Ik misschien ook wel Ymmequote:Op donderdag 14 juli 2011 11:40 schreef bodpa09 het volgende:
Ymme, als je gaat bestellen bij Lindex wil ik misschien wel meedoen (als dat mag).
PayPal koppel je aan je bankrekening, dan wordt het direct daarvan afgeschreven.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:48 schreef mignonne het volgende:
Is dat niet beetje gedoe voor Ymme?
Als je een paypal hebt zonder dat die gekoppeld is aan een creditcard dan moet je daar eerst vooruit geld op storten toch? En dat duurt weer een dag of wat voordat dat erop staat?
Zoiets dacht ik in ieder geval.
Ja, als ik een keuze kan maken wil ik wel graag meebestellenquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:49 schreef bodpa09 het volgende:
Ok, dat wist ik niet, thanks Mignonne!
Twinks, ga je mee op mijn (nouja, die van mijn man) creditcard dan?
Oh okay, ik moest altijd geld storten op mijn paypal rekening en dan kon ik ermee betalen, vandaar dat het me wel wat gedoe leek.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:49 schreef Twinkly het volgende:
[..]
PayPal koppel je aan je bankrekening, dan wordt het direct daarvan afgeschreven.
Maar als het teveel moeite is hoeft het niet hoor!
Leuk, zonder die rare doodshoofdschaar
[ afbeelding ]
toch tijd dat ik mn paypal uit het stof trek dusquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb net gisteren mijn paypal gekoppeld en die kan je tegenwoordig! zo aan je bankrekening koppelen. Ze doen wel een check door er een paar cent op te storten.
Ik wil ook graag met lindex mee doen!
Oh is vanavond ook goedquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:58 schreef bodpa09 het volgende:
Ik ga om 13.00 bestellen Is dat okay, Twinkly?
ja, dat groene pak ziet er ook zo lekker warm uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |