Van het zelfde!quote:
Hier nu wel een officiële Nachtbagger.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:04 schreef Boterbartje het volgende:
Ok dan hier maar baggeren!![]()
Na mijn nachtbagger-probleem van gister ben ik nogal gevoelig hiervoor, traumatische gebeurtenis was dat!
Jaaa!quote:
Vertel. Ik wil graag weten wat je is overkomen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:04 schreef Boterbartje het volgende:
Ok dan hier maar baggeren!![]()
Na mijn nachtbagger-probleem van gister ben ik nogal gevoelig hiervoor, traumatische gebeurtenis was dat!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | [img]http://i.imgur.com/kCPsG.jpg[/img] [img]http://i.imgur.com/Bm4Gy.jpg[/img] Hoi Dimens. Hoi Socios. Hoi ikbennieuwopfok Hoi omdatappel Hoi aight Hoi Dhaha Hoi monkyyy Hoi FreezePop Hoi Monopoly Hoi napoleonfour Hoi JApieman Hoi deepart Hoi Spagettivreter Hoi LudoSanders Hoi nog aan iedereen die ik niet heb genoemd en vaak in de NB zit! :W Gefeliciflapstaart CyberJesus. |
Ik reageer vrijwel alleen op (mooie) vrouwen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:05 schreef JApieman het volgende:
Socios waarom reageer jij nooit als ik iets post in jouw Fotoboek?
Waarom?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik reageer vrijwel alleen op (mooie) vrouwen.
Sorry bro, 1 seconde eerder dan je!quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:06 schreef Internet-Held het volgende:
[..]
Sorry bro, 1 seconde eerder dan je!
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:05 schreef Dalando het volgende:
[ code verwijderd ]
Zo TS update de OP even, wil je. Deze OP lijkt nergens op.
Veel te veel gedoe anders.quote:
Nou gister had ik de officiele nachtbagger geopend, nou en toen gooide remlof die dicht en bleef de nachtbagger open die geopend was voor 12 UUR !quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Vertel. Ik wil graag weten wat je is overkomen.
Mhauw, daar moet ik even over na denkenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:05 schreef Dalando het volgende:
[ code verwijderd ]
Zo TS update de OP even, wil je. Deze OP lijkt nergens op.
Hij is net als Britt. Hij krijgt zo veel fanmail dat hij alleen de aantrekkelijke kan beantwoorden.quote:
Nacht!quote:
Doe nou maar, er staat Hertog jan in en een lijstje van bekende NBers.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:07 schreef Internet-Held het volgende:
[..]
Mhauw, daar moet ik even over na denken
Ik snap serieus niet waarom sommige mensen het niet begrijpen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:07 schreef Boterbartje het volgende:
Nou gister had ik de officiele nachtbagger geopend, nou en toen gooide remlof die dicht en bleef de nachtbagger open die geopend was voor 12 UUR !![]()
En toen ging die nachtbagger helemaal dood want iedereen was boos
Ik ben aantrekkelijk, alleen geen vrouw.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hij is net als Britt. Hij krijgt zo veel fanmail dat hij alleen de aantrekkelijke kan beantwoorden.
Deze dusquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:08 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet waarom sommige mensen het niet begrijpen.
Het eerste Nachtbaggertopic geopend op of na 00:00:00 is de officiële, de rest kan dicht.
Jaa maar een mod in de fout! misschien zijn ze dan toch menselijk..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:08 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet waarom sommige mensen het niet begrijpen.
Het eerste Nachtbaggertopic geopend op of na 00:00:00 is de officiële, de rest kan dicht.
Haaai monkyyy!quote:
Kan je doen jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen even naar Specsavers moet
Oke leuk om te weten en nu ga ik slapen oooiquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nou gister had ik de officiele nachtbagger geopend, nou en toen gooide remlof die dicht en bleef de nachtbagger open die geopend was voor 12 UUR !![]()
En toen ging die nachtbagger helemaal dood want iedereen was boos
Mixen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Wat voor bier zal ik pakken alfa of palm? Ik weet het niet
Alfaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Alfaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
HERTOG JAN PUNT!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Betrouwbare educatieve testende alphamannetje ofzoiets.quote:
Bewijs dat je een (mooie) vrouw bent, bier door elkaar drinken is VIESSSquote:
Heb ik niet meerquote:
Wat een absurditeit!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:13 schreef Dimens het volgende:
Ik ga lekker geen hooi tegen jullie zeggen, wat onbeleefd ben ik toch weer.
Bier is sowieso vies.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Bewijs dat je een (mooie) vrouw bent, bier door elkaar drinken is VIESSS
Ik heb pizza.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zal ik nog wat kroketten in de frituur gooien?
Heb je een rede om dat niet te doen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zal ik nog wat kroketten in de frituur gooien?
Zit momenteel op mijn iPhone. Maar als je het nou eens lief vroeg zou ik het overwegen...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:13 schreef Dalando het volgende:
Internet-held update die op verdomme! Ik heb er 2 minuten aan gezeten!
Wel 2 hele minutenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:13 schreef Dalando het volgende:
Internet-held update die op verdomme! Ik heb er 2 minuten aan gezeten!
Bier drink je niet omdat het lekker is toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:13 schreef Dimens het volgende:
Inderdaad monkyyy, wat bezielt je bier te gaan mixen?
Drink dan gewoon niet.
Internet-held, baas dat je bent, kun je even de OP updaten?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:14 schreef Internet-Held het volgende:
[..]
Zit momenteel op mijn iPhone. Maar als je het nou eens lief vroeg zou ik het overwegen...
Ik drink op dit moment een heerlijk Dommelschje omdat ik het lekker vind.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Bier drink je niet omdat het lekker is toch?
Kheb deze voor je.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:14 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Wie post even wat wodka? Ik heb dorst.
Je haalt wodka en bier door elkaarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zit op een stoel.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:14 schreef Internet-Held het volgende:
[..]
Zit momenteel op mijn iPhone. Maar als je het nou eens lief vroeg zou ik het overwegen...
Ik ga al over mijn nek bij de eerste slok.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:16 schreef monkyyy het volgende:
Ik wil eens een wodka drink wedstrijd vs een Rus doen, ik denk niet dat ik win.
Om stoer te doen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:14 schreef monkyyy het volgende:
Ik krijg black-outs van wodka. En flinke ook.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:16 schreef monkyyy het volgende:
Exclusief jij, ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:16 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
Dus hier zitten alle intelligente Fok!kers.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:16 schreef monkyyy het volgende:
Grolschquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:16 schreef Boterbartje het volgende:
Ik moet bijna huilen![]()
Bier drink je omdat het lekker is, goed koud en natuurlijk grolsch anders vind je bier niet lekker.
Bij warm weer een lekker witbiertje met citroentje![]()
Palmpje gaat er ook wel in, speciaalbiertjes hmmm!
Speciaal voor jou gedaan!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
Internet-held, baas dat je bent, kun je even de OP updaten?
goede OPquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:00 schreef Internet-Held het volgende:
Bagger in de nacht, nacht bagger!
De OP moest van Dalando verandert worden, aangezien het nacht bagger is en momenteel op mijn iPhone zit en je nu gewoon door leest terwijl er precies over 15 woorden die je vanaf nu leest een bom zit die boem zegt als je eenmaal het woord leest dus BOEM! Ja eigen schuld had je nog gewaarschuwd. Nee de echte bom komt pas later, maar stop dan met lezen! Je leest nog hè! Ja ik merk het BOEM BENG BANG!
Je hebt het toch niet opgedronken hoop ik?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb als omschrijving ook "Mijn `stoere´ biertje".
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Goede keuze, die andere zag er niet uit.
Godverdomme Socios, godverdomme.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:21 schreef Socios het volgende:
[..]
Jawel, anders was ik niet `stoer´ toch?
Ook gezellig. Borrel had ik vandaag! Maar wanneer is die constitutieborrel nou? Dan kome ik wel met mede studenten jullie staf jatten!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:21 schreef Jolx het volgende:
[..]
?? elaboreer![]()
Ik heb morgen vergadering en vakantieborrelll
Wtf, bang voor meisjes ofzo?quote:
Haha, datum moet nog vastgesteld wordenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:22 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ook gezellig. Borrel had ik vandaag! Maar wanneer is die constitutieborrel nou? Dan kome ik wel met mede studenten jullie staf jatten!
Jullie zouden natuurlijk overrompeld worden en er zou niets van jullie spullen overblijvenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:23 schreef Jolx het volgende:
[..]
Haha, datum moet nog vastgesteld wordenMaar het wordt een mini constitutie borrel, gaan niet alle verenigingen uitnodigen enzo
Echt waar, waarom?quote:
Had meer smaak aan mogen zitten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat is het hoofdbestandsdeel van bier genius
quote:
Haha, waarschijnlijk. Mini opleidingquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:24 schreef Dale. het volgende:
[..]
Jullie zouden natuurlijk overrompeld worden en er zou niets van jullie spullen overblijven
Ik wil ook, met joppie saus!quote:
Neequote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Is er geen snackbar dan meer open bij jou dan?
Als ik op Heineken 'Class 1 AAA quality' plak wil dat nog niks zeggen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Op het etiket staat "edel pils" en dan nog hebben jullie wat te zeuren
Kroket met mosterd toch? barbaarin! en joppie was door een plotseling verlangen naar joppiesaus, normaliter heinz ketchup/ groniger mosterd natuurlijk!quote:
Mosterd is viiieeezzz, ik eet mijn kroketjes altijd met appelmoesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Kroket met mosterd toch? barbaarin! en joppie was door een plotseling verlangen naar joppiesaus, normaliter heinz ketchup/ groniger mosterd natuurlijk!
Ikquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:29 schreef HipHopDesk het volgende:
Wie gaat er vandaag niet slapen zoals ik?!
Gadverdammequote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:29 schreef Jolx het volgende:
[..]
Mosterd is viiieeezzz, ik eet mijn kroketjes altijd met appelmoes
Ik ookquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:29 schreef HipHopDesk het volgende:
Wie gaat er vandaag niet slapen zoals ik?!
Ditquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:29 schreef Dale. het volgende:
Grolsch!
Belgisch Bier!
Duits bier!
Al het andere
Kom mij maar verleiden dan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:31 schreef Jolx het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen aanvankelijk, tot ik ze verleid het een keer te proberen, dan zijn ze om
Ik 9 ofzo.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb nu trouwens 3 weken vakantie
Wuut? Gewoon appelmoesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:31 schreef Dale. het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt net een drol in een schoteltjealleen de kleur is anders
Ik lekker 7quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb nu trouwens 3 weken vakantie
Beetje diarree.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:31 schreef Dale. het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar dat gaat niet. Als er genoeg appelmoes erop zit proef je niks van het kroket -_-quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:29 schreef Jolx het volgende:
[..]
Mosterd is viiieeezzz, ik eet mijn kroketjes altijd met appelmoes
Those who express anger and hatred shall express anger and hatred.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:31 schreef Dale. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Hoe houden jullie jezelf wakker want ik moet vroeg op. Als ik nu in slaap val word ik 13:00 wakker en dan heb ik een probleem :Squote:
Grote piemel heeft ie wel.quote:
Straks ook geen snoeparmbandjes meer.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:35 schreef Jolx het volgende:
[..]
....Nu kan ik nooit meer rustig een kroketje met appelmoes eten!!$%@%@
ik vind thee gewoon vies niet dat ik het haat ik vind het alleen smaken naar heet waterquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Those who express anger and hatred shall express anger and hatred.
's ochtends een kopje thee, altijd goed.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Wishful ik vind thee gewoon vies niet dat ik het haat ik vind het alleen smaken naar heet water![]()
Dan heb je alleen van die smerige thee uit een zakje geproefd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Wishful ik vind thee gewoon vies niet dat ik het haat ik vind het alleen smaken naar heet water![]()
Ik kende die niet van die snoepjes ben ik nu een newbiequote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:36 schreef Dalando het volgende:
Dat plaatjeDat kende ik
Nu kan ik verdomme weer niet slapen
Jawel. Eerst braaf om je nek doen en de snoepjes eraf proberen te knabbelen.quote:
Ik wist niet dat Jezus nog leefde.quote:
Ongetwijfeld ik drink altijd koffie uit m'n bialetti :3quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan heb je alleen van die smerige thee uit een zakje geproefd.
Precies! Stop eens verse muntblaadjes in een kopje en gooi daar kokend water op, heeeeeeeeerlijk!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan heb je alleen van die smerige thee uit een zakje geproefd.
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Precies! Stop eens verse muntblaadjes in een kopje en gooi daar kokend water op, heeeeeeeeerlijk!
Voor FOK?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:39 schreef Jolx het volgende:
Jeeej, ik mag gaan recenseren voor een website![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Betaald?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:39 schreef Jolx het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
gefeliciteeerd!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:39 schreef Jolx het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Cker wel koffie voor echte bazen 10x. Beter dan senseo oidquote:
Nee dat niet, maar wel mooi ervaring op doen en gratis concerten en cd'squote:
Jaloers!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:43 schreef Jolx het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar wel mooi ervaring op doen en gratis concerten en cd's![]()
Had een verslag meegestuurd, waar de eindredacteur erg enthousiast over was, mijn nacht kan niet meer stuk
Ja maar dan kan ik fobo niet zien toch op mobiele fok? (of wel?quote:
Kan wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik fobo niet zien toch op mobiele fok? (of wel?)
Ik weet ook niet. Slaat nergens op toch.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze geloven niet dat je mijn zusje bent, wat is dit?
Eeuwig zonde inderdaad. Als klein kind keek ik dit bij mijn oma op TV West altijdquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:52 schreef Dale. het volgende:
[..]
Idd... Volgens mij is hij al te lang weg... en kennen de meeste hem niet... Jammer jammer.
Gaan ze meteen om pics van mijn zusje, jij dus, vragen. Ze zijn te lui om in jouw Fobo te kijken voor een paar foto's en geloven het daarom niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik weet ook niet. Slaat nergens op toch.
http://www.rainymood.com/quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:52 schreef monkyyy het volgende:
Ik gebruikte Bob Ross eens om in slaap te komen. Geen grap.
Echt? Ik word zo schijtziek van dat land. Door mijn familie daar gaan we nooit op vakantie. En ik vind de taal lelijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:51 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ich nicht. Aber Deutschland ist einfach toll!2 jaar gestudeerd jong!
Op den duur slaapverwekkend maar toch super gaaf om te zien hoor! ik wou dat ik goed kon schilderen!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:52 schreef monkyyy het volgende:
Ik gebruikte Bob Ross eens om in slaap te komen. Geen grap.
Engels is beter toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Echt? Ik word zo schijtziek van dat land. Door mijn familie daar gaan we nooit op vakantie. En ik vind de taal lelijk.
+ http://timetogetclassy.com/quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:54 schreef Dale. het volgende:
[..]
http://www.rainymood.com/
Dit is echt zoooooooooooooooo relaxt!!! Gewoon soort coke
Zo van, stfu naar die mensen, weetjewel.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gaan ze meteen om pics van mijn zusje, jij dus, vragen. Ze zijn te lui om in jouw Fobo te kijken voor een paar foto's en geloven het daarom niet.
Spaans is mooier!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Engels is beter toch?
Volgende week Engeland.
Ach halt die maul!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Echt? Ik word zo schijtziek van dat land. Door mijn familie daar gaan we nooit op vakantie. En ik vind de taal lelijk.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:55 schreef monkyyy het volgende:
Er moet nog een dame op mijn bazen eiland wonen. Any volunteers?
quote:
hierook!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |