Het artikel is nieuw, maar de ene zin die papierversnipperaar eruit haalt is een extra stukje informatie dat in het kader van het artikel best relevant is, maar zeker geen nieuwswaarde heeft. Ik vraag mij dus af waarom hij juist die ene zin eruit haalt en niet een quote over de flytilla, het tegenhouden van boten of het weigeren van de activisten op de vliegvelden van vertrek. Dat is wel nieuws.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt mij gewoon nieuws want er zit een heel artikel van de 7e achter die link. De quote houdt direct verband met de inhoud van het artikel, want het draait bij de activisten, van wie er nu 500 per vliegtuig aankomen, om de boycot die de Palestijnen treft.
Ik begrijp je klacht dus niet, heb je het artikel wel gelezen?
Tja, de een leest het liever niet en de ander vindt dat het niet vaak genoeg gezegd kan worden. De activisten voeren niet voor niets actie hèquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:29 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het artikel is nieuw, maar de ene zin die papierversnipperaar eruit haalt is een extra stukje informatie dat in het kader van het artikel best relevant is, maar zeker geen nieuwswaarde heeft. Ik vraag mij dus af waarom hij juist die ene zin eruit haalt en niet een quote over de flytilla, het tegenhouden van boten of het weigeren van de activisten op de vliegvelden van vertrek. Dat is wel nieuws.
1 2 | [b]Vorige delen:[/b] http://forum.fok.nl/topicchain/177 |
We zijn hier toch een nieuws-forum? Bovendien stel ik de vraag of de beoordeling van de VN in de huidige situatie nog wel relevant is. Daar geef je dan geen antwoord op.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, de een leest het liever niet en de ander vindt dat het niet vaak genoeg gezegd kan worden. De activisten voeren niet voor niets actie hè
quote:Novum/AP) - RAFAH - Egypte heeft zaterdag zijn grensovergang met de Gazastrook opengesteld. Daarmee komt een eind aan de vier jaar durende blokkade.
Zaterdagochtend gingen de eerste inwoners van de Gazastrook via de grensovergang bij Rafah Egypte binnen. Het ging om een groep van vierhonderd Palestijnen.
De grens werd in samenspraak met Israël in 2007 gesloten, toen Hamas in Gaza aan de macht kwam. Dit om wapensmokkel te voorkomen. Alleen in noodgevallen mochten de Palestijnen het gebied uit. Na de val van president Hosni Mubarak in februari besloten de nieuwe machthebbers in Egypte de blokkade te versoepelen.
Dat moet een geweldige ervaring zijn om even aan Gaza te kunnen ontsnappen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:45 schreef paddy het volgende:
Ik heb deze link trouwens nog nergens gezien, maar misschien wel overheen gelezen
http://buitenland.nieuws.nl/644327
[..]
Als ik het kon zien zou ik het me niet af hoeven vragen, niet waar?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 07:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Oh dat kan jij zien op die foto?
Wauw, twee flatscreen TV's in de elektronica winkel, en een plaatselijke boer met een redelijk recent model Hilux, uit 2006 geloof ik, en daarmee wil je de weelde van de plaatselijke bevolking bewijzen?quote:Oh ja. Ik zie voor TVs alleen flatscreens staan. Hoeveel TV's waren er te koop in het ghetto in Warschau? Leuk ook zo'n nieuwe Toyota Pick up. Best duur zo'n nieuw model Hilux http://www.toyota.nl/cars/new_cars/hilux/downloads.aspx
Ik heb me laten vertellen dat de stroom daar idd wel eens uit valt, Curaçao en in het MO in de omliggende landen, maar dat is toch wel even iets anders dan stroom die wel eens aanstaat, zoals in Gaza het geval schijnt te zijn.quote:Dat is op Curacao ook zo. En in de buurlanden van Israel trouwens ook.
Wat is dat toch voor vreemde obsessie van je met die Duitse benoemingen, net als bij je diverse nicks .. een of andere vreemde verbondenheid of zo? Je vindt dat wel leuk klinken, lekker agressief?quote:Dat bewijst dat het een Vernichtungslager is waar een genocide plaatsvind uitgevoerd door de Einsatzgruppen van het IDF.
Dat geeft dan meteen aan hoe zinnig het is om met je te discussieren, als je niet bereid bent om de mening van de ander te lezen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat moet een geweldige ervaring zijn om even aan Gaza te kunnen ontsnappen.
PhysicsRules, ik hecht weinig waarde aan de mening van het CIDI. Heb ook geen behoefte aan discussie (want zit in ziekenhuis met lastig toetsenbord op laptop). Wilde de quote die je bekritiseerde alleen even in zijn context plaatsen.
Tja ..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:45 schreef paddy het volgende:
Ik heb deze link trouwens nog nergens gezien, maar misschien wel overheen gelezen
[..]
http://www.federalobserve(...)open-rafah-crossing/quote:A few weeks after an official Egyptian announcement to ‘permanently’ open the border – thus extending a lifeline for trapped Palestinians under siege in Gaza – the Rafah border was opened for two days of conditional operation in late May, and then closed again for four days. Now it has once more ‘reopened’.
All the announcements are proving to be no more than rhetoric. The latest ‘permanent’ reopening has come with its own conditions and limitations, involving such factors as gender, age, purpose of visit, and so on.
“Everyone has the right to leave any country, including his own, and to return to his country,” states Article 13 (2) of the Universal Declaration of Human Rights. This universal principle, however, continues to evade most Palestinians in Gaza.
Kijk, daar heb je ten minste wat aan, wij dan in ieder geval, de Gazanen dus geen zak.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:59 schreef moussie het volgende:
[..]
Tja ..
[..]
http://www.federalobserve(...)open-rafah-crossing/
Je gaat gewoon in een ander topic verder met je suggestieve koppeling dubbel-negatief .. hysterisch en werkloos, links en werkloos .. waar slaat dat op? Ik vroeg het al, is een andere politieke mening hebben op zich niet erg genoeg, koppel je het daarom maar aan dat negatieve 'werkloos' om zo te suggereren dat dat een persoon is van weinig waarde?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:09 schreef C_N het volgende:
... hysterische werkloze ...
... die linkse werklozen ..
Bah, het aftakelen van Egypte begint nu al.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:45 schreef paddy het volgende:
[..]
geloof mij dit was nog echt redelijk uitgedrukt . het was echt schaaaamteloosquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:59 schreef moussie het volgende:
[..]
Je gaat gewoon in een ander topic verder met je suggestieve koppeling dubbel-negatief .. hysterisch en werkloos, links en werkloos .. waar slaat dat op? Ik vroeg het al, is een andere politieke mening hebben op zich niet erg genoeg, koppel je het daarom maar aan dat negatieve 'werkloos' om zo te suggereren dat dat een persoon is van weinig waarde?
Sinds wanneer zijn mensen verplicht een discussie aan te gaan als ze alleen maar een aanvulling op iets willen geven? Blijkbaar zit jij altijd paraat om er eens stevig tegenaan te gaan als het over dit onderwerp gaat, maar sta er eens bij stil dat het een ander minder zou kunnen boeien - zeker als het CIDI er ook nog eens bij de haren bijgesleept wordt. Nee, daar ga ik me inderdaad niet in verdiepen, daar heb je helemaal gelijk in. En waarom zou ik, als ik het een onprettige club vind en Naftanael een zure nare man.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:58 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat geeft dan meteen aan hoe zinnig het is om met je te discussieren, als je niet bereid bent om de mening van de ander te lezen.
Maar goed, van harte beterschap, heel naar dat je weer in het ziekenhuis bent beland (of is het een reguliere controle, alhoewel dat mij natuurlijk niets aangaat.)
Klein denkfoutje; je noemt het een goed doel.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:05 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan lees ik dat actievoerders door het slijk gehaald worden als een zootje aso's. Nou ik ben blij dat er mensen zijn die zich hard voor goede doelen willen maken. Ik vind het bespottelijk dat die mensen op hun uiterlijk afgerekend worden.
Ja, een denkfoutje jouwerzijds: ïk vind het namelijk een prima doelquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klein denkfoutje; je noemt het een goed doel.
Terroristen steunen is nooit goed.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, een denkfoutje jouwerzijds: ïk vind het namelijk een prima doel
Je beseft dat Israël gesticht werd met behulp van terrorisme, dat latere premiers nog bij de Engelsen op een terroristenlijst hebben gestaan?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Terroristen steunen is nooit goed.
Ja en nu?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:09 schreef moussie het volgende:
[..]
Je beseft dat Israël gesticht werd met behulp van terrorisme, dat latere premiers nog bij de Engelsen op een terroristenlijst hebben gestaan?
en de arabs teamden met hitler wat wil je nu bewijzen joh ?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:09 schreef moussie het volgende:
[..]
Je beseft dat Israël gesticht werd met behulp van terrorisme, dat latere premiers nog bij de Engelsen op een terroristenlijst hebben gestaan?
Als je die andere politieke mening echt okay vindt, waarom vindt je het dan nodig om die niet alleen te vermelden maar ook nog te koppelen aan vermeende werkloosheid? Waarom bedenk jij er, schaamteloos, van alles en nog wat bij om de ander zo negatief mogelijk neer te zetten?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:49 schreef C_N het volgende:
[..]
geloof mij dit was nog echt redelijk uitgedrukt . het was echt schaaaamteloos
een politieke mening oke 100% oke
Tja, dat krijg je als je een land gaat inpikken dat voor zo'n 3.5 miljard mensen op deze planeet van enig belang is, zo niet direct (want inmiddels ongelovig) dan toch nog gedeeltelijk vanuit de traditie met de paplepel ingegevenquote:maar waarom moet je daarmee landen komen vervelen.
En hupsakee, nog een schepje bovenop, nou zijn het ook nog uitzuigers, en echt dom.quote:en het zijn gewoon uitzuigers . dat vind ik er van .buiten de politieke mening om .
ga in je eigenland het land wat ze uitzuigen , ga daar demostreren .
inplaats de boel op lopen stoken .
en geloof mij ze waren echt dom .iedereen stond versteld .
Dat de wereld niet zo zwart/wit is als sommigen hier proberen te stellen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:28 schreef C_N het volgende:
[..]
en de arabs teamden met hitler wat wil je nu bewijzen joh ?
was je er bij ?? wat ze deden was sorry hoor maar meer dan schaamteloos echt het was een fulgairen vertoning .en als je een normalen baan heb sta je daar niet .dan denk je aan je toekomst om die zo goed mogelijk op te bouwen .werklozen hebben hier tijd voor ..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:43 schreef moussie het volgende:
[..]
Als je die andere politieke mening echt okay vindt, waarom vindt je het dan nodig om die niet alleen te vermelden maar ook nog te koppelen aan vermeende werkloosheid? Waarom bedenk jij er, schaamteloos, van alles en nog wat bij om de ander zo negatief mogelijk neer te zetten?
bla bla bla bla bla bla bla .quote:[..]
Tja, dat krijg je als je een land gaat inpikken dat voor zo'n 3.5 miljard mensen op deze planeet van enig belang is, zo niet direct (want inmiddels ongelovig) dan toch nog gedeeltelijk vanuit de traditie met de paplepel ingegeven
ze zuigen zelfs jou uit!quote:[..]
En hupsakee, nog een schepje bovenop, nou zijn het ook nog uitzuigers, en echt dom.
eensquote:Laat ik even samen vatten, het waren dus echt domme linkse werkloze uitzuigers die mogelijk banden hebben met terroristen die voor hun reis hebben betaald,
wij in het kantoor zijn bezig op te sporen waar de geldschieter zit iddquote:want als echt domme linkse werkloze uitzuigers kunnen ze die onmogelijk zelf hebben betaald.
ja idd dat was echt een aanfluiting ze konden dat ding niet eens goed om doen .quote:En tot bovenmaat van ramp droegen ze ook nog Palestijnse sjaaltjes.
een goede verstaander heb een half woord nodig .quote:Klopt die zo, die samenvatting?
quote:
wiki kijk ik niet naar .quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:53 schreef moussie het volgende:
[..]
Dat de wereld niet zo zwart/wit is als sommigen hier proberen te stellen.
Overigens 'teamden' niet alleen de Arabieren met Hitler
http://en.wikipedia.org/wiki/Haavara_Agreement
geloof mij nou . de palestijnen staan er zelfs bij te lachen. zonder gekheidquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:01 schreef johnnylove het volgende:
Vind toch dat C_N hierin gelijk heeft moussie.
Heel de flottila / flyttila is provocatie. In de omgeving schijnen de moslims de gewoonte te hebben op vrijdag te protesteren. Heb niks van gemerkt van de Palestijnen, ondanks al de reclame die al maanden wordt gemaakt.
Pff, wiki is wat dat aangaat even (on)betrouwbaar als elke andere bron, misschien nog wel betrouwbaarder door de grotere hoeveelheid mensen die daaraan meewerken.quote:
http://www1.yadvashem.org(...)width=650&height=240quote:Ha'avara Agreement
8/25/1933
Nazi Germany and the Jewish Agency concluded the "Ha'avara" (transfer) negotiations, allowing Jews immigrating to Palestine to deposit part of their assets in Germany and receive Palestine pounds upon arrival in Palestine. After three months of talks, the Zionist Federation of Germany, the Anglo-Palestine Bank, and the German economic authorities signed the agreement, which permitted the transfer of Jews' capital from Germany to Palestine by immigrants or investors in the form of goods. The German authorities thereby partially removed a barrier that had greatly impeded the efforts of German Jews to emigrate to Palestine and, at the same time, increased the production and export of German goods. For the Zionists, the agreement facilitated immigration to Palestine by allowing Jewish emigres to salvage some of the value of their property as they left, and to meet one of the criteria for obtaining a certificate of immigration from the British authorities. For a time, the Ha'avara Agreement helped the Nazis in undermining the anti-Nazi boycott.
Copyright © 2011 Yad Vashem The Holocaust Martyrs' and Heroes' Remembrance Authority
dat is de rede dat ik er niet naar kijk thanks voor het begripquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:03 schreef moussie het volgende:
[..]
Pff, wiki is wat dat aangaat even (on)betrouwbaar als elke andere bron, misschien nog wel betrouwbaarder door de grotere hoeveelheid mensen die daaraan meewerken.
die duitsers waren niet zo slecht .quote:
Wat een triestigheid, vooral die laatste over het toerisme en over die mbt de shoah begin ik maar nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:06 schreef C_N het volgende:
riepen leuzen naar touristen en Israelish zoals.
1 welkom to palestina .
2 stop de baby moord.
3 stop de Holocaust.
4 free palestina from eilat to rosh hanikra.( dit was de beste)![]()
5 welkom to palestina airport . .
6 en in een interfiew van reuters zij er een . abbas for president van Israel ........ eh sorry palestina.
7 wij willen onze recht en de ticket moet worden vergoed.
8 ieder heb recht om een land te bezoeken .wij worden lawnes tegen gehouden .![]()
9 en een met arafath shaal.. ik ben geen demostrand ik ben een freedom fighter![]()
![]()
![]()
10 stop de touristme .iederen tourist is pro Israel![]()
![]()
ik bedoel ?? lachwekkend en schaamteloos .en geloof mij ik heb er meer gehoord![]()
![]()
Heb je daar wat foto's of filmpjes van die dat kunnen ondersteunen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:06 schreef C_N het volgende:
[..]
geloof mij nou . de palestijnen staan er zelfs bij te lachen. zonder gekheid
het waren echt een stel samen geraapte werklozen in een clownspak
begrijp mij niet verkeerd . het maak mij niet uit dat ze werkeloos zijn . maar dat clowns pak was zo belachelijk
riepen leuzen naar touristen en Israelish zoals.
1 welkom to palestina .
2 stop de baby moord.
3 stop de Holocaust.
4 free palestina from eilat to rosh hanikra.( dit was de beste)![]()
5 welkom to palestina airport . .
6 en in een interfiew van reuters zij er een . abbas for president van Israel ........ eh sorry palestina.
7 wij willen onze recht en de ticket moet worden vergoed.
8 ieder heb recht om een land te bezoeken .wij worden lawnes tegen gehouden .![]()
9 en een met arafath shaal.. ik ben geen demostrand ik ben een freedom fighter![]()
![]()
![]()
10 stop de touristme .iederen tourist is pro Israel![]()
![]()
ik bedoel ?? lachwekkend en schaamteloos .en geloof mij ik heb er meer gehoord![]()
![]()
Qua historische feiten is wiki anders over het algemeen redelijk accuraat en neutraal dacht ik, met bronvermeldingen en al.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:05 schreef C_N het volgende:
dat is de rede dat ik er niet naar kijk thanks voor het begrip
Tot Goebbels zijn kans schoon zag om zijn 'eer' te herstellen en een explosie van haat wist te ontketenen ..quote:die duitsers waren niet zo slecht .
Gelukkig heeft C_N wat meer inhoud toegevoegd, zodat we nu kunnen weten dat het niet hun uiterlijk, maar hun uitingen zijn waarop ze worden afgerekend. En terecht.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn mensen verplicht een discussie aan te gaan als ze alleen maar een aanvulling op iets willen geven? Blijkbaar zit jij altijd paraat om er eens stevig tegenaan te gaan als het over dit onderwerp gaat, maar sta er eens bij stil dat het een ander minder zou kunnen boeien - zeker als het CIDI er ook nog eens bij de haren bijgesleept wordt. Nee, daar ga ik me inderdaad niet in verdiepen, daar heb je helemaal gelijk in. En waarom zou ik, als ik het een onprettige club vind en Naftanael een zure nare man.
En dan lees ik dat actievoerders door het slijk gehaald worden als een zootje aso's. Nou ik ben blij dat er mensen zijn die zich hard voor goede doelen willen maken. Ik vind het bespottelijk dat die mensen op hun uiterlijk afgerekend worden.
Als ik een Google image search op flytilla doe, kom ik geen mensen in clownspakken tegen. Als dat al niet klopt, wie zegt dan dat de kreten klopten.quote:Op zondag 10 juli 2011 07:57 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Gelukkig heeft C_N wat meer inhoud toegevoegd, zodat we nu kunnen weten dat het niet hun uiterlijk, maar hun uitingen zijn waarop ze worden afgerekend. En terecht.
Omdat de meeste van die 'aktievoerders' ook daadwerkelijk van die werkeloze 'beroepsprotestanten' zijn?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:59 schreef moussie het volgende:
[..]
Je gaat gewoon in een ander topic verder met je suggestieve koppeling dubbel-negatief .. hysterisch en werkloos, links en werkloos .. waar slaat dat op? Ik vroeg het al, is een andere politieke mening hebben op zich niet erg genoeg, koppel je het daarom maar aan dat negatieve 'werkloos' om zo te suggereren dat dat een persoon is van weinig waarde?
En dat weet jij hoe? Of neem je dat gewoon aan, zonder enig bewijs?quote:Op zondag 10 juli 2011 11:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Omdat de meeste van die 'aktievoerders' ook daadwerkelijk van die werkeloze 'beroepsprotestanten' zijn?
Wat ik zo zie aan foto's en films laat anders niets zien van clownspakken. Wel omstanders die de activisten aanvallenquote:Of de activisten als Clown aankwamen weet ik niet, ik sluit het ook niet uit. Immers is het 2 wkn terug al door Palestijnse kids gedaan, een optocht als clown. Kortom, ik sluit het niet uit.
http://www.palestinemonitor.org/?p=971
Right, een woord kun je niet verifiëren dus de rest zal ook wel leugens zijn.quote:Op zondag 10 juli 2011 08:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik een Google image search op flytilla doe, kom ik geen mensen in clownspakken tegen. Als dat al niet klopt, wie zegt dan dat de kreten klopten.
Serieus...jij ziet niet de clowneske pruiken? Kijk eens naar de titel... maar toch .. je ontkent?quote:Op zondag 10 juli 2011 14:45 schreef moussie het volgende:
Wat ik zo zie aan foto's en films laat anders niets zien van clownspakken.
Wel even bij de les blijven héquote:Op zondag 10 juli 2011 17:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Serieus...jij ziet niet de clowneske pruiken? Kijk eens naar de titel... maar toch .. je ontkent?
edit ; oh wacht, je verwijst nu naar je eigen foto... maar ik had het over dat filmpje wat ik postte, zo krijgen we misverstanden.
quote:Op zondag 10 juli 2011 08:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik een Google image search op flytilla doe, kom ik geen mensen in clownspakken tegen. Als dat al niet klopt, wie zegt dan dat de kreten klopten.
Ja nogal wiedes dat een goed verstaander daaraan twijfelt. Zeker omdat het niet om een woord gaat, maar om één kwalificatie van vele die bedoeld zijn om deze mensen te diskwalificeren en hun doel belachelijk te maken.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:44 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Right, een woord kun je niet verifiëren dus de rest zal ook wel leugens zijn.
hier ben ik het niet mee eens sorry ..quote:Op zondag 10 juli 2011 17:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja nogal wiedes dat een goed verstaander daaraan twijfelt. Zeker omdat het niet om een woord gaat, maar om één kwalificatie van vele die bedoeld zijn om deze mensen te diskwalificeren en hun doel belachelijk te maken.
De "democratie" gaat hard achteruit in Israël.quote:Israel prepares to pass law banning citizens from calling for boycotts
The bill would allow anyone who called for an academic, consumer or cultural boycott to be sued for compensation
The Israeli parliament is preparing to pass a law that would in effect ban citizens from calling for academic, consumer or cultural boycotts of Israel in a move that has been denounced by its opponents as anti-democratic.
The boycott bill is expected to win majority backing, despite strong opposition and an attempt to filibuster Monday night's debate. Under its terms, any individual or organisation proposing a boycott could be sued for compensation by any individual or institution claiming that it could be damaged by such a call. Proof of actual damage would not be required.
The bill seeks to protect individuals and institutions in Israel and the Palestinian territory it has occupied, illegally under international law, since 1967. If the law is passed, it would in effect ban calls for consumer boycotts of goods produced in West Bank settlements, or of cultural or academic institutions in settlements. It would also prevent the government doing business with companies that comply with boycotts.
As debate on the bill opened in the Knesset, the Israeli parliament's legal adviser presented an opinion that parts of the proposed law were "borderline illegal". "The broad definition of a boycott on the state of Israel is a violation of the core tenet of freedom of political expression and elements in the proposed bill are borderline illegal," Eyal Yinon said.
Among the bill's opponents are dozens of Israeli intellectuals, including the celebrated author Amos Oz, who described the proposed law as the "worst of the anti-democratic bills in the Knesset. The bill will turn law-abiding citizens into criminals."
According to the Association of Civil Rights in Israel, the bill constitutes "a direct violation of freedom of expression". Its executive director, Hagai El-Ad, said: "The boycott bill represents the current unfortunate crest in a wave of anti-democratic legislation that is gradually drowning Israel's democratic foundations."
Saeb Erekat, the Palestinian chief negotiator, said the bill would punish those who "refuse to recognise the illegal situation associated with Israel's settlement enterprise in occupied Palestinian territory".
The bill's sponsor, Ze'ev Elkin of the rightwing Likud party, said Israel had been dealing for years with boycotts by Arab states but the domestic boycott movement was a "travesty". "If the state of Israel does not protect itself, we will have no moral right to ask our allies for protection from such boycotts."
Elkin told the pro-settlement news website Arutz Sheva: "I hope the [legislators] will understand that this is a battle between Zionism and the new left."
Elkin's bill follows moves to boycott a cultural centre and a university in the huge West Bank settlement of Ariel, and the contractual agreement of some Israeli companies not to use material originating in settlements in work on the new Palestinian city of Rawabi. Campaigners also claim that consumer boycotts against produce and goods originating in settlements are growing both in Israel and abroad.
There has been a raft of proposals over recent years denounced by opponents as anti-democratic, including the withdrawal of financing for Israeli films deemed to be critical of government policies and attempts to restrict the international funding of campaigning groups.
If the boycott bill becomes law, it is expected to be challenged in court, putting a spotlight on Israel's 44-year occupation.
en dat vind jij ergquote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:14 schreef Monidique het volgende:
Jezus, dat land is goed op weg zichzelf te vernietigen,.
http://www.sp.nl/nieuwsberichten/9970/twquote:Roemer en Van Bommel naar Israël
12-07-2011 • Een SP-delegatie bestaande uit fractievoorzitter Emile Roemer, Kamerlid Harry van Bommel en medewerker Guido van Leemput is voor een werkbezoek van acht dagen naar Israël vertrokken. Doel van de reis is het leggen van directe contacten met actieve Israëlische en Palestijnse burgers, politici, activisten en bestuurders. Roemer: ‘Ik wil met eigen ogen zien hoe Israël er voor staat op het moment dat de Arabische wereld in beweging is gekomen. Wat zijn de kansen voor een einde van de Israëlische bezetting en voor een Palestijnse staat? Het doel van deze reis is om van alle kanten antwoorden te krijgen op deze vragen.’
Deze week komen de VS, Rusland, de EU en de VN weer bijeen om het vredesproces tussen Israël en de Palestijnse Autoriteit nieuw leven in te blazen. Vrijdag is de Palestijnse Autoriteit van plan de procedure voor het lidmaatschap van de VN aan te vragen. Verder komt in september die aanvraag in de Algemene Vergadering van de VN in stemming. Roemer: ‘We gaan er op het juiste moment heen. Ik ben benieuwd naar de opvattingen van de Palestijnen en de Israëliërs over de kansen op een tweestatenoplossing.’
De delegatie zal onder meer bezoeken brengen aan de stad Sderot aan de grens met Gaza, waar de bevolking vreest voor de Kassam-raketten die vanuit de Gazastrook worden afgevuurd. Ook zal een bezoek worden gebracht aan het Holocaustmuseum in Jeruzalem. Roemer is zeer benieuwd naar de opvattingen van actieve Israëlische burgers die zich inzetten voor het vredesproces en de beëindiging van de bezetting. Het gaat daarbij om vredesgroeperingen, vrouwenorganisaties, de kinderrechtenbeweging, soldatengroepen en nog veel meer. ‘We zullen elke dag op deze site verslag uitbrengen van onze bevindingen’, aldus Roemer.
nou met nederlandse druk .moet israel wel overstag gaan ,en gaan zwemmenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:27 schreef Disana het volgende:
Heel netjes, de SP gaat met beide zijden praten aan de vooravond van verdere besprekingen over het vredesproces.
[..]
http://www.sp.nl/nieuwsberichten/9970/tw
Heel goed dat de SP eens zijn eenzijdige bril afzet. Ik hoop dat dit de positieve invloed van Roemer is.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:27 schreef Disana het volgende:
Heel netjes, de SP gaat met beide zijden praten aan de vooravond van verdere besprekingen over het vredesproces.
[..]
http://www.sp.nl/nieuwsberichten/9970/tw
Ja he?quote:
Ik stopte bij "Proof of actual damage would not be required."quote:Op maandag 11 juli 2011 19:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De "democratie" gaat hard achteruit in Israël.
Dat is gewoon selectieve verontwaardiging: de bezetting van Tibet door China wordt door niemand verdedigd (nog niet!!), het inpikken van de Spaanse Sahara door Marokko wordt door niemand goedgepraat, maar de daadwerkelijke inlijving en onteigening van de bezette Westelijke Oever en de Gazastrook wordt door hordes mensen verdedigd en zelfs opgehemeld.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:37 schreef Monidique het volgende:
Maar eerlijk gezegd, wat mij betreft laten we Palestina links liggen. En we laten Israël links liggen. Het zijn twee Aziatische landen waar we geen belang bij hebben, waar we niets te zoeken hebben en waarvan het onderling conflict niet heel veel verschilt van dat van andere conflict.
Geen probleem, gewoon doen.
Maar doen wil ik ook niet horen dat Israël onze Westerse bondgenoot tegen de Islam is, dan wil ik niet in een bondgenootschap zitten met een land dat per jaar miljarden dollars militaire steun geeft en wil ook geen 'wij zijn vrienden van Israël' in het regeerakkoord zien.
Klopt. Belachelijk. Daarom heb ik liever dat we ze eigenlijk in hun eigen sop laten gaarkoken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:45 schreef Kees22 het volgende:
Dat is gewoon selectieve verontwaardiging: de bezetting van Tibet door China wordt door niemand verdedigd (nog niet!!), het inpikken van de Spaanse Sahara door Marokko wordt door niemand goedgepraat, maar de daadwerkelijke inlijving en onteigening van de bezette Westelijke Oever en de Gazastrook wordt door hordes mensen verdedigd en zelfs opgehemeld.
Zelfs de pro-Israël lobby keert zich tegen deze wet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:36 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik stopte bij "Proof of actual damage would not be required."
Leugens, fantasieën en zwartmakerijen zijn dus al genoeg om mensen voor het gerecht te slepen. En bewijzen zijn niet nodig.
Er valt iets te zeggen voor het verhalen van de schade van een boycott op de opleggers van die boycott. Daar valt een discussie over te voeren, maar dan wel met argumenten en feiten, graag.
quote:Israël bombardeert Gazastrook
GAZASTAD - Israëlische jachtvliegtuigen hebben in de nacht van woensdag op donderdag drie plaatsen in de Gazastrook gebombardeerd, meldden Palestijnse en Israëlische functionarissen donderdag.
De luchtaanval is de tweede in evenveel dagen. Het houdt verband met het toegenomen aantal raketten dat vanuit de Gazastrook is afgevuurd op Israël.
Israël zei dat de vliegtuigen hebben gemikt op smokkeltunnels. Volgens de Palestijnen raakten vijf mensen gewond bij de aanvallen
Die wet is dan ook te belachelijk voor woorden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:16 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Zelfs de pro-Israël lobby keert zich tegen deze wet.
CIDI: http://m.cidi.nl/Nieuwsbe(...)et-te-herroepen.html
ADL: http://www.adl.org/PresRele/IslME_62/6084_62.htm
Jezus, is dat het argument tegenwoordig? Ik kan je duizenden rijke Afrikanen aanwijzen, doet dat iets aan de hongersnood in Afrika?quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:42 schreef Karrs het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)erecruteerd_via.html
Die vreselijke Israëli recruteren Palestijnse gamers via Ikariam!!!![]()
![]()
(Wacht... Palestijnse gamers...? Maar Palestijnen hebben het toch veel te druk met hongerlappen en onderdrukt te zijn)
Oh, zitten Afrikanen ook in een concentratiekamp, geblokkeerd door vuilegorenazionisten die niets doorlaten, op van alles na?quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jezus, is dat het argument tegenwoordig? Ik kan je duizenden rijke Afrikanen aanwijzen, doet dat iets aan de hongersnood in Afrika?
Leer lezen, een potje ethiek en niet woorden in iemands mond leggen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:05 schreef Karrs het volgende:
[..]
Oh, zitten Afrikanen ook in een concentratiekamp, geblokkeerd door vuilegorenazionisten die niets doorlaten, op van alles na?
Ik wist niet dat je kwaad werd!quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Leer lezen, een potje ethiek en niet woorden in iemands mond leggen.
Oh, nu kan nuance opeens welquote:Het bestaan van één doet niets af aan het bestaan van een twee, al zijn ze in tegenstrijdige vorm in een spectrum.
Nou hé, ben ik mij eens een potjekwaadquote:
Nuances zijn altijd een vereiste om niet in dogma's en overdrijvingen in te gaan, dus ja altijd.quote:Oh, nu kan nuance opeens wel![]()
Jullie nog wel? Gast je kent mij niet eens weet niet wat ik over Israël vind en denk kom je tegen me praten over 'jullie Israël tegenstanders'? De Israëlische kampbeulen zijn kampbeulen, de Israëlische vredesactivisten zijn vredesactivisten, de Israëlische beulen en mensenrechtenactivisten zijn niet vergelijkbaar, de hel met de beulen en prijzen van de mensrechtenactivisten. Het aankaarten van de beulen of bekritiseren betekent niet dat de activisten bij hetzelfde kamp horen.quote:Jullie Israël-tegenstanders doen alle moeite om het beeld te schetsen dat Palestijnse gebieden één groot concentratiekamp zijn waar de Israëli als ware nazi-kampbeulen overheersen. Als er echter een bericht als dit verschijnt, dan is er plotseling wél een nuance aan te brengen?
Ik betwijfel het zeer sterk, wellicht niet generaliseren of mensen die je niet kent in kampen verdelen voor je argumentsgemak wel iets wat op mijn vorige lijstje moet komen.quote:Ik weet weer genoeg!
Hetgeen betekent dat de Palestijnen tot in den treure in de huidige situatie zullen blijven. Zo lang Israel de bezetting met beleid handhaaft (oftewel niet in het nieuws komt, wat een hele zaak is gezien het aantal journalisten in het land) houden ze iedereen te vriend, zowel het westen als de Arabische wereld die eigenlijk niets geeft om de Palestijnse zaak en in het geval van Jordanie gewoon tegen is.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Klopt. Belachelijk. Daarom heb ik liever dat we ze eigenlijk in hun eigen sop laten gaarkoken.
Ik denk zowaar dat ik even een mea culpa moet uitspreken, want om de één of andere vage reden verwarde ik je met...quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:21 schreef Triggershot het volgende:
Jullie nog wel? Gast je kent mij niet eens weet niet wat ik over Israël vind en denk kom je tegen me praten over 'jullie Israël tegenstanders'? De Israëlische kampbeulen zijn kampbeulen, de Israëlische vredesactivisten zijn vredesactivisten, de Israëlische beulen en mensenrechtenactivisten zijn niet vergelijkbaar, de hel met de beulen en prijzen van de mensrechtenactivisten. Het aankaarten van de beulen of bekritiseren betekent niet dat de activisten bij hetzelfde kamp horen.
... dit sneue stuk vreten. Ik weet ook niet waarom; het is een zware belediging, ik weets, dus dubbel excuus.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:56 schreef Mutant01 het volgende:
Je hebt het wel tegen Karrs he. Nooit enige genuanceerde normale reactie van die gozer gelezen. Verdoe je tijd niet.
Nou ja, goed, we hebben niet de plicht elke mensenziel te redden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:59 schreef waht het volgende:
Hetgeen betekent dat de Palestijnen tot in den treure in de huidige situatie zullen blijven. Zo lang Israel de bezetting met beleid handhaaft (oftewel niet in het nieuws komt, wat een hele zaak is gezien het aantal journalisten in het land) houden ze iedereen te vriend, zowel het westen als de Arabische wereld die eigenlijk niets geeft om de Palestijnse zaak en in het geval van Jordanie gewoon tegen is.
Goed bezig. Stuk beter dan hier,quote:Tevens groeten vanuit de zonnige Negev. Ben tijdens m'n rondrit slechts een maal bekogeld (in de Golan), voor de rest is het een fijn oord voor de Europeaan als je de cultuur kan waarderen.
het is Fxxng hot hier.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:59 schreef waht het volgende:
[..]
Hetgeen betekent dat de Palestijnen tot in den treure in de huidige situatie zullen blijven. Zo lang Israel de bezetting met beleid handhaaft (oftewel niet in het nieuws komt, wat een hele zaak is gezien het aantal journalisten in het land) houden ze iedereen te vriend, zowel het westen als de Arabische wereld die eigenlijk niets geeft om de Palestijnse zaak en in het geval van Jordanie gewoon tegen is.
Tevens groeten vanuit de zonnige Negev. Ben tijdens m'n rondrit slechts een maal bekogeld (in de Golan), voor de rest is het een fijn oord voor de Europeaan als je de cultuur kan waarderen.
Over deze vraag is onlangs een uitspraak geweest door een Nederlandse rechter. Het ging over de vraag of een Nederlandse militair in rechte terugschiet als hij door een Somalische piraat beschoten wordt en of dat dan in Nederland berecht kan worden.quote:
Pardon? Zowat alle Marokkanen lullen de bezetting van de WS goed en fulmineren ondertussen tegen Israel. En wanneer was er ook al weer een protest tegen die bezetting? En tegen die van Tibet ook? Want zo'n beetje alle wereldregeringen accepteren de Chinese macht over Tibet. Waar is jouw SP dan mbt die 2 zaken?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:45 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat is gewoon selectieve verontwaardiging: de bezetting van Tibet door China wordt door niemand verdedigd (nog niet!!), het inpikken van de Spaanse Sahara door Marokko wordt door niemand goedgepraat, maar de daadwerkelijke inlijving en onteigening van de bezette Westelijke Oever en de Gazastrook wordt door hordes mensen verdedigd en zelfs opgehemeld.
Westers? Democratisch? Economisch levensvatbaar? Beschaafd? Rechtvaardig of rechtmatig?
Feiten laten heel andere waarheden zien.
Noem mij eens 1 land dat tijdens een militaire actie geen onschuldigen raakt! 1-tje maar!quote:Op zondag 17 juli 2011 00:33 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Over deze vraag is onlangs een uitspraak geweest door een Nederlandse rechter. Het ging over de vraag of een Nederlandse militair in rechte terugschiet als hij door een Somalische piraat beschoten wordt en of dat dan in Nederland berecht kan worden.
Dat lijkt mij wel: als iemand van over de grenzen Nederlandse burgers beschiet, is het Nederlandse recht in elk geval als optie in het geding.
Dat Israel Gazanen die raketten afvuren op Israel juriisch vervolgt, en dus ook oppakt, is nog wel te begrijpen.
Maar de boycott en het bombarderen van verkeer tussen Gaza en andere landen is gewoon illegaal. En willekeurig bombarderen en beschieten van een buurland is een daad die een beschaafd land niet past.
Ergo: Israel is niet beschaafd. Iets wat we al lang wisten, trouwens.
Friesland.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Noem mij eens 1 land dat tijdens een militaire actie geen onschuldigen raakt! 1-tje maar!
Er is niets vernietigd aan Libanon, laat staan totaal.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Jammer dat de 'Palestijnen' een prima land totaal vernietigd hebben (Libanon).
Nee? Okay, het zal wel aan je Marokkaanse achtergrond liggen.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er is niets vernietigd aan Libanon, laat staan totaal.
Ik kom vaak genoeg in Libanon, jij ook?quote:Op zondag 17 juli 2011 17:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee? Okay, het zal wel aan je Marokkaanse achtergrond liggen.
Nee. Jij wel begrijp ik? Zo dan, jij wereldreiziger!quote:Op zondag 17 juli 2011 17:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik kom vaak genoeg in Libanon, jij ook?
Wereldreiziger, hardly. Libanon kom ik wel vaak.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee. Jij wel begrijp ik? Zo dan, jij wereldreiziger!
Niet sinds, maar tijdens de jaren 70 een stilstand heeft gehad, ja dat klopt. Maar nogmaals, wat is er door de Palestijnen in Libanon vernietigd, laat staan totaal vernietigd?quote:Maar jij vind dus niet dat Libanon er sinds, let's say, de jaren 70 op achteruit is gegaan?
De Libanezen denken daar over het algemeen anders over, tenzij je een jarendurende burgeroorlog door moslimextremisten als positief ziet.
Wat er is vernietigd? Nou de hoofdstad bijvoorbeeld (het Parijs van het oosten). Het liberale klimaat. Duizenden mensen. De economie. De onafhankelijkheid etcquote:Op zondag 17 juli 2011 17:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wereldreiziger, hardly. Libanon kom ik wel vaak.
[..]
Niet sinds, maar tijdens de jaren 70 een stilstand heeft gehad, ja dat klopt. Maar nogmaals, wat is er door de Palestijnen in Libanon vernietigd, laat staan totaal vernietigd?
De Arabische Lente komt naar je toe deze zomer!quote:Tel Aviv tent city erected in protest against high house prices
Israelis complain they are being forced to move to the suburbs as the prime minister promises to look into the rent crisis
Dozens of protest tents have been erected in Tel Aviv, with plans for further encampments in other Israeli towns and cities. But the nascent protest movement is not about democracy or dictators – but house prices.
In an echo of the tactics of pro-democracy protesters in the region, students and young workers in Israel's main city have pledged to remain in the protest tents until action has been taken to address the issue of high housing costs. Hundreds of supporters joined the core of tent-dwellers in Rothschild Avenue, one of the city's most prosperous streets, over the weekend.
The National Students' Union, which joined the protest after it began, said it would pitch further protest camps in universities and colleges around the country.
Protesters told the Israeli media that rents were too high and that the cost of buying homes was prohibitive. "I work as a waitress and study, I receive regular help from my parents, and I'm still overdrawn at the bank," 26-year-old student Lior Birger told Yedioth Ahranoth. Her rent was 2,300 shekels (£416) a month.
Nir Ginosar, 35, said he, his wife and child were forced to leave Tel Aviv for cheaper housing in the suburbs. "Both I and my wife work and earn a decent living, but without help from our parents we'll never get to buy a home. Our struggle is for working folks who simply can't make ends meet."
The Israeli prime minister, Binyamin Netanyahu, promised Sunday's cabinet meeting that the government would address the protesters' concerns.
"I am aware of the rent crisis," he said. "I am certainly aware of the housing crisis … We are a small country. We have a very large demand for apartments, both for purchase and for rental, and there are not enough apartments."
He said the government would tackle the "insane bureaucracies" that were to blame for the dearth of new construction.
Demand for housing is high in Tel Aviv, Jerusalem and other main cities where most employment is concentrated. The shortage of property is exacerbated by a large number of homes owned by American and European Jews who visit Israel two or three times a year.
In some areas, the burgeoning ultra-orthodox community has added to the pressure on housing stock. Ultra-orthodox families are large; having eight or nine children is not uncommon.
The Israeli authorities say there is plenty of available housing outside the main cities, and financial incentives are offered to those willing to relocate.
Housing minister Ariel Attias told Ma'ariv newspaper: "These people sitting in tents here in Tel Aviv don't want to live in the periphery. The fact of the matter is that there is only a shortage in areas of high demand. Another fact is that there are plenty of apartments available at much lower prices [outside Tel Aviv]. The world does not begin and end in Tel Aviv."
The city authorities said they would permit the protest tents to remain as long as demonstrators maintained public order.
Ze hebben heel Sabra en Shatila onder het bloed gesmeerd toen Sharon Libanon was binnengevallen en dat had omsingeld.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:45 schreef Triggershot het volgende:
Niet sinds, maar tijdens de jaren 70 een stilstand heeft gehad, ja dat klopt. Maar nogmaals, wat is er door de Palestijnen in Libanon vernietigd, laat staan totaal vernietigd?
De hele Libaneze burgeroorlog is begonnen door de PLO.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze hebben heel Sabra en Shatila onder het bloed gesmeerd toen Sharon Libanon was binnengevallen en dat had omsingeld.
Grappig, de Palestijnen hebben dus de hoofdstad, het liberale klimaat, de economie en duizenden mensen totaal vernietigd?quote:Op zondag 17 juli 2011 17:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat er is vernietigd? Nou de hoofdstad bijvoorbeel (het Parijs van het oosten). Het liberale klimaat. Duizenden mensen. De economie etc
'Ze' is de Palestijnen?quote:Op zondag 17 juli 2011 18:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze hebben heel Sabra en Shatila onder het bloed gesmeerd toen Sharon Libanon was binnengevallen en dat had omsingeld.
quote:Op zondag 17 juli 2011 18:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Grappig, de Palestijnen hebben dus de hoofdstad, het liberale klimaat, de economie en duizenden mensen totaal vernietigd?
- Beiroet staat nog steeds.
- Het liberale klimaat is alleen maar vermeerderd met het vertrek van Syrische bezetting.
- Na de burgeroorlog is Libanese economie prima hersteld, maar het was de dood van Hariri en Israëlische bombardementen die wederom een klap uitdeelden.
- Helaas zijn zowel de Palestijnen als Israeliërs beiden verantwoordelijk voor duizenden Libanese doden.
Ja, die spetterden hun bloed maar in het rond.quote:
Falangisten zijn geen Palestijnen.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, die spetterden hun bloed maar in het rond.
Ah, vervolgens over gaan naar crosstopics en het veranderen van woorden.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Goed, ga maar weer geloven in djinns of zo. Dit slaat echt nergens op.
Berlijn bestaat ook nog, maar wil je beweren dat het niet plat is gegooid?
Nogmaals mijn beste, burgeroorlog staat niet gelijk aan totale vernietiging. Maar dat wist je natuurlijk al.quote:De PLO is de directe oorzaak voor de burgeroorlog, dat is een feit.
Grappig dat geloof en gelovigen je dogmatisch bezighoudt. Kenmerkend voor gelovigen btw.quote:Maar ja, je zal wel niet zoveel ophebben met feiten en 'geloven' dat het anders zit.
quote:Op zondag 17 juli 2011 18:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Berlijn is niet totaal vernietigd.
Het was wel Palestijns bloed, dus dan is duidelijk wie er zo'n smeerboel van heeft gemaakt.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Falangisten zijn geen Palestijnen.
Uiteraard, de door jou gehanteerde definities zijn representatief voor 'de' westerling en de mijne voor 'de' Islamiet, juist ja, dat zal het zijn.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]![]()
Okaayyyyyy moslims houden er blijkbaar andere definities op na.
Ah oké.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het was wel Palestijns bloed, dus dan is duidelijk wie er zo'n smeerboel van heeft gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |