bruine oogquote:Op maandag 28 juni 2010 22:17 schreef Quickie_Butt het volgende:
Fucking hell is dat. Keiharde jeuk aan je anus, ook precies een beetje in je anus
. En het enige wat je wil is met gesperde billentjes eens even flink aan je bruine oog krabben
.
MAAR nu kan dit niet, want je bent in gezelschap, loopt op straat, zit op school of op je werk. EN NEE JE KAN OOK NIET FF SNEL NAAR HET TOILET. Hoe lossen jullie zulks een probleem op? HOE?
Gast. Stel je hebt een sollicitatiegesprek. Jij gaat dan gewoon ff met je vette vingers in je onderbroek naar je anus zitten te graaien? Of als je op bezoek bent bij de ouders van je nieuwe vriendinnetje en d'r moeder heeft je net een van haar zelfgebakken koekjes aangeboden???quote:Op maandag 28 juni 2010 22:17 schreef Stoeprand het volgende:
Gewoon krabben. Er zit toch een broek tussen.
Ja. Kan best.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:19 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Gast. Stel je hebt een sollicitatiegesprek. Jij gaat dan gewoon ff met je vette vingers in je onderbroek naar je anus zitten te graaien? Of als je op bezoek bent bij de ouders van je nieuwe vriendinnetje en d'r moeder heeft je net een van haar zelfgebakken koekjes aangeboden???
Moet jij nu niet een haat-topic gaan openen met "mensen die anale jeuk hebben moeten dood" ofzo?quote:
Zelfde met boeren en scheten laten in het openbaar.. het moet er uit. Dan gaat het er ook uit. En niet ophouden zodat je de volgende dag met buikkramp ziek op bed ligt..quote:Op maandag 28 juni 2010 22:19 schreef BenMoe het volgende:
De mensheid is ook echt een gestoord diersoort, he....Vraag me af of apen daar ook over nadenken. Die sociale taboes die we voor onszelf hebben gecreeërd... geweldig
![]()
Apen zijn lekker spontaan en ongegeneerd iddquote:Op maandag 28 juni 2010 22:19 schreef BenMoe het volgende:
De mensheid is ook echt een gestoord diersoort, he....Vraag me af of apen daar ook over nadenken. Die sociale taboes die we voor onszelf hebben gecreeërd... geweldig
![]()
is je piemel langer dan je vingers?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:18 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:
Ik wil je wel even van binnen krabbelen met mijn verlengde vinger.
Je kan er anders fijn mee vingerverven.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:20 schreef Zwolsboy het volgende:
TS heeft wormen![]()
En dan zeker eraan krabben en vervolgens andere mensen aanraken
Ja en als er wat achter je nagels komt dat er dan met je tanden uitknabbelenquote:Op maandag 28 juni 2010 22:21 schreef mirved het volgende:
Flink krabben en dan aan je vinger ruiken.
Je trollt wel, want een vrouw praat niet over dit soort dingen.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:21 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Moet jij nu niet een haat-topic gaan openen met "mensen die anale jeuk hebben moeten dood" ofzo?
Of me ervan beschuldigen dat ik troll? Want NIEMAND kan natuurlijk OOIT jeuk aan zijn anus hebben.
ik ga alvast een mooi topic openen om al jullie voetbalmongolen in uit te lachen na a.s. vrijdag
Hey everybody!! we hebben er hier eentje met een voetbalcomplexquote:Op maandag 28 juni 2010 22:21 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
ik ga alvast een mooi topic openen om al jullie voetbalmongolen in uit te lachen na a.s. vrijdag
Eh, dat lijkt me wel vrij normaal toch? Dat je penis langer is dan je vingers.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:21 schreef Klaploper het volgende:
[..]
is je piemel langer dan je vingers?![]()
![]()
of je hebt hele korte vingers of wel een hele grote penis.
Dit, TS is een goorlapquote:Op maandag 28 juni 2010 22:22 schreef HPI-Racer het volgende:
Gewoon je reet afvegen na het toillet bezoek wil ook nog wel eens helpen....
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je trollt wel, want een vrouw praat niet over dit soort dingen.
Eh, ik weet niet wat voor een klein piemeltje jij hebt?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:21 schreef Klaploper het volgende:
[..]
![]()
Nee, jij bent gewoon een onvrouwelijk wezen.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:24 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Jij bent niet echt openminded ofzo he?
Ik heb tieten en een kut anders hoorquote:Op maandag 28 juni 2010 22:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon een onvrouwelijk wezen.
Ach ja. Mugabe zal ook wel eens trek hebben in KFC en niet thuis zijnquote:Op maandag 28 juni 2010 22:25 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik laat doorgaans mijn sterretje schoonlikken door mijn man-slaaf. Maar die is er niet altijd, dus dan krijg je dit soort ellende.
Kijk!quote:Op maandag 28 juni 2010 22:24 schreef ach het volgende:
Wat ik dan altijd doe is als ik zit, al mijn gewicht op mijn rechterbil plaatsen en iets naar rechts leunen, dan mijn linkerbeen naar links verplaatsen en weer gaan zitten. zo wordt je anus opengesperd en stopt de jeuk meestal al. zoniet dan even heen en weer bewegen om je anus te krabben met je broek waar nu direct contact mee is.
Dat zijn dan ook de enige vrouwelijke kenmerken die je hebt...quote:Op maandag 28 juni 2010 22:26 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ik heb tieten en een kut anders hoor
Lol wat een backfire is dit.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:21 schreef Klaploper het volgende:
[..]
![]()
Ik giechel als ik lach en heb 3 witte, pluizige hondjesquote:Op maandag 28 juni 2010 22:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook de enige vrouwelijke kenmerken die je hebt...
maakt je eerder een (mannelijke) homo dan vrouwquote:Op maandag 28 juni 2010 22:31 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ik giechel als ik lach en heb 3 witte, pluizige hondjes. Ik drink thee en wijn. En ik kijk naar Will & Grace, Friends en Frasier. Mijn lievelingskleur is roze; mijn badkamervloer heeft dan ook die kleur. Ik heb een handtasje. Ik draag make-up. Ik heb pumps. Ik draag een klein kanten stringetje en mijn lievelingsfilm is La Vie en Rose
![]()
NOEM ME NOG EENS NIET VROUWELIJK GODDAMNED![]()
![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:31 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ik giechel als ik lach en heb 3 witte, pluizige hondjes. Ik drink thee en wijn. En ik kijk naar Will & Grace, Friends en Frasier. Mijn lievelingskleur is roze; mijn badkamervloer heeft dan ook die kleur. Ik heb een handtasje. Ik draag make-up. Ik heb pumps. Ik draag een klein kanten stringetje en mijn lievelingsfilm is La Vie en Rose
![]()
![]()
Mensen die naar Frasier kijkenquote:Op maandag 28 juni 2010 22:31 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
![]()
![]()
wie zn pik is nou kleiner dan zn vingersquote:Op maandag 28 juni 2010 22:21 schreef Klaploper het volgende:
[..]
![]()
Lekkere kont, maar blijkbaar heeft ze wel vangst.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:29 schreef OpperTokkie het volgende:
Gewoon lekker krabben en na afloop even ruiken
pics van jou in je kleine kanten stringetjequote:Op maandag 28 juni 2010 22:31 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee. Maar stel je maar een rollade voor met een zwart touwtje eromheen.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
pics van jou in je kleine kanten stringetje
never mindquote:Op maandag 28 juni 2010 23:53 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Nee. Maar stel je maar een rollade voor met een zwart touwtje eromheen.
En?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:27 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Kijk!Dit is een goeie tip. Ik oefen het even nu...
Dit doe ik ook altijd.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:24 schreef ach het volgende:
Wat ik dan altijd doe is als ik zit, al mijn gewicht op mijn rechterbil plaatsen en iets naar rechts leunen, dan mijn linkerbeen naar links verplaatsen en weer gaan zitten. zo wordt je anus opengesperd en stopt de jeuk meestal al. zoniet dan even heen en weer bewegen om je anus te krabben met je broek waar nu direct contact mee is.
Pim Fortuijn.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:31 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
![]()
![]()
gastquote:Op maandag 28 juni 2010 22:21 schreef Klaploper het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat een vrouw op deze manier naar jouw penis kijkt:quote:Op maandag 28 juni 2010 22:21 schreef Klaploper het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:21 schreef Klaploper het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:21 schreef mirved het volgende:
Flink krabben en dan aan je vinger ruiken.
Jij bent snel weer mod-afquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:35 schreef Chowi het volgende:
Moet je je maar niet anaal laten nemen door allerhande SOA-geïnfecteerde homo's, TS.
Dit.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:21 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
Apen zijn lekker spontaan en ongegeneerd idd
Hier TS, een lekkere rijm voor je topic!
"het sta geschrev'n en gedruckt, da ge moet krabben als het jukt...
al is het ploatske toch zo raer, krabben maar!"
Waar staat dat ze schijt dan, idioot. Dit gaat over kriebel in je reet, dus ook niet over de nevenfunctie van het kontgat.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:14 schreef Opkloter het volgende:
!!!!!VROUWEN POEPEN NIET, DE ANUS VAN EEN VROUW IS BEDOELD VOOR ANALE SEX, JE HEBT DUS EEN SOA OPGELOPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11122123344
--OPEN JE OGEN!!!2![]()
![]()
Achtergebleven zaad jeukt misschien ook wel, of kriebelende aarsharen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:16 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Waar staat dat ze schijt dan, idioot. Dit gaat over kriebel in je reet. Niet over de nevenfunctie van het kontgat.
Vrouwen hebben toch geen haar op de reetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Achtergebleven zaad jeukt misschien ook wel, of kriebelende aarsharen.
Je hebt ook vrouwen met een buiksnor, dus er zijn er vast wel die dat wel hebben.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:21 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Vrouwen hebben toch geen haar op de reet![]()
(hoop ik
fijn om te weten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:19 schreef Chai het volgende:
[..]
lees hem nog een keer, je snapt hem niet helemaal geloof ik.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:16 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Waar staat dat ze schijt dan, idioot. Dit gaat over kriebel in je reet. Niet over de nevenfunctie van het kontgat.
Shit, de woorden 'dus' en 'ook' vergeten bij de laatste zinquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:51 schreef Klaploper het volgende:
[..]
lees hem nog een keer, je snapt hem niet helemaal geloof ik.
en dan vragen of ze aan je vinger willen ruikenquote:Op maandag 28 juni 2010 22:19 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Gast. Stel je hebt een sollicitatiegesprek. Jij gaat dan gewoon ff met je vette vingers in je onderbroek naar je anus zitten te graaien? Of als je op bezoek bent bij de ouders van je nieuwe vriendinnetje en d'r moeder heeft je net een van haar zelfgebakken koekjes aangeboden???
Damn, hij was al gepost.quote:
Dit werkt.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:24 schreef ach het volgende:
Heb je al een vriendje?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:31 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
![]()
1. Vrouwen horen hun anus te wassen (ook van binnen)quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:19 schreef Chai het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |