Done. Ik zal ook wel even aan de slag gaan voor een header, zie maar of jullie hem geschikt vinden.quote:
quote:
Ziet er prima uit.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..], godverdomme.
Ik heb inmiddels ook een simpele cleane header in de OP gezet, de link wijst door naar de reeks zodat je alle delen kunt zien.
[ afbeelding ]
Moet er meer in? Kritiek, aanvullingen en dergelijke zijn welkom.
fucking geniaal, die moet in de OPquote:
Done, hij staat in de laatste spoiler.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:56 schreef CantFazeMe het volgende:
Mooie header panzer! Doen! En van seto ook ergens in de op!![]()
Iets over vet omzetten in spieren en benen trainen met voetbal.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:59 schreef seto het volgende:
Misschien iets over dat een lichaam bouwen tijd in beslag neemt en je er wel minstens een jaar mee bezig bent.
ik hoef ze niet te trainen anders zijn ze te aanwezig.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:46 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Klopt, heb echt kut genen als het op borst aan komt.
Pics or GTFOquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:30 schreef guapo het volgende:
[..]
ik hoef ze niet te trainen anders zijn ze te aanwezig.
eet je dat nu? of op een hele dag?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:52 schreef Panzermaus het volgende:
6X GROF VOLKOREN MET PINDAKAAS 500 GRAM KWARK MET KANEEL EN NOTEN 0.5L HALFVOLLE MELK MET BRINTA EN WHEY 1X BANAAN GOOOOOO
Nu. Avondsnack. Ik moet echt beginnen met het tellen van kcals, maar ik kom toch echt wel ruim boven 3000 kcal uit. (schatting) Toch ben ik 's avonds 2.5+ kg zwaarder, terwijl ik dat in de ochtend weer kwijt ben. Waar gaat dat heen. Allemaal vocht?quote:
Enige ervaring met Thermo Crush. Guarana, caffeïne. Krijg je een goede rush van, het word aangeraden om 3x3 capsules te nemen gedurende de dag tijdens het cutten. Dat heb ik zelf nog niet gedaan, twee capsules als pre workout geeft je een flinke boost aan energie.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:59 schreef Jajong het volgende:
Eens. Lekker clean.
En heeft iemand hier ervaring met caffeinepillen?. En wil nog steeds weten wat een betrouwbare methode is om je vetpercentage te maken. xoxox
Je eet hele dag door he, dus daardoor word je gedurende de dag zwaarderquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nu. Avondsnack. Ik moet echt beginnen met het tellen van kcals, maar ik kom toch echt wel ruim boven 3000 kcal uit. (schatting) Toch ben ik 's avonds 2.5+ kg zwaarder, terwijl ik dat in de ochtend weer kwijt ben. Waar gaat dat heen. Allemaal vocht?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:59 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Je eet hele dag door he, dus daardoor word je gedurende de dag zwaarder
Ja, dat begrijp ik. Maar waarom blijft daar maar zo weinig van 'hangen'? Als het kan wil ik eigenlijk wel wat vet erbij krijgen, maar zelfs dat lukt me moeilijk. Het verdwijnt gewoon. Ik groei tegenwoordig heel gestaag maar erg langzaam. Het feit dat ik een 'ouderwetse' weegschaal gebruik (laat geen grammen zien, alleen hele kilo's) helpt ook niet echt. Toch maar even kijken voor een digitale om die kleine gains te tracken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:01 schreef Zyzz het volgende:
Owja, wtf brah, hoezo eet jij zoveel om deze tijd? Ga jij om 1 uur snachts een marathon lopen? [ afbeelding ]
Als je niet aankomt meer eten dan, iedereen kan aankomen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat begrijp ik. Maar waarom blijft daar maar zo weinig van 'hangen'? Als het kan wil ik eigenlijk wel wat vet erbij krijgen, maar zelfs dat lukt me moeilijk. Het verdwijnt gewoon. Ik groei tegenwoordig heel gestaag maar erg langzaam. Het feit dat ik een 'ouderwetse' weegschaal gebruik (laat geen grammen zien, alleen hele kilo's) helpt ook niet echt. Toch maar even kijken voor een digitale om die kleine gains te tracken.
Tja, ik train niet vandaag en eet als een gek en ben ook flink zwaarder op de weegschaal straks. Maar morgenmiddag rond een uur of 12:00, na douchen, badkamer, alles, is dat eigenlijk gewoon weg en is er niet veel van blijven hangen. Alsof mijn lichaam het niet wil opnemen ofzo. Zelfs niet als vet. Alsof het niet eens verbrand wordt. Is het een idee om gewoon een glas olijfolie per dag te drinken? Is puur onverzadigd vet. ('heey mensen dat wordt omgezet in testosteron gr gespierd123') Meer gewoon voer lijkt me niet echt haalbaar.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:05 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Als je niet aankomt meer eten dan, iedereen kan aankomen.
Kom ik aan met mn caseine shake
Haha, bedankt!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:08 schreef xFriendx het volgende:
Panzermaus, toffe pics man. Hoewel die 1e pic wel echt skinny is zeg![]()
Maar in een half jaar zo'n verandering, erg netjes. Goede motivatieverhalen en foto's.
Geen schouders naar schouders is wel heel fijn. Shirts vallen veel beter en zo.
Doe je dat eten thuis of woon je op jezelf? Dat ik thuis woonde at ik vaak mijn bord niet leeg, nu ik op mezelf woon vind ik het zonde om iets weg te gooien dus eet ik alles maar op, ook als het meer is dan ik eigenlijk van tevoren wou (spaghetti bijv, is de 300 gram gehakt op, koop ik maar de 500 en eet dat allemaal dan maar op).
En merk je nu meteen al dat je oefeningen met vrije gewichten meer effect hebben? Ik zit nu ook wel een in health-gym maar ze hebben er ook wel losse gewichten. Ik doe wel eens het bankdrukken maar nog te weinig losse andere gewichten denk ik om door te groeien.
Die moet ook in de OP bij mythes.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:05 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Als je niet aankomt meer eten dan, iedereen kan aankomen.
Dacht ik eerst ook voor dat ik nog niet trainde, at elke dag mac, friet, chips, snoep en alle andere zooi en kwam ook niet aan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:19 schreef 16meter het volgende:
[..]
Die moet ook in de OP bij mythes.
"Ik kan niet aankomen! Wat ik ook eet, ik word maar niet zwaarder"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |