zo'n eind over de grens spreek ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:40 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Kan je Smeets ook geen frans gaan leren?
Ik denk dat hij een telefoontje heeft gekregen van zijn moeder vanochtend.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:44 schreef Szura het volgende:
Boogerd heeft iets neutralere kleding aangedaan tegenover de vorige keer
Bert vd Veer was duidelijk in radio tourquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:44 schreef Szura het volgende:
Sjaaltje lag in de was...quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:44 schreef Szura het volgende:
Haha, doe ik anders wel. Trouwens, dat wijf met dat paarse aan ook gezien? Was best lekker wijfie.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
zo'n eind over de grens spreek ik nou ook weer niet
Echt he. Ik vind het wel grappig op de manier hoe Smeets dat toch altijd doet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:48 schreef golfer het volgende:
Ah, na een half uur: 'we gaan praten over fietsen'.
Waar het tot nu toe over ging was natuurlijk geen fietsen.
nietb goed genoeg, maar mijn blik ging er wel heenquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:48 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Haha, doe ik anders wel. Trouwens, dat wijf met dat paarse aan ook gezien? Was best lekker wijfie.
servetje bedoeld je zeker?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:48 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
De eigenaar van het lokale Algerijnse eetcafé wilde zijn tafellaken terug.
quote:
5 minuten geleden. Tsja, die liep daar. Maar ik zou haar graag uitnodigen voor een etentje in een exclisieve tent.quote:
Ah ok. Ik zou toch wel eens het bed met haar willen delen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
nietb goed genoeg, maar mijn blik ging er wel heen
Er wordt hem ook nog niet veel gevraagd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:49 schreef Szura het volgende:
Zonneveld moet er wel een beetje inkomen.
Hij heeft nog niet zoveel gezegd.
met een goed luchtbed en een grote slaapzak zekerquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:49 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
[..]
5 minuten geleden. Tsja, die liep daar. Maar ik zou haar graag uitnodigen voor een etentje in een exclisieve tent.
Waterreus ook nietquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Er wordt hem ook nog niet veel gevraagd.
Hij hoeft van mij niets te zeggen hoorquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:49 schreef Szura het volgende:
Zonneveld moet er wel een beetje inkomen.
Hij heeft nog niet zoveel gezegd.
Als je tafelmanieren even slecht zijn als jouw Nederlands maak je geen kans om zo'n restaurant binnen te komen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:49 schreef Contador_The_Best het volgende:
5 minuten geleden. Tsja, die liep daar. Maar ik zou haar graag uitnodigen voor een etentje in een exclisieve tent.
Zonneveld weet er wel meer vanaf dan Waterreus.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Er wordt hem ook nog niet veel gevraagd.
Waterreus weet genoeg hoor. Zonneveld heeft meer insight info, zit meer in het wereldje.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zonneveld weet er wel meer vanaf dan Waterreus.
Ach ja, typefoutje moet kunnen he. Nederlanders zijn soms ook zeikerds haha.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je tafelmanieren even slecht zijn als jouw Nederlands maak je geen kans om zo'n restaurant binnen te komen.
Daar komen ze doorgaans pas achter als je al binnen bent.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je tafelmanieren even slecht zijn als jouw Nederlands maak je geen kans om zo'n restaurant binnen te komen.
Dat bedoelde ik ook, kan waarschijnlijk meer toevoegen aan het programma omdat hij het zelf ook gedaan heeft.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Waterreus weet genoeg hoor. Zonneveld heeft meer insight info, zit meer in het wereldje.
Heb in Maastricht nog nooit een goede renner zien rijdenquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:54 schreef golfer het volgende:
Gerrie, de ritselaar en de regelaar.
Maar hij heeft destijds wel er voor gezorgd dat de criteraia in Nederland na de Trour met goede renners geveuld waren.
Geef die man een zak met geld (van een ander, dat wel) en hij regelt het voor je.
Het gaat natuurlijk wel allemaal van zijn kostbare tijd af. Wat denken de gasten wel niet?!quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:55 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Mart vindt het te lang duren
Ja, maar wie wil er dan ook in Maastricht rijden?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:55 schreef sjeeledrees het volgende:
Heb in Maastricht nog nooit een goede renner zien rijden
Jo Maasquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:55 schreef sjeeledrees het volgende:
[..]
Heb in Maastricht nog nooit een goede renner zien rijden
Was dit een nummer van hun nieuwste album? Ik herkende het niet.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:59 schreef Sheepcidus het volgende:
duitser houden nou eenmal van bezetten
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:59 schreef sjeeledrees het volgende:
kijk, over lekkere wijven gesproken....
En klimbimquote:
Je zit blijkbaar wel erg omhoog, he?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:59 schreef sjeeledrees het volgende:
kijk, over lekkere wijven gesproken....
Ik kende deze ook niet maar het is gelijk reden om dat hele album te euh.. kopenquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was dit een nummer van hun nieuwste album? Ik herkende het niet.
Duitse commentatoren op Eurosport vielen trouwens wel mee, die heb ik nog niet over doping gehoord.quote:
Die auto's rijden op minder doping dan de gemiddelde Duitse sporters.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:02 schreef Szura het volgende:
Al die Duitse automerken hebben er ook geen zin in?
ninja editquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:03 schreef Karina het volgende:
HTC is klein? Ik dacht wel vroeger altijd dat Festina een ijsjesmerk was
Wat moet een Automerk met een wielerploeg?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:02 schreef Szura het volgende:
Al die Duitse automerken hebben er ook geen zin in?
Klopt wel wat je zegt. Maar die duitsers die na een etappe direct over doping beginnen is triest.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Duitse commentatoren op Eurosport vielen trouwens wel mee, die heb ik nog niet over doping gehoord.
Groen imago promoten?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:04 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Wat moet een Automerk met een wielerploeg?
Festini perenijsjes. Lekker hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:03 schreef Karina het volgende:
HTC is klein? Ik dacht wel vroeger altijd dat Festina een ijsjesmerk was
Of wijwater toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:04 schreef JimboSlice het volgende:
In Italie rijden ze tenminste op water en zeep
Net zo weinig als een bank?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:04 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Wat moet een bank ermee? Wat moet een vakantiebedrijf ermee?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:04 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Neen. Banken --> dichter bij het volk staan dus je naam verbinden aan de volkssport. Dat is logischquote:
Lekker hoor. IJsjes over je lichaam smeren.quote:
IJsblokjes dan, anders plakt het zo.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker hoor. IJsjes over je lichaam smeren.
Ja wat zou vacansoleil met een 3weken lange dagelijkse reclamespot van 4 uur door het land waar zij 50%? van hun inkomsten vandaan halen moetenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat moet een bank ermee? Wat moet een vakantiebedrijf ermee?
Wat moet een telefoonfabrikant ermee?
Bedankt voor het bevestigen van m'n punt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:07 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Ja wat zou vacansoleil met een 3weken lange dagelijkse reclamespot van 4 uur door het land waar zij 50%? van hun inkomsten vandaan halen moeten
Volgende keer eerst zelf nadenkenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van m'n punt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:07 schreef JimboSlice het volgende:
Met z'n tweeën cultuur opsnuiven op bareback moutain
Draai het ff om jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:08 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Volgende keer eerst zelf nadenken![]()
Hoe durf je erop te zeiken na dat outfit van eergisterenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:09 schreef Karina het volgende:
Wat een lelijk flut t-shirt heeft Boogerd aan.
Ze spatten geen van alle van het schermquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:09 schreef Karina het volgende:
Wat een lelijk flut t-shirt heeft Boogerd aan.
Het is duidelijk ingericht door een Amerikaan die geen enkele benul van smaak of traditie had.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:08 schreef Specularium het volgende:
Die kamer waarvan ze uitzenden is wel kitscherig elitair en groot genoeg voor het ego van Mart.
Nee.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:11 schreef thettes het volgende:
mag ik even zeiken over dat constante gezeik van jullie in dit topic?
Zeiken is lekker.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:11 schreef thettes het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:11 schreef thettes het volgende:
Wat is er mis met bordelen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Een soort bordeel heeft ie er van gemaakt.
Pics van jou om te kijken of je lekker bentquote:
Wat moet je dan? Herhalen wat ze op tv zeggen en inhoudelijk op die B-sport ingaan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:11 schreef thettes het volgende:
Thijs Zonneveld.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Wie is die mooiboy links aan tafel?
Is dat Kai Reus?
Zonneveldquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Wie is die mooiboy links aan tafel?
Is dat Kai Reus?
Zuurstof is niet onzijdig brother.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:13 schreef golfer het volgende:
Eddie Merckxx aan het zuurstof. Weet even niet ui mijn hoofd het jaartal. Schat in 1966?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:14 schreef sjeeledrees het volgende:
Boogerd is dus vaker van vrouwen geruild dan van fiets.
1970quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:13 schreef golfer het volgende:
Eddie Merckxx aan het zuurstof. Weet even niet ui mijn hoofd het jaartal. Schat in 1966?
Herken de liefhebberquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:14 schreef sjeeledrees het volgende:
Boogerd is dus vaker van vrouwen geruild dan van fiets.
Gerrie: bedoel je mn vrouwquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:14 schreef Karina het volgende:
Er staat buiten een doos, ik weet niet voor wie die is
Yups. Opgezocht en verbeterd. Het geheugen laat mij soms een beetje in de steek. 1967 was de dood van Simpson.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Mont_Ventoux
Echt 1970 hoor
1967 stierf Simpson op de Ventoux.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:16 schreef sjeeledrees het volgende:
[..]
Wat gebeurde er toen dan? is voor mijn tijd...
Jij ook niet, sister.quote:
Heb jij toevallig een broer met varkenshaar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:19 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een broer met varkenshaar?Hij deed me altijd al denken aan een wandelende tandenborstel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me altijd af met wat voor een kettingzaag ze nog enig model in dat kapsel weten te krijgen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij deed me altijd al denken aan een wandelende tandenborstel.
Dat viel mij een tijd terug ook al op en blijkbaar een bepaalde columnist ook, want die schreef er nog over (de link werd geplaatst in dit topic).quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:52 schreef golfer het volgende:
Mart z'n haar wordt ook met de dag dunner. Paar sliertjes nog bovenop en verder vrijwel kaal.
quote:Hij geldt al jaren als de éminence grise van de televisie/sportjournalistiek. Terecht of niet? Grijs is ie en heel erg kaal, hoewel hij erg zijn best doet om dat te verbergen. De resterende haren hangen als een matje krullend in zijn nek. Veel zijn het er niet meer. Hoewel, als je ze in je soep zou aantreffen, denk je daar anders over. In de saaie verstreken voetballoze maanden was de dikste Vitas supporter weer beeldvullend aanwezig en naar mijn smaak net iets te vaak. Nu eens in een praatshow, waar hij graag de aandacht vestigt op één of ander boekje van zijn hand, dan weer in een programma met uitsluitend Smeets in de hoofdrol en vervolgens met drie weken lang iedere avond zijn eigen personality show rond de Tour de France. De gasten waren er natuurlijk bijzaak, want hij bedenkt de vragen en zou het liefst zelf de antwoorden geven.
Etc..
quote:Vraag van Mart aan Michael: Boasson Hagen, kan die een beetje fietsen?
Ik wilde em net posten, maar zag dat het al gebeurd wasquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:21 schreef ItaloDancer het volgende:
Dit is dat Duitse liedje uit de Avondetappe van gisteren![]()
Nee. Dat was inderdaad Wovon sollen wir traumen.quote:
Leuke muziek. Dacht eerst dat het van Wir sind Helden was maar lijkt er wel op qua stijl.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:21 schreef ItaloDancer het volgende:
Hij won de etappe zelfs bijnaquote:
Oh ik dacht echt dat het Wir Sind Helden wasquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:21 schreef ItaloDancer het volgende:
Daardoor dacht ik even dat het een Duitser was.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:12 schreef Nober het volgende:
Dat is een Belg en die spreekt onze taal, dat wist u niet.
Dat zijn de bestequote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:12 schreef Drassss het volgende:
Ik zie het al, dit gaat een Mart show worden, want van zijn gasten moet hij het niet hebben
Paul Raats?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:13 schreef TUFKAL het volgende:
Grappig, de Vlamingen hadden van de week een Nederlandse fotograaf
Haha, Da's zwart, rood, geel. (zeg ik dat goed??)quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daardoor dacht ik even dat het een Duitser was.
Hap.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:15 schreef Aalbers het volgende:
[..]
journalist voor oa De Pers. Was eerder wielrenner
DE DAGZEGE ETAPPE 4quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:16 schreef Nober het volgende:
[..]
DE DAGZEGE ETAPPE 4
Gefeliciteerd DeLuna Met haar prono van 1. Gilbert (5) 2. Evans (1) 3. Contador (2) helpt zij het cliché dat vrouwen weinig van sport zouden kennen de wereld uit!
top driequote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
zeker had wel wat van hem verwacht,
had hem ook in poul
Echt? hij was top in de dauphine, daarom dacht ik dat dat hij niet top zou zijn in de (laatste week van de) tourquote:
ja, hij was in top formquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:18 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Echt? hij was top in de dauphine, daarom dacht ik dat dat hij niet top zou zijn in de (laatste week van de) tour
Waarom wil je dat die vallen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:18 schreef Ericr het volgende:
Jammer dat Taaramae niet viel of Mollema.
Molkema, Tamaree en Kreuzinger
Wil jij Mollema op de grond hebben?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:18 schreef Ericr het volgende:
Jammer dat Taaramae niet viel of Mollema.
Molkema, Tamaree en Kreuzinger
Wou jij bij Contador ook toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil jij Mollema op de grond hebben?![]()
![]()
![]()
En Taarmaree die loopt 1.47 achter op gesink in Jongerenklassement
Je snapt 'm niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wou jij bij Contador ook toch?
Ohnee, dat was een verkeerde smiley
okéquote:
Maar als ze vallen en Gesink (waar het voor ons toch gewoon om draait) kan tijdwinst pakken...quote:
Helaas.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
Niet op jou gericht natuurlijk, kan je die halve tammen niet uit dit subforum donderen?
Banaansmeerderquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
Niet op jou gericht natuurlijk, kan je die halve tammen niet uit dit subforum donderen?
Zou je dan blij kunnen zijn?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar als ze vallen en Gesink (waar het voor ons toch gewoon om draait) kan tijdwinst pakken...
Ik heb liever dat Gesink ze gewoon kapotrijdt, maargoed, zo ben ik dan weerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar als ze vallen en Gesink (waar het voor ons toch gewoon om draait) kan tijdwinst pakken...
Wat boeit de achterstand van Taaramae er toe? Dat is hetzelfde als vermelden dat de Graafschap na 20 speelronden 30 punten achter ligt op Ajax/PSVquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Niets is onmogelijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:23 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Wat boeit de achterstand van Taaramae er toe? Dat is hetzelfde als vermelden dat de Graafschap na 20 speelronden 30 punten achter ligt op Ajax/PSV
zakt drie keer door het ijsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Denken jullie dat Gesink goede zaken gaat doen in de 3 pyreneeenritten?
23:05quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:24 schreef DeMessias het volgende:
Is de uitzending al gestart/hoe laat start(te) ze? :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |