Tot 1 uur maarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wou een sexy post plaatsen, maar toen was het topic vol. Nou dan niet.
Ben slapen, morgen 0800-1300 werken.kusje voor etsu en ezellll
Ik hoef niet te werkenquote:
Ik ga m'n verjaardag celebreren met de familie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:11 schreef Ezell het volgende:
Dit lag op mijn kamer:
[ afbeelding ]Da's lang geleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vorige jaar.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:15 schreef Ezell het volgende:
Zojuist ook concertkaartjes van begin dit jaar gevonden.. Jeetje, het lijkt wel alsof ik niks weggooi.
Ik ben lang.quote:
CHALLENGE ACCEPTED.quote:
Hoe lang hebben we nog?quote:
Oh hadden we het over die lengte?quote:
Er is nog geen concrete sluitingsdatum.quote:
Maar daarna mogen we naar SES.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Er is nog geen concrete sluitingsdatum.
Foei Mr.DDquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:17 schreef Etsu het volgende:
Maraca, zie je dat? Mr.DD is een vieze jongen.
Misschien halen we de 400 nogquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Er is nog geen concrete sluitingsdatum.
Ik bewaar ook alles wat met school te maken heeft.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:18 schreef Ezell het volgende:
Ook weer een grote stapel samenvattingen en oude examens verzameld.
Ik heb ook nog wat van die dingen... Ik ga zo veel mogelijk weggoieen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik bewaar ook alles wat met school te maken heeft.Heb zelfs nog oude schriften van de basisschool enzo nog.
Waarom?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wat van die dingen... Ik ga zo veel mogelijk weggoieen.
Ik dacht dat het over de lengte van m'n middelvinger ging. Die is sowieso de langste van de provincie Utrecht.quote:
EINDELIJK>quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:20 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over de lengte van m'n middelvinger ging. Die is sowieso de langste van de provincie Utrecht.
[..]
EINDELIJK>![]()
Im dead serious! M'n middelvinger is echt 18932 centimeter.quote:
Ik had het eigenlijk niet tegen jou,quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:20 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over de lengte van m'n middelvinger ging. Die is sowieso de langste van de provincie Utrecht.
[..]
EINDELIJK>![]()
Maar wel tegen mij hèquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:22 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk niet tegen jou,
maar dan bij deze: Haai Mr. DD
Weet ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:22 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk niet tegen jou,
maar dan bij deze: Haai Mr. DD
Ninja-edit.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weiger waarde te hechten aan materie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |