Kan je doen jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen even naar Specsavers moet
Oke leuk om te weten en nu ga ik slapen oooiquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nou gister had ik de officiele nachtbagger geopend, nou en toen gooide remlof die dicht en bleef de nachtbagger open die geopend was voor 12 UUR !![]()
En toen ging die nachtbagger helemaal dood want iedereen was boos
Mixen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Wat voor bier zal ik pakken alfa of palm? Ik weet het niet
Alfaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Alfaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
HERTOG JAN PUNT!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Betrouwbare educatieve testende alphamannetje ofzoiets.quote:
Bewijs dat je een (mooie) vrouw bent, bier door elkaar drinken is VIESSSquote:
Heb ik niet meerquote:
Wat een absurditeit!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:13 schreef Dimens het volgende:
Ik ga lekker geen hooi tegen jullie zeggen, wat onbeleefd ben ik toch weer.
Bier is sowieso vies.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Bewijs dat je een (mooie) vrouw bent, bier door elkaar drinken is VIESSS
Ik heb pizza.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zal ik nog wat kroketten in de frituur gooien?
Heb je een rede om dat niet te doen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zal ik nog wat kroketten in de frituur gooien?
Zit momenteel op mijn iPhone. Maar als je het nou eens lief vroeg zou ik het overwegen...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:13 schreef Dalando het volgende:
Internet-held update die op verdomme! Ik heb er 2 minuten aan gezeten!
Wel 2 hele minutenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:13 schreef Dalando het volgende:
Internet-held update die op verdomme! Ik heb er 2 minuten aan gezeten!
Bier drink je niet omdat het lekker is toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:13 schreef Dimens het volgende:
Inderdaad monkyyy, wat bezielt je bier te gaan mixen?
Drink dan gewoon niet.
Internet-held, baas dat je bent, kun je even de OP updaten?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:14 schreef Internet-Held het volgende:
[..]
Zit momenteel op mijn iPhone. Maar als je het nou eens lief vroeg zou ik het overwegen...
Ik drink op dit moment een heerlijk Dommelschje omdat ik het lekker vind.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Bier drink je niet omdat het lekker is toch?
Kheb deze voor je.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:14 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Wie post even wat wodka? Ik heb dorst.
Je haalt wodka en bier door elkaarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zit op een stoel.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:14 schreef Internet-Held het volgende:
[..]
Zit momenteel op mijn iPhone. Maar als je het nou eens lief vroeg zou ik het overwegen...
Ik ga al over mijn nek bij de eerste slok.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:16 schreef monkyyy het volgende:
Ik wil eens een wodka drink wedstrijd vs een Rus doen, ik denk niet dat ik win.
Om stoer te doen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:14 schreef monkyyy het volgende:
Ik krijg black-outs van wodka. En flinke ook.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:16 schreef monkyyy het volgende:
Ik wil eens een wodka drink wedstrijd vs een Rus doen, ik denk niet dat ik win.
Exclusief jij, ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:16 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
Dus hier zitten alle intelligente Fok!kers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |