abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99249539
CantFazeMe, probeer met je duim + wijsvinger eens je pols te omklemmen? Ik ben een echte ecto en ik houd gewoon ruimte over wanneer ik dat probeer. Hoe gaat dat bij jou, lukt dat je en houd je ruimte over?
pi_99249580
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 18:18 schreef Panzermaus het volgende:
CantFazeMe, probeer met je duim + wijsvinger eens je pols te omklemmen? Ik ben een echte ecto en ik houd gewoon ruimte over wanneer ik dat probeer. Hoe gaat dat bij jou, lukt dat je en houd je ruimte over?
Dat zegt toch eigenlijk niks, je kunt ook gewoon lange vingers hebben of smalle polsjes? Maar je bent ecto als je dat kunt? Ik ben nooo fuuucking way ecto en heb ook ruimte over.
Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 18:19:52 #78
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_99249586
quote:
Ik kan ze nieteens aanraken :')
Deathlift or Die.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 18:20:26 #79
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_99249598
Panzer jij was echt heeeel erg trouwens man :P Ziet er echt ongezond uit op die pics :P
Deathlift or Die.
pi_99249615
Ik kan zelfs met duim+pink mijn pols omklemmen...en hou dan nog klein beetje ruimte over :)
  zaterdag 9 juli 2011 @ 18:21:27 #81
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_99249630
quote:
CantFazeMe, probeer met je duim + wijsvinger eens je pols te omklemmen? Ik ben een echte ecto en ik houd gewoon ruimte over wanneer ik dat probeer.
Bij mij raken ze net. Ook bij verschillende tests kom ik op endo/meso uit.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_99249665
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 18:19 schreef Opdekop het volgende:

[..]

Dat zegt toch eigenlijk niks, je kunt ook gewoon lange vingers hebben of smalle polsjes? Maar je bent ecto als je dat kunt? Ik ben nooo fuuucking way ecto en heb ook ruimte over.
Ecto's hebben smalle polsen en enkels. Vind het zelf wel een goede indicatie.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 18:20 schreef Ethanolic het volgende:
Panzer jij was echt heeeel erg trouwens man :P Ziet er echt ongezond uit op die pics :P
Ik weet het, man. _O_

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 18:20 schreef DjMark het volgende:
Ik kan zelfs met duim+pink mijn pols omklemmen...en hou dan nog klein beetje ruimte over :)
Hier ook. :')
pi_99249701
Ik ben ook meso endo en kan ook duim en middelvinger aanraken om pols, heb wel grote handen
pi_99249705
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 18:14 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Haha, je hebt mijn eerste foto's (die uit juli 2010) niet gezien? Ze staan erbij hoor. :P Ik was een plank, man, met een ongezond laag vetpercentage en vrijwel geen spiermassa at all. Destijds kon je me een muntje geven en ik kon muziek voor je maken op mijn ribben. Bij wijze van spreken dan, heb het nooit geprobeerd. Ik heb echt snel lichaamsgewicht gepakt in het begin en vooral de vorm van mijn bovenlichaam is compleet veranderd. Heb het idee dat dat gewoon genetisch is, en dat fatsoenlijk eten + fysieke inspanningen (die mij vreemd waren) er gewoon uitgehaald hebben wat er altijd al in zat. Zonde, had eerder moeten beginnen, zou wellicht ook gezonder zijn geweest. :') :')

Qua genen had ik liever die van mijn jongere broer gehad, is altijd al een beer geweest. Traint ook niet ofzo, keept bij voetbal. Een echte meso die jongen, ik probeer hem wel eens te motiveren maar hij is er te lui voor. Mijn pa is iets langer en qua bouw wat smaller dan ik, maar wel flabby arms en buikje enzo. Qua genen is mijn pa niet speciaal, maar vraag me af waar mijn broer dat brede lichaam van hem vandaan heeft.

Mijn arm, onherkenbaar veranderd vergeleken met zomer 2010. Voornamelijk door eten/chinups/assist bij andere dingen. Curls nog nooit gedaan. Als je goed kijkt zie je ook groene aders lopen onder de huid op mijn schouder, die zijn ook 'nieuw'. Ze worden steeds duidelijker.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben gewoon Nederlands en altijd (erg) mager geweest, heb ook de bouw + verbranding van een rasecto. Ook late lichamelijk puberteid, ben net 19. Voordeel is dat ik een klein frame met redelijk wijde schouders heb, en laag bf houd, zit nu op 11% ofzo. Abs zijn goed te zien als de belichting goed is, maar train ze (nog) niet. Komt allemaal later wel. Wil echt zwaarder worden nu. Ik heb in het begin echt een Ethiopisch hongerbuikje gehad, snap dat nog steeds niet, maar hij stond zo een dikke 10cm vooruit en was hard. :') Dat is verdwenen en daarna zijn de veranderingen begonnen.

[..]

Nu nog niet bijzonders, in de healthgym trouw de machine shoulder press, en assist bij smith bench natuurlijk. Tegenwoordig gewoon overhead press en flat benchen. Bof wel met mijn schouders, vind ze zelf het mooiste gedeelte op dit moment.
:D

Nee maar, meer als in, mijn stats zijn iets beter dan die van jou kwa sportschool, maar ik weeg nu 83 kilo met een VP van +- 16%. Aan motivatie ligt het niet, maar gemiddeld haal ik de 2x per week naar de gym omdat druk. Gelukkig is de zomer er nu, veel tijd om te trainen ^O^ Ben wel flink verkouden nu, dus gister niet geweest :')

Als gasten mij zien trainen, is het zo van: "dude, jij bent best sterk! Maar ik zie het niet echt aan je."
ik: :'( ( :P )
Stats atm:
OH 45
SQ 85 (parrallel)
DL 95
BP 62,5

slowly but surely... :P Ook maar eens pics posten hier.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_99249748
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 18:23 schreef robuust89 het volgende:

[..]

:D

Nee maar, meer als in, mijn stats zijn iets beter dan die van jou kwa sportschool, maar ik weeg nu 83 kilo met een VP van +- 16%. Aan motivatie ligt het niet, maar gemiddeld haal ik de 2x per week naar de gym omdat druk. Gelukkig is de zomer er nu, veel tijd om te trainen ^O^ Ben wel flink verkouden nu, dus gister niet geweest :')

Als gasten mij zien trainen, is het zo van: "dude, jij bent best sterk! Maar ik zie het niet echt aan je."
ik: :'( ( :P )
Stats atm:
OH 45
SQ 85 (parrallel)
DL 95
BP 62,5

slowly but surely... :P Ook maar eens pics posten hier.
Nice, maar jij trainde ook al een jaartje ofzo nu toch? Ik zit denk ik op 3.5 maanden serieus trainen nu.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 18:30:46 #86
337072 Zyzz
The King.
pi_99249886
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 18:12 schreef Ethanolic het volgende:
Wowowow Zyzz long time no see

Op naar een lekkere interval training.
Idd.

Heb nu trouwens een andere schema. :)

Doe nu dit supersets

Bench press + optrekken
Dumble fly's + barbell bend over
Incline bench press + cable row
Cable fly's + oefening voor schouderblad, weet naam niet.

Dumble pull over + front rais
MP + biceps
Side rais + triceps
Triceps + biceps

En andere dag benen.

ATG Back SQ
Leg curl
Leg extastion
Leg press
Front SQ

+

2 oefeningen voor kuiten
Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 18:31:27 #87
107445 Jajong
Hadouken!
pi_99249904
Mijn max qua stats weet ik eigenlijk niet, probeer 't nooit maar ik zit nu op een 3x8 schema in de laatste week, volgende week naar 3x5 met de volgende oefeningen

Squat tot de grond 3x8 @ 85kg
Bentover Rows met barbell. 3x8 @ 60kg
Bench 3x8 @ 75kg
Pull Downs 3x8 70kg
Military Press 3x8 @ 50kg

En erbij:

Barbell curls 2x8 @ 30kg
Push Downs 2x8 @ 60kg
Shrugs 2x8 @ 120kg
Side raises 2x8 @ 10kg beide kanten.

Heb eigenlijk alleen moeite met de BP, altijd al zwak puntje geweest. De rest kan gerust heel wat meer, maar ik en mijn trainingsmaatje hebben afgesproken dat we gewoon 't schema af maken en niet gaan flierefluiten en maar wat doen.

Zal binnenkort eens kijken wat mijn max. is bij sommige oefeningen :).

Doe dus fullbody 3 keer in de week, heeft mijn voorkeur boven splits.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_99250022
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 18:25 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Nice, maar jij trainde ook al een jaartje ofzo nu toch? Ik zit denk ik op 3.5 maanden serieus trainen nu.
Ik train nu anderhalf jaar :') Ik weet, ik kan er meer uit halen. Maargoed, met de kennis die ik nu heb (en ik eet beter!) zie ik de zomer van 2012 goed tegemoet! *O*
  zaterdag 9 juli 2011 @ 18:37:17 #89
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_99250064
Toch een motivatie topique geworden 8-)
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 18:38:18 #90
337072 Zyzz
The King.
pi_99250083
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 18:37 schreef CantFazeMe het volgende:
Snap ik nu ik weer terug ben. O+
pi_99250437
Hmm mijn triceps cable pushdown is sterker geworden dan mijn biceps cable curl. Vroeger was mijn biceps 2x sterker dan mijn triceps op die oefeningen :')

Met triceps pak ik bijna elke week een nieuw PR maar die biceps gaan zooooo sloom vooruit.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_99250575
Krachtstats van isolatieoefeningen kijk ik echt niet naar. Zo lang die armen/kuiten maar groeien.
pi_99250656
Vandaar dat mijn Squat zo moeilijk is, met Lordosis :( Meer mensen hier die bijvoorbeeld veel computerwerk doen?
pi_99250698
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 18:35 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Ik train nu anderhalf jaar :') Ik weet, ik kan er meer uit halen. Maargoed, met de kennis die ik nu heb (en ik eet beter!) zie ik de zomer van 2012 goed tegemoet! *O*
Jij ook veel succes dan. _O_
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 18:37 schreef CantFazeMe het volgende:
Nu je het zegt, ik wilde net nieuwe pindakaas kopen, liefst een 500 grams pot zodat ik overdag ook lekker kan smeren, ongeacht waar ik ben. Alleen die van Calvé droogt zo snel uit en geeft een irritante jeuk en maakt ook huidschilfers los, eigenlijk niet echt geschikt. Ik meng met huismerk olijfolie (originale) en twee eierdooiers, maar heb nu bijna een hele cycle erop zitten en heb amper resultaten geboekt. Doorgaan, of een andere zoeken?

Ze zeggen altijd dat je het de kans moet geven, maar gisteren sprak ik een brede kerel die helemaal lyrisch was over een product van PANDA. Heb het even opgezocht.

"Aldi PANDA Lean&Mean PB Pro Stack XXL is hardcore van begin tot eind. Knal voorbij je grenzen met Aldi PANDA Lean&Mean PB Pro Stack XXL, de ultieme formule! Aldi PANDA Lean&Mean PB Pro Stack XXL bevat een ongelooflijke lijst aan spiergroei, spierpomp, kracht en energieke ingrediënten voor één product… Het zal je dan ook niet verbazen dat Aldi PANDA Lean&Mean PB Pro Stack XXL razend populair is onder de mensen die echt serieus zijn over vooruitgang. Aldi PANDA Lean&Mean PB Pro Stack XXL is niet het best smeerbare product dat je kunt nemen, maar wel de beste – en dat is waar het bij ons om draait. Bij jou toch ook?
Dorian Yates, 6 time Mr. Olympia."

Ik wil het wel proberen, maar de laatste keer dat ik iets van PANDA probeerde was ik vier dagen ziek thuis. Klinkt me meer iets voor de gevorderde smeerders?
pi_99250710
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 18:30 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Idd.

Heb nu trouwens een andere schema. :)

Doe nu dit supersets

Bench press + optrekken
Dumble fly's + barbell bend over
Incline bench press + cable row
Cable fly's + oefening voor schouderblad, weet naam niet.

Dumble pull over + front rais
MP + biceps
Side rais + triceps
Triceps + biceps

En andere dag benen.

ATG Back SQ
Leg curl
Leg extastion
Leg press
Front SQ

+

2 oefeningen voor kuiten
Is het verstandig om triceps en biceps op 1 dag te trainen ?
  zaterdag 9 juli 2011 @ 19:04:00 #96
337072 Zyzz
The King.
pi_99250772
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 19:01 schreef obsama het volgende:

[..]

Is het verstandig om triceps en biceps op 1 dag te trainen ?
Ja waarom niet?
pi_99250795
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 19:04 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Ja waarom niet?
Geen idee, vroeg het me af.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 19:07:38 #98
337072 Zyzz
The King.
pi_99250893
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 19:04 schreef obsama het volgende:

[..]

Geen idee, vroeg het me af.
Kan gewoon hoor. :)

Krijg je lekkere pomp van :)
pi_99250915
Panzermaus, toffe pics man. Hoewel die 1e pic wel echt skinny is zeg :D

Maar in een half jaar zo'n verandering, erg netjes. Goede motivatieverhalen en foto's.

Geen schouders naar schouders is wel heel fijn. Shirts vallen veel beter en zo.

Doe je dat eten thuis of woon je op jezelf? Dat ik thuis woonde at ik vaak mijn bord niet leeg, nu ik op mezelf woon vind ik het zonde om iets weg te gooien dus eet ik alles maar op, ook als het meer is dan ik eigenlijk van tevoren wou (spaghetti bijv, is de 300 gram gehakt op, koop ik maar de 500 en eet dat allemaal dan maar op).

En merk je nu meteen al dat je oefeningen met vrije gewichten meer effect hebben? Ik zit nu ook wel een in health-gym maar ze hebben er ook wel losse gewichten. Ik doe wel eens het bankdrukken maar nog te weinig losse andere gewichten denk ik om door te groeien.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 19:22:06 #100
107445 Jajong
Hadouken!
pi_99251365
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 19:01 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Jij ook veel succes dan. _O_

[..]

Nu je het zegt, ik wilde net nieuwe pindakaas kopen, liefst een 500 grams pot zodat ik overdag ook lekker kan smeren, ongeacht waar ik ben. Alleen die van Calvé droogt zo snel uit en geeft een irritante jeuk en maakt ook huidschilfers los, eigenlijk niet echt geschikt. Ik meng met huismerk olijfolie (originale) en twee eierdooiers, maar heb nu bijna een hele cycle erop zitten en heb amper resultaten geboekt. Doorgaan, of een andere zoeken?

Ze zeggen altijd dat je het de kans moet geven, maar gisteren sprak ik een brede kerel die helemaal lyrisch was over een product van PANDA. Heb het even opgezocht.

"Aldi PANDA Lean&Mean PB Pro Stack XXL is hardcore van begin tot eind. Knal voorbij je grenzen met Aldi PANDA Lean&Mean PB Pro Stack XXL, de ultieme formule! Aldi PANDA Lean&Mean PB Pro Stack XXL bevat een ongelooflijke lijst aan spiergroei, spierpomp, kracht en energieke ingrediënten voor één product… Het zal je dan ook niet verbazen dat Aldi PANDA Lean&Mean PB Pro Stack XXL razend populair is onder de mensen die echt serieus zijn over vooruitgang. Aldi PANDA Lean&Mean PB Pro Stack XXL is niet het best smeerbare product dat je kunt nemen, maar wel de beste – en dat is waar het bij ons om draait. Bij jou toch ook?
Dorian Yates, 6 time Mr. Olympia."

Ik wil het wel proberen, maar de laatste keer dat ik iets van PANDA probeerde was ik vier dagen ziek thuis. Klinkt me meer iets voor de gevorderde smeerders?
Wat de fuck bedoel je met smeren? Toch niet letterlijk pindakaas op je eige smeren of wat? :D

Also, wat is een betrouwbare manier van vetpercentage meten?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')