Hoe weet je dat nou? Er is nog niet geklommen deze Tour.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Andy is haast de enigste die hem enigszins kan volgen
8 seconden verlies hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:49 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Andy zet alles op de tour, waarom zou hij zich laten zien? Bovendien: nul seconde verlies daar, hoezo er niet bij dan?
Dat is zó 2010 en moet nog maar blijken in juli 2011.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Andy is haast de enigste die hem enigszins kan volgen
Dat zegt niks over Andy, dat speelse gemak...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:47 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Het speelse gemak waarmee hij de giro won ....
Maar goed laat maar, Andy heeft een serieuze kans om te winnen
Ik verwacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is zó 2010 en moet nog maar blijken in juli 2011.
Een giro winnen geeft wel garantie?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is zó 2010 en moet nog maar blijken in juli 2011.
Zegt nog niks. Vorig jaar verloor Andy ook in het begin op de explosieve klimmetjes. Het zwaartepunt zit in de laatste anderhalve week.quote:
Nee ook niet, maar Contador is wel een van de favorieten net als Andy, Evans, Vandenbroeck, Gesink, Basso en zelfs Cunego.quote:
Vorig jaar was er één explosief klimmetje en dat zat in de laatste weekquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zegt nog niks. Vorig jaar verloor Andy ook in het begin op de explosieve klimmetjes. Het zwaartepunt zit in de laatste anderhalve week.
Als er ook maar 1 serieuze koers was waar Andy had bewezen op 3 weken tijd, minuten beter te zijn dan de rest van het veld niet nee.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:50 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat zegt niks over Andy, dat speelse gemak...
Ik vind het interessant dat je dit zegt over Cunego. Maar geloof je echt dat hij iets klaarspeelt?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee ook niet, maar Contador is wel een van de favorieten net als Andy, Evans, Vandenbroeck, Gesink, Basso en zelfs Cunego.
Hij staat voor door een valpartij waar Contador tijd verloor, ondertussen heeft Contador al 8 seconden terug gepakt hé.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:52 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Prima. Maar feit is dat Andy voor staat, rij dat er maar eens af Contador...
Je zin klopt weer nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:52 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Als er ook maar 1 serieuze koers was waar Andy had bewezen op 3 weken tijd, minuten beter te zijn dan de rest van het veld niet nee.
Was het in dit geval niet helemaal met hem eens (je kan ook de halve ploeg laten wachten), maar ik vind hem wel een goede sidekick.quote:
gaat Mart nooooooit doen!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:54 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Mart duldt geen tegenspraak.
En Mart, laat in Godsnaam nou eens iemand uitpraten.
Normaalgesproken is Cunego geen kandidaat maar na 7 etappes staat 'ie 19de op 1:12 dus misschien gaat hij eindelijk eens wat laten zien.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:54 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik vind het interessant dat je dit zegt over Cunego. Maar geloof je echt dat hij iets klaarspeelt?
Ach, eindelijk spreekt een keer iemand Mart tegen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:54 schreef sjeeledrees het volgende:
Wat is die Zonneveld een irritante kerel, zo een wijsneusje
Mja, vooraf is gezegd dat Wiggins dé absolute kopman is en dat, als het nodig is, ook Boasson Hagen in dienst zou moeten rijden. Dit was dan een voorbeeld. Al was het misschien slimmer geweest om 3/4 mensen te laten wachten ja en eerst af te wachten hoe het met Wiggins ging.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was het in dit geval niet helemaal met hem eens (je kan ook de halve ploeg laten wachten), maar ik vind hem wel een goede sidekick.
op die val kan hij nu verliezen... Ik zie hem Andy wieltjesklever niet zo snel lossen...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij staat voor door een valpartij waar Contador tijd verloor, ondertussen heeft Contador al 8 seconden terug gepakt hé.
Ja, Boasson Hagen had vandaag gewoon mee kunnen sprinten bijvoorbeeld. Al is het achteraf makkelijk praten natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, vooraf is gezegd dat Wiggins dé absolute kopman is en dat, als het nodig is, ook Boasson Hagen in dienst zou moeten rijden. Dit was dan een voorbeeld. Al was het misschien slimmer geweest om 3/4 mensen te laten wachten ja en eerst af te wachten hoe het met Wiggins ging.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:54 schreef sjeeledrees het volgende:
Wat is die Zonneveld een irritante kerel, zo een wijsneusje
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:54 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Je zin klopt weer niet
Waarom zou Andy ook de Giro moeten rijden?
Ik weet nog niet of Schleck of Contador sterker is in de bergen, die moeten nog komen. Maar ik hoop dat Gesink ze er allebei af rijdt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:56 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
op die val kan hij nu verliezen... Ik zie hem Andy wieltjesklever niet zo snel lossen...
Daarnaast heeft Andy nog een broer die hij tactisch uit kan spelen (of natuurlijk andersom), die heeft Contador niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:56 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
op die val kan hij nu verliezen... Ik zie hem Andy wieltjesklever niet zo snel lossen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |