Het gaat niet om "arabisch gedoe" TS plaatst een foto en verbaggert het topic. Interesseert me verder helemaal niks over welke bevolkingsgroep het gaat. Van mij mag jij je op een normale manier overal aan ergeren.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:48 schreef Kakpizza het volgende:
Waarom mogen we wel altijd topics maken over kampers, sjonnies en Christenen, en niet over Arabisch gedoe?
Wat bazel jij dombo? Er is geen woord gelogen in die OP. Dat jij een treurig leven hebt hoef je niet te projecteren op mij hoor.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
TS mag weer ophouden met het zuigen uit zijn dikke duim.
Je zou zeggen dat de geposte reacties wel een soort beeld gevormd hebben over hoe jouw topic in elkaar steekt. Jou is het nog niet helemaal duidelijk? Het is dus een kuttopic.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat bazel jij dombo? Er is geen woord gelogen in die OP. Dat jij een treurig leven hebt hoef je niet te projecteren op mij hoor.
Die grote smoel geef je maar tegen je moeder, diklip. KLB zit niet te wachten op je puberale dagboekverhaaltjes.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:35 schreef Jajong het volgende:
Wat bazel jij dombo? Er is geen woord gelogen in die OP. Dat jij een treurig leven hebt hoef je niet te projecteren op mij hoor.
Doe maar niet zo dapper hoor, dat je naampje blauw is op het internet betekent niet dat je de shit bent ofzo, gare noob. En KLB is een fucking baggerpoel, en dan ga je mijn topics sluiten terwijl 90% van alle topics compleet nergens over gaan. Door falende noob-mods zoals jij is FOK! nu een grote verzameling faalhazen, tegenover de epicness van een aantal jaar geleden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Die grote smoel geef je maar tegen je moeder, diklip. KLB zit niet te wachten op je puberale dagboekverhaaltjes.
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik 't dan ook mag. Begrijpend lezen is moeilijk of niet. Hou eens op mijn woorden in mijn mond te leggen. Ik probeer speciaal voor jou in Jip en Janneke-taal te praten maar schijnbaar begrijp je het nog niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Leuk hoor, die kleuter redenatie. "Zij mogen het dus ik ook, nanana"Doet mijn buurmeisje van vijf ook.
Dagboek verhalen zijn ongewenst, staat gewoon in de Regels voor Klaagbaak.
Als een ander topic je niet bevalt dan zet je maar een topicreport in plaats van er nu over te gaan zitten janken.
Goede reply.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik 't dan ook mag. Begrijpend lezen is moeilijk of niet. Hou eens op mijn woorden in mijn mond te leggen. Ik probeer speciaal voor jou in Jip en Janneke-taal te praten maar schijnbaar begrijp je het nog niet.
Gare rookie.
Dat ben ik met je eens. Als ik die topics zie gaan ze ook gewoon dicht. De manier waarop JaJong hier zijn punt meent te moeten maken helpt niet echt mee.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Ergens ben ik het JaJong eens, die topics van amenth en co komt iedereen zijn strot uit en blijven gewoon open.
Elk topic heeft ook dan telkens dezelfde posts zoals chanant enzo.
Het gaat ook altijd over hetzelfde zoals gestolen petjes of blackberry's of uitgaan in de holly
Klopt wel, maar verdere verbaggering maakt het er niet echt beter op of welquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Ergens ben ik het JaJong eens, die topics van amenth en co komt iedereen zijn strot uit en blijven gewoon open.
Elk topic heeft ook dan telkens dezelfde posts zoals chanant enzo.
Het gaat ook altijd over hetzelfde zoals gestolen petjes of blackberry's of uitgaan in de holly
Is weg. Jij mag je per DM overigens ook normaal gedragen.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:17 schreef Spacevietnamees het volgende:
Een DM mag je toch niet posten?
Maat opgepakt op zijn verjaardag
Panzermaus.
Ok, maar die onwetende .... kunnen het niet laten om te spotten met mijn ex.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:21 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Is weg. Jij mag je per DM overigens ook normaal gedragen.
Kap dan ook met dat getrol. Al je topics ontsporen. Ben er wel een beetje klaar mee.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:27 schreef Spacevietnamees het volgende:
Ok, maar die onwetende .... kunnen het niet laten om te spotten met mijn ex.
Ik trol niet, kan er niks aan doen behalve dat ik geen topic meer zal openen omdat ik toch nooit word geloofd.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:18 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Kap dan ook met dat getrol. Al je topics ontsporen. Ben er wel een beetje klaar mee.
wise decision, my young padawanquote:Op zondag 10 juli 2011 12:21 schreef Spacevietnamees het volgende:
Ik trol niet, kan er niks aan doen behalve dat ik geen topic meer zal openen omdat ik toch nooit word geloofd.
Topic is inmiddels al dicht. Ik heb de downloadlink verwijderd.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:28 schreef tuut-chips het volgende:
Top Gear nog steeds niet online
Topgear -> publieke omroep =/= illegale content.
Ik wist niet dat je zo'n gevoelig kereltje was Ritmoquote:Op maandag 11 juli 2011 13:57 schreef Ritmo het volgende:
Jeuk aan je anus in het openbaar
Kan dit ranzigetopic a.u.b. dicht?
Voor vrouwen die dergelijke ranzige taal uitslaan (en ook voor mannen trouwens) ben ik gevoelig ja. Op een negatieve manier dan he? Maar thx!quote:Op maandag 11 juli 2011 14:01 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo'n gevoelig kereltje was RitmoHet topic voegt inderdaad niet veel toe. Dicht.
Vecht dat soort dingen vooral per PM/DM uit. Zo makkelijk en origineel ook dat bashen op Socios.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waarom is mijn Socios-diss verwijderd @ Sigaretten inmiddels 5,20 ? Staat het een keer zwart-op-wit, wordt het gedelete. Nu is m'n sig ook waardeloos
.
Ik: met je voorliefde voor treinenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:06 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Vecht dat soort dingen vooral per PM/DM uit. Zo makkelijk en origineel ook dat bashen op Socios.
Je hebt al een DM gehad. We zetten de discussie daar verder.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:51 schreef Ritmo het volgende:
Waarom is hier vinden wat iedereen in de echte wereld normaal vindt, trollen? Je moet het niet om gaan draaien.
Nee.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Android zuigt cock
Oprechte klacht. Slotje openmaken aub. Dank
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Er zijn genoeg Android/Apple topics en dit ging helemaal nergens over.
Is nu dicht.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:06 schreef Fascination het volgende:
Wat een kut weer.
Waarom is dit open?
Alsof dat uitmaakt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:24 schreef postmortum het volgende:
ie ik net een zwarte langslopen , het ging over katten he
Dan nog was het een waardeloos topic wat nergens over ging. En stop volgende keer wat meer moeite in de OP.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:24 schreef postmortum het volgende:
ie ik net een zwarte langslopen , het ging over katten he
Het grote kleine klachten topic [Centraal] Kleine Klachten Topic #5quote:Op zondag 17 juli 2011 10:43 schreef Spacevietnamees het volgende:
Shit ik heb een klacht waardig onderwerp maar ik heb gezegd geen topic meer te openen.
Om wat er bij te zetten?quote:Op zondag 17 juli 2011 18:12 schreef OeJ het volgende:
Welke helder licht heeft bedacht om er in dit topic: Mensen in de bios die gingen huilen [spoilers over einde HP]
bij te zetten?...Nou, ben benieuwd hoor!
Nadat er verschillende klachten binnenkwamen hebben we de OP inderdaad in spoilers gezet inclusief waarschuwing in de TT. Wat is het probleem?quote:Op zondag 17 juli 2011 18:12 schreef OeJ het volgende:
Welke helder licht heeft bedacht om er in dit topic: Mensen in de bios die gingen huilen [spoilers over einde HP]
bij te zetten?...Nou, ben benieuwd hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |