robots zag ik! die vind ik zelf leuk maar maat 92 dus te groot om alvast te halen voor de baby en te klein voor elinquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:33 schreef weerwolfje het volgende:
Nou KD, Als ze nog retro kleding voor jongens hebben in maat 92...(kon op hun website niks vinden helaas, ze hebben vaak wel shirts met lange mouwen met auto's of fietsen ed erop)
jumpsuits in die maat betwijfel ik! maar ik ga zeker ff voor jullie kijkenquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:39 schreef weerwolfje het volgende:
Oww gaaf! als je die wilt halen heel graag! Heel erg bedankt. En als je nog iets vind met auto's of vliegtuigjes of ander stoer jongensspul (jumpsuits mag ook, is wel gokje of hij t past met zn lange lijf maar voor 50 ct waag ik de gok wel
)
haha geen idee, maar wil best kijken hoorquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:46 schreef debuurvrouw het volgende:
euh KD!! badstof pyama's im maat 158-164 daar ergens? en 134? hadden ze die??
noted!quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
hey KD; ook jumpsuits in meisjes kleine maatjes? 50 t/m 74 ofzo?? zo ja; wil je dan voor mij ook ff kijken graaaaaaag???
nee hoor, ik heb de buit al lekker binnenquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou, nu je het hier groot hebt verkondigd mag je er wel om openingstijd staan morgen KD
Note!quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:09 schreef Ssserpente het volgende:
Oh Kadee, neem je voor Lente ook een verrassing mee? Maatje 86/92.
Deze:quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:58 schreef Kleurdoos het volgende:
welke natuurmonumentenshirts?
en welke maat?
ik ga kijken!quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:11 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Maat 104 of 110 ofzo? Dan leg ik hem op de stapel waar hij nog in moet groeien.
Echt lief dat je wilt kijken.
max 92..quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:13 schreef bodpa09 het volgende:
Hoe groot precies die J&J dingen? Ook voor jommes?
daar ging ik vanzelfsprekend van uit!quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:58 schreef Kleurdoos het volgende:
welke natuurmonumentenshirts?
en welke maat?
en kaarr, JA!
en buuf ik ga kijken!!
en ik koop alleen wat er van 0.50 tot 2.00 te koop is. dus stickertjes.
ik zag trouwens wel gebreide vesten (gevoerde) voor 5 euro enzo
jahaaaaaaa, maar er zijn ook dingen die eerst 30 eur waren en nu 5,-quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daar ging ik vanzelfsprekend van uit!die andere kan ik zelf wel kopen.
hmmm. mja, mijnese zijn al zo groot, dat durf ik niet meer aan zonder ruggespraak.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:18 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jahaaaaaaa, maar er zijn ook dingen die eerst 30 eur waren en nu 5,-
enne ssserpente, check!
Hoe nep.. hier lagen die voor 5¤ in de aanbieding (die roze met siepie erop)quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:11 schreef Kleurdoos het volgende:
trouwens!!!!
ook dubbelpacks jip&janneke shirts voor 2 euro, ook grotere maatjes!
Goed man! Heel Kidscase-geïnspireerd. Gemêleerd.quote:
Is dat broekje oranje?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:29 schreef Kleurdoos het volgende:
trouwens, die broekjes op mn foto's vinden de jommetjesmoeke's niets,ook allemaal van 6,95 voor 0,50 ct
die grijze had je ook van mij toch? een kleintje?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:42 schreef mrien het volgende:
[..]
Is dat broekje oranje?
Dat soort broekjes zijn wel heel erg fijn, Jelle heeft daar een grijze van die alweer wat klein begint te worden. Hadden ze daar nog meer kleurtjes van hangen?
deze doet altijd idioot cheap, spijkerbroekjes voor 2 euro enzo! nu alleen niet, wel die lichtblauwe jeans met bloemetjes voor maar 5 euro!quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:45 schreef mignonne het volgende:
oh wickie wat een leukerds!!![]()
![]()
kopen! echt <3 dat lijken me heerlijke pakjes en superleuk
Aventura volgens mij verschilt de sale prijs per hema. Alleen wat in de folder staat is overal afgeprijsd maar verder zie ik heel vaak dingen voor verschillende prijzen voorbij komengeldt ook voor H&M trouwens; irritant.
KD ik betwijfel of ze ze hebben liggen, maar die pyjama's die debuuf vraagt, als je er een ziet in 98/104, wil je die dan meenemen voor me? Jongens of meisjes maakt me niet uit.
Ja klopt, heeft hij heeeeeel kort gepast helaas, ik wil je die wel terug sturen trouwens? Als ik verhuisd ben haha, want hij zit al ingepakt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:44 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
die grijze had je ook van mij toch? een kleintje?
en alleen oranje, ik zoek zelf de lichtblauwe nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |