abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99237868
Vorige deel: Kinderkleertjes deel 71

en verder..

Waar er overal sale is en we de DPAM leeggeplunderd hebben O+

[ Bericht 23% gewijzigd door RockabeIIa op 09-07-2011 12:32:03 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:11:16 #2
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_99237932
DPAM ?
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_99237950
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:18 schreef twentemeisje het volgende:
De (D)P(A)M's zijn de deur uit! *O* Zo voelt het dus om een postorderbedrijf te zijn! :D

Er is gewoon maar 1 ding misgegaan :D. Tenzij iemand anders dan Wickie dit vestje:
[ afbeelding ]
in maat 3 (maanden) heeft besteld, want ik heb er om de een of andere reden 2 in mijn order staan ;). Gelukkig issie maar 7,75 ;). Nu maar hopen dat mijn zusje een meisje krijgt :P.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:56 schreef Poppedein het volgende:

[quote]0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:37 schreef huuphuup het volgende:

En dat jurkje schreeuwt idd Lena <3 doe es een aanfoto?

O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:59 schreef Poppejans het volgende:
Leuk Poppedein en die Oilily najaarsjas is echt een goede vondst! O+
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:08 schreef Poppedein het volgende:

[..]

TM, Nogmaals een hele dikke dankjewel!
pi_99238035
Lena! O+

Ze heeft ook overal matching schoenen bij, he? :D
pi_99238130
Jaaaa! super poppedein :Y O+ en wat een awesome thee-serviesje O+
dat het maar snel mega-warm mag kunnen zodat ze er ook zonder t-shirt in kan! blote armpjes O+ volgens mij is het een lekker luchtig ding of niet?
:)
pi_99238268
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:14 schreef Ssserpente het volgende:
Lena! O+

Ze heeft ook overal matching schoenen bij, he? :D
:o hahaha, nee hoor, dit is gewoon een toevalligheidje.. ;) Als ze een nieuw paar schoenen heeft, mag ze uiteraard nog wel alleen maar kleren in matchende kleuren aan :+ (Ik koop meestal 1 goed paar schoenen per maat en voor de rest is marktplaats mijn beste vriend! Heb daar al zoveel leuke schoenen aankopen voor wehnag gedaan!

En idd Mignonne, heeeerlijk luchtig is ie, net zo'n stofje als t leuke lindexjurkje! en theeserviesje is van kruidvat, ik had m gekocht om te verven en pimpen in oilily theeservies stijl, maar ik krijg m niet meer van dr afgepakt :')
pi_99238473
jaja... die schoenen... :P haha :D
nee t staat erg leuk <3 en mooi met dat donkere eronder. De kleurendove in mij ziet niet of dat nou zwart of donkerblauw is maar dat boeit ook niet.

mijn dreumes heeft potver een voetmatige groeispurt getrokken en is in een klap uit haar vans, en haar zomersandaaltjes en haar bergsteinlaarsjes gegroeid -O-
gelukkig heb ik nog crocs ( ;( ) voor de zomer buiten. En ik heb een paar goedkopige H&M all-stars die nog wel kunnen. Grootpoot :D ik had gehoopt dat ze nog wat warme dagen met die SKR sandaaltjes kon doen. In de kast ermee voor mini dan maar. Die heeft nu echt een schandalige schoenen-collectie _O- :D

Oeh en mn lief komt zo thuis en hij heeft jurkjes en spijkerbroeken en schoenen voor de dames gehaald :D ik ben heul benieuwd!
pi_99238625
oh JEZUS wat jammer, maar dan heeft ze dus grotere voeten dan Elin :D :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Kleurdoos op 09-07-2011 12:37:01 ]
pi_99238720
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:25 schreef mignonne het volgende:
jaja... die schoenen... :P haha :D
nee t staat erg leuk <3 en mooi met dat donkere eronder. De kleurendove in mij ziet niet of dat nou zwart of donkerblauw is maar dat boeit ook niet.

Oeh en mn lief komt zo thuis en hij heeft jurkjes en spijkerbroeken en schoenen voor de dames gehaald :D ik ben heul benieuwd!
Antraciet :+

Heb je nog de kans gehad dr nieuwe maten door te geven ;) Ik ben heel benieuwd naar B's buit! vind het zo leuk dat hij daar gaat shoppen voor zn meisjes!
pi_99238830
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:30 schreef Kleurdoos het volgende:
oh mignorf wat jammer, maar dan heeft ze dus grotere voeten dan Elin :D :')
fixed!

ja ze heeft sowieso grote voeten, dat wist ik al. Mini heeft ook grote voetjes. Maar deze schoens pasten nog een week geleden :')
poppedein heeft de SKR's zelfs nog aan gezien! :P maar de tenen hangen echt over de rand nu :')

ik heb maat 23 doorgegeven... ik ben benieuwd. Nouja en als het niet past dan voor mini tzt wel. Dat is toch echt wel een groot voordeel aan twee van t zelfde geslacht hoor :D ik doe nooit meer echte maat-miskopen voor oudste. *O*
pi_99238882
godsamme, sorry hoor, ik heb wat moeite met wennen zoals je kan zien
pi_99238914
Hahaha, goeie edit K-doos :+

En inderdaad Mignonne...dat is bizar :o we hadden het er nog over nota bene!
pi_99238925
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:35 schreef mignonne het volgende:

[..]

fixed!

ja ze heeft sowieso grote voeten, dat wist ik al. Mini heeft ook grote voetjes. Maar deze schoens pasten nog een week geleden :')
poppedein heeft de SKR's zelfs nog aan gezien! :P maar de tenen hangen echt over de rand nu :')

ik heb maat 23 doorgegeven... ik ben benieuwd. Nouja en als het niet past dan voor mini tzt wel. Dat is toch echt wel een groot voordeel aan twee van t zelfde geslacht hoor :D ik doe nooit meer echte maat-miskopen voor oudste. *O*
Mja maar Elin past nog wel in die bergsteintjes.. en die moet naar maat 24 (23.5)
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:39:21 #14
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99238937
helluw :) o wauwwwwww Lena! dat jurkje past echt zoooo goed bij dr Poppedein!!!
wat is het voor maat? ;) haha (aast op groeispurt van Lena)...

en oeee een DPAM-ophaalmeet? ik ruik ook opties? ;)
alleen volgend weekend kan ik sowieso niet; maar dan ruik ik nog wel de optie; gratis verzenden, *kijkt lief naar Poppedein ;) *

en oo ja; mijn pakje van Lindex (die Wickie voor me geregeld had) is zooooooo lief.. (L) kan niet wachten tot ons meisje die straks aan kan!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_99238984
Die bergsteins hangen op het randje hier. Ik heb het zooltje eruit getrokken, het kan nog nét met sokken aan. Maar goed, ik denk niet dat ze de laarsjes nog heel gedragen had deze zomer.
Binnenkort de voetjes maar weer ns officieel laten meten ofzo.
En 23 is hier nu dus te klein dan. Of nouja, echt netnetnét aan.
pi_99238987
Ik neem t sowieso voor je mee als jij niet kan hoor BJ!
En t jurkje is maat 98, maar valt vrij ruim, want het rugpand zit zelfs bij Lena en dr bolle buukske nog wat te ruim, dus volgens mij zou jouw meisje het ook nog eens langer kunnen dragen dan zij!

Enne..does ff een foto van je lindexpakje! O+
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:44:29 #17
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99239106
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:40 schreef Poppedein het volgende:
Ik neem t sowieso voor je mee als jij niet kan hoor BJ!
En t jurkje is maat 98, maar valt vrij ruim, want het rugpand zit zelfs bij Lena en dr bolle buukske nog wat te ruim, dus volgens mij zou jouw meisje het ook nog eens langer kunnen dragen dan zij!

Enne..does ff een foto van je lindexpakje! O+
lieffff; maar meet zou natuurlijk ook zooooo leuk zijn! ik ben zooo benieuwd naar zoveel mensen... ;)
naja zien wel ff wanneer het wordt :)

en het lindexpakje: zo zoet; zo zacht; zooo meisjesbaby:
http://www.lindex.com/eu/Product/ImageZoom.aspx?id=12367027
dees dus ...
*smelt, knuffel knuffel*

en Mignonne; ik vind het zooooo jammer dat ik je ben misgelopen! volgende keer moeten jullie mij ff eerder waarschuwen hoor ... echt echt echt!!
pi_99239147
Leuk BJ O+ lekker wegdromen bij die kleertjes O+
Ik vind de kwaliteit van de lindex-spulletjes echt heel fijn. Gewoon mooi en vormvast enzo. Toch altijd een gokje bij bestellen uit het buitenland.

oh! en volgende keer als ik weer een tour du nord maak zal ik een gil geven :+
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:50:24 #19
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99239298
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:45 schreef mignonne het volgende:
Ik vind de kwaliteit van de lindex-spulletjes echt heel fijn. Gewoon mooi en vormvast enzo. Toch altijd een gokje bij bestellen uit het buitenland.

leuk!! k stel voor een fokkraammeet te doen ;) kunnen jullie het pakje AAN zien haha
  zaterdag 9 juli 2011 @ 14:15:04 #20
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99241949
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:45 schreef mignonne het volgende:

:D Ik heb het echt nu pas door :') ... (zie ook pm die ik je gisteren stuurde ;))
  zaterdag 9 juli 2011 @ 14:25:04 #21
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99242271
Maarrrrruh, zullen we een poging doen om de DPAM-afhaalsessie in te plannen?

Ik heb wel direct een klein probleempje, (er van uitgaande dat het pakket dan überhaupt al binnen is ;)) volgende week zaterdag wordt onze tuin voorzien van bestrating, zondag's zijn we er niet en zaterdag de 23e vinden hier ook nog tuinwerkzaamheden plaats (dan komen de plantjes erin). Op de korte termijn (en ik neem aan dat jullie je kleertjes graag in handen willen hebben ;)) is doordeweeks dus de meest haalbare kaart. Maar... kan dat bij jullie ook? Wordt natuurlijk lastig om een dag te prikken waarop iedereen tegelijk kan.

EDIT: ik ga wel ff een meet-topic aanmaken, dan vervuilen we dit topic nie!

DPAM! > Du Pareil Afhaal Meet O+

[ Bericht 4% gewijzigd door twentemeisje op 09-07-2011 14:49:12 ]
pi_99247932
Ik dacht flink te gaan shoppen in Zwitserland maar wat viel het aanbod tegen en duuuuur!!!

Een Zwitserse vriendin nam me mee naar de leukste kinderwinkel in Luzern. Alleen is de eigenaresse Nederlandse dus lag daar Nijntje en Design Heroes op de plank :') :D

Mijn buit is dus erg klein. De puinguin is een knuffel maar ook daar gekocht dus hij mocht ook op de foto al kan je hem niet aantrekken :+

You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_99247986
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 14:15 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

:D Ik heb het echt nu pas door :') ... (zie ook pm die ik je gisteren stuurde ;))
muppet :D
mn dag verloopt een beetje warrig ik moet nog even gaan kijken :+

Lief zn buit uit Malta. Blijkbaar zat daar een Obaibi en was er sale :9

het meeste is dus voor jongste :D maar de broek en schoenen zijn voor oudste. However... hij heeft een maatje 21 gekocht, want die zagen er al zo groot uit :') ja snap ik maar je dochter heeft toch echt nog grotere voeten :+ dus die staan in de kast voor jongste :P

pi_99248041
oh haha buitenlandse crosspost met dml :D ja het aanbod in het buitenland kan best tegenvallen he? leuke dingetjes voor de kleine man, en O+ volkswagenbusjes O+ dat shirt is echt heel tof!
pi_99248460
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 17:31 schreef mignonne het volgende:
oh haha buitenlandse crosspost met dml :D ja het aanbod in het buitenland kan best tegenvallen he? leuke dingetjes voor de kleine man, en O+ volkswagenbusjes O+ dat shirt is echt heel tof!
En je jongste had al zoveel schoenen staan toch? :+
Ik vind het shirtje met olifantje heel erg lief!

Ik heb mijn lief voorgesteld om een HEMA te openen in Zwitserland met Nederlandse cheapass prijzen want mèn wat kost (kinder)kleding daar veel geld.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')