99433156
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:33 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ik ga ff kijken hoor ;)
Elmo pm ontvangen, ga zo zoeken!
Iemand nog meer GAP???
Ze hebben hele leuke kleren :)

Tussen al het hema geweld door :D onze hema heeft ook vaak zulke sale en die bij mijn ouders ook
pi_99433162
ghehe, denk het niet, anders had ik nu geen a4 aan koopopdrachten ;)
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:46:22 #231
265732 Keshet
pi_99433224
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:40 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

hehe

nouja voor 2 eur..ik heb er ook nog 3 op de waslijst gezet voor elin, dan heeft ze er 6, prima :+
Ik heb ook alvast megaslaapgevallen liggen, van badstof geloof ik, met voetjes eraan en konijntjes erop. Van m'n moeder gekregen. Ze zijn in maat 92. :+
Ik zal er eens een foto van maken. :D
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:48:33 #232
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99433335
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:45 schreef wickie het volgende:

[..]

Elmo pm ontvangen, ga zo zoeken!
Iemand nog meer GAP???
Ze hebben hele leuke kleren :)

nope, niets voor me bij, maar wel bedankt!!
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:49:27 #233
265732 Keshet
pi_99433381
Ik sla de GAP ook even over Wickie!
Er staat wel een superleuk, knalgeel met een bloem, badpakje op de site. <3
pi_99433453
wickie, ga je vanavond bestellen?
pi_99433529
Kan ook morgen bestellen.
De dingen die ik heb zijn geen sale, dat van Elmo wel, maar dat zal er morgen toch ook nog wel zijn?
pi_99433593
Ik kijk nu wel even snel! Link?

Oh, en dat Lindex-jurkje staat Mette trouwens heel gaaf! O+
pi_99433625
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:59:04 #238
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_99433845
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:52 schreef wickie het volgende:
Kan ook morgen bestellen.
De dingen die ik heb zijn geen sale, dat van Elmo wel, maar dat zal er morgen toch ook nog wel zijn?
Ik hoop het wel! Maar ja, geen ervaring met GAP bestellen, dus ik weet niet of het snel weg is. Maar ik hoor het wel, vind het al super dat ik mee mag doen!! :*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_99433952
Ik wacht even Claudia en dan ga ik bestellen :)
pi_99433969
Ze hebben leuke pyjama's! Is er ook een manier om de prijzen in euro's weer te laten geven?
pi_99434108
Nee niet ontdekt waar ik dat kon doen. Toen dacht ik, misschien moet ik daar maar niet naar kijken, want ik wil die pakjes gewoon hebben, ze zijn zo schattig :')
pi_99434309
Hmz, 20 euro voor een pyjama.. Bestel maar zonder mij, wickie! Dit is mij iets te veel impulsaankoop. :Y)
pi_99434365

Als verjaardagsjurk.... O+
Met een romper lange mouwen en een maillot in dezelfde kleur...
*poef* nu is het weg
pi_99434422
Jemig KD, ga je morgen met een uitdraai door de rekken? Je bent zwanger hoor! o|O

Claudia, die pyjama's zijn leuk he? Die oranje pyjama van Ko komt ook van GAP. Kadootje van mijn broer. Zo'n mooie kwaliteit.
Maar 20 euro is me ook wat teveel. -O-
pi_99434535
Ik twijfel nog even of ik allebei de pakjes bestel of maar eentje... Maar vind ze beiden zo leuk, ik kan niet kiezen..
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:13:22 #246
265732 Keshet
pi_99434565
Ik zou willen dat ze deze voor volwassenen verkochten:

pi_99434570
Had je ze al gepost, wickie?
pi_99434592
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:13 schreef Keshet het volgende:
Ik zou willen dat ze deze voor volwassenen verkochten:

[ afbeelding ]
_O-
pi_99434629
Ja ergens..
pi_99434646
Laat me raden, wickie:

-Edit- Oh nee, ik heb ze al gevonden!
pi_99434671
Oeke, hoe valt gap? Sofie zit nu in 74, ik gok dat ze in oktober met haar verjaardag wel in 80 zal zitten. Is het dan handig om 12-18 mnd te doen?
*poef* nu is het weg
pi_99434704
Nee :D
pi_99434726
Oh, dat pyjamaatje hangt op zolder te drogen. Ehm, ik ga wel even kijken!
pi_99434754
Oh, allebei de pakjes zjin leuk, wickie!
pi_99434778
Die pakjes zijn leuk, ik vind het alleen zo jammer dat er voetjes aan zitten. Sofie heeft niet van die lange benen, en dat staat zo raar.
*poef* nu is het weg
pi_99434782

pi_99434814
Ik wil bij nader inzien dat eerste pakje misschien wel, wickie. :o Hoe zit het met verzendkosten?
pi_99434816
Bij de eerste zitten geen voetjes. Geen voetjes heeft ook mijn voorkeur.

KJ, al uit over de maat?
pi_99434901
Kaatjejannie, ze vallen best klein eigenlijk. Ko zijn pyjama is maat 2 jaar en hij droeg hem al met anderhalf. Hij kan er nog wel in maar niet lang meer. Hij is nu een jaar en 2 maanden en net iets onder gemiddeld.
Ze lijken wel lang en dun te vallen als je begrijpt wat ik bedoel...
pi_99434941
Nou we zijn dan met z'n 4 qua verzenden. En ik heb 2 stuks, de rest 1, dus dat is 5 (inclusief jij dan Claudia) dus dat is dan 2 pond per kledingstuk.
Als ik goed reken. Dus voor jullie 2 pond (+ waarschijnlijk 1,84 voor het verzenden binnen nl)
pi_99434951
Dan zal ze 12-18 mnd wel passen op dr verjaardag. Iets te kort maakt niet uit, alleen maar schattig.

Doe maar 12-18 mnd wickie...
*poef* nu is het weg
pi_99435002
Dat denk ik ook. Iets te kort is zo gauw trouwens het probleem niet, hier past het in de lengte nog goed, maar in de breedte strak. Om de polsen en enkels bv.
pi_99435127
KJ staat erin en wij gaan alleen voor de bovenste R. houdt ook niet van voetjes.
pi_99435272
GAP pyjama's O+
Ze hebben zelfs dino's!!

Alleen vind ik ze toch echt wel erg prijzig voor een pyjama, zeker voor mijn "ik slaap veel liever in een t-shirt en wil echt geen pyjamabroek aan kleuter".
pi_99435308
Eenmaal andermaal, ik ga bestellen heb besteld :)

KJ en Elmo ik pm jullie morgen over de details en mijn gegevens.

[ Bericht 29% gewijzigd door wickie op 13-07-2011 23:39:42 ]
pi_99444549
KD, als je nog niet weg bent. Elk jumpsuit voor een jonkje *zonder* geel of duidelijk meisje mag je voor me meenemen!
En verder als je denkt dat het iets voor mij is ook wel.

BVD :P
  donderdag 14 juli 2011 @ 08:44:01 #267
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_99444612
Nou KD als je het dan zo vraagt, hier is ook nog heel wat welkom voor maat 92 en 98 of 92-98 :Y
</scoobactie>
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 14 juli 2011 @ 08:57:13 #268
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99444825
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:05 schreef DJMomo het volgende:

[..]

mss kun je becky even pm'en, zij kwam met dat strikjes jurkje...
Lief maar schoonmama gaat uit d'r panty als ze hoort dat ik het gewoon naar NL laat verschepen terwijl zij daar in oktober naar toe gaat. Dus ik sla even over.
pi_99446347
Wow KD wat een toffe buit!
pi_99447045
Dit is onze kleine buit

[ Bericht 26% gewijzigd door _Ingrid_ op 14-07-2011 10:44:57 ]
pi_99447280
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 08:57 schreef becky27 het volgende:

[..]

Lief maar schoonmama gaat uit d'r panty als ze hoort dat ik het gewoon naar NL laat verschepen terwijl zij daar in oktober naar toe gaat. Dus ik sla even over.
ah, gaat ze weer? leuk!

ingrid, die groene (zwem?)broek is lachen!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_99447583
Is kleurdoos al terug?! O-)
pi_99447805
Leuke buit Ingrid :)

Mijn moeder is net terug van de Hema en heeft goed gescoord *O* Deze Hema (waar KD ook heeft geshopt) is een franchise-winkel. Daarom kunnen zij zo laag afprijzen. Morgen neemt ze de buit mee en dan maak ik een fotootje. Het bruine gebreide pak zit er ook bij O+
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_99448475
Ik ben weer voor Mart aan het shoppen.
Shirts met lange en korte mouw in maat 98.

Wat is de link van de lindex website? Heb nu ook paypall dus.....
pi_99448722
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 11:21 schreef ymme het volgende:
Ik ben weer voor Mart aan het shoppen.
Shirts met lange en korte mouw in maat 98.

Wat is de link van de lindex website? Heb nu ook paypall dus.....
http://www.lindex.com/eu/shop/clothes-and-fashion/

Tadaam :)

Leuk Ingrid :Y <3

En Kaarr ik ben benieuwd :D das leuk shoppen zo!
  donderdag 14 juli 2011 @ 11:30:02 #276
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_99448819
hoi, we zijn hier al uit de winterjas.
iesje zag 'm, ik zag 'm, we keken elkaar aan, liefde.

nu nog wachten tot 'ie in de winkels ligt, nieuwe Mim-pi jas met sterretjes. (pag. 40 brochure)
en hopen dat ze een beetje leuk zijn met de prijs :P
pi_99449175
Ymme, als je gaat bestellen bij Lindex wil ik misschien wel meedoen (als dat mag).
pi_99449285
oh ze hebben nieuwe rompers zie ik, wat een scheetjes O+

3 voor de prijs van 2 :9
pi_99449388
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 11:40 schreef bodpa09 het volgende:
Ymme, als je gaat bestellen bij Lindex wil ik misschien wel meedoen (als dat mag).
Ik misschien ook wel Ymme :)

Die rompers zijn echt leuk ja O+
pi_99449416
Welke dingen wil jij Twinks?
pi_99449447
Is dat niet beetje gedoe voor Ymme?
Als je een paypal hebt zonder dat die gekoppeld is aan een creditcard dan moet je daar eerst vooruit geld op storten toch? En dat duurt weer een dag of wat voordat dat erop staat?

Zoiets dacht ik in ieder geval.
pi_99449486
Ok, dat wist ik niet, thanks Mignonne!
Twinks, ga je mee op mijn (nouja, die van mijn man) creditcard dan?
pi_99449490
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 11:48 schreef mignonne het volgende:
Is dat niet beetje gedoe voor Ymme?
Als je een paypal hebt zonder dat die gekoppeld is aan een creditcard dan moet je daar eerst vooruit geld op storten toch? En dat duurt weer een dag of wat voordat dat erop staat?

Zoiets dacht ik in ieder geval.
PayPal koppel je aan je bankrekening, dan wordt het direct daarvan afgeschreven.
Maar als het teveel moeite is hoeft het niet hoor!

Leuk, zonder die rare doodshoofdschaar :?
pi_99449569
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 11:49 schreef bodpa09 het volgende:
Ok, dat wist ik niet, thanks Mignonne!
Twinks, ga je mee op mijn (nouja, die van mijn man) creditcard dan?
Ja, als ik een keuze kan maken wil ik wel graag meebestellen O+ Is zie heel veel leuks!

Wat vind jij leuk voor Mels?
pi_99449610
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 11:49 schreef Twinkly het volgende:

[..]

PayPal koppel je aan je bankrekening, dan wordt het direct daarvan afgeschreven.
Maar als het teveel moeite is hoeft het niet hoor!

Leuk, zonder die rare doodshoofdschaar :?
[ afbeelding ]
Oh okay, ik moest altijd geld storten op mijn paypal rekening en dan kon ik ermee betalen, vandaar dat het me wel wat gedoe leek. :)
pi_99449625

R2D2!
pi_99449638
Ik heb net gisteren mijn paypal gekoppeld en die kan je tegenwoordig! zo aan je bankrekening koppelen. Ze doen wel een check door er een paar cent op te storten.

Ik wil ook graag met lindex mee doen!
The way you rock'n'roll
pi_99449653
Deze zit al in mijn mandje:
pi_99449687

Alleen doe ik Niels nooit joggingbroeken aan :P
pi_99449709
Ik ben geloof ik geen Lindex fan, ik zie helemaal NIKS leuks in Wolfs maat. Wat een knal kleuren zeg
Die rompers zijn wel leuk, maar als hij uit de 86/92 is die hij nu heeft ga ik over op boxertjes
pi_99449734
Dat treintjes-shirt zou Niels helemaal geweldig vinden O+
pi_99449764
pi_99449771
Die man van mij ook. En die joggingbroek is ook geweldig, maar we hebben er al een paar. Ik vind ze ideaal voor dit type weer trouwens, of als hij een beetje hangerig/ziekig is.
pi_99449794

Die is tof. Alleen vind ik de kleurencombinatie niet mooi. Ik Rienk is niet zo groenig :N
de andere is paars. Ook al nét niet }:|
pi_99449819
Ik ga om 13.00 bestellen Is dat okay, Twinkly?

ja, dat groene pak ziet er ook zo lekker warm uit.
pi_99449830
Die vind ik echt super leuk Vlindur O+ Maar ik twijfel of ik Niels niet te groot vind voor zoiets.
pi_99449831
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 11:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb net gisteren mijn paypal gekoppeld en die kan je tegenwoordig! zo aan je bankrekening koppelen. Ze doen wel een check door er een paar cent op te storten.

Ik wil ook graag met lindex mee doen!
toch tijd dat ik mn paypal uit het stof trek dus :D

excuus dan heb ik niks gezegd :*
pi_99449859
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 11:58 schreef bodpa09 het volgende:
Ik ga om 13.00 bestellen Is dat okay, Twinkly?

ja, dat groene pak ziet er ook zo lekker warm uit.
Oh is vanavond ook goed :@ Niels wordt waarschijnlijk binnen nu en een minuut ofzo wakker ;)
pi_99449874
Ik heb advies nodig. Welke kleur van dat uiltjes rompertje zal Puck het beste staan?
The way you rock'n'roll
pi_99449885
Leuk shirt Bodpa! en lieve boxershortjes Twinkly O+

Zucht, Ik ben op zoek naar longsleeves voor Zoë, kind heeft er 2 die passen op het moment (komt om in de jurkjes en t-shirtjes) en ik vind het vandaag echt te koud voor een t-shirt.
Heb er net eindelijk 1 gevonden die leuk is, kan ik het plaatje niet jatten :(
http://www.winkelplein.nl(...)REylIdqvlyvoOkmybLlb

Iemand nog een idee waar ik zou kunnen loeren voor maatje 92?
pi_99449922
Hoe valt Lindex eigenlijk in vergelijking met Hema/ H&M?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')