ಠ_ಠquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:38 schreef yvonne het volgende:
Op ONZ![]()
Bier, thee, tieten olijfolie, wierook
sluit me hier bij aanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:50 schreef Kally het volgende:
Remlof, welkom als mod, we zullen je vreselijk missen als FA, nou ja ik wel
Anyways nu mag ik komen zieken bij je in ONZ
Nee ik zal me gedragen
+ Ergens onverwacht, ergens te verwachten!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:46 schreef Laysa het volgende:
Ik schrok ja...Remlof![]()
Maar wel heel veel plezier hier
Remlof is straks geen FA meerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:22 schreef Stokstaart het volgende:
Remlof is toch FA en dus sowieso baas van het overkoepelende orgaan.
Nee ik ga van kutusers voorbeeldige users makenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:15 schreef Scorpie het volgende:
Relmof, ga je nu ook keihard modden ? Alle kutusers eruit flikkeren enzo?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee ik ga van kutusers voorbeeldige users maken
Niet doenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent al ruim 3 jaar bezigquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar daarom is dat nog wel remlofs schuld, hij faalde.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fijn dat jij ook vertegenwoordigd bent, als grootste mislukking daartoe
Ik vond het mooi geweest na drieënhalf jaar, ik ging het ook steeds minder trekken en daardoor dus minder goed doen. Dan moet je gewoon je conclusies trekkenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:55 schreef phpmystyle het volgende:
Jezus, ik lees nu med pas. Waarom ben je opgestapt?
Ok, ga je het ooit nog eens weer doen of is jouw besluit definitief? En heeft het ook te maken omdat je gewoon wat vrijer wilt kunnen posten?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vond het mooi geweest na drieënhalf jaar, ik ging het ook steeds minder trekken en daardoor dus minder goed doen. Dan moet je gewoon je conclusies trekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Nogal dubbelzinnig bij remlof hequote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, ga je het ooit nog eens weer doen of is jouw besluit definitief? En heeft het ook te maken omdat je gewoon wat vrijer wilt kunnen posten?Zeg nooit nooit, maar voorlopig wil ik inderdaad onder andere weer wat vrijer kunnen postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet ik, heb daarvoor een ander account gehadquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was ik ook al voordat jij je hier registreerde hoor
Ik zie jou nog wel eens terugkomen. Trouwens, wat het niet logischer geweest als jij mod van pol zou worden aangezien het lijkt dat daar jouw affiniteit ligt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit, maar voorlopig wil ik inderdaad onder andere weer wat vrijer kunnen posten
Dat kan ie nu niet meer nakijken...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet ik, heb daarvoor een ander account gehad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |