zo'n eind over de grens spreek ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:40 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Kan je Smeets ook geen frans gaan leren?
Ik denk dat hij een telefoontje heeft gekregen van zijn moeder vanochtend.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:44 schreef Szura het volgende:
Boogerd heeft iets neutralere kleding aangedaan tegenover de vorige keer
Bert vd Veer was duidelijk in radio tourquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:44 schreef Szura het volgende:
Sjaaltje lag in de was...quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:44 schreef Szura het volgende:
Haha, doe ik anders wel. Trouwens, dat wijf met dat paarse aan ook gezien? Was best lekker wijfie.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
zo'n eind over de grens spreek ik nou ook weer niet
Echt he. Ik vind het wel grappig op de manier hoe Smeets dat toch altijd doet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:48 schreef golfer het volgende:
Ah, na een half uur: 'we gaan praten over fietsen'.
Waar het tot nu toe over ging was natuurlijk geen fietsen.
nietb goed genoeg, maar mijn blik ging er wel heenquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:48 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Haha, doe ik anders wel. Trouwens, dat wijf met dat paarse aan ook gezien? Was best lekker wijfie.
servetje bedoeld je zeker?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:48 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
De eigenaar van het lokale Algerijnse eetcafé wilde zijn tafellaken terug.
quote:
5 minuten geleden. Tsja, die liep daar. Maar ik zou haar graag uitnodigen voor een etentje in een exclisieve tent.quote:
Ah ok. Ik zou toch wel eens het bed met haar willen delen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
nietb goed genoeg, maar mijn blik ging er wel heen
Er wordt hem ook nog niet veel gevraagd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:49 schreef Szura het volgende:
Zonneveld moet er wel een beetje inkomen.
Hij heeft nog niet zoveel gezegd.
met een goed luchtbed en een grote slaapzak zekerquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:49 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
[..]
5 minuten geleden. Tsja, die liep daar. Maar ik zou haar graag uitnodigen voor een etentje in een exclisieve tent.
Waterreus ook nietquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Er wordt hem ook nog niet veel gevraagd.
Hij hoeft van mij niets te zeggen hoorquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:49 schreef Szura het volgende:
Zonneveld moet er wel een beetje inkomen.
Hij heeft nog niet zoveel gezegd.
Als je tafelmanieren even slecht zijn als jouw Nederlands maak je geen kans om zo'n restaurant binnen te komen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:49 schreef Contador_The_Best het volgende:
5 minuten geleden. Tsja, die liep daar. Maar ik zou haar graag uitnodigen voor een etentje in een exclisieve tent.
Zonneveld weet er wel meer vanaf dan Waterreus.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Er wordt hem ook nog niet veel gevraagd.
Waterreus weet genoeg hoor. Zonneveld heeft meer insight info, zit meer in het wereldje.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zonneveld weet er wel meer vanaf dan Waterreus.
Ach ja, typefoutje moet kunnen he. Nederlanders zijn soms ook zeikerds haha.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je tafelmanieren even slecht zijn als jouw Nederlands maak je geen kans om zo'n restaurant binnen te komen.
Daar komen ze doorgaans pas achter als je al binnen bent.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je tafelmanieren even slecht zijn als jouw Nederlands maak je geen kans om zo'n restaurant binnen te komen.
Dat bedoelde ik ook, kan waarschijnlijk meer toevoegen aan het programma omdat hij het zelf ook gedaan heeft.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Waterreus weet genoeg hoor. Zonneveld heeft meer insight info, zit meer in het wereldje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |