quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:18 schreef twentemeisje het volgende:
De (D)P(A)M's zijn de deur uit!Zo voelt het dus om een postorderbedrijf te zijn!
Er is gewoon maar 1 ding misgegaan. Tenzij iemand anders dan Wickie dit vestje:
[ afbeelding ]
in maat 3 (maanden) heeft besteld, want ik heb er om de een of andere reden 2 in mijn order staan. Gelukkig issie maar 7,75
. Nu maar hopen dat mijn zusje een meisje krijgt
.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:56 schreef Poppedein het volgende:
[quote]Op woensdag 6 juli 2011 18:37 schreef huuphuup het volgende:
En dat jurkje schreeuwt idd Lena <3 doe es een aanfoto?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:59 schreef Poppejans het volgende:
Leuk Poppedein en die Oilily najaarsjas is echt een goede vondst!
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:08 schreef Poppedein het volgende:
[..]
TM, Nogmaals een hele dikke dankjewel!
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:14 schreef Ssserpente het volgende:
Lena!
Ze heeft ook overal matching schoenen bij, he?
Antracietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:25 schreef mignonne het volgende:
jaja... die schoenen...haha
![]()
nee t staat erg leuk <3 en mooi met dat donkere eronder. De kleurendove in mij ziet niet of dat nou zwart of donkerblauw is maar dat boeit ook niet.
Oeh en mn lief komt zo thuis en hij heeft jurkjes en spijkerbroeken en schoenen voor de dames gehaaldik ben heul benieuwd!
fixed!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:30 schreef Kleurdoos het volgende:
oh mignorf wat jammer, maar dan heeft ze dus grotere voeten dan Elin![]()
Mja maar Elin past nog wel in die bergsteintjes.. en die moet naar maat 24 (23.5)quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:35 schreef mignonne het volgende:
[..]
fixed!
ja ze heeft sowieso grote voeten, dat wist ik al. Mini heeft ook grote voetjes. Maar deze schoens pasten nog een week geleden![]()
poppedein heeft de SKR's zelfs nog aan gezien!maar de tenen hangen echt over de rand nu
ik heb maat 23 doorgegeven... ik ben benieuwd. Nouja en als het niet past dan voor mini tzt wel. Dat is toch echt wel een groot voordeel aan twee van t zelfde geslacht hoorik doe nooit meer echte maat-miskopen voor oudste.
lieffff; maar meet zou natuurlijk ook zooooo leuk zijn! ik ben zooo benieuwd naar zoveel mensen...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:40 schreef Poppedein het volgende:
Ik neem t sowieso voor je mee als jij niet kan hoor BJ!
En t jurkje is maat 98, maar valt vrij ruim, want het rugpand zit zelfs bij Lena en dr bolle buukske nog wat te ruim, dus volgens mij zou jouw meisje het ook nog eens langer kunnen dragen dan zij!
Enne..does ff een foto van je lindexpakje!
leuk!! k stel voor een fokkraammeet te doenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:45 schreef mignonne het volgende:
Leuk BJlekker wegdromen bij die kleertjes
![]()
Ik vind de kwaliteit van de lindex-spulletjes echt heel fijn. Gewoon mooi en vormvast enzo. Toch altijd een gokje bij bestellen uit het buitenland.
oh! en volgende keer als ik weer een tour du nord maak zal ik een gil geven
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:45 schreef mignonne het volgende:
Leuk BJlekker wegdromen bij die kleertjes
![]()
Ik vind de kwaliteit van de lindex-spulletjes echt heel fijn. Gewoon mooi en vormvast enzo. Toch altijd een gokje bij bestellen uit het buitenland.
oh! en volgende keer als ik weer een tour du nord maak zal ik een gil geven
muppetquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:15 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Ik heb het echt nu pas door
... (zie ook pm die ik je gisteren stuurde
)
En je jongste had al zoveel schoenen staan toch?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:31 schreef mignonne het volgende:
oh haha buitenlandse crosspost met dmlja het aanbod in het buitenland kan best tegenvallen he? leuke dingetjes voor de kleine man, en
volkswagenbusjes
dat shirt is echt heel tof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |