quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Rotterdamsquote:
Wie wat bewaart heeft watquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:26 schreef 2cv het volgende:
Of het hoopt zich op in je lichaam en je krijgt er later last van.
Home of pr0n ✯✯✯quote:
Jeej, iemand heeft de OP gelezen !quote:
hebben ze daar ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vier avonden bier drinken moet niet echt een probleem zijn, daar hoef ik niet meer voor te trainenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:14 schreef Sounddragon het volgende:
Druk hier; iedereen aan het trainen voor de avondvierdaagse?
Het zijn eigenlijk 7 avonden drinken, geen 4.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:19 schreef densmee het volgende:
[..]
vier avonden bier drinken moet niet echt een probleem zijn, daar hoef ik niet meer voor te trainen
dat vergt wel enige training inderdaadquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk 7 avonden drinken, geen 4.
En eigenlijk kun je al vanaf 10:00 uur beginnen tot half 1 des nachts.
"hoi, wij zijn de overheid, doe wat we zeggen"quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoe kunnen ze nou in godsnaam de prijsverhoging van LPG rechtlullen
met deze extra subsidie willen wij de gemiste inkomsten voor verschoning van het milieu aan viezere auto's teruggeven,quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoe kunnen ze nou in godsnaam de prijsverhoging van LPG rechtlullen
en "steel niet van ons, wij dulden geen concurrentie !! "quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"hoi, wij zijn de overheid, doe wat we zeggen"
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ohja meer onzinnge maatregelen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:59 schreef lipje het volgende:
[..]
met deze extra subsidie willen wij de gemiste inkomsten voor verschoning van het milieu aan viezere auto's teruggeven,
COLT :-Dquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:18 schreef densmee het volgende:
ik wil van de volgende 5 letters een woord maken, maar volgens mij is dat onmogelijk
LDOCT
zuurstof frieslandquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
hoe heet die fok user uit leeuwarden ook alweer irl die nu een colt heeft en vroeger die witte lancer?
quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
hoe heet die fok user uit leeuwarden ook alweer irl die nu een colt heeft en vroeger die witte lancer?
qft.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Pannekoeken, ze waren n.l. niet eng maar lekker.quote:
Je doet je ondertitel geen eer aan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Pannekoeken, ze waren n.l. niet eng maar lekker.
Ik moet mijn badkamer morgen opnieuw betegelen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Begin jij ook al? Kap eensquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik moet mijn badkamer morgen opnieuw betegelen.
Sorryquote:
Speltip 8: weet waar je kansen liggenquote:
overzicht van alle spelregels ajbquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Speltip 8: weet waar je kansen liggen
Vanavond was ik druk met SD, en de rest van de weken had ik niet zoveel te vertellenquote:
+1 correct.quote:
quote:
Daar ben ik bij mijn ouders wel al sinds maandag elke dag bij aan het meehelpen. De helft zit scheef omdat het huis en de muren kennelijk niet helemaal recht zijn, en ook omdat we noobs zijn qua klussenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik moet mijn badkamer morgen opnieuw betegelen.
bad kamer is zow spannend. zit het allemaal visueel mooi, dan is het fucking hopen dat het niet stiekem nog ergens lekt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:32 schreef Dingest het volgende:
[..]
Daar ben ik bij mijn ouders wel al sinds maandag elke dag bij aan het meehelpen. De helft zit scheef omdat het huis en de muren kennelijk niet helemaal recht zijn, en ook omdat we noobs zijn qua klussen
En het derde remlicht van de 121 is kapot. Draadjes zitten nog op hun plaats dus dan zal de LED-unit wel de geest hebben gegeven![]()
Dat heb ik gemerkt jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vanavond was ik druk met SD, en de rest van de weken had ik niet zoveel te vertellen
Was ook druk voor werk enzo.
Het is inderdaad even geleden dat wij super diepgaande gesprekken hebben gehadquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt ja. Alletwee de zaken.
Dat hopen mijn ouders ook, want het lekte altijd enorm hun slaapkamer binnen. Dat konden ze wel tegengaan door een douchegordijn tegen de want te plaatsen. Er is amper ventilatie in de badkamer, alleen een klein raampje, en mijn broertjes douchen ook nogal lang dus die dampen komen niet goed weg. Om dat op te lossen gaan ze in de andere muur een ventilator laten plaatsen, geschakeld op de verlichting (het is een donker vertrek dus als je er moet wezen moet toch het licht altijd aan).quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
bad kamer is zow spannend. zit het allemaal visueel mooi, dan is het fucking hopen dat het niet stiekem nog ergens lekt.
badkamers verbouwen, niet mijn ding
ik heb tussendoor nog gerookt en jouw review gespelldingestquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt ja. Alletwee de zaken.
Ga anti-kraak wonen, dan kijk je niet op een schimmeltje meer of minder of een inbraak meer of minder of en deur meer of minder of een muur meer of minder of ....quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:02 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat hopen mijn ouders ook, want het lekte altijd enorm hun slaapkamer binnen. Dat konden ze wel tegengaan door een douchegordijn tegen de want te plaatsen. Er is amper ventilatie in de badkamer, alleen een klein raampje, en mijn broertjes douchen ook nogal lang dus die dampen komen niet goed weg. Om dat op te lossen gaan ze in de andere muur een ventilator laten plaatsen, geschakeld op de verlichting (het is een donker vertrek dus als je er moet wezen moet toch het licht altijd aan).
Ze hebben daardoor ook erg last van schimmel op de geverfde delen en vocht in de muren - met name in de muren bij de douche en rond het gedeelte van de bak. Vanwege lastige locatie van de leidingen staat die wat hoger en dat was eigenlijk nogal provisorisch altijd afgedicht. Nadeel van de hogere plek is ook dat er geen douchecabine past. Wat we nu hebben gedaan is bij de getroffen gebieden de tegels of verflaag en de onderlaag helemaal verwijderd, de plekken die niet zo vochtig worden met nieuw stucmortel ingesmeerd, de wanden die wel vochtig zijn met een duur afdichtend middel beschilderd dat een soort rubber/latex laagje achterlaat en dan een compleet nieuwe tegellaag erover heen. Rond de bak komt ook zo'n behandeling, en de belangrijkste naden nog voor de zekerheid afkitten. Volgens het installatiebedrijf dat de ventilator komt plaatsen doen we het verder wel goed, maar eigenlijk adviseren ze ook de bovenste helft van de badkamer met tegels vol te plempen om helemaal geen last meer van schimmel te krijgen. Daar stroomt het vocht makkelijker af. Maar dat is nog wel even een heel stuk meer werk en daar heeft mijn moeder nu geen zin in, dus die pleurt er HG Schimmelreiniger op, een nieuwe verflaag en wacht eerst af hoe de vernieuwingen zich houden.
Mja, de de installateur benadrukte meer dat hij niet kan garanderen dat alleen ventileren helpt tegen de schimmel. Het kan ook gewoon voldoende zijn, al dan niet in combinatie met zo nu en dan wat HG-spul erop. Dus voordat ze de andere helft van de badkamer ook moeten afbreken willen ze eerst het effect van de ventilator afwachten. Sowieso willen ze eerst de douchebak klaar hebben want ze willen weer kunnen douchen, dat kunnen ze al sinds donderdag nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:05 schreef Sounddragon het volgende:
Installateur heeft gelijk; dichtrammen die bende en mechanisch ventileren, al levert dat wel kouwe poten op in de winter als je uit de douche komt ..
En dat mauwt over handen wassenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ga anti-kraak wonen, dan kijk je niet op een schimmeltje meer of minder of een inbraak meer of minder of en deur meer of minder of een muur meer of minder of ....
Waar deed ik dat ?quote:
Zeg tegen de installateur dat 'ie een ventilator met continue ventilatie implanteert; die ventileert altijd op een onhoorbare lage stand, en als het licht aan is op de hogere stand, kan prima met een buisventilator bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:21 schreef Dingest het volgende:
[..]
Mja, de de installateur benadrukte meer dat hij niet kan garanderen dat alleen ventileren helpt tegen de schimmel. Het kan ook gewoon voldoende zijn, al dan niet in combinatie met zo nu en dan wat HG-spul erop. Dus voordat ze de andere helft van de badkamer ook moeten afbreken willen ze eerst het effect van de ventilator afwachten. Sowieso willen ze eerst de douchebak klaar hebben want ze willen weer kunnen douchen, dat kunnen ze al sinds donderdag niet
Eigenlijk hadden ze dan meteen moeten besluiten alles opnieuw te betegelen, dan had alles in één keer goed uitgelijnd en afgemeten moeten worden. Nu moeten ze kiezen tussen waterpas of aansluiten op de oude tegels, hoe dan ook komt het ergens niet recht. Maar goed, het is niet mijn badkamer dus ik heb er verder geen care voor
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:26 schreef 2cv het volgende:
Of het hoopt zich op in je lichaam en je krijgt er later last van.
Gelukkig kunnen mijn ouders voor de rest een redelijk fatsoenlijk huis betalen en onderhoudenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ga anti-kraak wonen, dan kijk je niet op een schimmeltje meer of minder of een inbraak meer of minder of en deur meer of minder of een muur meer of minder of ....
Zeg het zelf: http://www.jansenmeppelink.nl/quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zeg tegen de installateur dat 'ie een ventilator met continue ventilatie implanteert; die ventileert altijd op een onhoorbare lage stand, en als het licht aan is op de hogere stand, kan prima met een buisventilator bijvoorbeeld.
Tuurlijk; ze zien me aankomenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:29 schreef Dingest het volgende:
[..]
Zeg het zelf: http://www.jansenmeppelink.nl/
Morgen is het grootste deel als het goed is gedaan, dan heb ik er niet zoveel meer mee te maken![]()
Trustequote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:31 schreef BaraCuda het volgende:
Anti kraak is toch ook gewoon kut.
Zit je net relaxt moet je weer optiefen![]()
BedtimeDromen over blazers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:31 schreef BaraCuda het volgende:
Anti kraak is toch ook gewoon kut.
Zit je net relaxt moet je weer optiefen![]()
BedtimeDromen over blazers
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:15 schreef 2cv het volgende:
Het is geen geheim
dat is een baggerrijm.
Gelukkig dicht jij niet voor de Sint
want geheid dat hij het niets vindt.
Gelukkig heeft die beste man
een Piet die wel rijmen kan.
Die rijmt alles bij elkaar
hoppa, weer een gedichtje klaar.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:11 schreef Barcaconia het volgende:
Oeps, per ongeluk een onrelevante post gequote.
das een fata morganaquote:
nachtdienst gehad?quote:
tijd voor vakantiequote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:43 schreef Duvel het volgende:
Nee, nachtelijk concert van Prince in Ahoy, na een dag North Sea Jazz en een compleet hectische week op het werk.
Alsnog weinig geld maar goed gevangen!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:25 schreef junkiexp het volgende:
Zeker !
Ik had hem voor 2500 op marktplaats en hij bood 2400.
Dan ga ik niet meer moeilijk doen
geef je al licht?quote:
Ja, vlekken onder de huid, maden uit je oren, lijkenlucht?quote:
Feli'squote:
Ja, dat blijkt. Maar alex, hoe kom jij eraan. Ben je fanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:10 schreef Anne het volgende:
Je moet nooit op YouTube filmpjes klikken die Lex post. Daar krijg je achteraf altijd spijt van.
Precies. Ik klikte dus niet. HAH!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Als je hem kent ga je niet klikken.
hij is trending op twitterquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt. Maar alex, hoe kom jij eraan. Ben je fan
quote:
Twee inch groter zou mooier staan, hahaquote:
Ja niets aan af te dingen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
die telefooncel is nog ok, maar die eierstokkenrammelaar kan ECHT niet
hoever van de garage af is dat op de Baan?quote:
Vette shitquote:
hahaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Twee inch groter zou mooier staan, haha
2 stratenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:44 schreef lipje het volgende:
[..]
hoever van de garage af is dat op de Baan?
Wat is dit nu weer?quote:
is daar nog steeds de DHZ garage?quote:
Dat, en -6 NAPquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Tween inch groter zou mooier staan, haha
Annie is liev voor jequote:
Was het maar waar, ik woon hier al 5 jaar in deze week en daarvoor was hij al weg.quote:
Alex is oud en wijs genoeg om zelf te bepalen of dat verstandig isquote:
goed idee, ik had niet eens gezien dat ie ge-edit was, maar door jou reactie op de reactie kon ik de edit bekijken.quote:
-4 wordt het, anders moet de panhardstang worden ingekort, en er moeten andere dempers onder.quote:
oei de laatste keer dat ik op de Baan was, studeerde mijn broer net (ca 20 jaar geledenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:55 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Was het maar waar, ik woon hier al 5 jaar in deze week en daarvoor was hij al weg.
Ik sleutel tussen de Turken op Waalhaven
Ik neem de schuld volledig op mequote:
Verlagen zonder dempers is oseiwos een failquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:56 schreef junkiexp het volgende:
[..]
-4 wordt het, anders moet de panhardstang worden ingekort, en er moeten andere dempers onder.
Het is oziezowquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Verlagen zonder dempers is oseiwos een fail
Zeker in die bovenwoning met dat dakterras ?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:57 schreef lipje het volgende:
[..]
oei de laatste keer dat ik op de Baan was, studeerde mijn broer net (ca 20 jaar geleden) en die woonde boven de garage
Klopt, ik ben aan het sparen voor gele Koni'squote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Verlagen zonder dempers is oseiwos een fail
Dat zobiesow niet.quote:
Het is nooit mijn schuld.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, de jouwe, ik had eigenlijk geen zin een topic te open
Scootermuziek
Wacht dan ook met verlagen tot je -6 kan icm de Koni's, 40 mm is het nét nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:01 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Klopt, ik ben aan het sparen voor gele Koni's
Ligt eraan met wat voor een wielen, -40 is mooi hoor.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wacht dan ook met verlagen tot je -6 kan icm de Koni's, 40 mm is het nét niet
Ja, maar het moet ook nog te doen zijn met verbrede en/of grotere velgen .quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wacht dan ook met verlagen tot je -6 kan icm de Koni's, 40 mm is het nét niet
Hooguit 14 inch uiteraardquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ligt eraan met wat voor een wielen, -40 is mooi hoor.
Gele Koni's en comfortabel in één zinquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:32 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja, maar het moet ook nog te doen zijn met verbrede en/of grotere velgen .
En het moet ook nog een beetje comfi zijn, voor zover dat kan in een det
Dat scheelt wel een berg idd, ook in de aanschafprijsquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ach als je instelbare koopt dan kun je het instellen. Ik heb zelf ook instelbare maar ik heb ze aardig stuk staan.
Kijk voor de gein eens op eBay.dequote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat scheelt wel een berg idd, ook in de aanschafprijs
Nieuwquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kijk voor de gein eens op eBay.de
Heb een set van 4 gekocht voor ¤75,-. Gele sportkoni's.
WUT!?!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kijk voor de gein eens op eBay.de
Heb een set van 4 gekocht voor ¤75,-. Gele sportkoni's.
Nein.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:46 schreef junkiexp het volgende:
Gele koni's zijn volgens mij altijd verstelbaar
Gebruikt. Zo goed als nieuw.quote:
Volgens mij had ik ze onder mijn laatste Kadeath GSi, en die waren 100% zeker niet verstelbaar.. onder de Astra zit één of andere duitse schmack set, omdat er bijna niks leverbaar was voor een steesjonquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:46 schreef junkiexp het volgende:
Gele koni's zijn volgens mij altijd verstelbaar
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Alleen de "Sport" koni's zijn instelbaar. Dan kun je de uitgaande demping regelen.
Ze zijn dus altijd sport, maar niet altijd verstelbaar.quote:Koni Sport dempers
Voor sportieve bestuurders heeft Koni een zorgvuldig ontwikkelde lijn in sportieve schokdempers. Deze lijn richt zich op uitermate goede rijkwaliteiten in combinatie met een acceptabel niveau van comfort. Zijn karakteristieken zijn o.a. directe respons op het stuur, in minder overhellen, en minimale carrosserie beweging. Een aantal type schokdempers zijn van buiten af te stellen dit maakt het fijn-afstelling nog eenvoudiger. Deze schokdempers zijn geschikt om te monteren in combinatie met verlagingsveren tot 40mm verlaging.
Sport = verstelbaar. Bij Opel in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:27 schreef junkiexp het volgende:
[..]
[..]
Ze zijn dus altijd sport, maar niet altijd verstelbaar.
ik laat inderdaadeen kilt van een Friese vlag maken ook, maar datgata ene oud klasgenote van me doen en die zit nu in Suriname geloofikquote:
Wat voor jeepquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:30 schreef Barcaconia het volgende:
Vandaag de gehele dag bezig geweest de Jeep van binnen schoon te maken. Het hele interieur is er uit geweest tot op het kale metaal. Ongeveer 2 emmers zand eruit geschept.
Dat krijg je van op de stranden en in de duinen crossen zonder dak en zonder deuren![]()
Meteen een goede roest check; strand = zout en dat gaat meestal niet goed met auto'squote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:30 schreef Barcaconia het volgende:
Vandaag de gehele dag bezig geweest de Jeep van binnen schoon te maken. Het hele interieur is er uit geweest tot op het kale metaal. Ongeveer 2 emmers zand eruit geschept.
Dat krijg je van op de stranden en in de duinen crossen zonder dak en zonder deuren![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Meteen een goede roest check; strand = zout en dat gaat meestal niet goed met auto's
quote:
Ah, dat scheelt.. kunnen ze Lake Noordzee ook niet effe ontzouten?quote:
Da's niet de jouwe peumpmeisterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe er je voordeel mee Barca!
quote:Op zondag 10 juli 2011 00:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Het wachtwoord van Dangel isGoeie post. Ff bewaren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe er je voordeel mee Barca!![]()
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 00:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Het wachtwoord van Dangel isIk hoef geen vrouwelijke account, dan maak ik wel iets geks aan, druppelkut ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe er je voordeel mee Barca![b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Vlogen ze maar naar mijn kentekenplaat, dan hoef ik de auto niet zo vaak te wassen.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:39 schreef Sounddragon het volgende:
Nummerbord plet iedere tien km twee insecten
in de Niva heb ik altijd muggen op de achterkant... dan rijd ik over de snelweg, en maken de muggen een navigatiefout als ze me voorbij willenquote:Op zondag 10 juli 2011 12:51 schreef Sounddragon het volgende:
De motor ziet er doorgaans ook niet uit, maar dat komt dan denk ik meer omdat ze die plaat niet kunnen vinden
Voortaan achteruit rijden dan maar?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in de Niva heb ik altijd muggen op de achterkant... dan rijd ik over de snelweg, en maken de muggen een navigatiefout als ze me voorbij willen
Doet Alexxxxx mee?quote:
En het is mijn schuld dat ik vanavond alweer pannekoeken eet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:07 schreef Anne het volgende:
2cv, het is jouw schuld dat we vandaag pannenkoeken eten.
Niet dat ik het erg vind ....![]()
. Het ruikt ook al best lekker.
Onder de Nederlandse vliegen/muggen.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:40 schreef Barcaconia het volgende:
Kentekenplaatsteun op de voorkant gemonteerd, olie ververst, KVS bijgevuld, ruitensproeier afgevuld, auto is schoon, kentekensteun achterkant klaargemaakt.
Kom op Belgische overheid, waar blijven die kentekenplaten...
spoooky.. en probeert SD je ook nog zwart te maken? of heeft ie nu een andere kleur uitgekozenquote:
schilderen is leuk, maar wel met de kwast en goeie verf nemenquote:Op zondag 10 juli 2011 19:55 schreef Anne het volgende:
Kweetnie, we of ik, gaan binnenkort geloof ik wel schilderen. En...als je mijn 'schilderbroek' ziet, zal ik vast ook een kleurtje gaan krijgen.
tis koffietijd ...quote:
Het zijn kozijnen die gedaan moeten worden, dus kwast sowiesoquote:Op zondag 10 juli 2011 19:59 schreef lipje het volgende:
[..]
schilderen is leuk, maar wel met de kwast en goeie verf nemen
ook een leuke:quote:Op zondag 10 juli 2011 20:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Het zijn kozijnen die gedaan moeten worden, dus kwast sowieso.
Die was wat minderquote:
daar mag je de vlonder oliënquote:Op zondag 10 juli 2011 20:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Die was wat minder. De trap in Weeze heb ik toentertijd in de hammerite gezet, de dag voordat de definitieve houten treden kwamen. En hij moest minimaal 2x.. maar bij hammerite moet je tussendoor behoorlijk wat uurtjes wachten én dan mag je er nóg niet op gaan staan. Resultaat: Om 2 uur des nachts stond ik nog te verven en te klauteren en te kutten om die rottrap in de verf en klaar te krijgen
.
Maar: Het was wel echt een mooie (en fijne) trap. De buren die er gingen wonen, toen ik weg was, hebben, na een kijkje bij ons toen, exact dezelfde trap laten aanmeten.
SD heeft gelukkig geen trap, dus die hoeft ook niet in de verf. Ha!
succes met de reistijd vanuit Nwkquote:Op zondag 10 juli 2011 20:08 schreef Anne het volgende:
We/Ik moeten trouwens per 1 oktober hier, in Cuijk, eruit.
Dankje, ik zal het in mijn achterhoofd houden als plan Dquote:Op zondag 10 juli 2011 20:13 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti stelt zijn dashboardkastje beschikbaar aan Anne
2 keer 'ik'quote:Op zondag 10 juli 2011 20:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Nah, daar wil ik niet wonen. Dan kan ik beter bij mijn ouders gaan vertoeven.
je bent huisdier gewordenquote:
Ik mag toch hopen dat jij wel in je eigen huis zou willen wonenquote:
Ach ja, je weet meteen waar je staat hequote:
Nood breekt wet, magoed, zie mijn vorige postquote:Op zondag 10 juli 2011 20:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat jij wel in je eigen huis zou willen wonen! En ik weet zeker dat je niet bij mijn ouders wilt vertoeven
. Dat heb je wel eens gezegd.
Dus ja, 2x ik.
Flauwquote:
Boehoe³quote:Op zondag 10 juli 2011 21:02 schreef Anne het volgende:
Wat veel flauwer is, is dat we over 2 uur al richting boterhammen smeren en slapen gaan.
quote:
Krijg je gratis bij een pakkie boter toch ?quote:
Dit.quote:
Dat is een keer of 4 gebeurd te zijn.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:02 schreef 2cv het volgende:
Kan. Als je een accu een paar keer totaal leeg zuigt schijnt dat de levensduur ook te verkorten.
Koppel 'm tijdelijk los. Als ie het dan ineens wel doet, is het lekstroom. Of meet de stroom met een stroomtang of zo.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb ik dan last van lekstroom of een gare accu?
Dat is een idee van los koppelen.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Koppel 'm tijdelijk los. Als ie het dan ineens wel doet, is het lekstroom. Of meet de stroom met een stroomtang of zo.
Lekstroom kan ook de accu zelf zijn, de zelfontlading...quote:Op zondag 10 juli 2011 22:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is een idee van los koppelen.
Goed kut want moet donderdag er mee naar de efteling
Spaties mogen niet (meer)quote:Op zondag 10 juli 2011 22:20 schreef Anne het volgende:
Ik_hou_eigenlijk_niet_zo_van_streeppies.
Behalve op je boxershorts dan.
Bek houwe, kut !quote:
Hoeft niet met een tang. Multimeter op amperes zetten en 1 accuklem loshalen. Vervolgens die multimeter tussen de accupool en de klem hangen en kijken wat er gebeurt.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Koppel 'm tijdelijk los. Als ie het dan ineens wel doet, is het lekstroom. Of meet de stroom met een stroomtang of zo.
Tja daat helaas niet lukken. Maar morgen effe aanduwen en dan na me werk kijke wat er gebeurd. Zitten toch naast een garage. En anders start ik ik hem effe met start kabels.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:28 schreef Barcaconia het volgende:
Nieuwe accu kost een paar tientjes. Wissel even de accu met een vriend/vriendin/buurman/goede bekende om te kijken of de klachten weg zijn. Daarna koop je zelf een nieuwe als het idd de accu is
DaVinNikNieMooiNiequote:
* SD slikt een inkoppertje inquote:
Als er iets mis gaat, loopt de kortsluitstroom door je multimeter. *poef*quote:Op zondag 10 juli 2011 22:38 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoeft niet met een tang. Multimeter op amperes zetten en 1 accuklem loshalen. Vervolgens die multimeter tussen de accupool en de klem hangen en kijken wat er gebeurt.
Volgens mij kan het ook gewoon met een lampje i.p.v. een multimeter, maar dat weet ik niet zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |