abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99250437
Hmm mijn triceps cable pushdown is sterker geworden dan mijn biceps cable curl. Vroeger was mijn biceps 2x sterker dan mijn triceps op die oefeningen :')

Met triceps pak ik bijna elke week een nieuw PR maar die biceps gaan zooooo sloom vooruit.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_99250575
Krachtstats van isolatieoefeningen kijk ik echt niet naar. Zo lang die armen/kuiten maar groeien.
pi_99250656
Vandaar dat mijn Squat zo moeilijk is, met Lordosis :( Meer mensen hier die bijvoorbeeld veel computerwerk doen?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_99250698
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 18:35 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Ik train nu anderhalf jaar :') Ik weet, ik kan er meer uit halen. Maargoed, met de kennis die ik nu heb (en ik eet beter!) zie ik de zomer van 2012 goed tegemoet! *O*
Jij ook veel succes dan. _O_
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 18:37 schreef CantFazeMe het volgende:
Toch een motivatie topique geworden 8-)
Nu je het zegt, ik wilde net nieuwe pindakaas kopen, liefst een 500 grams pot zodat ik overdag ook lekker kan smeren, ongeacht waar ik ben. Alleen die van Calvé droogt zo snel uit en geeft een irritante jeuk en maakt ook huidschilfers los, eigenlijk niet echt geschikt. Ik meng met huismerk olijfolie (originale) en twee eierdooiers, maar heb nu bijna een hele cycle erop zitten en heb amper resultaten geboekt. Doorgaan, of een andere zoeken?

Ze zeggen altijd dat je het de kans moet geven, maar gisteren sprak ik een brede kerel die helemaal lyrisch was over een product van PANDA. Heb het even opgezocht.

"Aldi PANDA Lean&Mean PB Pro Stack XXL is hardcore van begin tot eind. Knal voorbij je grenzen met Aldi PANDA Lean&Mean PB Pro Stack XXL, de ultieme formule! Aldi PANDA Lean&Mean PB Pro Stack XXL bevat een ongelooflijke lijst aan spiergroei, spierpomp, kracht en energieke ingrediënten voor één product… Het zal je dan ook niet verbazen dat Aldi PANDA Lean&Mean PB Pro Stack XXL razend populair is onder de mensen die echt serieus zijn over vooruitgang. Aldi PANDA Lean&Mean PB Pro Stack XXL is niet het best smeerbare product dat je kunt nemen, maar wel de beste – en dat is waar het bij ons om draait. Bij jou toch ook?
Dorian Yates, 6 time Mr. Olympia."

Ik wil het wel proberen, maar de laatste keer dat ik iets van PANDA probeerde was ik vier dagen ziek thuis. Klinkt me meer iets voor de gevorderde smeerders?
pi_99250710
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 18:30 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Idd.

Heb nu trouwens een andere schema. :)

Doe nu dit supersets

Bench press + optrekken
Dumble fly's + barbell bend over
Incline bench press + cable row
Cable fly's + oefening voor schouderblad, weet naam niet.

Dumble pull over + front rais
MP + biceps
Side rais + triceps
Triceps + biceps

En andere dag benen.

ATG Back SQ
Leg curl
Leg extastion
Leg press
Front SQ

+

2 oefeningen voor kuiten
Is het verstandig om triceps en biceps op 1 dag te trainen ?
  zaterdag 9 juli 2011 @ 19:04:00 #96
337072 Zyzz
The King.
pi_99250772
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 19:01 schreef obsama het volgende:

[..]

Is het verstandig om triceps en biceps op 1 dag te trainen ?
Ja waarom niet?
Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.
pi_99250795
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 19:04 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Ja waarom niet?
Geen idee, vroeg het me af.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 19:07:38 #98
337072 Zyzz
The King.
pi_99250893
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 19:04 schreef obsama het volgende:

[..]

Geen idee, vroeg het me af.
Kan gewoon hoor. :)

Krijg je lekkere pomp van :)
pi_99250915
Panzermaus, toffe pics man. Hoewel die 1e pic wel echt skinny is zeg :D

Maar in een half jaar zo'n verandering, erg netjes. Goede motivatieverhalen en foto's.

Geen schouders naar schouders is wel heel fijn. Shirts vallen veel beter en zo.

Doe je dat eten thuis of woon je op jezelf? Dat ik thuis woonde at ik vaak mijn bord niet leeg, nu ik op mezelf woon vind ik het zonde om iets weg te gooien dus eet ik alles maar op, ook als het meer is dan ik eigenlijk van tevoren wou (spaghetti bijv, is de 300 gram gehakt op, koop ik maar de 500 en eet dat allemaal dan maar op).

En merk je nu meteen al dat je oefeningen met vrije gewichten meer effect hebben? Ik zit nu ook wel een in health-gym maar ze hebben er ook wel losse gewichten. Ik doe wel eens het bankdrukken maar nog te weinig losse andere gewichten denk ik om door te groeien.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 19:22:06 #100
107445 Jajong
Hadouken!
pi_99251365
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 19:01 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Jij ook veel succes dan. _O_

[..]

Nu je het zegt, ik wilde net nieuwe pindakaas kopen, liefst een 500 grams pot zodat ik overdag ook lekker kan smeren, ongeacht waar ik ben. Alleen die van Calvé droogt zo snel uit en geeft een irritante jeuk en maakt ook huidschilfers los, eigenlijk niet echt geschikt. Ik meng met huismerk olijfolie (originale) en twee eierdooiers, maar heb nu bijna een hele cycle erop zitten en heb amper resultaten geboekt. Doorgaan, of een andere zoeken?

Ze zeggen altijd dat je het de kans moet geven, maar gisteren sprak ik een brede kerel die helemaal lyrisch was over een product van PANDA. Heb het even opgezocht.

"Aldi PANDA Lean&Mean PB Pro Stack XXL is hardcore van begin tot eind. Knal voorbij je grenzen met Aldi PANDA Lean&Mean PB Pro Stack XXL, de ultieme formule! Aldi PANDA Lean&Mean PB Pro Stack XXL bevat een ongelooflijke lijst aan spiergroei, spierpomp, kracht en energieke ingrediënten voor één product… Het zal je dan ook niet verbazen dat Aldi PANDA Lean&Mean PB Pro Stack XXL razend populair is onder de mensen die echt serieus zijn over vooruitgang. Aldi PANDA Lean&Mean PB Pro Stack XXL is niet het best smeerbare product dat je kunt nemen, maar wel de beste – en dat is waar het bij ons om draait. Bij jou toch ook?
Dorian Yates, 6 time Mr. Olympia."

Ik wil het wel proberen, maar de laatste keer dat ik iets van PANDA probeerde was ik vier dagen ziek thuis. Klinkt me meer iets voor de gevorderde smeerders?
Wat de fuck bedoel je met smeren? Toch niet letterlijk pindakaas op je eige smeren of wat? :D

Also, wat is een betrouwbare manier van vetpercentage meten?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 19:23:08 #101
97111 ukga
Siewosie baas
pi_99251398
Kanker eens op met die pindakaas smeer gelul. Het was 4 topics geleden al niet meer grappig :(
  zaterdag 9 juli 2011 @ 19:25:15 #102
107445 Jajong
Hadouken!
pi_99251464
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 19:23 schreef ukga het volgende:
Kanker eens op met die pindakaas smeer gelul. Het was 4 topics geleden al niet meer grappig :(
:') Dacht al.
pi_99251624
Wel met huishoudfolie er omheen, anders werkt het niet.

Voor PCT met een kwast lichtjes bakboter aanbrengen op je abs en biceps, 2 weken lang. Deze nakuur is echt belangrijk anders zul je al je nieuwverkregen massa en definitie verliezen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 41% gewijzigd door 16meter op 09-07-2011 19:35:46 ]
pi_99251871
Ik weet niet wat het is maar mijn quads groeien als beesten terwijl ik niet eens benen meepak behalve squats en deadliften. Mijn oude broeken lijken wel skinny jeans.
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_99251930
Quads gaan altijd goed op squats.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 19:43:36 #106
107445 Jajong
Hadouken!
pi_99251987
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 19:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik weet niet wat het is maar mijn quads groeien als beesten terwijl ik niet eens benen meepak behalve squats en deadliften. Mijn oude broeken lijken wel skinny jeans.
Same. Sommige broeken passen me niet meer omdat mijn quads gigantisch worden :D.
pi_99252018
ipv van dem black genetics heb ik dem asians genetics. bovenbenen + rug en triceps groeien goed en chest/schouders/biceps groeit als een PUSSY.
pi_99252092

dem black genetics. 8.gif
pi_99252785
-

[ Bericht 93% gewijzigd door Yuri_Boyka op 09-07-2011 20:29:09 ]
If not now, then when.
pi_99253312
"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
SPOILER: Oefeningen
Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Tot Slot
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2010
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd.*

Link naar OP.

Is het zo niet beter en overzichtelijker + minder scrollen (vooral op mobiel)?

En dan misschien mooie header maken ofzo?

Heb hier en daar ook nog wat aangepast (niks qua inhoud).

[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 09-07-2011 20:44:04 ]
If not now, then when.
UnibetUnibet
  zaterdag 9 juli 2011 @ 20:32:49 #111
337072 Zyzz
The King.
pi_99253452
Is inderdaad stuk handiger zo.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 20:48:53 #112
264840 Panzermaus
Lyubvi
pi_99254053
Puik idee, Yuri_Boyka. Zeker het scrollen is erg irritant op mobiel. Met die spoilers ziet het er ook overzichtelijker uit, en geen info die verloren gaat.

Heb de OP van dit deel alvast aangepast, wanneer iedereen er tevreden mee is dan gaan die wijzigingen automatisch mee naar volgende delen. En anders is de oude OP ook zo weer terug.

[ Bericht 19% gewijzigd door Panzermaus op 09-07-2011 20:57:59 ]
  zaterdag 9 juli 2011 @ 21:00:05 #113
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_99254550
Stukken beter. Thanks
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 21:02:44 #114
328370 Yuri_Boyka
Patience.
pi_99254671
No prob.. nu nog even headertje fixxen ofzo.. ik zal is kijken..
If not now, then when.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 21:03:34 #115
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_99254712
Iets met Arnold perhaps?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 21:03:55 #116
264840 Panzermaus
Lyubvi
pi_99254737
Ik wil ook best een header in elkaar flansen met PS, wat moet er allemaal in? Ja, naam van de reeks, Arnold, eten, dat soort dingen?

Bert is ook een optie.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 21:04:25 #117
328370 Yuri_Boyka
Patience.
pi_99254755
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 21:03 schreef CantFazeMe het volgende:
Iets met Arnold perhaps?
Zoiets, en dumbells er in verwerkt ofzo.. ik dacht aan een soort coulage of hoe heet dat ook alweer?

En dan met titel FOK! BodyBuilding
If not now, then when.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 21:05:44 #118
328370 Yuri_Boyka
Patience.
pi_99254826
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 21:03 schreef Panzermaus het volgende:
Ik wil ook best een header in elkaar flansen met PS, wat moet er allemaal in? Ja, naam van de reeks, Arnold, eten, dat soort dingen?

Bert is ook een optie.
En je OP klopt niet omdat jij zeker geqoute hebt he, ik stuur even in PM..
If not now, then when.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 21:07:20 #119
264840 Panzermaus
Lyubvi
pi_99254880
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 21:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

En je OP klopt niet omdat jij zeker geqoute hebt he, ik stuur even in PM..
Kun je hem even als plaintext op pastie.org ofzo plakken? Want ook in een PM gaat de formatting enigzins verloren.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 21:07:43 #120
328370 Yuri_Boyka
Patience.
pi_99254897
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 21:07 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Kun je hem even als plaintext op pastie.org ofzo plakken? Want ook in een PM gaat de formatting enigzins verloren.
Ja check je nieuwe PM.. :P
If not now, then when.
UnibetSpeel mee met Lucky Day en win!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')