abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100308824
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 07:55 schreef C_N het volgende:

[..]

ow ja .ze worden beschermd . zo volgens jou rechtstaat moeten ze vermoord worden .
En waar zeg ik dat ze vermoord moeten worden, waar haal je die onzin en tevens smerige insinuatie vandaan? Ze hadden ontruimd moeten worden zodra ze met hun campers gingen staan op land in particulier Palestijns bezit, dat is wat ik zei. En dat had zo moeten gebeuren tig jaar geleden omdat het zo in de wet staat, zoals dus ook bevestigd wordt door die uitspraak van de rechter.
pleased to meet you
pi_100309050
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 08:41 schreef C_N het volgende:

[..]

-O- moedeloos.. Ik denk er is weer regen in Nederland ...zuren regen .
offtopic, het is hier inderdaad een 'zomer' om zuur van te worden .. pff, waar ze elders veel te weinig van hebben krijgen wij hier teveel van .. het is dat de zon zich nog af en toe laat zien.

Maar vertel, wat is er zo vreemd aan de verwachting dat een regering erop toeziet dat wetten ook nageleefd worden .. beetje omgekeerde wereld toch als de overheid de daders, diegenen die de wet overtreden, beschermd?
pleased to meet you
pi_100309215
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 12:10 schreef moussie het volgende:

Maar vertel, wat is er zo vreemd aan de verwachting dat een regering erop toeziet dat wetten ook nageleefd worden .. beetje omgekeerde wereld toch als de overheid de daders, diegenen die de wet overtreden, beschermd?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Correct. Een regering moet optreden tegen alle overtreders van de wet,
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_100309508
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:47 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Het was net een tijdje wat rustiger, of niet?
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:47 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Het was net een tijdje wat rustiger, of niet?
nee iedere week wel eentje . ze moeten natuurlijk wel blijven oefenen
pi_100309518
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 00:40 schreef waht het volgende:

[..]

Deze beslissing van het hooggerechtshof is maar een voorbeeld natuurlijk. Ik wil niet in herhaling vallen, maar aangezien dat alles is wat we nog doen: Israel is de enige democratie en rechtstaat in het MO.
Bij welke verkiezingen mochten de Palestijnen dan stemmen over het gezag dat via het IDF over hen wordt uitgeoefend?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_100309556
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 12:27 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Bij welke verkiezingen mochten de Palestijnen dan stemmen over het gezag dat via het IDF over hen wordt uitgeoefend?
de palestijnse (verkiezingen )
pi_100309579
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 12:29 schreef C_N het volgende:

[..]

de palestijnse (verkiezingen )
right :D
pi_100309625
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 12:02 schreef moussie het volgende:

[..]

En waar zeg ik dat ze vermoord moeten worden, waar haal je die onzin en tevens smerige insinuatie vandaan?
je eigen woorden ...het is absurt om ze te beschermen ook ......zo klinkt voor mij ze zijn vogelvrij met nadruk op vogel. ;)
quote:
Ze hadden ontruimd moeten worden zodra ze met hun campers gingen staan op land in particulier Palestijns bezit, dat is wat ik zei. En dat had zo moeten gebeuren tig jaar geleden omdat het zo in de wet staat, zoals dus ook bevestigd wordt door die uitspraak van de rechter.
en de ilegale nederzettingen zijn opgeruimd komen ze terug worden ze weer opgeruimd.
zelfs beth selem suport ze deze dagen

[ Bericht 2% gewijzigd door C_N op 04-08-2011 12:43:15 ]
pi_100309635
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 12:29 schreef Chadi het volgende:

[..]

right :D
vertel
pi_100309828
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 12:31 schreef C_N het volgende:

[..]

vertel
Daar mochten ze echt niet stemmen op het gebruik van het IDF.
pi_100309915
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 12:37 schreef Chadi het volgende:

[..]

ok :?
het gaat om het stemmen van een president /regering
pi_100309946
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 12:37 schreef Chadi het volgende:

[..]

Kunnen ze nog tenminste stemmen. In de regio kunnen ze heel goed met de rechten van de Palestijnen omgaan.

pi_100309963
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 12:40 schreef C_N het volgende:

[..]

ok :?
het gaat om het stemmen van een president /regering
ABBAS heeft toch geen reet te vertellen over het IDF ? Of mag hij sinds kort mee beslissen in de Knesset?
pi_100309991
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 12:41 schreef johnnylove het volgende:

[..]

Kunnen ze nog tenminste stemmen. In de regio kunnen ze heel goed met de rechten van de Palestijnen omgaan.

het beste voorbeeld is natuurlijk dat z eniet eens terug mogen naar hun eigen huizen in Israel.
pi_100310060
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 12:42 schreef Chadi het volgende:

[..]

ABBAS heeft toch geen reet te vertellen over het IDF ? Of mag hij sinds kort mee beslissen in de Knesset?
die woon ook in een ander land :Y palestina volgens jullie.. maar troos je abbas heb niets te vertellen waar hij ook is .weet je hij is zelfs illegaal president voor meer dan twee jaar .het is zo als zoals jij* niets te vertellen heb over het Belgische leger .
lees *nederlanders niet alleen jij .jij heb probely niets te vertellen over de TV thuis ;)
pi_100310115
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 12:43 schreef Chadi het volgende:

[..]

het beste voorbeeld is natuurlijk dat z eniet eens terug mogen naar hun eigen huizen in Israel.
:O
ow jullie zijn daar pas :? lees terug 70 delen en je krijg je antwoord .
pi_100310145
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 12:43 schreef Chadi het volgende:

[..]

Wat is dat voor redenering? Heeft helemaal niks te maken met rechten en plichten. Zo wat zijn als wij Nederlanders zo omgaan met Somaliërs.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 12:47:48 #268
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_100310150
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 12:45 schreef C_N het volgende:

[..]

die woon ook in een ander land :Y zoals jij* niets te vertellen heb over het Belgische leger .
lees *nederlanders niet alleen jij .jij heb probely niets te vertellen over de TV thuis ;)
Het Belgische leger bezet geen buurland zoals het IDF.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_100310238
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 12:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het Belgische leger bezet geen buurland zoals het IDF.
hoorde ik iets :X
pi_100310653
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 12:27 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik herhaal: nergens, ze wonen niet in Israël. Ze mogen uiteraard wel op Abbas stemmen, voor wat dat waard is.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_100310836
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 12:31 schreef C_N het volgende:
je eigen woorden ...het is absurt om ze te beschermen ook ......zo klinkt voor mij ze zijn vogelvrij met nadruk op vogel. ;)
Voor de Vogel's op de Westbank lijkt het er anders eerder op dat de Palestijnen vogelvrij zijn .. je gaat gewoon op hun land wonen toch, en je wordt nog beschermd ook door het leger. Af en toe wordt er eentje opgepakt omdat die te ver gaat met zijn provocaties, maar over het algemeen worden ze wel beschermd.

quote:
en de ilegale nederzettingen zijn opgeruimd komen ze terug worden ze weer opgeruimd.
zelfs beth selem suport ze deze dagen
yeah, right
quote:
The occupied West Bank, 1999. A group of Israeli settlers complain that their mobile phone reception cuts out on a bend in a road from Jerusalem to their settlements.

The mobile phone company Orange agrees to put up an antenna on a hill overlooking the bend.

The hill happens to be owned by Palestinian farmers, but since mobile phone reception is a “security issue”, the mast construction can go ahead without the farmers’ permission.

Other companies agree to supply electricity and water to the construction site on the hill.

In May 2001 an Israeli security guard moves on to the site and connects his cabin to the water and electricity mains. Then his wife and children move in with him.

In March 2002 five more families join him to create the settler outpost of Migron. The Israeli ministry for construction and housing builds a nursery, while donations from abroad build a synagogue.

By mid-2006 Migron is a fully fledged illegal settlement comprising 60 trailers on a hilltop around the antenna, overlooking the Palestinian lands below. This blow-by-blow account of just one example of the ongoing Israeli colonisation of Palestine appears in the opening pages of a fascinating new book by Eyal Weizman, the dissident Israeli architect.

Called Hollow Land: Israel’s Architecture of Occupation, it is an extraordinarily detailed account of exactly how the occupation works in practice, focusing on the physical organisation of space and the political dynamics that shape it.
http://www.palestinemonitor.org/spip/spip.php?article77
pleased to meet you
pi_100312031
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 13:09 schreef moussie het volgende:

[..]

Voor de Vogel's op de Westbank lijkt het er anders eerder op dat de Palestijnen vogelvrij zijn .. je gaat gewoon op hun land wonen toch, en je wordt nog beschermd ook door het leger. Af en toe wordt er eentje opgepakt omdat die te ver gaat met zijn provocaties, maar over het algemeen worden ze wel beschermd.

[..]

yeah, right

[..]

http://www.palestinemonitor.org/spip/spip.php?article77
ja mousje bla bla bla .
ik ga niet meer in herhalingen vallen ok .
pi_100313173
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 13:03 schreef waht het volgende:

[..]

Ik herhaal: nergens, ze wonen niet in Israël. Ze mogen uiteraard wel op Abbas stemmen, voor wat dat waard is.
Als mensen niet mogen stemmen voor het gezag dat over hen wordt uitgeoefen is er geen sprake van democratie natuurlijk en is je uitlating puur propagandistisch en vals.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_100313590
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 14:21 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als mensen niet mogen stemmen voor het gezag dat over hen wordt uitgeoefen is er geen sprake van democratie natuurlijk en is je uitlating puur propagandistisch en vals.
:? owja je verwacht dat ze op tzipi stemmen ?? wat wil je nu eigenlijk zeggen .
pi_100313631
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 14:21 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Met dat argument zul je ook beweren dat we allemaal mee zouden moeten stemmen bij de Amerikaanse presidents- en Congresverkiezingen, gezien het de invloed die Amerikaans gezag op ons heeft.

Dat is een leuk argument maar niet aan de orde. Ik beweer bovendien niet dat de Israëlische democratie en/of rechtstaat perfect is, dat is, zo blijkt, zelfs de onze niet. Het enige wat ik telkens blijf herhalen is dat in vergelijking tot de rest van het Midden Oosten Israël het meeste overeenkomt met een democratie en rechtstaat naar onze maatstaven. Nu begrijp ik inmiddels dat die vergelijking voor jou weinig betekent maar voor mij betekent het veel.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')