Tot 1 uur maarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wou een sexy post plaatsen, maar toen was het topic vol. Nou dan niet.
Ben slapen, morgen 0800-1300 werken.kusje voor etsu en ezellll
Ik hoef niet te werkenquote:
Ik ga m'n verjaardag celebreren met de familie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:11 schreef Ezell het volgende:
Dit lag op mijn kamer:
[ afbeelding ]Da's lang geleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vorige jaar.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:15 schreef Ezell het volgende:
Zojuist ook concertkaartjes van begin dit jaar gevonden.. Jeetje, het lijkt wel alsof ik niks weggooi.
Ik ben lang.quote:
CHALLENGE ACCEPTED.quote:
Hoe lang hebben we nog?quote:
Oh hadden we het over die lengte?quote:
Er is nog geen concrete sluitingsdatum.quote:
Maar daarna mogen we naar SES.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Er is nog geen concrete sluitingsdatum.
Foei Mr.DDquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:17 schreef Etsu het volgende:
Maraca, zie je dat? Mr.DD is een vieze jongen.
Misschien halen we de 400 nogquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Er is nog geen concrete sluitingsdatum.
Ik bewaar ook alles wat met school te maken heeft.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:18 schreef Ezell het volgende:
Ook weer een grote stapel samenvattingen en oude examens verzameld.
Ik heb ook nog wat van die dingen... Ik ga zo veel mogelijk weggoieen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik bewaar ook alles wat met school te maken heeft.Heb zelfs nog oude schriften van de basisschool enzo nog.
Waarom?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wat van die dingen... Ik ga zo veel mogelijk weggoieen.
Ik dacht dat het over de lengte van m'n middelvinger ging. Die is sowieso de langste van de provincie Utrecht.quote:
EINDELIJK>quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:20 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over de lengte van m'n middelvinger ging. Die is sowieso de langste van de provincie Utrecht.
[..]
EINDELIJK>![]()
Im dead serious! M'n middelvinger is echt 18932 centimeter.quote:
Ik had het eigenlijk niet tegen jou,quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:20 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over de lengte van m'n middelvinger ging. Die is sowieso de langste van de provincie Utrecht.
[..]
EINDELIJK>![]()
Maar wel tegen mij hèquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:22 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk niet tegen jou,
maar dan bij deze: Haai Mr. DD
Weet ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:22 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk niet tegen jou,
maar dan bij deze: Haai Mr. DD
Ninja-edit.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weiger waarde te hechten aan materie.
Dat kan ik, indien het voor 5 uur is.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:23 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Weet ik.![]()
Ik ga zondag op vakantie, kom je me nog uitzwaaien
12 uur gooien we de trossen los.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:24 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dat kan ik, indien het voor 5 uur is.
Nu al?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:26 schreef Etsu het volgende:
Ezell, ik ga maar eens slapen, kom je me nog een nachtkusje brengen en een slaapliedje zingen?
Ik ben er over vier uur. Alvast welterusten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:26 schreef Etsu het volgende:
Ezell, ik ga maar eens slapen, kom je me nog een nachtkusje brengen en een slaapliedje zingen?
Nee.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:27 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Echte bazen blijven gewoon op tot 7 uur.
Ok, ik zal op je wachten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben er over vier uur. Alvast welterusten.
Toedols.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ok, ik zal op je wachten.Tot straks.
dag allen.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:33 schreef emzor1994 het volgende:
Ruben
Maar Ruben is saai op Fok, want die heb ik ook al op msn....
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:35 schreef Ezell het volgende:
Ik heb hier zelfs nog treinkaartjes uit 2009 liggen.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:49 schreef yosander het volgende:
Lekker wat pilsies gedronken op school na het in ontvangst nemen van mijn diploma, nu verder naar de stad (niet te laat).
Wat voor mobiel dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:13 schreef Water123 het volgende:
Hoi Flits! Weet jij misschien of het mogelijk is om opgeslagen wifi wachtwoorden op je mobiel te achterhalen?
Als het een oud ding is denk ik het niet, maar voor iPhone of Android geval zijn daar heus wel programma's voorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:20 schreef Water123 het volgende:
[..]
Gewoon een willekeurig nieuw mobieltje waarop je alles kan
Grapjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:49 schreef yosander het volgende:
Lekker wat pilsies gedronken op school na het in ontvangst nemen van mijn diploma, nu verder naar de stad (niet te laat).
Aaah, meid toch!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:50 schreef yosander het volgende:
GODVERDOMMEKANKERHOERENZOOI.
Fiets van een vriend van me is gejat waar ook mijn jas in de fietstas van zat.
Gelukkig had ik m'n sleutel op zak maar grrrrrr
Foei toch.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Om 10 voor 12 'goedemorgen' posten met een vet sarcastische PI.
Ik zit in de kantine pauze aan het houden tot kwart over en dan werken tot 5, dan naar huis. Eten, douchen en beetje lui wezen. Voor de rest niks.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:36 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wat zijn de plannen vandaag? hopelijk niet weer hetzelfde als mijn plannen...![]()
Ik heb pics gezien.quote:
Ja omg... no way!!!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit in de kantine pauze aan het houden tot kwart over en dan werken tot 5, dan naar huis. Eten, douchen en beetje lui wezen. Voor de rest niks.
Waren dat ook jouw plannen?
nee sorry ik praat niet uber Fok met janquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:40 schreef Etsu het volgende:
Doei kabee, veel plezierdoe Jan de groetjes dit dat
Maar wel over mij ofc.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee sorry ik praat niet uber Fok met jan
Zou ik dus nooit doen beschikbaar voor werk blijven.. En vooral niet op een zaterdag.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:41 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja omg... no way!!!
Nee, just kidding..
Ik sta oproep om te werken, dus moet vanaf nu tot 8 uur beschikbaar blijven
Maar ik ga vanmiddag nog even naar familie die uit Bonaire is overgekomen voor vakantie.
En dan dus eventueel vanavond werken..
Ja echt kut uitbuiting.. maarja, eerste keer dat ik oproep sta...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:42 schreef Etsu het volgende:
Komen werken wanneer ze je nodig hebben en daardoor je dag niet kunnen indelen
Ik kan niet echt anders.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zou ik dus nooit doen beschikbaar voor werk blijven.. En vooral niet op een zaterdag.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:46 schreef emzor1994 het volgende:
Maar Ets als jij 's avonds vroeg weg moet schiet het niet echt op met EXA SC
Als jij tot laat blijft zijn er al weer een aantal topics bij
Dan heb ik geen mod-baan meerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Half 12 vroeg vinden
Tja, ooit ga ik dood, dan zullen jullie 't ook zonder mij moeten
Nou dat gaat wel lukken, als we de 400 maar halenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Half 12 vroeg vinden
Tja, ooit ga ik dood, dan zullen jullie ook zonder mij moeten
Ditquote:
Impliceren dat ik een reller ben en jij 24/7 op mij moet lettenquote:
Niet dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat ik een reller ben en jij op mij 24/7 moet letten
Denken dat je bijna alleen op Etsoe moet letten.quote:
Alles serieus nemenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat ik een reller ben en jij 24/7 op mij moet letten
HAP HAP HAP.!quote:
Hoor eens wie het zegtquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:52 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Denken dat je bijna alleen op Etsoe moet letten.![]()
Namen? (Dastan)quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:52 schreef Etsu het volgende:
Ik vind dat ik nog braaf ben geweest vergeleken met sommige users.
Mijn computer heeft een probleem.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:52 schreef Etsu het volgende:
Ik vind dat ik nog braaf ben geweest vergeleken met sommige users.
Emmaquote:
Geen zin om topics na te gaan pluizen en te gaan citeren. Had je er maar bij moeten zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:54 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wat heeft hij allemaal gezegd en gedaan dan? Ik heb niks irritants meegekregen?
Gaan we niet bespreken hier, anders ruziequote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:54 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wat heeft hij allemaal gezegd en gedaan dan? Ik heb niks irritants meegekregen?
Ik hoef geen citaten, maar je kan toch wel globaal zeggen wat hij deed/heeft gezegd?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:55 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Geen zin om topics na te gaan pluizen en te gaan citeren. Had je er maar bij moeten zijn.
Preciesquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gaan we niet bespreken hier, anders ruzie
Hij is 'weggepest'. Verdere details zal je toch echt zelf moeten zoeken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:57 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Heeft Dastan trouwens een ban gekregen of een leven gevonden, want ik zie hem nooit meer..?
Aightquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij is 'weggepest'. Verdere details zal je toch echt zelf moeten zoeken.
Zeikwijfquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[..]
Terzijde: Namen mét hoofdletter.
Dubbele punt? Waar? Ik zie een komma.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:07 schreef Etsu het volgende:
Het eerste woord na een dubbelepunt, begint altijd met een kleine letter trouwens.
Klinklare onzin.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, er staat dat het gelezen is om 13:51, dus jok niet
Maak er maar twee blauwe ogen van, op 1 augustusquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maak er maar twee blauwe ogen van, op 1 augustusWant: jij zal mij nooit blauwe ogen bezorgen, met je puddingarmen en ik win toch wel
quote:
FUCK YEAHquote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:50 schreef yosander het volgende:
GODVERDOMMEKANKERHOERENZOOI.
Fiets van een vriend van me is gejat waar ook mijn jas in de fietstas van zat.
Gelukkig had ik m'n sleutel op zak maar grrrrrr
Was dus uiteindelijk niet zulks een GODVERDOMMEKANKERHOERENZOOI?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:09 schreef yosander het volgende:
[..]
FUCK YEAH.
Vriend van me heeft zijn fiets met daarbij onze jassen teruggevonden
Vast een stel grappenmakers![]()
![]()
Nee dit was dan een KUTZOOIquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was dus uiteindelijk niet zulks een GODVERDOMMEKANKERHOERENZOOI?
Morgen bbq en feest en vanavond feestquote:
De zon schijnt hier.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
haha bij jullie is het kutweer en ik zit op een balkon in de zon haha sukkels ;s;;s;s;ss;
En ik ga lekker aan de drank vanavond.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ik ga lekker san miguel drinken en jullie zitten aan de heineken:' (
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:43 schreef Etsu het volgende:
Hij maar zeggen: 'in je vakantie een internetcafe opzoeken' en wat doet ie nu?
Niet eens een internetcafe, een maat van me heeft, geen idee waarom verder z'n laptop bij en heeft internet geregeldquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:43 schreef Etsu het volgende:
Hij maar zeggen: 'in je vakantie een internetcafe opzoeken' en wat doet ie nu?
Komt op zelfde neer.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet eens een internetcafe, een maat van me heeft, geen idee waarom verder z'n laptop bij en heeft internet geregeld
Dusja, als het er dan toch is, mag je er best gebruik van maken.
Een enorm verschil, maar oke, ik ga nu bier drinken.quote:
Triest om op je vakantie aan FOK! te denken, betekent alleen maar dat je nu zielig op je balkonnetje niks zit te doen...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een enorm verschil, maar oke, ik ga nu bier drinken.
Zonnige groetjes uit Lloret.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:07 schreef xCore het volgende:
[..]
Triest om op je vakantie aan FOK! te denken, betekent alleen maar dat je nu zielig op je balkonnetje niks zit te doen...
Mijn maten zijn naar two and a half men in het spaans aan het kijken, geen idee wat beter is eigenlijkquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:07 schreef xCore het volgende:
[..]
Triest om op je vakantie aan FOK! te denken, betekent alleen maar dat je nu zielig op je balkonnetje niks zit te doen...
dat zei je 7 minuten geleden ookal.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn maten zijn naar two and a half men in het spaans aan het kijken, geen idee wat beter is eigenlijk
Maar oke, daarom gaan we nu drinken, veel beter plan.
Ik ook! Bij die diploma-uitreiking werden flesjes Spa Blauw uitgedeeld, was wel nodigquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:09 schreef Ezell het volgende:
Lekker hoor. Ik had gisteren nog een flesje Spa Blauw.
Denken dat er nog een EXAmeet komt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:17 schreef Joosterd het volgende:
Heey het gaat weer over drank. Laten jullie als er ooit nog een keer een meet komt maar zien hoeveel jullie kunnen drinken.
Impliceren dat ik het over een EXAmeet heb.. Er worden genoeg andere meets georganiseerd.quote:
Je zegt toch 'jullie', dan praat je dus over EXA'ers.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:22 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Impliceren dat ik het over een EXAmeet heb.. Er worden genoeg andere meets georganiseerd.
Ja wel veel.quote:
kom dan op msnnnnnquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gekanker over alles, sterf lekker.
Meen je dat ja?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gekanker over alles, sterf lekker.
Sander heeft party.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:48 schreef Etsu het volgende:
Sander, ik snap er geen fuck van die e-tickets hoor. HELP.
Weet jij hoe die krengen werken?quote:
Hmm, jammer. Want ik heb van die HEMA kaarten gekocht enzo, voor 14,50. En ik weet niet hoe ik ze moet verzilveren.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Niet uit mijn hoofd en ik kan niet kijken, want ik zit op mijn tel.
Ik kijk wel even voor je als ik thuis ben, maar dat is wel pas laat.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm, jammer. Want ik heb van die HEMA kaarten gekocht enzo, voor 14,50. En ik weet niet hoe ik ze moet verzilveren.
Niemand?..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, je moet ze in de keuken zetten.
Dan werken ze wel..
Ik wil dat kaartje pas op 1 augustus gebruiken, dus alles op z'n tijd.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik kijk wel even voor je als ik thuis ben, maar dat is wel pas laat.
Haha ja, ik kom sowieso op fok.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil dat kaartje pas op 1 augustus gebruiken, dus alles op z'n tijd.
Ik zit in het Nijmegen forum (omdat ik daar dus ga studeren) Eerste wat ze vragen: Waar is je foboquote:Op zondag 10 juli 2011 00:39 schreef Kaasrol het volgende:
Ik verveel me, maar ik weet niet wat ik moet doen
quote:Op zondag 10 juli 2011 00:40 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik zit in het Nijmegen forum (omdat ik daar dus ga studeren) Eerste wat ze vragen: Waar is je fobo
haha, schijt eraan. Ik weet ook niet of ik me nog kan inschrijven voor die intro in Nijmegen. Moet me eerst nog uitschrijven bij Maastricht uni waar ik eerst dacht te gaan studeren...quote:Op zondag 10 juli 2011 00:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]_____!
Ik ben bang dat ik te laat ben om me voor de introductieweek van Utrecht in te schrijven
Nu al te laat?quote:Op zondag 10 juli 2011 00:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]_____!
Ik ben bang dat ik te laat ben om me voor de introductieweek van Utrecht in te schrijven
Ga je ook naar Nijmegen?quote:Op zondag 10 juli 2011 00:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
haha, schijt eraan. Ik weet ook niet of ik me nog kan inschrijven voor die intro in Nijmegen. Moet me eerst nog uitschrijven bij Maastricht uni waar ik eerst dacht te gaan studeren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |