Jij ook veel succes dan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:35 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik train nu anderhalf jaarIk weet, ik kan er meer uit halen. Maargoed, met de kennis die ik nu heb (en ik eet beter!) zie ik de zomer van 2012 goed tegemoet!
Nu je het zegt, ik wilde net nieuwe pindakaas kopen, liefst een 500 grams pot zodat ik overdag ook lekker kan smeren, ongeacht waar ik ben. Alleen die van Calvé droogt zo snel uit en geeft een irritante jeuk en maakt ook huidschilfers los, eigenlijk niet echt geschikt. Ik meng met huismerk olijfolie (originale) en twee eierdooiers, maar heb nu bijna een hele cycle erop zitten en heb amper resultaten geboekt. Doorgaan, of een andere zoeken?quote:
Is het verstandig om triceps en biceps op 1 dag te trainen ?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:30 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Idd.
Heb nu trouwens een andere schema.
Doe nu dit supersets
Bench press + optrekken
Dumble fly's + barbell bend over
Incline bench press + cable row
Cable fly's + oefening voor schouderblad, weet naam niet.
Dumble pull over + front rais
MP + biceps
Side rais + triceps
Triceps + biceps
En andere dag benen.
ATG Back SQ
Leg curl
Leg extastion
Leg press
Front SQ
+
2 oefeningen voor kuiten
Ja waarom niet?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:01 schreef obsama het volgende:
[..]
Is het verstandig om triceps en biceps op 1 dag te trainen ?
Kan gewoon hoor.quote:
Wat de fuck bedoel je met smeren? Toch niet letterlijk pindakaas op je eige smeren of wat?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij ook veel succes dan.
[..]
Nu je het zegt, ik wilde net nieuwe pindakaas kopen, liefst een 500 grams pot zodat ik overdag ook lekker kan smeren, ongeacht waar ik ben. Alleen die van Calvé droogt zo snel uit en geeft een irritante jeuk en maakt ook huidschilfers los, eigenlijk niet echt geschikt. Ik meng met huismerk olijfolie (originale) en twee eierdooiers, maar heb nu bijna een hele cycle erop zitten en heb amper resultaten geboekt. Doorgaan, of een andere zoeken?
Ze zeggen altijd dat je het de kans moet geven, maar gisteren sprak ik een brede kerel die helemaal lyrisch was over een product van PANDA. Heb het even opgezocht.
"Aldi PANDA Lean&Mean PB Pro Stack XXL is hardcore van begin tot eind. Knal voorbij je grenzen met Aldi PANDA Lean&Mean PB Pro Stack XXL, de ultieme formule! Aldi PANDA Lean&Mean PB Pro Stack XXL bevat een ongelooflijke lijst aan spiergroei, spierpomp, kracht en energieke ingrediënten voor één product… Het zal je dan ook niet verbazen dat Aldi PANDA Lean&Mean PB Pro Stack XXL razend populair is onder de mensen die echt serieus zijn over vooruitgang. Aldi PANDA Lean&Mean PB Pro Stack XXL is niet het best smeerbare product dat je kunt nemen, maar wel de beste – en dat is waar het bij ons om draait. Bij jou toch ook?
Dorian Yates, 6 time Mr. Olympia."
Ik wil het wel proberen, maar de laatste keer dat ik iets van PANDA probeerde was ik vier dagen ziek thuis. Klinkt me meer iets voor de gevorderde smeerders?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:23 schreef ukga het volgende:
Kanker eens op met die pindakaas smeer gelul. Het was 4 topics geleden al niet meer grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door 16meter op 09-07-2011 19:35:46 ]
Same. Sommige broeken passen me niet meer omdat mijn quads gigantisch wordenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik weet niet wat het is maar mijn quads groeien als beesten terwijl ik niet eens benen meepak behalve squats en deadliften. Mijn oude broeken lijken wel skinny jeans.
SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tot SlotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2010Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd.*
Link naar OP.
Is het zo niet beter en overzichtelijker + minder scrollen (vooral op mobiel)?
En dan misschien mooie header maken ofzo?
Heb hier en daar ook nog wat aangepast (niks qua inhoud).
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 09-07-2011 20:44:04 ]If not now, then when.![]()
Is inderdaad stuk handiger zo.Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
Puik idee, Yuri_Boyka. Zeker het scrollen is erg irritant op mobiel. Met die spoilers ziet het er ook overzichtelijker uit, en geen info die verloren gaat.
Heb de OP van dit deel alvast aangepast, wanneer iedereen er tevreden mee is dan gaan die wijzigingen automatisch mee naar volgende delen. En anders is de oude OP ook zo weer terug.
[ Bericht 19% gewijzigd door Panzermaus op 09-07-2011 20:57:59 ]![]()
Ik wil ook best een header in elkaar flansen met PS, wat moet er allemaal in? Ja, naam van de reeks, Arnold, eten, dat soort dingen?
Bert is ook een optie.![]()
Zoiets, en dumbells er in verwerkt ofzo.. ik dacht aan een soort coulage of hoe heet dat ook alweer?quote:
En dan met titel FOK! BodyBuildingIf not now, then when.![]()
En je OP klopt niet omdat jij zeker geqoute hebt he, ik stuur even in PM..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:03 schreef Panzermaus het volgende:
Ik wil ook best een header in elkaar flansen met PS, wat moet er allemaal in? Ja, naam van de reeks, Arnold, eten, dat soort dingen?
Bert is ook een optie.If not now, then when.![]()
Kun je hem even als plaintext op pastie.org ofzo plakken? Want ook in een PM gaat de formatting enigzins verloren.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En je OP klopt niet omdat jij zeker geqoute hebt he, ik stuur even in PM..![]()
Ja check je nieuwe PM..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kun je hem even als plaintext op pastie.org ofzo plakken? Want ook in een PM gaat de formatting enigzins verloren.
If not now, then when.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: