Heb in Maastricht nog nooit een goede renner zien rijdenquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:54 schreef golfer het volgende:
Gerrie, de ritselaar en de regelaar.
Maar hij heeft destijds wel er voor gezorgd dat de criteraia in Nederland na de Trour met goede renners geveuld waren.
Geef die man een zak met geld (van een ander, dat wel) en hij regelt het voor je.
Het gaat natuurlijk wel allemaal van zijn kostbare tijd af. Wat denken de gasten wel niet?!quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:55 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Mart vindt het te lang duren
Ja, maar wie wil er dan ook in Maastricht rijden?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:55 schreef sjeeledrees het volgende:
Heb in Maastricht nog nooit een goede renner zien rijden
Jo Maasquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:55 schreef sjeeledrees het volgende:
[..]
Heb in Maastricht nog nooit een goede renner zien rijden
Was dit een nummer van hun nieuwste album? Ik herkende het niet.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:59 schreef Sheepcidus het volgende:
duitser houden nou eenmal van bezetten
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:59 schreef sjeeledrees het volgende:
kijk, over lekkere wijven gesproken....
En klimbimquote:
Je zit blijkbaar wel erg omhoog, he?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:59 schreef sjeeledrees het volgende:
kijk, over lekkere wijven gesproken....
Ik kende deze ook niet maar het is gelijk reden om dat hele album te euh.. kopenquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was dit een nummer van hun nieuwste album? Ik herkende het niet.
Duitse commentatoren op Eurosport vielen trouwens wel mee, die heb ik nog niet over doping gehoord.quote:
Die auto's rijden op minder doping dan de gemiddelde Duitse sporters.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:02 schreef Szura het volgende:
Al die Duitse automerken hebben er ook geen zin in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |