![2r4u44i.jpg]()
Hier dus!
Het had wat voeten in aarde maar de bestelling is de deur uit

. En die bijna 600 euro aan kleertjes komt hier over niet al te lange tijd binnen (althans, mijn vorige bestelling was er snel meen ik me te herinneren). Ik mag wel met een steekwagentje naar het KIALA-afhaalpunt (gelukkig aan het einde van de straat hier

).
Een aantal van jullie stelde voor om er een meet aan te koppelen en Saar en ik zijn helemaal voor dat plan!
Waarbij degenen die niet hebben mee besteld natuurlijk ook van harte welkom zijn 
.
Dus bij deze een poging de
Du Pareil Afhaal Meet (DPAM) in te plannen?
Ik heb wel direct een klein probleempje, (er van uitgaande dat het pakket dan überhaupt al binnen is

) volgende week zaterdag wordt onze tuin voorzien van bestrating, zondag's zijn we er niet en zaterdag de 23e vinden hier ook nog tuinwerkzaamheden plaats (dan komen de plantjes erin). En zaterdag de 30e heb ik al een andere minimeet met twee K&W-vriendinnetjes

.
Op de korte termijn (en ik neem aan dat jullie je kleertjes graag in handen willen hebben

) is doordeweeks dus de meest haalbare kaart. Maar... kan dat bij jullie ook? Wordt natuurlijk lastig om een dag te prikken waarop iedereen tegelijk kan. Bovendien zitten we natuurlijk volop in de vakantieperiode.
Ik zou zeggen, kom d'r maar in met jullie data!
Ik vind het overigens ook prima om wat centraler af te spreken als dat meer zielen en dus nog meer vreugde oplevert! Dan spreken wij gewoon een keer een andere date af Claudia, zodat je mijn huissie kunt komen bekijken! It's up to u allen!
[ Bericht 0% gewijzigd door twentemeisje op 09-07-2011 16:58:02 ]