bruine oogquote:Op maandag 28 juni 2010 22:17 schreef Quickie_Butt het volgende:
Fucking hell is dat. Keiharde jeuk aan je anus, ook precies een beetje in je anus
. En het enige wat je wil is met gesperde billentjes eens even flink aan je bruine oog krabben
.
MAAR nu kan dit niet, want je bent in gezelschap, loopt op straat, zit op school of op je werk. EN NEE JE KAN OOK NIET FF SNEL NAAR HET TOILET. Hoe lossen jullie zulks een probleem op? HOE?
Gast. Stel je hebt een sollicitatiegesprek. Jij gaat dan gewoon ff met je vette vingers in je onderbroek naar je anus zitten te graaien? Of als je op bezoek bent bij de ouders van je nieuwe vriendinnetje en d'r moeder heeft je net een van haar zelfgebakken koekjes aangeboden???quote:Op maandag 28 juni 2010 22:17 schreef Stoeprand het volgende:
Gewoon krabben. Er zit toch een broek tussen.
Ja. Kan best.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:19 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Gast. Stel je hebt een sollicitatiegesprek. Jij gaat dan gewoon ff met je vette vingers in je onderbroek naar je anus zitten te graaien? Of als je op bezoek bent bij de ouders van je nieuwe vriendinnetje en d'r moeder heeft je net een van haar zelfgebakken koekjes aangeboden???
Moet jij nu niet een haat-topic gaan openen met "mensen die anale jeuk hebben moeten dood" ofzo?quote:
Zelfde met boeren en scheten laten in het openbaar.. het moet er uit. Dan gaat het er ook uit. En niet ophouden zodat je de volgende dag met buikkramp ziek op bed ligt..quote:Op maandag 28 juni 2010 22:19 schreef BenMoe het volgende:
De mensheid is ook echt een gestoord diersoort, he....Vraag me af of apen daar ook over nadenken. Die sociale taboes die we voor onszelf hebben gecreeërd... geweldig
![]()
Apen zijn lekker spontaan en ongegeneerd iddquote:Op maandag 28 juni 2010 22:19 schreef BenMoe het volgende:
De mensheid is ook echt een gestoord diersoort, he....Vraag me af of apen daar ook over nadenken. Die sociale taboes die we voor onszelf hebben gecreeërd... geweldig
![]()
is je piemel langer dan je vingers?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:18 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:
Ik wil je wel even van binnen krabbelen met mijn verlengde vinger.
Je kan er anders fijn mee vingerverven.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:20 schreef Zwolsboy het volgende:
TS heeft wormen![]()
En dan zeker eraan krabben en vervolgens andere mensen aanraken
Ja en als er wat achter je nagels komt dat er dan met je tanden uitknabbelenquote:Op maandag 28 juni 2010 22:21 schreef mirved het volgende:
Flink krabben en dan aan je vinger ruiken.
Je trollt wel, want een vrouw praat niet over dit soort dingen.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:21 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Moet jij nu niet een haat-topic gaan openen met "mensen die anale jeuk hebben moeten dood" ofzo?
Of me ervan beschuldigen dat ik troll? Want NIEMAND kan natuurlijk OOIT jeuk aan zijn anus hebben.
ik ga alvast een mooi topic openen om al jullie voetbalmongolen in uit te lachen na a.s. vrijdag
Hey everybody!! we hebben er hier eentje met een voetbalcomplexquote:Op maandag 28 juni 2010 22:21 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
ik ga alvast een mooi topic openen om al jullie voetbalmongolen in uit te lachen na a.s. vrijdag
Eh, dat lijkt me wel vrij normaal toch? Dat je penis langer is dan je vingers.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:21 schreef Klaploper het volgende:
[..]
is je piemel langer dan je vingers?![]()
![]()
of je hebt hele korte vingers of wel een hele grote penis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |