SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door yvonne op 16-07-2011 10:42:56 ]
Lieg niet!quote:
Sneep gaat ook doodquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:12 schreef Hydrogeny het volgende:
Bedankt namens iedereen die de film nog niet gezien heeft en dit echt NIET wilde weten, klootviool![]()
idd, ik wil de film nog wel keer gaan checken eigenlijkquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:12 schreef Hydrogeny het volgende:
Bedankt namens iedereen die de film nog niet gezien heeft en dit echt NIET wilde weten, klootviool![]()
In elk boek is ie zo'n beetje wel eventjes dood geweest en dan was het weer 'Oh Harry, you're all right!"quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:14 schreef Biancavia het volgende:
Ik lieg niet!![]()
Hij was toch eventjes dood. Vind ik.
Jaaa, maaaaar nu zat 'ie toch echt in het voorportaal.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
In elk boek is ie zo'n beetje wel eventjes dood geweest en dan was het weer 'Oh Harry, you're all right!"
Min vriendin ging ook jankenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:07 schreef Om_nomnom het volgende:
Ik bedoel kom op, man up.
Het is maar een film en je zou eigenlijk van het begin al kunnen weten dat Harry zichzelf zou opofferen om Voldemort te doden.
Purgatory.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:16 schreef Biancavia het volgende:
Jaaa, maaaaar nu zat 'ie toch echt in het voorportaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |