Vecht dat soort dingen vooral per PM/DM uit. Zo makkelijk en origineel ook dat bashen op Socios.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waarom is mijn Socios-diss verwijderd @ Sigaretten inmiddels 5,20 ? Staat het een keer zwart-op-wit, wordt het gedelete. Nu is m'n sig ook waardeloos
.
Ik: met je voorliefde voor treinenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:06 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Vecht dat soort dingen vooral per PM/DM uit. Zo makkelijk en origineel ook dat bashen op Socios.
Je hebt al een DM gehad. We zetten de discussie daar verder.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:51 schreef Ritmo het volgende:
Waarom is hier vinden wat iedereen in de echte wereld normaal vindt, trollen? Je moet het niet om gaan draaien.
Nee.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Android zuigt cock
Oprechte klacht. Slotje openmaken aub. Dank
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Er zijn genoeg Android/Apple topics en dit ging helemaal nergens over.
Is nu dicht.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:06 schreef Fascination het volgende:
Wat een kut weer.
Waarom is dit open?
Alsof dat uitmaakt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:24 schreef postmortum het volgende:
ie ik net een zwarte langslopen , het ging over katten he
Dan nog was het een waardeloos topic wat nergens over ging. En stop volgende keer wat meer moeite in de OP.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:24 schreef postmortum het volgende:
ie ik net een zwarte langslopen , het ging over katten he
Het grote kleine klachten topic [Centraal] Kleine Klachten Topic #5quote:Op zondag 17 juli 2011 10:43 schreef Spacevietnamees het volgende:
Shit ik heb een klacht waardig onderwerp maar ik heb gezegd geen topic meer te openen.
Om wat er bij te zetten?quote:Op zondag 17 juli 2011 18:12 schreef OeJ het volgende:
Welke helder licht heeft bedacht om er in dit topic: Mensen in de bios die gingen huilen [spoilers over einde HP]
bij te zetten?...Nou, ben benieuwd hoor!
Nadat er verschillende klachten binnenkwamen hebben we de OP inderdaad in spoilers gezet inclusief waarschuwing in de TT. Wat is het probleem?quote:Op zondag 17 juli 2011 18:12 schreef OeJ het volgende:
Welke helder licht heeft bedacht om er in dit topic: Mensen in de bios die gingen huilen [spoilers over einde HP]
bij te zetten?...Nou, ben benieuwd hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |