quote:
Haha, waarschijnlijk. Mini opleidingquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:24 schreef Dale. het volgende:
[..]
Jullie zouden natuurlijk overrompeld worden en er zou niets van jullie spullen overblijven
Ik wil ook, met joppie saus!quote:
Neequote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Is er geen snackbar dan meer open bij jou dan?
Als ik op Heineken 'Class 1 AAA quality' plak wil dat nog niks zeggen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Op het etiket staat "edel pils" en dan nog hebben jullie wat te zeuren
Kroket met mosterd toch? barbaarin! en joppie was door een plotseling verlangen naar joppiesaus, normaliter heinz ketchup/ groniger mosterd natuurlijk!quote:
Mosterd is viiieeezzz, ik eet mijn kroketjes altijd met appelmoesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Kroket met mosterd toch? barbaarin! en joppie was door een plotseling verlangen naar joppiesaus, normaliter heinz ketchup/ groniger mosterd natuurlijk!
Ikquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:29 schreef HipHopDesk het volgende:
Wie gaat er vandaag niet slapen zoals ik?!
Gadverdammequote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:29 schreef Jolx het volgende:
[..]
Mosterd is viiieeezzz, ik eet mijn kroketjes altijd met appelmoes
Ik ookquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:29 schreef HipHopDesk het volgende:
Wie gaat er vandaag niet slapen zoals ik?!
Ditquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:29 schreef Dale. het volgende:
Grolsch!
Belgisch Bier!
Duits bier!
Al het andere
Kom mij maar verleiden dan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:31 schreef Jolx het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen aanvankelijk, tot ik ze verleid het een keer te proberen, dan zijn ze om
Ik 9 ofzo.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb nu trouwens 3 weken vakantie
Wuut? Gewoon appelmoesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:31 schreef Dale. het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt net een drol in een schoteltjealleen de kleur is anders
Ik lekker 7quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb nu trouwens 3 weken vakantie
Beetje diarree.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:31 schreef Dale. het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar dat gaat niet. Als er genoeg appelmoes erop zit proef je niks van het kroket -_-quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:29 schreef Jolx het volgende:
[..]
Mosterd is viiieeezzz, ik eet mijn kroketjes altijd met appelmoes
Those who express anger and hatred shall express anger and hatred.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:31 schreef Dale. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Hoe houden jullie jezelf wakker want ik moet vroeg op. Als ik nu in slaap val word ik 13:00 wakker en dan heb ik een probleem :Squote:
Grote piemel heeft ie wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |