SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENRocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
O.. My.. God.quote:
quote:
quote:
quote:
Duidelijk.. Ik ga ook m'n motorrijbewijs halen...quote:
Gamen op je telefoonquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:44 schreef Poit het volgende:
Oh trouwens..
Ik ga morgen een nieuwe telefoon halen voor een jaartje?
Tips?
Voorkeuren:
Android, Sony-Ericsson, HTC.
Afkeuren:
iPhone, samsung, LG.
Stiekem denk ik dat ik voor een Play ga
Oh gets. Da's niks. Dat achterwiel moet overduidelijk compenseren voor een of ander.quote:
Nadeel aan de play is wel dat ie minder op de toekomst gericht is door z'n singlecore CPU, toffe is wel die dubbele "stickjes" en de goede compatibility met emulators!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:44 schreef Poit het volgende:
Oh trouwens..
Tips?
Voorkeuren:
Afkeuren:
iPhone, samsung, LG.
HTC Wildfire, is nu te rooten en over te clockenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:44 schreef Poit het volgende:
Oh trouwens..
Tips?
Voorkeuren:
Afkeuren:
iPhone, samsung, LG.
Als je om de 3 uur je telefoon wilt opladen is het wel een goede keuzequote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nadeel aan de play is wel dat ie minder op de toekomst gericht is door z'n singlecore CPU, toffe is wel die dubbele "stickjes" en de goede compatibility met emulators!
bwhahaha. HTC is ruk (echt) en S-E is sinds de Experia geen klap meer waard. De Galaxy S(2) is weer vanouds uitstekend (samsung WAS kut)quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:44 schreef Poit het volgende:
Oh trouwens..
Tips?
Voorkeuren:
Afkeuren:
iPhone, samsung, LG.
Toekomst is niet zo van belang. het is voor een jaartje.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nadeel aan de play is wel dat ie minder op de toekomst gericht is door z'n singlecore CPU, toffe is wel die dubbele "stickjes" en de goede compatibility met emulators!
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh gets. Da's niks. Dat achterwiel moet overduidelijk compenseren voor een of ander.
Galaxy S IIquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Toekomst is niet zo van belang. het is voor een jaartje.
is er een ander topmodel op de markt?
HTC heeft de Sensation, da's hun nieuwe dual-core, mooi dingetje!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Toekomst is niet zo van belang. het is voor een jaartje.
is er een ander topmodel op de markt?
Jamaar.. Ik 'dig' de look and feel van samsung niet echt..quote:
Wat heb jij daar gedaan jongeman?!quote:
Het is alleen heel jammer van HTC dat Sense zo onwijs bloated is geworden. Kan je straks gelukkig wel delen deinstalleren ervan, maar standaard neemt alleen Sense iets van 300MB in beslag.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
HTC heeft de Sensation, da's hun nieuwe dual-core, mooi dingetje!
Of anders zo'n LG Optimus 2X, die heeft een nVidia CPU erin zitten wat betekent dat je toegang hebt tot de GeForce Game Zone oid waar gepimpte toffe games in staan (or so I've heard)
Wat post e3 preview-demo's gespeeldquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wat heb jij daar gedaan jongeman?!
En ik mocht niet mee?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat post e3 preview-demo's gespeeld
Binnekort uiteraard te lezen op F!g
Ik voor het eerst, eeuwige loop restart-bugsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Het is alleen heel jammer van HTC dat Sense zo onwijs bloated is geworden. Kan je straks gelukkig wel delen deinstalleren ervan, maar standaard neemt alleen Sense iets van 300MB in beslag.
En de bouwkwaliteit van ze valt me tegen... Mijn Desire is nu 3 keer terug geweest voor reparatie en moet hem nu eigenlijk weer opsturen...
Desire is echt een kut telefoon!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
HTC Wildfire, is nu te rooten en over te clockenDan issie bijna net zo snel als een Desire maar kost hij zo'n 400 euro minder
Daar heb ik ook last van gehadquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik voor het eerst, eeuwige loop restart-bugsIk leg mijn telefoon tegenwoordig in de koelkast om af te koelen
Niets mis mee.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ga trouwens voor het eerst naar de ikea![]()
Bleeh ikeaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ga trouwens voor het eerst naar de ikea![]()
Dat dusquote:
Sta nu al in de filequote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:16 schreef Tain het volgende:
En ikea valt heel erg meeWees blij dat je niet in het weekend gaat
Ja true. Maar denk eerder een ongelukquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:19 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.anwb.nl/verkee(...)ntie-zomer-2011.html
Kon ik niet mee als aanhang??quote:
Waarom solliciteer je niet gewoon als crew dan? En dan ben ik serieusquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Kon ik niet mee als aanhang??
Over die telefoons he.. Ik heb nu de Hero en daar ben ik erg tevreden over.
Sony Ericsson ben ik stiekem ook altijd wel fan van geweest.. Heb wat rond zitten kijken naar die play maar ik hoor niet heel veel super enthousiaste verhalen..
Misschien toch maar naar die galaxy s II kijken..
Omdat je mij niet als crew wilt hebben.. Ik ben nog luier dan een neger op vakantie..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:24 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Waarom solliciteer je niet gewoon als crew dan? En dan ben ik serieus
Rozequote:
Dan pas je er wel redelijk tussen hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Omdat je mij niet als crew wilt hebben.. Ik ben nog luier dan een neger op vakantie..
Nee, ik verwacht dat ik er iets voor moet doen!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:29 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Dan pas je er wel redelijk tussen hoor
Maar wat voor verwachting heb je er van? Dat je 10 berichten per dag moet doen ofzo?
Niet böm?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oké dan, 4 auto's op elkaar. Word daar toch stil van.
En ikea is bom vol. Oh wacht ik zei bom
Nee, die missen onderdelenquote:
De schroefjes natuurlijkquote:
Precies, anders was ik allang crew geworden. Games spelen, bier drinken, feestjes bezoeken en met boothbabes op de foto. Prima, maar daar staat vast iets tegenover...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht dat ik er iets voor moet doen!
Broeder!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:38 schreef Fallen het volgende:
[..]
Precies, anders was ik allang crew geworden. Games spelen, bier drinken, feestjes bezoeken en met boothbabes op de foto. Prima, maar daar staat vast iets tegenover...
en daar heb ik dan weer geen zin in. Lui... pfff..
Als je een beetje pech hebt wordt AQ fan van je...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:38 schreef Fallen het volgende:
[..]
Precies, anders was ik allang crew geworden. Games spelen, bier drinken, feestjes bezoeken en met boothbabes op de foto. Prima, maar daar staat vast iets tegenover...
The AGONY!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je een beetje pech hebt wordt AQ fan van je...
Proestquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je een beetje pech hebt wordt AQ fan van je...
Hmm.. valt allemaal wel mee hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:38 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mwha, als je per dag een nieuwsbericht schrijft en je pakt af en toe een recensie, preview of special mee dan doe je al redelijk wat...quote:
Dat zeg ik.. WAAAY to much..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:42 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Mwha, als je per dag een nieuwsbericht schrijft en je pakt af en toe een recensie, preview of special mee dan doe je al redelijk wat...
Ikea is prima hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:56 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik was gisteren nog in de ikea en mijn halve inrichting komt er ook vandaag. Tuurlijk zijn er betere alternatieven als ik het geld kon missen
Teveel verantwoordelijkheid.. Duidelijk!quote:
Dat speelt zich allemaal hier ergens niet zo gek ver vandaan, maar wist ik maar waarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:57 schreef Pheno het volgende:
Hoer die denkt dat het haar parkeerplek is! LIVESTREAM #10
oh thanks a bunch, puur vermaak, dit. *gaat geanimeerd lezenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:57 schreef Pheno het volgende:
En dan er allemaal fietsen neer gaan leggenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat speelt zich allemaal hier ergens niet zo gek ver vandaan, maar wist ik maar waar
Ehh.. wat stopt de bestuurder om die fiets onder de auto uit te halen en weg te rijden?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:57 schreef Pheno het volgende:
Ging er om dat het er altijd zo tering druk isquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:56 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik was gisteren nog in de ikea en mijn halve inrichting komt er ook vandaag. Tuurlijk zijn er betere alternatieven als ik het geld kon missen
geen idee. Wie zegt dat dit niet de auto is van de topicstarterquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:08 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ehh.. wat stopt de bestuurder om die fiets onder de auto uit te halen en weg te rijden?
Tja gek he als er niet zo gek veel vestigingen zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ging er om dat het er altijd zo tering druk is
Beetje faalactie dit.. zet zo'n auto dan op kratjes ofzoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
geen idee. Wie zegt dat dit niet de auto is van de topicstarter
quote:
Jammer dat topic al weer dicht isquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:57 schreef Pheno het volgende:
het begrip nieuw topic is je vreemd zekerquote:
Nou hij had haar goed te pakken hoor, kostte toch wel zeker 30 seconden om die fiets weg te zetten!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:20 schreef Pheno het volgende:
Ze is al weg, maar de stream zal wel blijven. Jammer.
Wel een lekker ding! Poitwaardig!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:21 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nou hij had haar goed te pakken hoor, kostte toch wel zeker 30 seconden om die fiets weg te zetten!
Is iets voor Rossquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:16 schreef Pheno het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/nasa-mobile
Ik ben daar gewoon geweest, ding stond toen ook klaar om te vertrekken
Ik vond het ook tof, heur! Ik blijf daar nu maar naar kijken.quote:
Hier stond niet dat ie dicht was hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
het begrip nieuw topic is je vreemd zeker
Geen maatstafquote:
Een live topic is altijd binnen minuten dicht. Dan ga je naar KLB en zoek je een nieuwequote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier stond niet dat ie dicht was hoor. Maar goed, je trekt nogal snel een oordeel
Het was zo te verwachten. Hij had zijn fiets aan een ketting moeten leggenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zonde, het eerste topic met die auto was vanmorgen al, hij had zoveel leukere dingen kunnen doen.
Wel mooi, ik heb het vanmiddag een klein beetje gevolgd, kom net binnen en kan meteen zien hoe ze wegrijdt
Of het sleepoog van die auto aan het hekjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het was zo te verwachten. Hij had zijn fiets aan een ketting moeten leggen
hehequote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Of het sleepoog van die auto aan het hekje
Wegslepen doen ze echt bijna nooit meer.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:31 schreef wc-eend het volgende:
Hij had gewoon de politie moeten bellen en laten wegslepen, spektakel en probleem opgelost
Ja net via telefoon gekeken, maken ze een app ervoor wat helemaal niet nodig isquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond het ook tof, heur! Ik blijf daar nu maar naar kijken.
Ja, ook geen idee inderdaadquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja net via telefoon gekeken, maken ze een app ervoor wat helemaal niet nodig is
Je kan gewoon via de site kijken, maar nee we maken er een app voorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ook geen idee inderdaadApps for everything!
Hete? Uhm wel dat ie aangekomen is toch? Geld ook gevondenquote:
Te veel werk, gewoon de politie bellen of die auto aan een ketting leggen.. of even een vriend regelen en die auto op kratjes zettenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hij had gewoon iets vets moeten doen!
De auto inpakken met kadopapier en een grote strik erom heen!
Of zoals iemand in het topic had bedacht: er een murder scene van maken incl afzetlint en met stoepkrijt de omtrek van het lijk
Want dat kan je zelf niet?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:37 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Te veel werk, gewoon de politie bellen of die auto aan een ketting leggen.. of even een vriend regelen en die auto op kratjes zetten
Doet ie het weer?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Die nasa stream is ook niet verkeerd!
het lijkt me schitterend daarboven rond te zweven. Helaas, de staatsloterij werkt niet mee.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Die nasa stream is ook niet verkeerd!
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hete? Uhm wel dat ie aangekomen is toch? Geld ook gevonden?
Hier welquote:
Het lijkt me tegelijk echt heel bizar en eng.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
het lijkt me schitterend daarboven rond te zweven. Helaas, de staatsloterij werkt niet mee.
Als ik de kans zou krijgen, geen moment twijfel: gaan. Dood gaan we allemaal, kun je maar beter zorgen dat je zo veel mogelijk gezien hebt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Het lijkt me tegelijk echt heel bizar en eng.
ze zeggen ook: op een hoogtepunt stoppen. welnu, als dat het niet zou zijn?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik de kans zou krijgen, geen moment twijfel: gaan. Dood gaan we allemaal, kun je maar beter zorgen dat je zo veel mogelijk gezien hebt.
Nja ik zou niet weten waar ik het anders moest latenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:39 schreef badboynova het volgende:
[..]
![]()
Heel subtiel (ivm online pass kopen, als dat nodig is)
Ik ben bezig met een tajine-gerecht. Ras el Hanout marineren en zoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En lieve gamers wat gaan jullie vanavond eten?
Ik heb nog geen idee, ik ben vanmiddag in Borne wezen eten omdat ik bevriend ben met de kok die daar werkt. Daarom nu totaal nog geen zin om überhaupt aan eten te denkenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Eten? Multigranendrankje denk..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Klinkt lekker!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een tajine-gerecht. Ras el Hanout marineren en zo
Ah je bent zeker vrijgezelquote:
Altijd lekker. Ik denk dat ik dat morgen doe. Ik heb er de spullen voor in huis, maar de mango keek me wat treurig aan. Zo van "nu of nooit joh, want vanaf morgen ga ik bruin worden". Dus die is nu gesneden en wel in de tajine. Dat ruikt altijd zo godsgruwelijk lekker. Of Allahgruwelijk lekker, wat men wil.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Klinkt lekker!!
Fruit is nu een Thaise curry aan het maken met basmati rijst
Heb je een recepje?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Altijd lekker. Ik denk dat ik dat morgen doe. Ik heb er de spullen voor in huis, maar de mango keek me wat treurig aan. Zo van "nu of nooit joh, want vanaf morgen ga ik bruin worden". Dus die is nu gesneden en wel in de tajine. Dat ruikt altijd zo godsgruwelijk lekker. Of Allahgruwelijk lekker, wat men wil.
Af en toequote:
Brood...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Netjes geredenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:24 schreef Fallen het volgende:
Youtube exportfunctie van Dirt3:
Werkt best prima dus.
Och, dat valt wel mee toch? Flink van het gas af om te corrigeren....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:25 schreef Solique het volgende:
Ik ga zo een aardappelschotel bereiden met groenten en ham met daarbij een kipkrokant
[..]
Netjes gereden
Komt netjes over dan, toch behouden gereden je kan ook dwars komen te staan of het lint eruit rijden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
Och, dat valt wel mee toch? Flink van het gas af om te corrigeren....
Dat lukt mij niet vanaf de 360, ik snap niet zo goed hoe het moetquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:24 schreef Fallen het volgende:
Youtube exportfunctie van Dirt3:
Werkt best prima dus.
Ahh, wat jij nodig hebt is een lekkere soep! Knap je misschien wat op.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:22 schreef Fallen het volgende:
[..]
Brood...
Geen zin om te koken en zo heel veel beter voel ik me toch niet. En ik proef ook niks, dus daar hoef ik het ook niet voor te doen.
Ende gij Vrouwe Lot?
Teamuitje met werk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Tja dat valt bij mij altijd wel mee. Ik ben toch voornamelijk bezig met het bakken van het vlees dat ik niet daardoor minder eetquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:12 schreef Mday het volgende:
welnu. ik gaat even naar een feestje van de vriending van mijn broer, even de player uithangen. wish me luck!
Emdeeeeeeeekeeeeeeee!quote:
Vandaag nog StarFox 3DS gespeeldquote:
hondje is wel cute, maar het geluid is gewoon een versnelde lach. Beetje jammer.quote:
Als je VIP code hebt, kun je dat na de race doenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat lukt mij niet vanaf de 360, ik snap niet zo goed hoe het moet
Stuur der een PM of DM, reageerd ze vaak snel genoeg.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Shar waar ben je? Ik moet mijn nieuwe shop-aanwinsten nog met je bespreken
Waarom ben je na een treinreis altijd weer bijna nuchterquote:
Niet genoeg gedronkenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Waarom ben je na een treinreis altijd weer bijna nuchter
Ik vond het weer genoeg...quote:
Ja suffie eet dan ook avondeten!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vond het weer genoeg...
Zeker zonder avondmaal... Ben ook geen 20 meer..
Nee joh, daar is heel geen tijd voor op een vrijmibo...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja suffie eet dan ook avondeten!
maar maar.. dan heb je toch honger?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee joh, daar is heel geen tijd voor op een vrijmibo...
Pils voedt verdacht goedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
maar maar.. dan heb je toch honger?
Misschien ligt het daaraan, ik drink geen bier..quote:
Slaap lekker! En weltruste voor de kiddies!quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Slaap lekker! En weltruste voor de kiddies!
Dat maak ik weer goed omdat ik morgen weer bij de paps en mams ga etenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Maar poit, laat het je moeder maar niet horen dat je het avondeten overslaat want dat moet je de make-my-mammie-proud trophy weer inleveren!
Ik heb het avond eten ook overgeslagenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Maar poit, laat het je moeder maar niet horen dat je het avondeten overslaat want dat moet je de make-my-mammie-proud trophy weer inleveren!
Tofquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:29 schreef lkb9000 het volgende:
Net weer even in 't skatepark gehangen, straks de 244 foto's maar even doorkijken!
Nee snap ik dat ze dat niet leuk vond! Jullie mannen moeten wel een beetje voor jezelf zorgen!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb het avond eten ook overgeslagen. Vond vriendin ook niet zo leuk
.
[..]
Tof
Vragen ze niet wanneer hun schoondochter eens mee komt?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat maak ik weer goed omdat ik morgen weer bij de paps en mams ga eten
Nee, daar zijn vrouwen voor!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee snap ik dat ze dat niet leuk vond! Jullie mannen moeten wel een beetje voor jezelf zorgen!
Ze weten al een poosje dat hun schoonouders geen kinderen kunnen krijgen..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Vragen ze niet wanneer hun schoondochter eens mee komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Maar we kunnen niet altijd in de buurt zijn om jullie te pamperen.quote:
Dan moeten jullie ook niet zeurenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar we kunnen niet altijd in de buurt zijn om jullie te pamperen.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Ze weten al een poosje dat hun schoonouders geen kinderen kunnen krijgen..Ahhhh Ze willen gewoon dat jij een lief, mooi meisje dat goed voor je, is aan de haak slaat!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Ja, natuurlijk willen ze dat, dat wil ik ook!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ahhhh Ze willen gewoon dat jij een lief, mooi meisje dat goed voor je, is aan de haak slaat!!
Daarom ga ik zo spareribs etenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee snap ik dat ze dat niet leuk vond! Jullie mannen moeten wel een beetje voor jezelf zorgen!
Been there, got the T-shirt..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:41 schreef Gamer_V het volgende:
als je schoonouders geen kinderen kunnen krijgen is je schoonmoeder op zich het meest dichtstbijzijnde alternatief...
Nee joh, ze snappen gewoon niet hoe jij nog vrijgezel kan zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk willen ze dat, dat wil ik ook!
Maar om me daar nou elke week weer aan te herinneren is ook wat to much denk je niet?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee joh, ze snappen gewoon niet hoe jij nog vrijgezel kan zijn.
Is allemaal heel lief bedoeld
Nooohhhquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan vertel ik ze morgen wel dat ik m'n droomvrouw gevonden heb maar dat je al bezet bent
Maar niet verder aan Fruitert vertellen hoor!!quote:
Hij leest nooit terug in de slowchat, dus snel onzin postenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar niet verder aan Fruitert vertellen hoor!!
quote:
20quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vond het weer genoeg...
Zeker zonder avondmaal... Ben ook geen 20 meer..
Waar?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:29 schreef lkb9000 het volgende:
Net weer even in 't skatepark gehangen, straks de 244 foto's maar even doorkijken!
Iets noordelijker denk ikquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:18 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Waar?
[me =wil ook graag weer eens gaan boarden, maar heeft geen crew meer hier in Eindhoven][/me]
de kok heeft een pakketje besteld denk ik..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:20 schreef SuperFruitig het volgende:
Poit morgen is pre-release M12! Ga je mee doen?
http://www.planeswalkerslibrary.com/m12_visual_spoiler.phpquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:22 schreef Poit het volgende:
[..]
de kok heeft een pakketje besteld denk ik..
Jaa komen jullie van te voren hamburgers eten!quote:
Goedquote:
GRONINGUUUHH KONINGUUUUHH!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:18 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Waar?
* wil ook graag weer eens gaan boarden, maar heeft geen crew meer hier in Eindhoven
Hoelaat? Ik kan er binnen 25 min zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jaa komen jullie van te voren hamburgers eten!
Elke woensdag hamburgers?quote:
Oh..quote:
Waar woon je Nick? Je mag wel een keertje hamburgers komen eten hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh..... Het ging om de hamburgers
..
Boxtel-oostquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Waar woon je Nick? Je mag wel een keertje hamburgers komen eten hoor
Oh dat is nog goed te doen ook!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Boxtel-oost! Oh nja dan fruitje lekker draften, kom ik hamburgers eten
MAAK HETquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Boxtel-oost! Oh nja dan gaat fruitje lekker draften, kom ik hamburgers eten
Jazeker!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh dat is nog goed te doen ook!
Anders word Kempi boosquote:
Waar moet jij vandaan komen danquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:48 schreef Mday het volgende:
boxtel? dasniezovernie
oh en ik ben niet geslaagd. veeeels te jong.
en dan ben ik 22
Trainingspack volkquote:
jup. vergeet de tattoo's niet.quote:
schrale troostquote:
Yeh dat is een plan. We hebben alleen geen tuin ofzo. Dus dat wordt op de stoep of ergens in een park (incluis polies-boete).quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:49 schreef Mday het volgende:
als je nu eens je vriendinnetje gewoon es een BBQ laat organiseren. volgens mij bij jij degene die dat telkens saboteert hoor
Ja dat is inderdaad een beetje een probleem, anders had het een goed plan geweest!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:47 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Yeh dat is een plan. We hebben alleen geen tuin ofzo. Dus dat wordt op de stoep of ergens in een park (incluis polies-boete).
Neuh, gewoon lekker lui..quote:
Welk deuntje moet dat voorstellen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:51 schreef Poit het volgende:
Tijd voor een lekkere douche met de Beastie Boys op de achtergrond
Paaawwawawawawaaaaaooooww
Ik gok Sabotage!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:00 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Welk deuntje moet dat voorstellen?
Ik ben onderweg naar de doehoek
quote:
Hmm, m'n vocalisatie van het riedeltje is niet zo best maar het zou Make Some Noise moeten zijn..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:00 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Welk deuntje moet dat voorstellen?
Ik ben onderweg naar de doehoek
quote:
veel plezier ouwe spiegeloogmeister!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:27 schreef Nebo het volgende:
Ik gaat eens even een aantal Zweedse kronen scoren om de eerste dagen door te komen in Stockholm
DUDE!! Ga je op die boot jeugdherbergen of in dat oude schoolgebouw?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:27 schreef Nebo het volgende:
Ik gaat eens even een aantal Zweedse kronen scoren om de eerste dagen door te komen in Stockholm
Ik las vrouwen ipv kronenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:27 schreef Nebo het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:15 schreef Poit het volgende:
Zo, net telefoon gehaald.. Het is toch de HTC Sensation geworden..
* Poit heeft nu een dikke dual core pheun.
Ja, stiekem wel he.. Moet wel zeggen dat het allemaal wel beheurlijk soepeltjes draait.. En een groot scherm... Damn.. Krijg zowat pleinvrees als ik er naar kijkquote:
wat waren je keuzes ?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:15 schreef Poit het volgende:
GA JE FUCKING BATTLEFIELD 3 BEKIJKEN BIJ DICE!!?!!!!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:13 schreef Nebo het volgende:
Hostel? Hostel!? Vier sterren-hotel biatch!!
Ik had alle keuze.. Ben niet zo van de samsung dus werd het toch de HTCquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wat waren je keuzes ?
ben zelf voor de galaxy S2 gegaan
niks mis met de HTC dat zeker niet, maar de extra batterij uren waren wel een doorslag gevende factor voor mij. smart phones zijn al zo snel leeg...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik had alle keuze.. Ben niet zo van de samsung dus werd het toch de HTC
Batterijduur is inderdaad wel belangrijk maar look and feel tilt bij mij net iets zwaarder.. Ik trek die schil van Samsung gewoon niet zo.. Verder prima apparaten hoor.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
niks mis met de HTC dat zeker niet, maar de extra batterij uren waren wel een doorslag gevende factor voor mij. smart phones zijn al zo snel leeg...
en ik heb altijd samsung gehad dus tja
vind ze zelf echt allemaal op elkaar lijkenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Batterijduur is inderdaad wel belangrijk maar look and feel tilt bij mij net iets zwaarder.. Ik trek die schil van Samsung gewoon niet zo.. Verder prima apparaten hoor.
have fun biatccccchhh !quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:27 schreef Nebo het volgende:
Mooi ding opzich !quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:15 schreef Poit het volgende:
Veel plezier bij de BBQquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:16 schreef koei het volgende:
Thuis van kamp! Even twee uurtjes slapen nu en dan douchen en door naar de leidingbbq!
hahaha kalm maar hij gaat gewoon op vakantiequote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
GA JE FUCKING BATTLEFIELD 3 BEKIJKEN BIJ DICE!!?!!!!
GVD! Echt plaatsvervangende schaamte hier...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:37 schreef Gamer_V het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)s_op_de_scootah.html
Rinus overtreft zichzelf weer
Tering...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:37 schreef Gamer_V het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)s_op_de_scootah.html
Rinus overtreft zichzelf weer
Een intense 3:45! Het begint meteen goed met de meest geile chick die iemand ooit gezien heeft, de lyrics lijken eerst teleur te stellen maar weten even gauw een ritmische trance te creëren die zijn gelijke niet kent. Wanneer Rinus op 1:30 de wave eindelijk doet barst het publiek uit in een orgasmisch applaus .quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
GVD! Echt plaatsvervangende schaamte hier...
KOLERE!![]()
quote:UKKE UKKE UKKE UKKE UKKE
MET RINUS MOET JE ECHT NIET FUKKE
Ja, euh... niet mijn ding. Dat zijn de games waarbij ik echt uit m'n stoel spring en de muis door de kamer duw.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:42 schreef Laniboekje het volgende:
Iemand bekend met spel Amnesia? Ziet er vet spannend uitVanavond spelen. Ga ik weer gillen.
geweldig spelquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:42 schreef Laniboekje het volgende:
Iemand bekend met spel Amnesia? Ziet er vet spannend uitVanavond spelen. Ga ik weer gillen.
Hij is in de aanbieding nu toch.. Ook maar eens doenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:47 schreef Tain het volgende:
[..]
geweldig spelheb het alleen niet meer gespeeld sinds mijn kat het leuk vond om op mijn schoot te springen en ik een hartverzakking kreeg
wat was nou je steam?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Hij is in de aanbieding nu toch.. Ook maar eens doen
the_poitquote:
kan the_poit niet vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |