SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENRocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
O.. My.. God.quote:
quote:
quote:
quote:
Duidelijk.. Ik ga ook m'n motorrijbewijs halen...quote:
Gamen op je telefoonquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:44 schreef Poit het volgende:
Oh trouwens..
Ik ga morgen een nieuwe telefoon halen voor een jaartje?
Tips?
Voorkeuren:
Android, Sony-Ericsson, HTC.
Afkeuren:
iPhone, samsung, LG.
Stiekem denk ik dat ik voor een Play ga
Oh gets. Da's niks. Dat achterwiel moet overduidelijk compenseren voor een of ander.quote:
Nadeel aan de play is wel dat ie minder op de toekomst gericht is door z'n singlecore CPU, toffe is wel die dubbele "stickjes" en de goede compatibility met emulators!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:44 schreef Poit het volgende:
Oh trouwens..
Tips?
Voorkeuren:
Afkeuren:
iPhone, samsung, LG.
HTC Wildfire, is nu te rooten en over te clockenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:44 schreef Poit het volgende:
Oh trouwens..
Tips?
Voorkeuren:
Afkeuren:
iPhone, samsung, LG.
Als je om de 3 uur je telefoon wilt opladen is het wel een goede keuzequote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nadeel aan de play is wel dat ie minder op de toekomst gericht is door z'n singlecore CPU, toffe is wel die dubbele "stickjes" en de goede compatibility met emulators!
bwhahaha. HTC is ruk (echt) en S-E is sinds de Experia geen klap meer waard. De Galaxy S(2) is weer vanouds uitstekend (samsung WAS kut)quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:44 schreef Poit het volgende:
Oh trouwens..
Tips?
Voorkeuren:
Afkeuren:
iPhone, samsung, LG.
Toekomst is niet zo van belang. het is voor een jaartje.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nadeel aan de play is wel dat ie minder op de toekomst gericht is door z'n singlecore CPU, toffe is wel die dubbele "stickjes" en de goede compatibility met emulators!
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh gets. Da's niks. Dat achterwiel moet overduidelijk compenseren voor een of ander.
Galaxy S IIquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Toekomst is niet zo van belang. het is voor een jaartje.
is er een ander topmodel op de markt?
HTC heeft de Sensation, da's hun nieuwe dual-core, mooi dingetje!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Toekomst is niet zo van belang. het is voor een jaartje.
is er een ander topmodel op de markt?
Jamaar.. Ik 'dig' de look and feel van samsung niet echt..quote:
Wat heb jij daar gedaan jongeman?!quote:
Het is alleen heel jammer van HTC dat Sense zo onwijs bloated is geworden. Kan je straks gelukkig wel delen deinstalleren ervan, maar standaard neemt alleen Sense iets van 300MB in beslag.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
HTC heeft de Sensation, da's hun nieuwe dual-core, mooi dingetje!
Of anders zo'n LG Optimus 2X, die heeft een nVidia CPU erin zitten wat betekent dat je toegang hebt tot de GeForce Game Zone oid waar gepimpte toffe games in staan (or so I've heard)
Wat post e3 preview-demo's gespeeldquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wat heb jij daar gedaan jongeman?!
En ik mocht niet mee?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat post e3 preview-demo's gespeeld
Binnekort uiteraard te lezen op F!g
Ik voor het eerst, eeuwige loop restart-bugsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Het is alleen heel jammer van HTC dat Sense zo onwijs bloated is geworden. Kan je straks gelukkig wel delen deinstalleren ervan, maar standaard neemt alleen Sense iets van 300MB in beslag.
En de bouwkwaliteit van ze valt me tegen... Mijn Desire is nu 3 keer terug geweest voor reparatie en moet hem nu eigenlijk weer opsturen...
Desire is echt een kut telefoon!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
HTC Wildfire, is nu te rooten en over te clockenDan issie bijna net zo snel als een Desire maar kost hij zo'n 400 euro minder
Daar heb ik ook last van gehadquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik voor het eerst, eeuwige loop restart-bugsIk leg mijn telefoon tegenwoordig in de koelkast om af te koelen
Niets mis mee.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ga trouwens voor het eerst naar de ikea![]()
Bleeh ikeaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ga trouwens voor het eerst naar de ikea![]()
Dat dusquote:
Sta nu al in de filequote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:16 schreef Tain het volgende:
En ikea valt heel erg meeWees blij dat je niet in het weekend gaat
Ja true. Maar denk eerder een ongelukquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:19 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.anwb.nl/verkee(...)ntie-zomer-2011.html
Kon ik niet mee als aanhang??quote:
Waarom solliciteer je niet gewoon als crew dan? En dan ben ik serieusquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Kon ik niet mee als aanhang??
Over die telefoons he.. Ik heb nu de Hero en daar ben ik erg tevreden over.
Sony Ericsson ben ik stiekem ook altijd wel fan van geweest.. Heb wat rond zitten kijken naar die play maar ik hoor niet heel veel super enthousiaste verhalen..
Misschien toch maar naar die galaxy s II kijken..
Omdat je mij niet als crew wilt hebben.. Ik ben nog luier dan een neger op vakantie..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:24 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Waarom solliciteer je niet gewoon als crew dan? En dan ben ik serieus
Rozequote:
Dan pas je er wel redelijk tussen hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Omdat je mij niet als crew wilt hebben.. Ik ben nog luier dan een neger op vakantie..
Nee, ik verwacht dat ik er iets voor moet doen!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:29 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Dan pas je er wel redelijk tussen hoor
Maar wat voor verwachting heb je er van? Dat je 10 berichten per dag moet doen ofzo?
Niet böm?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oké dan, 4 auto's op elkaar. Word daar toch stil van.
En ikea is bom vol. Oh wacht ik zei bom
Nee, die missen onderdelenquote:
De schroefjes natuurlijkquote:
Precies, anders was ik allang crew geworden. Games spelen, bier drinken, feestjes bezoeken en met boothbabes op de foto. Prima, maar daar staat vast iets tegenover...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht dat ik er iets voor moet doen!
Broeder!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:38 schreef Fallen het volgende:
[..]
Precies, anders was ik allang crew geworden. Games spelen, bier drinken, feestjes bezoeken en met boothbabes op de foto. Prima, maar daar staat vast iets tegenover...
en daar heb ik dan weer geen zin in. Lui... pfff..
Als je een beetje pech hebt wordt AQ fan van je...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:38 schreef Fallen het volgende:
[..]
Precies, anders was ik allang crew geworden. Games spelen, bier drinken, feestjes bezoeken en met boothbabes op de foto. Prima, maar daar staat vast iets tegenover...
The AGONY!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je een beetje pech hebt wordt AQ fan van je...
Proestquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je een beetje pech hebt wordt AQ fan van je...
Hmm.. valt allemaal wel mee hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:38 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mwha, als je per dag een nieuwsbericht schrijft en je pakt af en toe een recensie, preview of special mee dan doe je al redelijk wat...quote:
Dat zeg ik.. WAAAY to much..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:42 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Mwha, als je per dag een nieuwsbericht schrijft en je pakt af en toe een recensie, preview of special mee dan doe je al redelijk wat...
Ikea is prima hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:56 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik was gisteren nog in de ikea en mijn halve inrichting komt er ook vandaag. Tuurlijk zijn er betere alternatieven als ik het geld kon missen
Teveel verantwoordelijkheid.. Duidelijk!quote:
Dat speelt zich allemaal hier ergens niet zo gek ver vandaan, maar wist ik maar waarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:57 schreef Pheno het volgende:
Hoer die denkt dat het haar parkeerplek is! LIVESTREAM #10
oh thanks a bunch, puur vermaak, dit. *gaat geanimeerd lezenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:57 schreef Pheno het volgende:
En dan er allemaal fietsen neer gaan leggenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat speelt zich allemaal hier ergens niet zo gek ver vandaan, maar wist ik maar waar
Ehh.. wat stopt de bestuurder om die fiets onder de auto uit te halen en weg te rijden?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:57 schreef Pheno het volgende:
Ging er om dat het er altijd zo tering druk isquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:56 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik was gisteren nog in de ikea en mijn halve inrichting komt er ook vandaag. Tuurlijk zijn er betere alternatieven als ik het geld kon missen
geen idee. Wie zegt dat dit niet de auto is van de topicstarterquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:08 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ehh.. wat stopt de bestuurder om die fiets onder de auto uit te halen en weg te rijden?
Tja gek he als er niet zo gek veel vestigingen zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ging er om dat het er altijd zo tering druk is
Beetje faalactie dit.. zet zo'n auto dan op kratjes ofzoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
geen idee. Wie zegt dat dit niet de auto is van de topicstarter
quote:
Jammer dat topic al weer dicht isquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:57 schreef Pheno het volgende:
het begrip nieuw topic is je vreemd zekerquote:
Nou hij had haar goed te pakken hoor, kostte toch wel zeker 30 seconden om die fiets weg te zetten!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:20 schreef Pheno het volgende:
Ze is al weg, maar de stream zal wel blijven. Jammer.
Wel een lekker ding! Poitwaardig!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:21 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nou hij had haar goed te pakken hoor, kostte toch wel zeker 30 seconden om die fiets weg te zetten!
Is iets voor Rossquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:16 schreef Pheno het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/nasa-mobile
Ik ben daar gewoon geweest, ding stond toen ook klaar om te vertrekken
Ik vond het ook tof, heur! Ik blijf daar nu maar naar kijken.quote:
Hier stond niet dat ie dicht was hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
het begrip nieuw topic is je vreemd zeker
Geen maatstafquote:
Een live topic is altijd binnen minuten dicht. Dan ga je naar KLB en zoek je een nieuwequote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier stond niet dat ie dicht was hoor. Maar goed, je trekt nogal snel een oordeel
Het was zo te verwachten. Hij had zijn fiets aan een ketting moeten leggenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zonde, het eerste topic met die auto was vanmorgen al, hij had zoveel leukere dingen kunnen doen.
Wel mooi, ik heb het vanmiddag een klein beetje gevolgd, kom net binnen en kan meteen zien hoe ze wegrijdt
Of het sleepoog van die auto aan het hekjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het was zo te verwachten. Hij had zijn fiets aan een ketting moeten leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |