quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:18 schreef twentemeisje het volgende:
De (D)P(A)M's zijn de deur uit!Zo voelt het dus om een postorderbedrijf te zijn!
Er is gewoon maar 1 ding misgegaan. Tenzij iemand anders dan Wickie dit vestje:
[ afbeelding ]
in maat 3 (maanden) heeft besteld, want ik heb er om de een of andere reden 2 in mijn order staan. Gelukkig issie maar 7,75
. Nu maar hopen dat mijn zusje een meisje krijgt
.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:56 schreef Poppedein het volgende:
[quote]Op woensdag 6 juli 2011 18:37 schreef huuphuup het volgende:
En dat jurkje schreeuwt idd Lena <3 doe es een aanfoto?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:59 schreef Poppejans het volgende:
Leuk Poppedein en die Oilily najaarsjas is echt een goede vondst!
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:08 schreef Poppedein het volgende:
[..]
TM, Nogmaals een hele dikke dankjewel!
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:14 schreef Ssserpente het volgende:
Lena!
Ze heeft ook overal matching schoenen bij, he?
Antracietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:25 schreef mignonne het volgende:
jaja... die schoenen...haha
![]()
nee t staat erg leuk <3 en mooi met dat donkere eronder. De kleurendove in mij ziet niet of dat nou zwart of donkerblauw is maar dat boeit ook niet.
Oeh en mn lief komt zo thuis en hij heeft jurkjes en spijkerbroeken en schoenen voor de dames gehaaldik ben heul benieuwd!
fixed!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:30 schreef Kleurdoos het volgende:
oh mignorf wat jammer, maar dan heeft ze dus grotere voeten dan Elin![]()
Mja maar Elin past nog wel in die bergsteintjes.. en die moet naar maat 24 (23.5)quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:35 schreef mignonne het volgende:
[..]
fixed!
ja ze heeft sowieso grote voeten, dat wist ik al. Mini heeft ook grote voetjes. Maar deze schoens pasten nog een week geleden![]()
poppedein heeft de SKR's zelfs nog aan gezien!maar de tenen hangen echt over de rand nu
ik heb maat 23 doorgegeven... ik ben benieuwd. Nouja en als het niet past dan voor mini tzt wel. Dat is toch echt wel een groot voordeel aan twee van t zelfde geslacht hoorik doe nooit meer echte maat-miskopen voor oudste.
lieffff; maar meet zou natuurlijk ook zooooo leuk zijn! ik ben zooo benieuwd naar zoveel mensen...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:40 schreef Poppedein het volgende:
Ik neem t sowieso voor je mee als jij niet kan hoor BJ!
En t jurkje is maat 98, maar valt vrij ruim, want het rugpand zit zelfs bij Lena en dr bolle buukske nog wat te ruim, dus volgens mij zou jouw meisje het ook nog eens langer kunnen dragen dan zij!
Enne..does ff een foto van je lindexpakje!
leuk!! k stel voor een fokkraammeet te doenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:45 schreef mignonne het volgende:
Leuk BJlekker wegdromen bij die kleertjes
![]()
Ik vind de kwaliteit van de lindex-spulletjes echt heel fijn. Gewoon mooi en vormvast enzo. Toch altijd een gokje bij bestellen uit het buitenland.
oh! en volgende keer als ik weer een tour du nord maak zal ik een gil geven
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:45 schreef mignonne het volgende:
Leuk BJlekker wegdromen bij die kleertjes
![]()
Ik vind de kwaliteit van de lindex-spulletjes echt heel fijn. Gewoon mooi en vormvast enzo. Toch altijd een gokje bij bestellen uit het buitenland.
oh! en volgende keer als ik weer een tour du nord maak zal ik een gil geven
muppetquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:15 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Ik heb het echt nu pas door
... (zie ook pm die ik je gisteren stuurde
)
En je jongste had al zoveel schoenen staan toch?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:31 schreef mignonne het volgende:
oh haha buitenlandse crosspost met dmlja het aanbod in het buitenland kan best tegenvallen he? leuke dingetjes voor de kleine man, en
volkswagenbusjes
dat shirt is echt heel tof!
tja ik heb dus bij DPAM ook de winterjas van Evie al gekocht; maar die groeit nu natuurlijk minder hard...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hij wordt maandag 1. Heeft kwa broeken 74 en shirtjes vaak ook nog. Hoewel dat langzaam naar 80gaat nu.
Mja das t lastige idd, dat je er snel bij noet zijn. Tis pas julien ik zit nu al na te denken over winterjassen
yups vaak is de update ergens tussen 6 en 6:30 uur...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Off topic, maar hij wordt gewoon 1 al maandag Son![]()
Hoe laat moest je bij h&m er ook alweer bij zijn 's ochtends om nog een beetje voorraad te hebben? 06.00uur of zo niet?
Ja ik dacht ook dat het verdwenen was! Maar als je gewoon op bijv. lingerie klikt is er ook een kopje MAMA daarna. Beetje lastig, zo per onderdeel ipv een apart kopje.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:43 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
yups vaak is de update ergens tussen 6 en 6:30 uur...
ik kan trouwens geen positiekleding meer vinden bij H&M online, sinds ze de site hebben geupdate?
*offtopic*
Ja, dat zou ik dus zelf ook denken. Mja ik vind t dus lastig want weet niet hoe snel hij gaat groeien. Hij zit nu dus al een half jaar in 74. De mouwen waren dus ook echt een flink stuk te lang bij 80.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
tja ik heb dus bij DPAM ook de winterjas van Evie al gekocht; maar die groeit nu natuurlijk minder hard...
je mannetje is dus zo'n beetje 1,5 als het winter is? dan zou ik toch wel gaan voor 86 denk ik?
ik wilde t net zeggen dat ik dan maar voor je hoop dat ze niet naar NL leverenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:58 schreef MamaPurk het volgende:
Ow Mignonne wat doe je..?? Ik zie te schattige dingen en toch ook stoer
Voor zover ik kan ontdekken leveren ze 'gelukkig' niet in NederlandScheelt me weer centjes!
Wou ik ook zeggen! Juist schattig popje zo met dat lieve blousjequote:Op zondag 10 juli 2011 10:51 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind dat juist lieflijk, niet heel erg stoer
Elin heeft zwarte shirts, baggy jeans, gympen en een leren jackie, dat is stoer
maar t is wel een leuke outfit
ik heb bij Benetton vorige week een te lief verjaardagsjurkje weggehaaldquote:Op zondag 10 juli 2011 22:32 schreef MamaPurk het volgende:
Ik wil nog een verjaardagsoutfit voor Jaël maar weet echt niet wat.. Vind het zo lastig, misschien van de week toch maar even de stad in! Ik wil het ook niet te duur maken, iemand nog leuke winkels met niet te duren leuke feestkleding??
Ik vind dat het net zo als hema kleding valt, in ieder geval niet lang en smal als petit bateau, maar ook zeker niet zo wijd en breedgeschouderd als bijvoorbeeld prenatal.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:38 schreef mefke79 het volgende:
dames, lindex, hoe valt dat? Tienus is nog langer (en nu ook nog smaller) dan zijn broer, dus hij moet naar 62-68, maar dan wel graag smalletjes. En ik ben de hema een beetje beu (bovendien te wijd) dus ik moet wat anders. Vandaag heeft ie wat van hjorth aan, heel mooi, maar hier nergens in de buurt te krijgen.
Ik kan helemaal niks vinden online, wilde jurkje aan jullie showen... Overmorgen krijgen jullie een foto in vol ornaatquote:Op maandag 11 juli 2011 13:58 schreef miss_sly het volgende:
Ik zoek ook nog, MP. Ik denk dat ik dadelijk met Senna even hier tegenover bij zacht ga kijken. In de sale misschien enigszins te betalen
Benetton, hmm, doen die ook online? Even spieken. Heb vanmorgen even kleertjes.com gekeken, maar niet echt iets leuks gezien.
Al een tijdje, maar het is beter om te doen of het niet zo is. Het is te leukquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:37 schreef becky27 het volgende:
sinds wanneer bezorgd GAP in NL??
[ afbeelding ]
hahaha, nee ik bedoel meer spencertjes, overhemdjes en plooi/ribbroekenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:33 schreef mignonne het volgende:
hoe bralbal wil je het precies hebben? De meeste universiteiten verkopen ook baby-kleertjes. Voor het echte bralbal gehalte
Oh ja, daar kan ik wel wat mee. Tnxquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:36 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Zoiets? Gezien op Coccinelle.
Ze hebben er o.a. Burberry, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, McGregor...
Wat zij zegt jaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:36 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Zoiets? Gezien op Coccinelle.
Ze hebben er o.a. Burberry, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, McGregor...
al vet lang beck! heb je mijn shopzels nooit langs zien komen? vind de bezorging echt heel goed, vaak binnen 2 dagen was het pakje er al. kan menig neerlandsch webshop nog een puntje aan zuigen!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:37 schreef becky27 het volgende:
sinds wanneer bezorgd GAP in NL??
[ afbeelding ]
Ja...heb vandaag een lange mouwen shirt aan...quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:42 schreef octopussy het volgende:
Wanneer komt de herfstkleding eens in de winkels? Ik gok zomaar dat we daar langer plezier van hebben dan van de zomerkleding
Top!quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:13 schreef Kleurdoos het volgende:
doe ik! en ik kijk morgen even voor je!
en elin heeft de bruine ook gehad, polle heeft nu de bruine en de beige
hij heeft mijzelf 50 cent gekost, dus dat wil er graag voor terugquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:29 schreef Keshet het volgende:
50 ct plus de verzendkosten!?! Jij durft wel de hoofdprijs te vragen he!
Nah ja, eet die kleine van mij maar een weekje droog brood.![]()
Wat lief van je! Ik ga u even PM'en!
nee, bij deponnetjes!quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:34 schreef Keshet het volgende:
Een beetje de nieuwprijs vragen voor een tweedehands ding, tssk.![]()
Ik ben benieuwd naar je foto's! Zitten die poppenpyjama's bij alle pyjamaatjes tegenwoordig?
mazzelpikquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:19 schreef Kleurdoos het volgende:
geen bak, t hing er gewoon allemaal zo
jepjep 2 euro!quote:
robots zag ik! die vind ik zelf leuk maar maat 92 dus te groot om alvast te halen voor de baby en te klein voor elinquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:33 schreef weerwolfje het volgende:
Nou KD, Als ze nog retro kleding voor jongens hebben in maat 92...(kon op hun website niks vinden helaas, ze hebben vaak wel shirts met lange mouwen met auto's of fietsen ed erop)
jumpsuits in die maat betwijfel ik! maar ik ga zeker ff voor jullie kijkenquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:39 schreef weerwolfje het volgende:
Oww gaaf! als je die wilt halen heel graag! Heel erg bedankt. En als je nog iets vind met auto's of vliegtuigjes of ander stoer jongensspul (jumpsuits mag ook, is wel gokje of hij t past met zn lange lijf maar voor 50 ct waag ik de gok wel
)
haha geen idee, maar wil best kijken hoorquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:46 schreef debuurvrouw het volgende:
euh KD!! badstof pyama's im maat 158-164 daar ergens? en 134? hadden ze die??
noted!quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
hey KD; ook jumpsuits in meisjes kleine maatjes? 50 t/m 74 ofzo?? zo ja; wil je dan voor mij ook ff kijken graaaaaaag???
nee hoor, ik heb de buit al lekker binnenquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou, nu je het hier groot hebt verkondigd mag je er wel om openingstijd staan morgen KD
Note!quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:09 schreef Ssserpente het volgende:
Oh Kadee, neem je voor Lente ook een verrassing mee? Maatje 86/92.
Deze:quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:58 schreef Kleurdoos het volgende:
welke natuurmonumentenshirts?
en welke maat?
ik ga kijken!quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:11 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Maat 104 of 110 ofzo? Dan leg ik hem op de stapel waar hij nog in moet groeien.
Echt lief dat je wilt kijken.
max 92..quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:13 schreef bodpa09 het volgende:
Hoe groot precies die J&J dingen? Ook voor jommes?
daar ging ik vanzelfsprekend van uit!quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:58 schreef Kleurdoos het volgende:
welke natuurmonumentenshirts?
en welke maat?
en kaarr, JA!
en buuf ik ga kijken!!
en ik koop alleen wat er van 0.50 tot 2.00 te koop is. dus stickertjes.
ik zag trouwens wel gebreide vesten (gevoerde) voor 5 euro enzo
jahaaaaaaa, maar er zijn ook dingen die eerst 30 eur waren en nu 5,-quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daar ging ik vanzelfsprekend van uit!die andere kan ik zelf wel kopen.
hmmm. mja, mijnese zijn al zo groot, dat durf ik niet meer aan zonder ruggespraak.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:18 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jahaaaaaaa, maar er zijn ook dingen die eerst 30 eur waren en nu 5,-
enne ssserpente, check!
Hoe nep.. hier lagen die voor 5¤ in de aanbieding (die roze met siepie erop)quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:11 schreef Kleurdoos het volgende:
trouwens!!!!
ook dubbelpacks jip&janneke shirts voor 2 euro, ook grotere maatjes!
Goed man! Heel Kidscase-geïnspireerd. Gemêleerd.quote:
Is dat broekje oranje?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:29 schreef Kleurdoos het volgende:
trouwens, die broekjes op mn foto's vinden de jommetjesmoeke's niets,ook allemaal van 6,95 voor 0,50 ct
die grijze had je ook van mij toch? een kleintje?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:42 schreef mrien het volgende:
[..]
Is dat broekje oranje?
Dat soort broekjes zijn wel heel erg fijn, Jelle heeft daar een grijze van die alweer wat klein begint te worden. Hadden ze daar nog meer kleurtjes van hangen?
deze doet altijd idioot cheap, spijkerbroekjes voor 2 euro enzo! nu alleen niet, wel die lichtblauwe jeans met bloemetjes voor maar 5 euro!quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:45 schreef mignonne het volgende:
oh wickie wat een leukerds!!![]()
![]()
kopen! echt <3 dat lijken me heerlijke pakjes en superleuk
Aventura volgens mij verschilt de sale prijs per hema. Alleen wat in de folder staat is overal afgeprijsd maar verder zie ik heel vaak dingen voor verschillende prijzen voorbij komengeldt ook voor H&M trouwens; irritant.
KD ik betwijfel of ze ze hebben liggen, maar die pyjama's die debuuf vraagt, als je er een ziet in 98/104, wil je die dan meenemen voor me? Jongens of meisjes maakt me niet uit.
Ja klopt, heeft hij heeeeeel kort gepast helaas, ik wil je die wel terug sturen trouwens? Als ik verhuisd ben haha, want hij zit al ingepakt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:44 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
die grijze had je ook van mij toch? een kleintje?
en alleen oranje, ik zoek zelf de lichtblauwe nog
mss kun je becky even pm'en, zij kwam met dat strikjes jurkje...quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:57 schreef wickie het volgende:
Ok ik ga even wat bij GAP kopen![]()
Iemand nog iets nodig? Dan bestel ik het mee
de koopziekte begint langzamerhand weer toe te slaan..
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:08 schreef octopussy het volgende:
Oh en Wickie, bedankt voor het plaatsen van Lindex-Mette. Nu komt er binnenkort ook Lindex-Hannah![]()
je staat erbijquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:13 schreef ma_ma het volgende:
Ik dacht voor een eventueel 2de kindjeMaar ik weet natuurlijk niet welke maat qua dikte van de kleding, snapt u m
Maar mocht je voor mij ook wat mee willen nemen,
zou je dan de pyama die je meisje op de foto aan heeft en die andere gekleurde (met stippels) mee willen nemen voor Tessa maatje 98/104 als die er zijn
en J&j shirt de roze, grootste maat was 92 toch?
en de gebreide jumpsuit maat 62 (anders maat 68)
en de blauwe jumpsuit maat 62 (anders maat 68)
en mocht er een roze jumpsuit te vinden zijn mag je die meenemen (maat 62)
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:23 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
je staat erbij
en ik ben bang dat alles in de hema nu wel op is na deze lijst
ik probeer morgen zo snel mogelijk te gaan
Uhm. Welke vraag?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:32 schreef Kleurdoos het volgende:
nou idd, keshet
had je nou al antwoord gegeven op mn nachtjaponnetjesvraag?
ik ga ff kijken hoorquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:57 schreef wickie het volgende:
Ok ik ga even wat bij GAP kopen![]()
Iemand nog iets nodig? Dan bestel ik het mee
de koopziekte begint langzamerhand weer toe te slaan..
als er iets ponnetjes is in 80/86 wil je er dan 1 voor Emma? ze zijn 2 euroquote:
hehequote:Op woensdag 13 juli 2011 22:36 schreef Keshet het volgende:
Ja, doe maar! Die past ze volgend jaar zomer wel dan.
Elmo pm ontvangen, ga zo zoeken!quote:
Ik heb ook alvast megaslaapgevallen liggen, van badstof geloof ik, met voetjes eraan en konijntjes erop. Van m'n moeder gekregen. Ze zijn in maat 92.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:40 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hehe
nouja voor 2 eur..ik heb er ook nog 3 op de waslijst gezet voor elin, dan heeft ze er 6, prima
nope, niets voor me bij, maar wel bedankt!!quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:45 schreef wickie het volgende:
[..]
Elmo pm ontvangen, ga zo zoeken!
Iemand nog meer GAP???
Ze hebben hele leuke kleren
Ik hoop het wel! Maar ja, geen ervaring met GAP bestellen, dus ik weet niet of het snel weg is. Maar ik hoor het wel, vind het al super dat ik mee mag doen!!quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:52 schreef wickie het volgende:
Kan ook morgen bestellen.
De dingen die ik heb zijn geen sale, dat van Elmo wel, maar dat zal er morgen toch ook nog wel zijn?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:13 schreef Keshet het volgende:
Ik zou willen dat ze deze voor volwassenen verkochten:
[ afbeelding ]
Lief maar schoonmama gaat uit d'r panty als ze hoort dat ik het gewoon naar NL laat verschepen terwijl zij daar in oktober naar toe gaat. Dus ik sla even over.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:05 schreef DJMomo het volgende:
[..]
mss kun je becky even pm'en, zij kwam met dat strikjes jurkje...
ah, gaat ze weer? leuk!quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:57 schreef becky27 het volgende:
[..]
Lief maar schoonmama gaat uit d'r panty als ze hoort dat ik het gewoon naar NL laat verschepen terwijl zij daar in oktober naar toe gaat. Dus ik sla even over.
http://www.lindex.com/eu/shop/clothes-and-fashion/quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:21 schreef ymme het volgende:
Ik ben weer voor Mart aan het shoppen.
Shirts met lange en korte mouw in maat 98.
Wat is de link van de lindex website? Heb nu ook paypall dus.....
Ik misschien ook wel Ymmequote:Op donderdag 14 juli 2011 11:40 schreef bodpa09 het volgende:
Ymme, als je gaat bestellen bij Lindex wil ik misschien wel meedoen (als dat mag).
PayPal koppel je aan je bankrekening, dan wordt het direct daarvan afgeschreven.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:48 schreef mignonne het volgende:
Is dat niet beetje gedoe voor Ymme?
Als je een paypal hebt zonder dat die gekoppeld is aan een creditcard dan moet je daar eerst vooruit geld op storten toch? En dat duurt weer een dag of wat voordat dat erop staat?
Zoiets dacht ik in ieder geval.
Ja, als ik een keuze kan maken wil ik wel graag meebestellenquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:49 schreef bodpa09 het volgende:
Ok, dat wist ik niet, thanks Mignonne!
Twinks, ga je mee op mijn (nouja, die van mijn man) creditcard dan?
Oh okay, ik moest altijd geld storten op mijn paypal rekening en dan kon ik ermee betalen, vandaar dat het me wel wat gedoe leek.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:49 schreef Twinkly het volgende:
[..]
PayPal koppel je aan je bankrekening, dan wordt het direct daarvan afgeschreven.
Maar als het teveel moeite is hoeft het niet hoor!
Leuk, zonder die rare doodshoofdschaar
[ afbeelding ]
toch tijd dat ik mn paypal uit het stof trek dusquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb net gisteren mijn paypal gekoppeld en die kan je tegenwoordig! zo aan je bankrekening koppelen. Ze doen wel een check door er een paar cent op te storten.
Ik wil ook graag met lindex mee doen!
Oh is vanavond ook goedquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:58 schreef bodpa09 het volgende:
Ik ga om 13.00 bestellen Is dat okay, Twinkly?
ja, dat groene pak ziet er ook zo lekker warm uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |