abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99176258

Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
pi_99176275
Titel :')

Ik wist ff niks.
pi_99176336

Ik ga slapen. Welterusten ~:)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_99176356
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juli 2011 23:03 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
:P
  donderdag 7 juli 2011 @ 23:05:26 #5
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_99176450
Mooi plaatje
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_99176469
Trusten!
Zal ook maar weer een poging doen.
pi_99176515
trusten! vriendje en huisgenoten kijken een Frost die ik al ken. :') saaaaaai.
Kwak
  donderdag 7 juli 2011 @ 23:06:38 #8
277802 _Calimero_
pi_99176521
ik ben mannen die vrouwen haten aan het kijken nu!

Had 15 min vertraging met de trein, honger en zin om iets te kopen. Toen kon ik me ervan weerhouden om een snack te kopen, maar heb ik dus 2 dvd's gekocht :')
pi_99176606
Mijn zus heeft misschien de waterpokken.... :{

Ik heb ze wel gehad vroeger maar je kan het toch alsnog krijgen?
pi_99176660
quote:
11s.gif Op donderdag 7 juli 2011 23:08 schreef Siral het volgende:

Volgens mij is dat heel zeldzaam. Maar je huisarts zal dat vast wel weten- en anders Puff wel denk ik.
  donderdag 7 juli 2011 @ 23:09:43 #11
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99176683
@cali: mijn rescue is de Etos, als de kiosk roept. meestal koop ik niets alsnog... anders was ik nu heel arm...
Kwak
pi_99176804
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 22:55 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

[..]

Je bent natuurlijk vrij om je mening te geven, net als de rest, maar jouw mening kan een onzeker meisje, dat een wiebelige stap in de richting van anders met eten leren omgaan heeft gezet wel weer doen twijfeen. Jouw duidelijke twijfels over de aanpak van de dietiste kunnen makkelijk geinterpreteerd worden als het advies: luister niet teveel naar de dietiste en vooral naar jezelf.
Nogmaals, mensen met eetstoornissen/gerelateerde klachten (ik zeg niet dat Siral een eetstoornis heeft) hebben een gebrek aan ziekte besef/inzicht.... Dan is de raad om naar jezelf te luisteren dus niet zo handig...
En ik zeg ook niet dat Siral een eetstoornis heeft. Totdat Siral zegt dat ze er eentje heeft, ga ik er maar even van uit dat ze minstens nog toerekeningsvatbaar is.
Stel dat ze heel onzeker is, en een eetstoornis van jewelste heeft, en al snel weer te weinig eet en afvalt, kortom, zometeen weer is waar ze een week geleden was, dan verwacht ik dat ze doet wat ze een week geleden ook deed. Opnieuw zichzelf bij de kladden nemen. Vallen en opstaan.

Maar eigenlijk denk ik dat ze zich voorlopig prima redt. Met maatschappelijk werk en dietist en een hoofddokter-in-de-pijplijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 7 juli 2011 @ 23:12:43 #13
277802 _Calimero_
pi_99176884
oh ja en toen kwam ik thuis, stond een buurvrouw (die ik nog niet kende) met mijn buurman te praten... ik stelde me even gauw voor en toen bood ze haar lasagna schotel aan, omdat ze teveel had gemaakt O+
En toen was mijn wachten op eten beloond, omdat ik niet meer hoefde te koken. Vriendje was er ook blij mee :7
pi_99176956
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 23:12 schreef _Calimero_ het volgende:
oh ja en toen kwam ik thuis, stond een buurvrouw (die ik nog niet kende) met mijn buurman te praten... ik stelde me even gauw voor en toen bood ze haar lasagna schotel aan, omdat ze teveel had gemaakt O+
En toen was mijn wachten op eten beloond, omdat ik niet meer hoefde te koken. Vriendje was er ook blij mee :7
Fijn, zulke buren. O+
  donderdag 7 juli 2011 @ 23:15:07 #15
277802 _Calimero_
pi_99177025
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 23:11 schreef sigme het volgende:

[..]

En ik zeg ook niet dat Siral een eetstoornis heeft. Totdat Siral zegt dat ze er eentje heeft, ga ik er maar even van uit dat ze minstens nog toerekeningsvatbaar is.
Stel dat ze heel onzeker is, en een eetstoornis van jewelste heeft, en al snel weer te weinig eet en afvalt, kortom, zometeen weer is waar ze een week geleden was, dan verwacht ik dat ze doet wat ze een week geleden ook deed. Opnieuw zichzelf bij de kladden nemen. Vallen en opstaan.

Maar eigenlijk denk ik dat ze zich voorlopig prima redt. Met maatschappelijk werk en dietist en een hoofddokter-in-de-pijplijn.
Wat je nu schrijft ben ik het allemaal mee eens. Ik zeg nergens dat jij de conclusie trekt dat ze een eetstoornis heeft. Noch noem ik haar ontoerekeningsvatbaar. En met vallen en opstaan zal het zeker gaan, dat doorzettingsvermogen komt van pas. Ook de hulplijnen die ze nu heeft ingeschakeld vind ik top. Ik zeg alleen dat ik het niet handig van je vindt, dat je de hulp/richtlijnen/adviezen die zij nu krijgt zo duidelijk afkeurt/in twijfel trekt.
pi_99177066
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 23:11 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb mij een paar weken heel slecht gevoeld, lichamelijk, ik heb nachten gehad dat ik bang was dat ik niet wakker werd omdat ik rond de 900 kcal zat en hard gesport had en me zo enorm slecht voelde(ik ging wel altijd bijeten). Geloof me, dat wil ik niet meer. Ik wil normaal kunnen functioneren...

Ik eet nu een week normaal, en ik zit zo lekker in mijn vel. Ik slaap nog wel heel slecht, maar lichamelijk ben ik 10x beter. Dat is veel motivatie voor mij. Die dame blanche bij het uit eten van afgelopen week was de schakel I guess.
  donderdag 7 juli 2011 @ 23:17:21 #17
277802 _Calimero_
pi_99177133
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 23:15 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik heb mij een paar weken heel slecht gevoeld, lichamelijk, ik heb nachten gehad dat ik bang was dat ik niet wakker werd omdat ik rond de 900 kcal zat en hard gesport had (ik ging wel altijd bijeten). Geloof me, dat wil ik niet meer. Ik wil normaal kunnen functioneren...

Ik eet nu een week normaal, en ik zit zo lekker in mijn vel. Ik slaap nog wel heel slecht, maar lichamelijk ben ik 10x beter. Dat is veel motivatie voor mij. Die dame blanche bij het uit eten van afgelopen week was de schakel I guess.
Keep up the good work! ^O^ Luister naar de adviezen van je hulpverleners en doe er je voordeel mee, maar blijf daarbij wel trouw aan jezelf. Dat zou mijn raad zijn, als we dan toch bezig zijn :+
pi_99177242
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 23:17 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Keep up the good work! ^O^ Luister naar de adviezen van je hulpverleners en doe er je voordeel mee, maar blijf daarbij wel trouw aan jezelf. Dat zou mijn raad zijn, als we dan toch bezig zijn :+
^O^

Bedtijd hier! truste allen :z :Z.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 7 juli 2011 @ 23:20:42 #19
277802 _Calimero_
pi_99177311
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 23:19 schreef sigme het volgende:

[..]

^O^

Bedtijd hier! truste allen :z :Z.
Je bent laat voor jouw doen!

Slaap lekker, ook voor de rest, ik ben er ook vandoor!
pi_99177389
Iniedergeval bedankt jullie allemaal voor de adviezen en discussies. Ook DAT helpt mij! :)
pi_99177741
Oja, en ik heb nu dus een bijbaantje, en daar kan ik dan al helemaal niet functioneren op een schaaltje met magere yoghurt en een kiwi, een tomaat, en twee sneetjes brood met kipfilet. Ik wil weer leven!!!

Tot kort durfde ik dus ook nergens te solliciteren, omdat ik zo bar slecht in mijn vel zat.
Alles wijst er nu op dat ik mezelf beter voel. Ik neem trouwens ook elke dag visolie tabletten sinds een week :)
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 23:35:01 #22
70532 loveli
N
pi_99178134
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 23:27 schreef Siral het volgende:
Oja, en ik heb nu dus een bijbaantje, en daar kan ik dan al helemaal niet functioneren op een schaaltje met magere yoghurt en een kiwi, een tomaat, en twee sneetjes brood met kipfilet. Ik wil weer leven!!!

Tot kort durfde ik dus ook nergens te solliciteren, omdat ik zo bar slecht in mijn vel zat.
Alles wijst er nu op dat ik mezelf beter voel. Ik neem trouwens ook elke dag visolie tabletten sinds een week :)
^O^
crap in = crap out
pi_99178426
Ik heb vandaag 4 boterhammen op en een cornetto en niet gesport, ik ga slapen, tabe :Y) :D :D
pi_99178505
Tot over dik 2 weken dames en heer :W
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_99178565
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 23:42 schreef _aurum_ het volgende:
Veel plezier op vakantie!!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_99178586
quote:
Ik weet niet waar je heen gaat! Maar veel plezierrr!
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 23:45:03 #27
70532 loveli
N
pi_99178647
quote:
Have fun! En vergeet neen niet.
crap in = crap out
pi_99179831
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juli 2011 23:05 schreef _Calimero_ het volgende:
Mooi plaatje
Mijn huisgenootje is relatie therapeut (werkend) ik spui af en toe mijn gal tegen de rest maar vergeet dan helemaal dan dat dat haar werk is, dan denk ik soms van o jee nu klink ik waarschijnlijk als de zoveelste :P
Worry is a misuse of imagination
pi_99180134
Ik kwam er gister achter dat ik mijn ex voor het eerst helemaal 'los' heb gelaten, dus dat er geen rare gevoelens meer bij kwamen etc.

Is dat niet wat laat :?!
  Vis een optie? vrijdag 8 juli 2011 @ 00:58:33 #30
70532 loveli
N
pi_99181687
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 00:16 schreef Probability het volgende:
Ik kwam er gister achter dat ik mijn ex voor het eerst helemaal 'los' heb gelaten, dus dat er geen rare gevoelens meer bij kwamen etc.

Is dat niet wat laat :?!
Hoe lang waren jullie samen en hoe lang ligt het nu achter je? Denk niet dat het zo heel laat is.
crap in = crap out
pi_99182279
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 00:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Hoe lang waren jullie samen en hoe lang ligt het nu achter je? Denk niet dat het zo heel laat is.
2,5 jaar samen, is nu denk ik niet eens een jaar geleden.
pi_99186074
Mogge :W Fijne vakantie Aurum!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_99186094
Mogge!

Over de waterpokken: als je die als klein kindje gehad hebt, verloopt het meestal vrij mild en krijg je het daarna niet meer.
Sommige mensen waren echter niet zo gelukkig en als je het als volwassene krijgt verloopt het vaak heviger en pijnlijker. Het heet dan gordelroos en dan heb je de pech dat het, als een koortslip, af en toe de kop op kan steken.
Gordelroos is een boel kleine blaasjes die zich of links, of rechts bevinden, dus nooit hele rug of buik.

Over het eten, wachten we de dokter maar ff af.

Laatste werkdag :s)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 07:13:09 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99186285
Mogge :W.

Fijne vakantie, Aurum.

Ik heb er weer 5 km op zitten. Expres langzamer gestart dan normaal om te voorkomen dat ik als ik halverwege ben ga smokkelen en dat hielp. Weet alleen niet wat precies m'n gemiddelde is, want hij liep per ongeluk nog een minuut door toen ik aan het uitwandelen was, maar bij een andere loop met dezelfde eindtijd liep ik 9,9 afgerond, dus het zal ergens tussen de 9,8 en de 9,9 in zijn. Prima dus :).

Het was iig goed vol te houden zo en nu zie ik de 6 km zondag ook wel goedkomen :).

[ Bericht 0% gewijzigd door Viking84 op 08-07-2011 07:45:40 ]
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 8 juli 2011 @ 07:49:54 #35
70532 loveli
N
pi_99186443
Mogge.
crap in = crap out
pi_99186447
2 uur naar bed, half 8 wakker :') ik ben weer zo gaar als een kip. Vanavond echt op tijd naar bed!

Wat zal ik es gaan ontbijten :Y)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 07:54:59 #37
344469 Amsel
zonder t
pi_99186480
Fijne vakantie Aurum!

Pff wat een nacht :{

SPOILER: gezeur
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus toen had ik ook geen puf om te rennen vanochtend }:|

Maargoed, bijna weekend! Zaterdag shoppen, zondag leuk lunchen en maandag weer op vakantie! *O*
  vrijdag 8 juli 2011 @ 08:01:25 #38
344469 Amsel
zonder t
pi_99186524
Oe MI en Billy, doen we een Kurhaus-meet? 8-)
pi_99186583
mogge
Ik ga vandaag veel koffie nodig hebben.
Wekadvies gevolgd, ze was gelukkig gewoon aanspreekbaar (dat is vooral om te testen of er niet iets ernstigers dan een hersenschudding aan de hand is)
Wel hoofdpijn en misselijk, sneller last van lawaai en fel licht enzo.
Net nog ff huisarts gebeld en overlegd, gewoon rustig aan doen, haar zelf wat laten aangeven wat ze wel en niet aankan en dat feestje met 4 meisjes kan wat de huisarts betreft prima doorgaan als we de rest van de dag rustig aan doen en die meisjes rekening houden met haar.
Mijn dochter werd erg blij van dat advies, die baalt al genoeg dat ze niet mee kon doen met toneel vandaag.

Nu even school bellen..
pi_99186633
Oh en fijne vakantie aurum :) :W
pi_99186688
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 08:10 schreef MarMar het volgende:
mogge
Ik ga vandaag veel koffie nodig hebben.
Wekadvies gevolgd, ze was gelukkig gewoon aanspreekbaar (dat is vooral om te testen of er niet iets ernstigers dan een hersenschudding aan de hand is)
Wel hoofdpijn en misselijk, sneller last van lawaai en fel licht enzo.
Net nog ff huisarts gebeld en overlegd, gewoon rustig aan doen, haar zelf wat laten aangeven wat ze wel en niet aankan en dat feestje met 4 meisjes kan wat de huisarts betreft prima doorgaan als we de rest van de dag rustig aan doen en die meisjes rekening houden met haar.
Mijn dochter werd erg blij van dat advies, die baalt al genoeg dat ze niet mee kon doen met toneel vandaag.

Nu even school bellen..
Dat klinkt redelijk positief marmar! Hebben jullie nog iets gehoord van de ouders van dat meisje?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_99186695
Aurum, geniet van je vakantie!! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_99186714
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 08:18 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dat klinkt redelijk positief marmar! Hebben jullie nog iets gehoord van de ouders van dat meisje?
Nee nog niet, die weten ook nog niet dat het een hersenschudding betreft, horen ze straks op school denk ik..
pi_99186748
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 08:01 schreef Amsel het volgende:
8-) kom die dag uit het vliegtuig vanuit Madeira rollen dus beloof niks ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 08:21 schreef MarMar het volgende:

[..]

Nee nog niet, die weten ook nog niet dat het een hersenschudding betreft, horen ze straks op school denk ik..
Arm kind om dat dan nog even voor de vakantie mee te krijgen :{
Gelukkig mag ze wel haar feestje O+
  vrijdag 8 juli 2011 @ 08:27:48 #45
344469 Amsel
zonder t
pi_99186791
Oh Mar, wat is er dan met je dochter? :{ Dat heb ik even gemist.
pi_99186823
@Amsel:

quote:
15s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:16 schreef MarMar het volgende:
jinx?
... komt mijn dochter net thuis uit school met een dikke wang.. in haar gezicht getrapt door een meisje uit de klas terwijl ze op de grond lag. Gewoon zomaar zonder aanleiding, ze lag op de grond omdat ze met een ander meisje de stabiele zijligging aan het oefenen was..

De boosdoener woont hier vlakbij, haalt wel vaker rottigheid uit, heeft wel ouders waar mee te praten valt dus mijn man is daar ook meteen even naartoe gegaan en ik heb nog gebeld met haar meester.
Zo kut dat dit nog net voor de vakantie en het afscheid van de basisschool gebeurt :(
En dan moet ik het er ook nog uittrekken bij mijn dochter omdat ze niet wil dat ik me zorgen maak.. verdorie meis, dat is mijn job, ik ben je moeder!

meh ;(

Net ook haar vader (mijn ex dus) gebeld, die wil meteen aangifte doen, maar we wachten even af wat er morgen gebeurt op school en hoe het door de ouders opgepakt wordt. Mijn ervaring is dat die ouders het wel serieus oppakken.

Vanavond als de kids op bed liggen ga ik maar es een potje janken geloof ik.
pi_99186841
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 08:21 schreef MarMar het volgende:

[..]

Oh ok. Sterkte ermee nogmaals.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_99186854
thx :*
  Vis een optie? vrijdag 8 juli 2011 @ 08:36:31 #49
70532 loveli
N
pi_99186884
Hoop dat het uiteindelijk nog een geslaagde dag wordt.
crap in = crap out
pi_99186901
Hoe is het nu met jou loveli? Valium laten staan?
  vrijdag 8 juli 2011 @ 08:43:59 #51
344469 Amsel
zonder t
pi_99186972
Jeetje Mar, wat heftig!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 08:47:11 #52
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_99187019
Idd, ik las net ff terug, klote...

Oh, kwam ook deze nog tegen:
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:53 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Jij komt ook altijd op het goede moment binnen zeilen hé :P
Ik lurk, obviously. :)
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_99187159
Morning!

Marmar, wat sneu voor je meisje, hopen dat het toch een feestdag voor haar wordt!

Ik lig nog in bed :@ ben wel toe aan weekend. Dus ook geen Vikseltrutje voor mij vandaag.
pi_99187170
Ohh Marmar wat vreselijk...ik ben zelf vroeger ook jarenlang gepest het is echt een hel. Ik hoop dat alles goed komt voor je dochter!
pi_99187186
En Amsel, komt er iets constructiefs uit het sms-verkeer? Iets waar je wat mee kunt?
pi_99187206
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 08:57 schreef anna82 het volgende:
Ik lig nog in bed :@ ben wel toe aan weekend. Dus ook geen Vikseltrutje voor mij vandaag.
Dat klinkt een stuk beter dan ontzettend duf op je werk zitten zoals ik!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  vrijdag 8 juli 2011 @ 09:00:23 #57
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99187214
Morning, op weg naar personeelsuitje officieel een verrassing maar iedereen heeft de locatie natuurlijk al gegoogled. Kookworkshop! ben heel benieuwd!
Kwak
pi_99187232
quote:
Morning!

Marmar, wat sneu voor je meisje, hopen dat het toch een feestdag voor haar wordt!

Ik ook haha, maar ik ga er nu uit, ff de boel fatsoeneren hier en een wasje draaien.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 09:01:43 #59
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99187236
Sterkte vandaag met je dochter marmar, hoop dat ze toch een fijn feestje heeft.
Kwak
pi_99187257
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 08:58 schreef Siral het volgende:
Ohh Marmar wat vreselijk...ik ben zelf vroeger ook jarenlang gepest het is echt een hel. Ik hoop dat alles goed komt voor je dochter!
Dit kwam zomaar uit de lucht vallen, dat andere meisje heeft op zijn zachtst gezegd rare impulsen.. van structureel pesten is geen sprake, da's dan een geluk bij een ongeluk. Dat meisje heeft het ook regelmatig op anderen voorzien..

En thx iedereen!!
pi_99187263
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 08:47 schreef Duvel het volgende:
Idd, ik las net ff terug, klote...

Oh, kwam ook deze nog tegen:

[..]

Ik lurk, obviously. :)
Absoluut niet opvallend :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 09:00 schreef kwakz0r het volgende:
Morning, op weg naar personeelsuitje officieel een verrassing maar iedereen heeft de locatie natuurlijk al gegoogled. Kookworkshop! ben heel benieuwd!
Leuukkk!!
pi_99187292
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 09:03 schreef MarMar het volgende:

[..]

Dit kwam zomaar uit de lucht vallen, dat andere meisje heeft op zijn zachtst gezegd rare impulsen.. van structureel pesten is geen sprake, da's dan een geluk bij een ongeluk. Dat meisje heeft het ook regelmatig op anderen voorzien..

En thx iedereen!!
Ohh, nou dat maakt wat er gebeurd is natuurlijk niet minder erg..

Denk dat dat andere meisje iets goed dwars zit..
pi_99187297
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 07:54 schreef Amsel het volgende:
Fijne vakantie Aurum!

Pff wat een nacht :{

SPOILER: gezeur
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus toen had ik ook geen puf om te rennen vanochtend }:|

Maargoed, bijna weekend! Zaterdag shoppen, zondag leuk lunchen en maandag weer op vakantie! *O*

waar ga je heen op vakantie? Lekker!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 09:06:08 #64
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99187308
Fijne vakantie aurum! Hoewel ik denk dat ze dit al niet meer leest, maar toch he! :')
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 09:06:44 #65
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99187320
Fijne vakantie aurum!
pi_99187332
tijd voor een lijstje:

O: yoghurt met muesli
T: appel, cappuccino
L: boterham hamkaasslatomaat, soepje
T: worteltjes, komkommer
D (bij feestje): ministukje zelfgemaakte pizza vooraf, dan klein stukje lasagna met salade en toe:
T: applecrumble met een bolletje ijs en slagroom

Morgen ontbijt met versgebakken brood voor de meisjes, dan wordt het lijstje iets als:
O: paar sneetjes vers brood met kaas en een paar met aardbeien, verse fruitsalade, gekookt eitje
L: 2 sneetjes vers brood met ham
T: appel
D: spinazie met kerstomaatjes, stukje vis
T: meloen
pi_99187335
quote:
Morning!

zeg, het is vrijdag! Hup, uti bed!

Ik ben ook toe aan het weekeind. En ik baal van de Duutser, die had ik gisteravond een lange uitgebreide email gestuurd omdat we gister niet hebben kunnen kletsen en ik benieuwd was hoe het met hem ging en omdat ik niet zo lekker in m'n vel zat.

Krijg ik alleen een smsje terug ' weltrusten'. -O-
pi_99187345
Planning:

O: yoghurt met banaan en allbran
L: salade met spekjes, feta en appel
T: brood met iets
D: pasta carbonara met broccoli
S: calanetics (vandaag echt?)
T: iets lekkers.
pi_99187481
Mogguh!

Veel plezier kwak!

Mager lijstje Jagar, voor jouw doen dan. Of wordt dat een giga portie pasta?

Iemand die hier al Foodzy geprobeerd heeft trouwens?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 09:16:58 #70
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_99187501
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 09:03 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Absoluut niet opvallend :+
Sinds de reeksenfunctionaliteit hoef ik niet eens meer te zoeken naar de topics!
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_99187502
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 09:07 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

zeg, het is vrijdag! Hup, uti bed!

Ik ben ook toe aan het weekeind. En ik baal van de Duutser, die had ik gisteravond een lange uitgebreide email gestuurd omdat we gister niet hebben kunnen kletsen en ik benieuwd was hoe het met hem ging en omdat ik niet zo lekker in m'n vel zat.

Krijg ik alleen een smsje terug ' weltrusten'. -O-
Dat bewijst iig dat het een kerel is imho :* zulke dingen kan mijn lief ook doen.. geheel argeloos.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 09:17:44 #72
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99187512
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 09:17 schreef MarMar het volgende:

[..]

Dat bewijst iig dat het een kerel is imho :* zulke dingen kan mijn lief ook doen.. geheel argeloos.
:Y
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_99187540
quote:

[..]

je sais. Ach ja, volgende week vrijdag gaan we onderweg op vakantie..daar hou ik me maar aan vast..
pi_99187613
quote:

[..]

Uhuh en als je er dan wat van zegt is het meteen teveel drama :D
pi_99187795
Ik vroeg mij af trouwens, wie van jullie telt er hier allemaal zijn calorieen? Ik neem aan dat niemand dit dagelijks doet? Maar alleen bij twijfel bijvoorbeeld?

Ik ben er echt al een heel stuk losser in geworden. Is het slim om te blijven tellen zodat ik nu weet dat ik minimaal aan de 1700 kcal kom, of zeggen jullie; lekker loslaten die hap!
pi_99187849
Ik vind dat wij niet de aangewezen personen zijn om jou advies te geven Siral.
pi_99187884
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 09:33 schreef MarMar het volgende:
Ik vind dat wij niet de aangewezen personen zijn om jou advies te geven Siral.
Want? Ik ben een volwassen persoon en ik mag adviezen vragen waar ik wil? :)

Tot nu toe heb ik door het posten in dit topic alleen nog maar stappen vooruit gezet!!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 09:35:58 #78
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99187911
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 09:34 schreef Siral het volgende:

[..]

Tot nu toe heb ik door het posten in dit topic alleen nog maar stappen vooruit gezet!!
Simpel. Wij hebben niet genoeg verstand van jouw soort problematiek om goed advies te geven (behalve dan om gespecialiseerde hulp te zoeken).
pi_99187921
Prima.
  Vis een optie? vrijdag 8 juli 2011 @ 09:37:40 #80
70532 loveli
N
pi_99187959
Moest je ze tellen van de dietiste?

Ik tel niks, behalve als ik snoep :+
crap in = crap out
pi_99187964
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 09:31 schreef Siral het volgende:
Ik vroeg mij af trouwens, wie van jullie telt er hier allemaal zijn calorieen? Ik neem aan dat niemand dit dagelijks doet? Maar alleen bij twijfel bijvoorbeeld?

Ik ben er echt al een heel stuk losser in geworden. Is het slim om te blijven tellen zodat ik nu weet dat ik minimaal aan de 1700 kcal kom, of zeggen jullie; lekker loslaten die hap!
Ik zou gewoon een eetlijst maken waarvan je weet dat je rond die 1700 zit en dan bij twijfel eens invoeren. Alles meten en tellen is vragen om neuroses ;).
pi_99188042
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 09:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik zou gewoon een eetlijst maken waarvan je weet dat je rond die 1700 zit en dan bij twijfel eens invoeren. Alles meten en tellen is vragen om neuroses ;).
Ik heb al een verdeling gemaakt van calorieen voor lunch/ontbijt en tussendoortjes.
En qua avondeten gewoon wat de pot schaft. Het probleem is alleen dat we de ene dag a 700 kcal aan avondeten hebben, en de andere dag (bijv met aardappels/groente/vlees) kom ik vaak nog niet eens aan de 500. Dat vind ik het vervelende eraan :P Met als conclusie dat ik de laatste dagen savonds nog bij heb zitten eten :+
pi_99188056
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 09:34 schreef Siral het volgende:

[..]

Want: voor je naar de dietist ging vroeg je advies.. nu heb je die dietist en vraag je weer tegengestelde adviezen omdat dat traject je niet helemaal bevalt.. Ik zou dan zeggen: ga in gesprek met je dietist ipv langs haar heen andere dingen te gaan vragen.
Verder werd er iets gezegd over dat je probleem meeviel.. dat zeg je zelf nu ook steeds, maar ik herinner me nog een post waarbij je huisarts zei dat je niet 1 kg minder moest wegen omdat je dan écht ondergewicht had en aan de sonde etc. zou moeten.
Ik heb het gevoel dat je enorm bagetelliseert en van ons bevestiging wilt horen dat het allemaal wel meevalt en ik vind het niet meevallen.
pi_99188066
Siral, als eetlijst zoiets:

O: 200 ml volle yoghurt, 4 el muesli
T: ene dag fruitsalade, andere gevulde salade met blikje vis / feta / avocado oid (avocado kan ook goed door de fruitsalade, dan heb je elke dag een bron van heel goed vet!)
L: 3 sneden volkoren brood met normaal beleg
T: een eitje op een cracker (of iets anders vergelijkbaars)
D: wat de pot schaft
T: yoghurt met fruit en/of muesli
T: evt iets lekkers
pi_99188183
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 09:41 schreef sigme het volgende:
Siral, als eetlijst zoiets:

O: 200 ml volle yoghurt, 4 el muesli
T: ene dag fruitsalade, andere gevulde salade met blikje vis / feta / avocado oid (avocado kan ook goed door de fruitsalade, dan heb je elke dag een bron van heel goed vet!)
L: 3 sneden volkoren brood met normaal beleg
T: een eitje op een cracker (of iets anders vergelijkbaars)
D: wat de pot schaft
T: yoghurt met fruit en/of muesli
T: evt iets lekkers
Zoiets zat ik ook aan te denken! :) Ik kan het zelf alleen nooit zo goed op papier zetten.
Ik heb trouwens met mijn dietiste gemaild. En ze geeft inderdaad aan dat ik de lijst/en variatielijst als een rode draad door mijn dag moet gebruiken. En dan moet kijken naar de resultaten die het opleverd. Zolang ik maar 3 hoofdmaaltijden eet met minimaal 3 tussendoortjes, en dat aan de hand van haar lijst/variatielijst. Het is dus ook niet zo dat ik ELKE dag hetzelfde moet eten he, dat doet niemand :)

Zo staat er op de variatielijst bijv voor ontbijt of lunch rijstepap met amandelen/krentjes en kaneel.
LEKKER, ik denk dat ik dat morgen doe! :D
  vrijdag 8 juli 2011 @ 09:46:34 #86
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99188197
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 09:41 schreef MarMar het volgende:

[..]

Want: voor je naar de dietist ging vroeg je advies.. nu heb je die dietist en vraag je weer tegengestelde adviezen omdat dat traject je niet helemaal bevalt.. Ik zou dan zeggen: ga in gesprek met je dietist ipv langs haar heen andere dingen te gaan vragen.
Verder werd er iets gezegd over dat je probleem meeviel.. dat zeg je zelf nu ook steeds, maar ik herinner me nog een post waarbij je huisarts zei dat je niet 1 kg minder moest wegen omdat je dan écht ondergewicht had en aan de sonde etc. zou moeten.
Ik heb het gevoel dat je enorm bagetelliseert en van ons bevestiging wilt horen dat het allemaal wel meevalt en ik vind het niet meevallen.
Ja, dat dus. Ik vind niet dat wij als excuus moeten dienen om tegen de professionals in te gaan en dat idee krijg ik nu wel een beetje.
pi_99188220
Ik ga tegen niemand in. Maar kom nou, het is toch niet zo gek dat ik mijn twijfels had bij een eetlijst a 2700 calorieen of meer?
pi_99188287
Je gaat alleen niet in tegen de mensen die het een beetje met je eens zijn.. serieus.. Je vroeg, je hebt een antwoord. Jij kiest duidelijk de antwoorden die in je straatje passen, logisch, doet iedereen, maar ben bang dat dat voor jou een grote valkuil is.
pi_99188413
Ik heb tot nu toe alleen nog maar goede dingen gedaan. Elke dag zet ik een stap verder.
En natuurlijk is het my way or the high way, het is mijn lijf? Ik ben goed bezig!

Ik heb enorm veel hulp aan de dietiste en maatschappelijk werk. Ik eet dingen die ik voorheen VREESDE zonder enig probleem. Ik ben zelfs gaan solliciteren en heb verdomme een baan! Dat is echt iets wat ik een jaar lang niet durfde aan te gaan. Ik voel me op dit moment stukken beter, ik zeg niet dat ik een terugval ga krijgen, maar ik kan niet wachten tot alles weer 'normaal' word. De man met de hamer is bij me langs geweest en dat heeft mijn ogen echt geopend.
pi_99188481
Oh Jag, kan me voorstellen dat zo'n kaal sms-je dan een major disappoitment is, maar over 7 (zeven!) dagen gaan jullie dus al met vakantie? Wat snel al! Waar gaan jullie kamperen?

Ik ga mezelf maar eens naar kantoor schoppen. Vriendje werkt ook thuis en die doet dat onder het genot van Classic FM :')
pi_99188488
mogge!

Lig nog in bed :@ Moet echt ritme gaan vinden volgende week!
Mr.Mo gaat zondag voor het eeerst 2 dagen naar Nederland, vind het best 'eng', maar da's vooral omdat hij gaat vliegen en ik vliegen haat :P

Lijstje vandaag:

O: yoghurt met bran flakes
S: hardlopen
T: roggebrood met pindakaas (2 plakken)
L: omelet?
S: naar centrum fietsen en daar wandelen :P
T: starbucks koffie :9
T: fruit
D: wraps (volkoren) met kip en groente
T: wijntje + blokjes oude kaas
Ja doei.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 09:58:38 #92
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99188556
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 09:56 schreef motorbloempje het volgende:

Lijstje vandaag:
T: starbucks koffie :9
Lekker! :9 Welke ga je nemen?

Niet erg slankverantwoord, though.
pi_99188593
Mag ik eerlijk zijn en zeggen dat starbucks proeft als aangelengde geitenstront? :@ /nooffense
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? vrijdag 8 juli 2011 @ 10:00:58 #94
70532 loveli
N
pi_99188629
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 09:59 schreef V1z0R het volgende:
Mag ik eerlijk zijn en zeggen dat starbucks proeft als aangelengde geitenstront? :@ /nooffense
Tuurlijk. Persoonlijk zou ik dat niet weten, want heb nog nooit koffie van starbucks op. Ook geen aangelengde geitenstront, maar dat zal wel een lokale specialiteit zijn >:O
crap in = crap out
pi_99188634
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 09:55 schreef anna82 het volgende:
Oh Jag, kan me voorstellen dat zo'n kaal sms-je dan een major disappoitment is, maar over 7 (zeven!) dagen gaan jullie dus al met vakantie? Wat snel al! Waar gaan jullie kamperen?

Ik ga mezelf maar eens naar kantoor schoppen. Vriendje werkt ook thuis en die doet dat onder het genot van Classic FM :')
Ja, en over zes dagen liggen we alweer samen in een bed! En over 5 dagen zijn we alweer in dezelfde tijdzone!

We gaan in ieder geval een week naar de Bodensee in Zuid-Duitsland, naar een dorpje waar een geweldige thermen zit. Daar doen we 5 dagen een zeilcursus. Dan of naar de alpen, of naar het zwarte woud of naar Frankrijk, ofzo...
pi_99188668
Siral, ik zie een beetje een patroon. In het begin kwam je hier en vroeg je naar goede tussendoortjes. Je kreeg antwoord, vond ze zelf te calorierijk en deed er niets mee. Nu stel je vragen over eetlijstjes, je krijgt adviezen, je bent het er niet mee eens, je volgt de adviezen niet op, want je wilt het op jouw eigen manier doen.

Ik vind het prima hoor, niemand kan jou ergens toe dwingen. En ik vind het echt goed van je dat je de knop gevonden heb. Maar ik vind het wel een beetje vermoeiend om jou een vraag te zien stellen, waar vervolgens iedereen iets van vindt en waar jij niets mee doet
(en dan zijn we weer een topic verder). Je gaat hier, ben ik bang, niet de bevestiging vinden die je zoekt (waarmee ik niet zeg dat je hier niet welkom bent!).
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:02:18 #97
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99188669
Het zwarte woud is mooi Nynke! Echt een aanrader. Ik ben er een paar jaar geleden op vakantie geweest. O+
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:02:50 #98
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99188689
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Tuurlijk. Persoonlijk zou ik dat niet weten, want heb nog nooit koffie van starbucks op. Ook geen aangelengde geitenstront, maar dat zal wel een lokale specialiteit zijn >:O
:D
Ik heb wel eens vanilla latte en caramel frappuccino op! :9
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:03:22 #99
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99188706
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:02 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik heb wel eens vanilla latte en caramel frappuccino op! :9
Ik de chocolate chip frappuccino. Heerlijk, maar ik ben dan ook een zoetekauw. :9
pi_99188713
O:150 ml volle yoghurt, 4 el muesli, kiwi
T: wasa cracker met een ei
S: 60 min fitness
L: volkoren tosti ham/kaas, sneetje volkoren met jam
T: schaaltje rauwkost met cottage cheese
D: nog geen idee :Y)
T: yoghurt met krentjes en kaneel
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:03:54 #101
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_99188724
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:02 schreef Ewelina het volgende:
Het zwarte woud is mooi Nynke! Echt een aanrader. Ik ben er een paar jaar geleden op vakantie geweest. O+
je sais, de ouders vand e duutser wonen er midden in. Wat dat betreft is het voor hem niet zo vakantie, natuurlijk, maar meer 'thuis'...
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:04:33 #102
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99188739
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:03 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik de chocolate chip frappuccino. Heerlijk, maar ik ben dan ook een zoetekauw. :9
Dito :9

Niet zo goed, wel lekker! Als het bloedjeheet is vind ik die frappuccino's heerlijk O+ Ondanks dat het soms heel raar samengesteld is en een vreemd-uitziende ijsblubber wordt :+
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:05:50 #103
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99188782
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:03 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

je sais, de ouders vand e duutser wonen er midden in. Wat dat betreft is het voor hem niet zo vakantie, natuurlijk, maar meer 'thuis'...
Ah, dan zou ik voor de Alpen oid gaan. Hoewel Oost-Europa mijn favoriete bestemming blijft (de Krim is zo ongelofelijk mooi! O+ )
pi_99188832
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Was ook iets overdreven :')
Maar vond het niet lekker en heb maar 3 slokken gehad (starbucks dan).

Doe mij maar gewoon een verse kop DE of zo... 8)7
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:08:02 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99188838
Heeft XM al kaartjes?
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:08:30 #106
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_99188853
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_99188884
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:09:43 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99188885
[quote]14s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:08 schreef Duvel het volgende:
[ afbeelding ]
[/quote

Ja dus? Kom er niet doorheen. Laden, wachtrij bla bla
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:10:52 #109
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_99188920
Ja, sorry.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_99188957
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 09:59 schreef V1z0R het volgende:
Ik moest laatst met nichtje naar de starbucks en ik vond het buitengewoon smerige koffie.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:12:22 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99188959
Snap niet hoe anderen erdoor komen.
Niet meer actief op Fok!
pi_99188975
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:03 schreef Siral het volgende:
O:150 ml volle yoghurt, 4 el muesli, kiwi
T: wasa cracker met een ei
S: 60 min fitness
L: volkoren tosti ham/kaas, sneetje volkoren met jam
T: schaaltje rauwkost met cottage cheese
D: nog geen idee :Y)
T: yoghurt met krentjes en kaneel
Mooie lijst.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:12:57 #113
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99188982
quote:
11s.gif Op donderdag 7 juli 2011 23:08 schreef Siral het volgende:

Jawel hoor. Kan best, weet ik uit ervaring.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:16:27 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99189102
Jee tis mark gelukt gelukt. Wel tweede rang en had liever veld maar ja. Ik ga naar rammstein *O*
Niet meer actief op Fok!
pi_99189200
Woei :)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:19:30 #116
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99189224
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 09:03 schreef MarMar het volgende:

[..]

En thx iedereen!!
Ik had het in het vorige topic al geschreven, maar ik zou er wel actief werk van maken. Bij ons is laatst ook iets dergelijks gebeurd. De dader vertoonde al vaker randgedrag, maar niemand deed er verder iets mee. Het bleef bij "foei" . De jongen had ook niet door dat hij verkeerd gedrag vertoonde, maar het excaleerde wel steeds meer.
Daarom hebben wij juist wél de politie erbij gehaald. Het gaat hier natuurlijk allemaal wel wat gemoedelijker dan in de stad, dus de politie heeft er ruim 5 uur de tijd voor genomen om met ons te praten, met de jongen te praten, met de ouders te praten etc... Uiteindelijk hebben we er geen echte aangifte van gemaakt, maar zijn we wel blij dat we op deze manier gehandeld hebben.
Als kinderen dit soort normafwijkend gedrag vertonen is er meestal meer aan de hand (mogelijk verwaarlozing oid) en er was ons veel aan gelegen dat er eens een officiele instantie bij betrokken zou worden. Er bleek overigens inderdaad meer aan de hand te zijn dan het ongepast geweldadig gedrag alleen.
pi_99189225
Er zijn 2 goede redenen om naar Starbucks te gaan:
- de uitermate relaxte stoelen die ze daar soms hebben staan en waar je ongegeneerd een uur kunt blijven hangen
- gratis wifi.

De koffie is geen reden om naar Starbucks te gaan. Gewoon middelmatige koffie. Maar aan de andere kant, dat is de standaard in de VS.
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:22:20 #118
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99189345
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 09:41 schreef MarMar het volgende:

[..]

Dit. En verder hou ik me buiten de discussie. Siral weet hoe ik er over denk.
pi_99189347
In Boston haalde ik elke ochtend geniale koffie bij een Italiaans koffie tentje O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_99189367
Kennen jullie overigens het verhaal van een ML-etje dat een paspoort ging laten maken?

SPOILER
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:22:59 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99189368
Lol en nu hebben we én staanplaatsen én zitplaatsen :D. Staanplaatsen bleken toch niet uitverkocht, dus de zitplaatsen verkopen we wel weer :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_99189406
pi_99189458
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:19 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik had het in het vorige topic al geschreven, maar ik zou er wel actief werk van maken. Bij ons is laatst ook iets dergelijks gebeurd. De dader vertoonde al vaker randgedrag, maar niemand deed er verder iets mee. Het bleef bij "foei" . De jongen had ook niet door dat hij verkeerd gedrag vertoonde, maar het excaleerde wel steeds meer.
Daarom hebben wij juist wél de politie erbij gehaald. Het gaat hier natuurlijk allemaal wel wat gemoedelijker dan in de stad, dus de politie heeft er ruim 5 uur de tijd voor genomen om met ons te praten, met de jongen te praten, met de ouders te praten etc... Uiteindelijk hebben we er geen echte aangifte van gemaakt, maar zijn we wel blij dat we op deze manier gehandeld hebben.
Als kinderen dit soort normafwijkend gedrag vertonen is er meestal meer aan de hand (mogelijk verwaarlozing oid) en er was ons veel aan gelegen dat er eens een officiele instantie bij betrokken zou worden. Er bleek overigens inderdaad meer aan de hand te zijn dan het ongepast geweldadig gedrag alleen.
De ouders zijn bij mijn weten al jaren met hun kind in de weer met de hulpverlening, verwaarlozing is daar iig niet aan de hand, ze zitten zelf ook met hun handen in het haar. Ik weet niet of in dit geval de politie erbij halen voor dit kind niet juist olie op het vuur is. Alleen met een foei er vanaf komen is in elk geval niet aan de orde en ook nooit geweest.
We kennen de ouders ook he, zit dan misschien toch ietsjes anders, het zijn beslist geen mensen die geen actie ondernemen mbt hun kind. Natuurlijk is er meer aan de hand, maar de oorzaak daarvan ligt niet altijd bij de ouders, in dit geval iig niet.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:27:06 #124
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99189504
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:24 schreef V1z0R het volgende:
/inbe4XM

Vik en M
En Duuf en XM :P.

Wat voor kaartjes hebben jullie?
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:27:13 #125
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99189509
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:08 schreef Duvel het volgende:
[ afbeelding ]
*O* *O* *O* *O* *O*
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:27:22 #126
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99189512
Veld!
  Vis een optie? vrijdag 8 juli 2011 @ 10:27:25 #127
70532 loveli
N
pi_99189516
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik moest laatst met nichtje naar de starbucks en ik vond het buitengewoon smerige koffie.
Oi, ik moet binnenkort ook met een nichtje :+
crap in = crap out
pi_99189517
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:22 schreef Ml-etje het volgende:
Kennen jullie overigens het verhaal van een ML-etje dat een paspoort ging laten maken?

SPOILER
Wat een kansloze situatie!
Ik moet over een paar maanden ook een nieuw paspoort scoren. Die van mij verloopt een week voordat ik op vakantie ga. Werd er pas meerdere malen op gewezen door attente douane beambtes!
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:28:09 #129
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99189544
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:25 schreef MarMar het volgende:

[..]

De ouders zijn bij mijn weten al jaren met hun kind in de weer met de hulpverlening, verwaarlozing is daar iig niet aan de hand, ze zitten zelf ook met hun handen in het haar. Ik weet niet of in dit geval de politie erbij halen voor dit kind niet juist olie op het vuur is. Alleen met een foei er vanaf komen is in elk geval niet aan de orde en ook nooit geweest.
We kennen de ouders ook he, zit dan misschien toch ietsjes anders, het zijn beslist geen mensen die geen actie ondernemen mbt hun kind. Natuurlijk is er meer aan de hand, maar de oorzaak daarvan ligt niet altijd bij de ouders, in dit geval iig niet.
Dan ligt de situatie anders. Ik merk alleen heel vaak dat er geen actie wordt ondernomen op dit soort gedrag en dat kinderen dus steeds verder de grens van wat nog geaccepteerd wordt op gaan zoeken.
pi_99189549
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:24 schreef V1z0R het volgende:
/inbe4XM

Vik en M
tofheid :D

en ML :') omg!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:28:48 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99189565
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Veld!
Vet :D.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:30:59 #132
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_99189653
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik moet over een paar maanden ook een nieuw paspoort scoren. Die van mij verloopt een week voordat ik op vakantie ga. Werd er pas meerdere malen op gewezen door attente douane beambtes!
ik moet ook, en ik blijf het maar uitstellen. Dat gedoe met ambassades enzo...Na mijn vakantie maar, gelukkig heb ik ook een id-kaart. Mn paspoort is al een tijdje verlopen!
pi_99189674
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:28 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dan ligt de situatie anders. Ik merk alleen heel vaak dat er geen actie wordt ondernomen op dit soort gedrag en dat kinderen dus steeds verder de grens van wat nog geaccepteerd wordt op gaan zoeken.
Idd, die situaties ken ik ook :X ben "blij" dat dat nu niet zo is, al heb ik het wel enorm met de ouders te doen eigenlijk.
pi_99189710
ohwshitja ik moet ook nog een nieuwe ID :') nah, zal wel lukken binnen 7 weken.. (dan vliegen we naar Spanje)
pi_99189832
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik zou hem alvast maar gaan regelen :')
Die mensen die daar komen die gaan echt met lood in hun schoenen gewoon :o
Nou het spijt me echt maar mijn geduld was erg snel op na al dat gehaspel.
  Vis een optie? vrijdag 8 juli 2011 @ 10:36:43 #136
70532 loveli
N
pi_99189864
Ml, heb je je paspoort op korte termijn nodig? Wat een verhaal.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 8 juli 2011 @ 10:38:44 #137
70532 loveli
N
pi_99189932
Tof. Ik krijg vandaag een pakje en moet rond 14 uur even weg. Ben benieuwd of het ze lukt om precies te komen als ik er niet ben.
crap in = crap out
pi_99189936
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:36 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ik zou hem alvast maar gaan regelen :')
Die mensen die daar komen die gaan echt met lood in hun schoenen gewoon :o
Nou het spijt me echt maar mijn geduld was erg snel op na al dat gehaspel.
Hehehehe, Ik ga ergens in oktober wel. :) Tussen mijn 2 tripjes naar Londen in denk ik. Want ik heb natuurlijk geen ID kaart. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_99189939
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:36 schreef loveli het volgende:
Ml, heb je je paspoort op korte termijn nodig? Wat een verhaal.
Nee in september gelukkig, ben altijd wel van het vroege ik trek dat soort geintjes zo nu en dan aan.
pi_99189941
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:38 schreef loveli het volgende:
Tof. Ik krijg vandaag een pakje en moet rond 14 uur even weg. Ben benieuwd of het ze lukt om precies te komen als ik er niet ben.
Natuurlijk lukt ze dat! *O*
Doe wat je niet durft.
pi_99189957
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:38 schreef loveli het volgende:
Uiteraard *)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:42:26 #142
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99190068
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Natuurlijk lukt ze dat! *O*
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:39 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Uiteraard *)
Ik denk ook dat het ze lukt. :Y
pi_99190123
Tjee, wat hebben jullie veel gepost sinds gisteravond. :o "Even" bijlezen...
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_99190130
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 09:58 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Lekker! :9 Welke ga je nemen?

Niet erg slankverantwoord, though.

koffie niet slank verantwoord? Ik neem gewoon koffie. Americano denk ik. Geen gehossel aan mijn cafeine :)

Al die opschmuck dingen zijn vast niet slank verantwoord, maar daar doe ik dus niet aan. En ik vind 't lekker op z'n tijd :9
Ja doei.
pi_99190449
Ik weet niet hoe het in Engeland is, maar in Amerika vond ik Starbucks in vergelijking met veel andere ketens nog helemaal niet zo slecht... Vooral de espresso en dingen op basis daarvan (cappuccino, latte) vond ik best lekker.
Everything has changed
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:52:25 #146
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_99190455
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En Duuf en XM :P.
Zo oud zijn we nou ook weer niet. :')
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_99190499
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:52 schreef Duvel het volgende:

[..]

Zo oud zijn we nou ook weer niet. :')
Nog niet nee :P
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:53:54 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99190516
Ben benieuwd of het Isa ook is gelukt!
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:58:08 #149
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99190667
Ik kan me 0,0 concentreren nu :'). Gelukkig nog een uurtje en gelukkig vereist m'n huidige taak niet veel concentratie :').
Niet meer actief op Fok!
pi_99190844
Amandelen :9 en weer een belletje vd gemeente.. tuincentrum of ze de meubelen al mogen leveren :D
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:02:47 #151
171890 Chicolate
Chemicals
pi_99190860
Ohja mijn paspoort verloopt ook in oktober ofzo. Eigenlijk wil ik geen nieuwe aanvragen, ik moet dan ook een boete betalen omdat ik mijn ID kaart vorig jaar ben kwijtgeraakt :'). En dan zit je meteen aan de 90 euro (50 voor paspoort, 40 boete). Gelukkig hoef ik geen nieuw ID meer, ik begin in september met rijlessen :P.
pi_99190938
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 09:05 schreef Siral het volgende:

Ohh, nou dat maakt wat er gebeurd is natuurlijk niet minder erg..

Denk dat dat andere meisje iets goed dwars zit..
Ik vond dit vorig weekend online en als het echt zo is gebeurd dan vind ik het erg indrukwekkend: http://www.dailykos.com/s(...)year-old?via=siderec

(over een 6-jarige die haar pester 'aanpakt' met goed resultaat O+ )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99190978
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:02 schreef Chicolate het volgende:
Ohja mijn paspoort verloopt ook in oktober ofzo. Eigenlijk wil ik geen nieuwe aanvragen, ik moet dan ook een boete betalen omdat ik mijn ID kaart vorig jaar ben kwijtgeraakt :'). En dan zit je meteen aan de 90 euro (50 voor paspoort, 40 boete). Gelukkig hoef ik geen nieuw ID meer, ik begin in september met rijlessen :P.
Had je dubbel?
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:08:39 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99191124
Lijstje:

S: 5 km hardlopen
T: raketje
O: twee beschuiten pindakaas, glas melk
S: hoop gestress om Rammsteingedoe
T: 250 gram worteltjes
T: banaan
T: twee boterhammen met bthworst
D: half bord spaghetti bolognese van gisteren, halve opgekalefaterde Margheritapizza (Mark krijgt de andere helft ;))
T: ijskoud blikje cola, want weekend :9~
T: miss nog wat nootjes? kan nu niet zo goed inschatten hoe m'n lijstje is? Denk dat er nog wel nootjes bij kunnen ivm het hardlopen of niet?
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:09:56 #155
171890 Chicolate
Chemicals
pi_99191199
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:05 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Had je dubbel?
Ja. Want ik had al een ID kaart en op mn 16e ging ik naar Rusland dus moest ik ook een paspoort. ID kaart is wel makkelijker om in je portemonnee te houden, ik moet nu continue met mn paspoort rondslepen.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:11:11 #156
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_99191263
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:08 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:

S: 5 km hardlopen
T: raketje
O: twee beschuiten pindakaas, glas melk
S: hoop gestress om Rammsteingedoe
T: 250 gram worteltjes
T: banaan
T: twee boterhammen met bthworst
D: half bord spaghetti bolognese van gisteren, halve opgekalefaterde Margheritapizza (Mark krijgt de andere helft ;))
T: ijskoud blikje cola, want weekend :9~
T: miss nog wat nootjes? kan nu niet zo goed inschatten hoe m'n lijstje is? Denk dat er nog wel nootjes bij kunnen ivm het hardlopen of niet?
waar is je L?

Ik zou voorzichtig zijn met de nootjes, want ook die halve pizza bevat redelijkw at kcals.

Verder lijkt een raketijsje nog voordat je ontbijt me heel erg vies...
pi_99191363
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:02 schreef Chicolate het volgende:
Ik had mijn ID-kaart weggegooid, want ik had inmiddels ook een paspoort aangeschaft voor reizen naar de VS :D :D Dus moest ik idd aangifte gaan doen (waar hebt u uw ID-kaart voor het laatst gezien? 'in de vuilnisbak' Weet u waar uw ID-kaart nu zou kunnen zijn? 'op de vuilnisberg' etc), maar ze waren helemaal vergeten bij het gemeentehuis om de extra kosten door te berekenen en ik heb mijn mond gehouden :X

O en over foto's. Mijn mams heeft sinds haar hersenbloeding een wat scheef gezicht en zo. Wilden ze de foto niet goedkeuren!! Is mijn vader wat bozig geworden en hebben ze het uiteindelijk toch maar goedgekeurd :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:14:30 #158
171890 Chicolate
Chemicals
pi_99191388
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vond dit vorig weekend online en als het echt zo is gebeurd dan vind ik het erg indrukwekkend: http://www.dailykos.com/s(...)year-old?via=siderec

(over een 6-jarige die haar pester 'aanpakt' met goed resultaat O+ )
Als dat echt is, is het echt mooi! O+
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:15:27 #159
277802 _Calimero_
pi_99191423
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 09:47 schreef Siral het volgende:
Ik ga tegen niemand in. Maar kom nou, het is toch niet zo gek dat ik mijn twijfels had bij een eetlijst a 2700 calorieen of meer?
Is het een idee om dat eens met haarzelf te bespreken? Dat je je twijfels uit, en vraagt naar de achterliggende reden van die lijst voor jou?
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:17:41 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99191525
Zo, Isa krijgt koopt mijn dubbele kaarten *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_99191547
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:17 schreef Viking84 het volgende:
Zo, Isa krijgt koopt mijn dubbele kaarten *O*.
*O* allemaal naar Rammstein *)
pi_99191569
Het is dat de rolstoelplekken in de ahoy ruk zijn, anders ging ik ook mee ;)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:19:03 #163
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99191586
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:15 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Is het een idee om dat eens met haarzelf te bespreken? Dat je je twijfels uit, en vraagt naar de achterliggende reden van die lijst voor jou?
Dat zei ik ook! But I wuz ignored ;( </drama lama> :P

Isa :o dat van die foto is wel erg :')
pi_99191622
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:19 schreef MariaEtcetera het volgende:

Het paste niet in het rastertje _O-
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:20:54 #165
277802 _Calimero_
pi_99191661
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:19 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat zei ik ook! But I wuz ignored ;( </drama lama> :P

Heb ik overheen gelezen!! maar typisch gevalletje GMTA *;
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:21:20 #166
277802 _Calimero_
pi_99191680
Nog 1 client, dan nog wat administratie en dan heb ik VAKANTIE en ga ik lekke 10 dagen naar het buitenland (zónder vriendje :o )
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:21:39 #167
277802 _Calimero_
pi_99191694
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

hehe, dat is wel erg hoor..!! _O-
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:21:53 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99191701
Gut ik had op Twitter gezet dat ik kaarten overhad met de hashtag Rammstein. Krijg ik nu enorm veel berichten ineens lol.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:21:54 #169
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_99191705
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:21 schreef _Calimero_ het volgende:
Nog 1 client, dan nog wat administratie en dan heb ik VAKANTIE en ga ik lekke 10 dagen naar het buitenland (zónder vriendje :o )
welk buitenland? En hou je het wel vol, 10 dagen zonder de ware?
pi_99191720
O: 350ML griekse yoghurt
T: veel koffie + magere melk
L: 3 tomaten + 1 bol buffel mozzarella + olijfolie + basilicum en 1 cracker met Philadelphia en komkommer
T: 1 paprika + babybel kaasje
D: geen idee nog
T: 2 wijntjes
pi_99191723
quote:

[..]

OMG dat is te erg :')

ik vraag me overigens af hoeveel mensen wel een recht gezicht hebben, mijn ene wenkbrauw zit een stuk hoger dan mijn andere.. wordt dat een probleem? :')
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:23:00 #172
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_99191761
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:22 schreef MarMar het volgende:

[..]

OMG dat is te erg :')

ik vraag me overigens af hoeveel mensen wel een recht gezicht hebben, mijn ene wenkbrauw zit een stuk hoger dan mijn andere.. wordt dat een probleem? :')
mijn ene oor zit zo'n 4 cm hoger dan het andere, en dat is wel duidelijk een probleem. Maar goed, als ik het ze aan de balie laat zien (meestal zit m'n haar ervoor) is het geen probleem meer.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:23:11 #173
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99191770
quote:

[..]

Oei :') protocol-fail!
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:20 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Heb ik overheen gelezen!! maar typisch gevalletje GMTA *;
:D *;
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:21 schreef _Calimero_ het volgende:
Oehoe! Waarheen? *O*
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:24:08 #174
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99191807
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:23 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

mijn ene oor zit zo'n 4 cm hoger dan het andere, en dat is wel duidelijk een probleem. Maar goed, als ik het ze aan de balie laat zien (meestal zit m'n haar ervoor) is het geen probleem meer.
Lijkt me juist dat je daar ook goed aan te herkennen bent dan toch!

Volgens mij zit mijn ene oog hoger dan de ander :P Althans, dat idee heb ik :') Het scheelt geloof ik niet zoveel.
pi_99191882
Volgens mij zijn er maar weinig mensen met een echt symmetrisch gezicht.

Vandaag vrij *O* Eens kijken wat ik allemaal ga doen O+ Net al lekker uitgebreid ontbeten en de zon schijnt super dus ik ga zo maar fijn naar buiten.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:27:29 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99191951
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij zijn er maar weinig mensen met een echt symmetrisch gezicht.

Vandaag vrij *O* Eens kijken wat ik allemaal ga doen O+ Net al lekker uitgebreid ontbeten en de zon schijnt super dus ik ga zo maar fijn naar buiten.
En je hebt toch kaarten voor Rammstein, dus je dag kan niet meer stuk. Ik ben ook alweer vrij over een half uur en ik heb het gevoel dat ik hier nog maar net zit :')
Niet meer actief op Fok!
pi_99191965
Over asymmetrisch gesproken, ik las gisteren nog ergens dat veel mensen zichzelf lelijk vinden op foto's omdat ze gewend zijn om zichzelf in spiegelbeeld te zien. Zo logisch eigenlijk...
Anderen vinden je dus wel mooi, want die zien je altijd zo. :)
Everything has changed
pi_99191977
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:27 schreef Viking84 het volgende:

En je hebt toch kaarten voor Rammstein, dus je dag kan niet meer stuk. Ik ben ook alweer vrij over een half uur en ik heb het gevoel dat ik hier nog maar net zit :')
Ik heb vriendlief er voor wakker geschud :D Arme hij.
pi_99191990
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:27 schreef Mini. het volgende:
Over asymmetrisch gesproken, ik las gisteren nog ergens dat veel mensen zichzelf lelijk vinden op foto's omdat ze gewend zijn om zichzelf in spiegelbeeld te zien. Zo logisch eigenlijk...
Is dát het :D
  Vis een optie? vrijdag 8 juli 2011 @ 11:30:24 #180
70532 loveli
N
pi_99192060
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:27 schreef Mini. het volgende:
Dan zie je jezelf dubbelscheef.
crap in = crap out
pi_99192225
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is dát het :D
Als je erover nadenkt zou het best wel kunnen, toch?
Eigenlijk zou iemand het eens moeten testen door een foto van zichzelf in spiegelbeeld te zetten en te kijken of ze hem dan mooier vinden...
Everything has changed
pi_99192250
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:09 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja. Want ik had al een ID kaart en op mn 16e ging ik naar Rusland dus moest ik ook een paspoort. ID kaart is wel makkelijker om in je portemonnee te houden, ik moet nu continue met mn paspoort rondslepen.
Aha, wat je kunt zeggen is dat hij ingenomen is (mits hij verlopen is) aangezien dat door overheidsinstellingen gedaan wordt als je met een verlopen ID komt.
pi_99192277
Boh, mijn flippende suikerspiegel mag nu wel weer eens normaal gaan doen. }:|
Ik heb 2 uur geleden 2 sneeën volkorenbrood met kaas op en 1 kop koffie, en ik ben nu alweer duizelig aan het worden. Ik weet dat koffie het erger maakt, maar kom op, 1 kopje? ;(
Everything has changed
pi_99192285
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:34 schreef Mini. het volgende:
Eigenlijk zou iemand het eens moeten testen door een foto van zichzelf in spiegelbeeld te zetten en te kijken of ze hem dan mooier vinden...
Ik roep altijd maar dat ik niet zo fotogeniek ben :')
pi_99192307
quote:

[..]

Erg hé, de man voor mij (later een stuk achter mij) was ook al uren bezig met een scheef gezicht.
Terwijl scheef plakken wonderen doet.
pi_99192330
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:35 schreef Ml-etje het volgende:

Aha, wat je kunt zeggen is dat hij ingenomen is (mits hij verlopen is) aangezien dat door overheidsinstellingen gedaan wordt als je met een verlopen ID komt.
Ze knippen er dan toch meestal een gat in oid? Want als ze gaat liegen, moet ze ook vertellen welke instelling en wanneer etc. Ja, dat zou ik niet doen.
pi_99192332
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 08:01 schreef Amsel het volgende:
tis een feest hè, geen artiest? vinnik leuk! overdag beetje flaneren over de boulevard?
pi_99192401
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze knippen er dan toch meestal een gat in oid? Want als ze gaat liegen, moet ze ook vertellen welke instelling en wanneer etc. Ja, dat zou ik niet doen.
De politie maar ook iemand aan de gemeente balie knipt er dan inderdaad een gat in (niet altijd overigens). Ik heb er inmiddels zo de balen van dat ik het zou overwegen.
pi_99192402
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik roep altijd maar dat ik niet zo fotogeniek ben :')
Ik ook, maar ik vind dit eigenlijk een veel beter idee. O-)
Everything has changed
  Vis een optie? vrijdag 8 juli 2011 @ 11:41:52 #190
70532 loveli
N
pi_99192510
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:39 schreef Mini. het volgende:

[..]

Ik ook, maar ik vind dit eigenlijk een veel beter idee. O-)
Is niet eens een idee, maar blijkt ook uit onderzoek. Is ook logisch, want als je rechteroog een halve cm lager staat op je hoofd, scheelt het een hele cm met de spiegel.
crap in = crap out
pi_99192551
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:37 schreef Probability het volgende:

[..]

tis een feest hè, geen artiest? vinnik leuk! overdag beetje flaneren over de boulevard?
Geen artiest nee :) beetje sjiek feest (althans vorige keer wel).
Zo ga ik straks pas echt balen als dat vliegtuig vertraging heeft :D
pi_99192612
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:41 schreef loveli het volgende:

[..]

Is niet eens een idee, maar blijkt ook uit onderzoek. Is ook logisch, want als je rechteroog een halve cm lager staat op je hoofd, scheelt het een hele cm met de spiegel.
Ah, dat bedoelde je met dubbelscheef! Dat had ik me nooit gerealiseerd. :o
Everything has changed
pi_99193161
quote:

[..]

Dat deed een vriend van mij (fotograaf) altijd, als hij bijvoorbeeld een heel bedrijf moest portretteren voor een jaarverslag. Hij had ontdekt dat alle vrouwen meteen "Ieh! Bah!" deden als ze hun foto zagen op het computerscherm, totdat hij ze met een druk op de knop in spiegelbeeld toonde, dan waren ze weer tevreden _O-
  vrijdag 8 juli 2011 @ 12:23:23 #194
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99193836
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 12:00 schreef Laureline het volgende:

[..]

Dat deed een vriend van mij (fotograaf) altijd, als hij bijvoorbeeld een heel bedrijf moest portretteren voor een jaarverslag. Hij had ontdekt dat alle vrouwen meteen "Ieh! Bah!" deden als ze hun foto zagen op het computerscherm, totdat hij ze met een druk op de knop in spiegelbeeld toonde, dan waren ze weer tevreden _O-
Vraagje: weet jij nog een goed boek waarin de meest invloedrijke modebeelden van de jaren '50 t/m de jaren '70 beschreven worden?
  vrijdag 8 juli 2011 @ 12:32:16 #195
277802 _Calimero_
pi_99194157
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:21 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

welk buitenland? En hou je het wel vol, 10 dagen zonder de ware?
Naar het bloemen eiland! (Madeira) en dat wordt afzien inderdaad, 10 dagen ;)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 12:45:46 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99194680
Kun je trouwens ook pizzabodems zonder iets erop kopen?
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 8 juli 2011 @ 12:47:59 #197
70532 loveli
N
pi_99194750
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 12:45 schreef Viking84 het volgende:
Definieer "iets". Er zijn kant en klaar pakketten van Danerolles, bodemdeeg + pot tomatensaus, bij de appie verkopen ze geloof ik k&k afgebakken bodems + saus. Deeg zonder zal ook wel ergens te koop zijn, of zelf te maken (Tink?).
crap in = crap out
  vrijdag 8 juli 2011 @ 12:48:52 #198
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99194781
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 12:45 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij wel, en Appie heeft iig een toolkit waarin een afbak pizzabodem zit met losse saus.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 12:49:52 #199
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99194819
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 12:32 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

*springt in koffer* *O*
  vrijdag 8 juli 2011 @ 12:50:07 #200
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99194823
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 12:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Definieer "iets". Er zijn kant en klaar pakketten van Danerolles, bodemdeeg + pot tomatensaus, bij de appie verkopen ze geloof ik k&k afgebakken bodems + saus. Deeg zonder zal ook wel ergens te koop zijn, of zelf te maken (Tink?).
Zelf maken is heel makkelijk. Maar als ik lui ben haal ik de kant-en-klaar pizzabodems met pot saus bij de Aldi of de Lidl. Ik ga er vanuit dat ze die in NL ook in het assortiment hebben (in de koeling)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 12:51:26 #201
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99194880
Hmmm, dat was weer heerlijk vertroetelen bij de schoonheidsspecialiste :z.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 12:53:18 #202
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_99194954
quote:

[..]

makkelijk zelf te maken. Vergt een beetje oefening, maar is veel goedkoper en leuker! En je kunt het met volkorenbloem doen...= gezonder.
pi_99194980
quote:

[..]

Inderdaad, en ook losse bodems waar al een beetje saus op zit (in de koeling bij de verse pizza's en andere k&k-maaltijden). Lang geleden tenminste, heb ze al jaren niet meer gehad.
Everything has changed
  vrijdag 8 juli 2011 @ 12:57:43 #204
277802 _Calimero_
pi_99195124
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 12:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*springt in koffer* *O*
SPOILER
  vrijdag 8 juli 2011 @ 12:59:11 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99195193
Thx :) . Ik zoek idd een bodem met of zonder tomatensaus. Ik vind het iets teveel gedoe om deeg zelf te maken (hebben ook een kleine keuken met weinig ruimte) en ik wil hem wel zoveel mogelijk zelf beleggen, dus ik ga idd voor zo'n kant en klare bodem :). Nu nog bedenken waar ik hem mee ga beleggen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_99195200
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 12:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmmm, dat was weer heerlijk vertroetelen bij de schoonheidsspecialiste :z.
Wat een goed idee :Y Ik moet nodig mijn wenkbrauwen weer laten doen :Y (handiger als de schoonheidsspecialiste dat waxt dan dat ik zelf zit te prutsen)
pi_99195246
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 12:59 schreef Viking84 het volgende:
Thx :) . Ik zoek idd een bodem met of zonder tomatensaus. Ik vind het iets teveel gedoe om deeg zelf te maken (hebben ook een kleine keuken met weinig ruimte) en ik wil hem wel zoveel mogelijk zelf beleggen, dus ik ga idd voor zo'n kant en klare bodem :). Nu nog bedenken waar ik hem mee ga beleggen :').
Lekker veel groente :9 Tomaatjes, basilicumblaadjes, mozarella, champignonnetjes, paprika, gerookte zalm etc (niet allemaal op 1 pizza, dat lijkt me geen lekkere combinatie :+ )
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:01:26 #208
211002 Goodbye
Awesome!
pi_99195289
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 12:59 schreef Viking84 het volgende:
Bij de AH hebben ze bij de verse pizza's ook pizzabodems liggen (in de koeling, dus) :Y.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:01:51 #209
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99195305
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 12:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat een goed idee :Y Ik moet nodig mijn wenkbrauwen weer laten doen :Y (handiger als de schoonheidsspecialiste dat waxt dan dat ik zelf zit te prutsen)
Ik ga elke 6 weken en ik vind het heerlijk :@. Wenkbrauwen en bovenlip zijn hier ook weer smooth :7.
pi_99195328
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 12:53 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

makkelijk zelf te maken. Vergt een beetje oefening, maar is veel goedkoper en leuker! En je kunt het met volkorenbloem doen...= gezonder.
Da's waar ja, pizza heeft een slecht imago (zo bleek in die discussie van gisteren ook wel weer) maar dat is niet altijd terecht. Als je een volkorenbodem maakt met lekkere verse dingen erop krijg je echt niet veel troep binnen.
Zoals deze, die zag ik ooit bij Oprah maar het klinkt echt best lekker. Recept voor het deeg staat er los bij.
Everything has changed
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:02:28 #211
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99195332
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 12:57 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

SPOILER
No worries, ik vermaak me wel! :7
pi_99195597
Pizza is per definitie slecht omdat je er bier bij moet drinken...
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:14:15 #213
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99195746
Hoeveel gevulde paprika's per persoon? 2 is wel genoeg of niet? (in het recept staan er 8 :'))

En is gemalen gemberwortel hetzelfde als/vergelijkbaar met gemberpoeder? Dat heb ik nml nog in de kast staan.
Niet meer actief op Fok!
pi_99195778
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:01 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik ga elke 6 weken en ik vind het heerlijk :@. Wenkbrauwen en bovenlip zijn hier ook weer smooth :7.
Ik vind het verschrikkelijk, dat gepruts aan je gezicht! :o
En ik word hypernerveus (nouja, bij wijze van... eigenlijk meer zwaar geirriteerd) door de tingeltangelmuziekjes die ze opzetten terwijl zo'n maskertje in moet trekken.
Not my cup of tea. :N

Loveli, ik heb het jurkje even geinspecteerd bij de lokale SPS. B-)
conclusie: qua kleur, hij verloopt een beetje van kleur van licht naar donker, is niet onwijs vaal van kleur, iig een stuk donkerder dan de jurk die je pas aan had. Verder is het materiaal wel van de categorie dat je ieder kwabbetje ziet zitten, en ik vond het nogal een worsteling om uit te vinden hoe ik het jurkje aan moet trekken. :o *)
Maar het is wel een leuk jurkje! :) Denk dat jij 'm heel goed kan hebben. :Y
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:18:02 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99195899
Ik ben nog nooit bij de schoonheidsspecialiste geweest, maar dat heb ik dan ook niet nodig *) :'). Ik kan me in XM d'r geval wel voorstellen dat ze gaat (vanwege de huidproblematiek), maar mijn zus gaat bijv ook op een doordeweekse dag en daar zie ik het nut niet zo van in. Als je dan gaat, doe het dan als je iets bijzonders hebt ofzo. Maar goed, haar geld, zelf weten ;).

Het lijkt mij heerlijk om eens naar een massagesalon te gaan, maar het idee om daar halfnakend te moeten voor een onbekend persoon vind ik minder tof :').
Niet meer actief op Fok!
pi_99195903
*zweet*

hardgelopen! Zelfde rondje, en dat blijf ik doen tot we hem in 1 keer kunnen lopen. Denk dat ik 't nu ook wel red, maar Mr.Mo nog niet, dus ik doe solidair :) samen lopen is leuker O+

Hoopte nog op regen (het is benauwd hier), maar helaas. Wel een dreigende zwarte lucht.. zo maar even douchen en dan lunchen voor we naar de stad gaan. :P

@Vik: anders doe je een pizza marguerita en dan zelf groentes/vlees erop?
Wij maken morgen pizza O+
Ja doei.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:18:54 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99195930
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:18 schreef motorbloempje het volgende:
*zweet*

hardgelopen! Zelfde rondje, en dat blijf ik doen tot we hem in 1 keer kunnen lopen. Denk dat ik 't nu ook wel red, maar Mr.Mo nog niet, dus ik doe solidair :) samen lopen is leuker O+

Hoopte nog op regen (het is benauwd hier), maar helaas. Wel een dreigende zwarte lucht.. zo maar even douchen en dan lunchen voor we naar de stad gaan. :P

@Vik: anders doe je een pizza marguerita en dan zelf groentes/vlees erop?
Wij maken morgen pizza O+
Ja daar zat ik ook al aan te denken.

Wat zit er al op een pizza margherita?
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:20:07 #218
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99195971
Ik weet niet goed wat ik er allemaal op wil hebben en welke combinaties bij elkaar passen :'). Het hoeft niet heel gezond btw, ik heb nu gewoon ff zin in lekker + ik eet maar een halve ;).

Ik houd van onder meer van: kaas (allerlei soorten), ham, salami, champignons, basilicum.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 8 juli 2011 @ 13:20:11 #219
70532 loveli
N
pi_99195975
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:18 schreef Viking84 het volgende:
maar mijn zus gaat bijv ook op een doordeweekse dag en daar zie ik het nut niet zo van in. Als je dan gaat, doe het dan als je iets bijzonders hebt ofzo.
Ja. Dan zit je juist die bijzondere gelegenheid met een vlekkerige rode huid. Als je ooit bij de schoonheidsspecialiste geweest was had je dat geweten :P
crap in = crap out
pi_99196047
pizza mar. is tomatensaus en kaas, punt :P
Ja doei.
pi_99196145
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 12:23 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Vraagje: weet jij nog een goed boek waarin de meest invloedrijke modebeelden van de jaren '50 t/m de jaren '70 beschreven worden?
Ik heb zelf deze in de kast staan, daar staan per decennium ook allerlei stijliconen in, veel afbeeldingen en beschrijvingen. Hij was trouwens wel veel duurder dan deze op Marktplaats, 10 jaar geleden!

En Vik, in CUL stond nog eens een tip over een naanbrood als pizzabodem, dat leek mij best een lekker alternatief!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:24:45 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99196155
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
pizza mar. is tomatensaus en kaas, punt :P
Oh ok, dan zit de kaas er al op. Dan flikker ik er zelf nog champignons, ham, ui en salami op! ^O^.
Morgen eten we dan de paprika's van uniek. Als die nog even wil zeggen welke kleur de paprika's moeten zijn? ;).

Ok, AH-waarts :W.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:25:40 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99196192
Of niet, want regen :P. Nog ff wachten...
Niet meer actief op Fok!
pi_99196221
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Ik vind het verschrikkelijk, dat gepruts aan je gezicht! :o
En ik word hypernerveus (nouja, bij wijze van... eigenlijk meer zwaar geirriteerd) door de tingeltangelmuziekjes die ze opzetten terwijl zo'n maskertje in moet trekken.
Not my cup of tea. :N

Ik vraag altijd direct of de zogenaamd rustgevende muziek uit mag, want ik word er hypernerveus van _O-
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:26:53 #225
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99196251
Zijn er mensen die die muziek wél ontspannend en rustgevend vinden?
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:27:16 #226
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99196263
Ik vind het sowieso naar als er mensen aan m'n hoofd pielen, van dichtbij vallen alle nadelige aspecten van m;n hoofd natuurlijk veuuuul meer op _O-
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:27:34 #227
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99196281
@Vik, ik zou voor rode paprika"s gaan. Die schijnen het gezondst te zijn.

En ik ben wederom een ronde verder in de procedure voor Frau Directorin *)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:27:43 #228
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99196289
Bij mijn salon staat er meestal een cd van Norah Jones o.i.d. op. Niet mijn smaak, maar ook niet zo dat ik me er aan stoor.
pi_99196294
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:26 schreef Tinkepink het volgende:
Zijn er mensen die die muziek wél ontspannend en rustgevend vinden?
Kabbelend water, panfuiten en dolfijnen aye aye aye verschrikkelijk!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:28:58 #230
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99196344
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:27 schreef Tinkepink het volgende:
@Vik, ik zou voor rode paprika"s gaan. Die schijnen het gezondst te zijn.

En ik ben wederom een ronde verder in de procedure voor Frau Directorin *)
Yeah :D 8-) Mooizo! Wanneer is er uitsluitsel? :9
pi_99196351
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 12:32 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Oooh Cali lekker!! Geniet ervan! En ik wil een uitgebreid verslag ;) (wij gaan ook september).
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:29:18 #232
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99196354
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:28 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Yeah :D 8-) Mooizo! Wanneer is er uitsluitsel? :9
Geen idee. Binnen nu en een half jaar vermoed ik :P
pi_99196386
Mijn moeder gaat ook regelmatig, mee-eters weg laten halen enzo. Als je huid er dan weer een paar weken mooier uitziet zie ik het nut er wel van in.
In de sauna vind ik de muziek altijd wel rustgevend, van die lounge-muziek tenminste.

Gefeliciteerd Tink! :)
Everything has changed
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:29:56 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99196388
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:29 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

^O^ voor een ronde verder zijn.
-O- dat het nog zo lang kan duren voor je uitsluitsel hebt. Aan wie ligt dat? Aan hen of aan jou?
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:30:28 #235
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99196404
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:29 schreef Mini. het volgende:
Mijn moeder gaat ook regelmatig, mee-eters weg laten halen enzo. Als je huid er dan weer een paar weken mooier uitziet zie ik het nut er wel van in.
In de sauna vind ik de muziek altijd wel rustgevend, van die lounge-muziek tenminste.

Maar mijn zus komt ook helemaal opgemaakt terug, moet dat ook? :'). Dat gaat toch wel een stap verder dan meeëters laten weghalen :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:31:00 #236
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99196427
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

^O^ voor een ronde verder zijn.
-O- dat het nog zo lang kan duren voor je uitsluitsel hebt. Aan wie ligt dat? Aan hen of aan jou?
Aan hen. Maar mij boeit het niet zo hoor. Ik heb geen haast.De baan is wel zeker denk ik. We moeten het nog even hebben over de arbeidsvoorwaarden. En dan ligt het dus aan mij of ik akkoord ga.
pi_99196457
quote:

[..]

_O- hoeveel rondes en kandidaten hebben ze :D
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:31:48 #238
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99196465
Goed hoor Tink! En waar zou je dan Directorin van worden? :D
pi_99196480
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kabbelend water, panfuiten en dolfijnen aye aye aye verschrikkelijk!

Wil je de naam van de Aye Aye niet meer misbruiken! :o

quote:

[..]

Schiet lekker op!
Gefeliciteerd overigens. :)
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:32:06 #240
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99196482
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:31 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- hoeveel rondes en kandidaten hebben ze :D
1 kandidaat. Mij.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:32:25 #241
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_99196494
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:29 schreef Mini. het volgende:

oeh, sauna. In het dorp waar wij over 2 weken (!) een zeilcursus gaan doen is zo'n toffe sauna. Ik hoop dat het daar niet te druk is,w ant daar heb ik toen zooooo fijn ontspannen!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:33:24 #242
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99196534
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:32 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

oeh, sauna. In het dorp waar wij over 2 weken (!) een zeilcursus gaan doen is zo'n toffe sauna. Ik hoop dat het daar niet te druk is,w ant daar heb ik toen zooooo fijn ontspannen!
Bij het Kattengat? Mijn man heeft ook ooit eens een zeilcursus in Noord-Duitsland gedaan (Buiten en Kust)
pi_99196562
Nice Tink!

1x zo'n gezichtsbehandeling gehad :@
Was wel relaxed, lekker liggen slapen tot ze gerstekorrels :? weg ging halen...
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:34:19 #244
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_99196566
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:33 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Bij het Kattengat? Mijn man heeft ook ooit eens een zeilcursus in Noord-Duitsland gedaan (Buiten en Kust)
Nee, aan de Bodensee...

Spannend, je sollicitatieperikelen. Wat voor soort bedrijf is het?
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:34:36 #245
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99196589
Eigenlijk zou ik wat moeten werken :')
*lui
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:35:15 #246
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99196613
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:34 schreef V1z0R het volgende:
Nice Tink!

1x zo'n gezichtsbehandeling gehad :@
Was wel relaxed, lekker liggen slapen tot ze gerstekorrels :? weg ging halen...
Ieeeh gerstekorrels, die kunnen soms zo naar bij je oog zitten ;( Ik had er laatst eentje die ik gelukkig zelf kon verwijderen, maar dat duurde nog effe, ik heb schijnbaar een verdraaid stevige huid B-)

Aye ayes O+
  Vis een optie? vrijdag 8 juli 2011 @ 13:36:08 #247
70532 loveli
N
pi_99196649
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar mijn zus komt ook helemaal opgemaakt terug, moet dat ook? :'). Dat gaat toch wel een stap verder dan meeëters laten weghalen :P.
Nee dat moet niet, maar ziet er leuker uit dan vlekkerig rood. Toch?
/leven & laten leven
crap in = crap out
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:36:47 #248
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99196670
Ik krijg net een dm van "null" Wie is dat :?
pi_99196674
quote:

Dat mag, maar ik zeg altijd dat ik het niet wil en krijg dan vaak een handmassage oid terwijl een masker intrekt *) Ik ga er overigens vooral heen voor het verwijderen van milia (die gerstekorrels dus ja ;) ).
pi_99196706
quote:

[..]

Dat doe ik alleen als ik ergens heen moet.
Maar ik wil wel weer een keer ik ben slecht in het bijhouden van die afspraken.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:39:04 #251
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_99196755
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:36 schreef Tinkepink het volgende:
Ik krijg net een dm van "null" Wie is dat :?
ik heb je net een dm gestuurd...wellicht is dat het?
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:39:45 #252
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99196780
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:39 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja volgens mij snapt de DM jouw ä niet! :Y
pi_99196795
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:32 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

1 kandidaat. Mij.
Aha :)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:40:59 #254
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99196835
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:39 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik denk het
pi_99197261
quote:

[..]

Als je zelf weinig tijd hebt voor zulke dingen is het toch fijn om een keer in de watten gelegd te worden (letterlijk :+) en mooi gemaakt te worden? Jij leeft voor jezelf, maar mijn moeder is bijv. altijd met anderen bezig en dan is het volgens mij wel fijn om even "verplicht" te ontspannen en door iemand anders verzorgd te worden. Zij komt er in elk geval altijd relaxt vandaan.
Everything has changed
pi_99197402
Blegh! geen zin meer...

Ik ga huisjes op Funda bekijken :Y

* WOG-modus aan
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:54:57 #257
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99197453
Ik kom niet opgemaakt terug hoor. Juist helemaal schoon. Ze doet bij mij eerst huid reinigen, peeling, onregelmatigheden weghalen, wenkbrauwen en bovenlip harsen, gezicht-, nek en schoudermassage en dan nog een masker. Heerlijk! :)
pi_99197529
Even inbreken.

Ik zit ziek thuis atm (moet iedere zoveel minuten naar het toilet rennen) en Martijn is ondertussen met een vriend weg (bouwspullen halen, we gaan namelijk verbouwen :).

Krijg ik net via whatsapp deze foto van hem:

Hij: "Mooi kommetje? 15 euro maar"

Ik (tien minuten later): "Ik vind het maar een lelijk ding. Damn. Ik hoop echt dat je het niet gekocht hebt :D"

Stuurt hij me deze foto terug:

-------

Crap :') :D

Ik vraag me echt af wat hij er in godsnaam mee wil. Zoals Maria het al mooi omschreef: "het lijkt op een project van een leerling beeldhouwer die halverwege de moed heeft opgegeven " _O-
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:57:32 #259
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99197577
Ik hoop dat die laatste foto een foto is van de achterbakinhoud voordat ie ermee langs de stort gaat? :')
pi_99197613
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hoop dat die laatste foto een foto is van de achterbakinhoud voordat ie ermee langs de stort gaat? :')
Ik hoop het. Maar ik ben er bang voor ;(

(ik zal het hem eens vragen btw, hahaha)
pi_99197622
Wàt is het precies, Coco? _O-
pi_99197645
Misschien is 'ie van plan zulke sigaren te gaan roken?

Dat 'ding' dan als asbak gebruiken natuurlijk...
pi_99197671
lol
pi_99197693
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik betwijfel of hij dat zelf weet ^^
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:00:12 #265
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99197712
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:58 schreef Isabeau het volgende:
Daar hebben we ook al een korte brainstormsessie over gehad ja! Ik vond het eerder een on-affe Caesar-stoel dan een kommetje?
pi_99197760
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:00 schreef MariaEtcetera het volgende:

Daar hebben we ook al een korte brainstormsessie over gehad ja! Ik vond het eerder een on-affe Caesar-stoel dan een kommetje?
Slechts 15 euro voor iets waarvan je niet weet wat het is. Koopje!

_O- :D :'( :D _O-
pi_99197780
Gepruts aan mijn gezicht vind ik ook niets :P Massage daarentegen zou ik wel eens willen :9 O+

Overigens nog een week tot vast internet O+ dan komt de monteur een lijn aanleggen hier O+

En ik wacht op een cijfer dat iedereen al gehad heeft :( is vast een foutje gemaakt omdat ik 't tentamen eerder gemaakt heb ofzo, maar ben erg benieuwd of m'n fluency volgens universiteitswaarden :P

De buurman hier is heel lief. Hij wil een soort opaatje voor ons zijn O+ we hadden ons in de dag vergist dus waren vergeten een hele volle recycle kliko buiten te zetten. Dat had hij gemerkt en vanochtend kwam hij vragen of we een zak konden vullen zodat hij die naar de vuilstort kon brengen :D Nu hebben we weer wat ruimte in die kliko! En hij bood aan om ons te helpen de veiligheid van de tuindeuren te verbeteren: het houdt hem bezig en hij vindt 't wel belangrijk voor de motoren, de held. Zo lief! Binnenkort even met de eigenaresse mailen en dan doen we wel een middagje klussen met 'n biertje *)
Ja doei.
pi_99197794
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:00 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik ben ook echt heel benieuwd :D Ik zal straks wel even updaten wat hij er nou precies mee wil ^^
pi_99197825
Lijkt wel of het een bakje is waarmee je een waterval/cascade kan maken...
Dat het zeg maar van boven er in valt en bij dat gat verder moet stromen.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:02:44 #270
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99197837
Wat een lieve buurman! O+ O+
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:03:19 #271
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_99197867
hello.. Jullie gaan hard!

over pizza: Ik pakte eerst de danerolles. Maar die hebben ze nergens meer.
Ik deed er op: kruiden, geraspte kaas, paprika, ui, knoflook, mozzerela, nog meer geraspte kaas. Binnenkort ga ik meer groente er op gooien, kijken of dat ook lekker is (prei, aubergine etc)

MarMar: al wat meer duidelijkheid over dat meisje wie je dochter heeft toegetakeld? Sterkte iig O+

Tink: Goodluck!

Coco: Opzich dat ding zonder pootjes? kan leuk zijn toch?

En schoonheidsspecialiste: leuk! Mijn moeder gaat idd ook 1x in de maand ofzo, vind het ook wel lekker, en die muziek erbij ook :)
~ Bonito La Risa ~
pi_99197906
Hij is trouwens wel heel lief <3 Weet zeker dat hij dat ding heeft gekocht om mij een plezier te doen O+ En als dank gooi ik 't op internet _O-
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:04:04 #273
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99197910
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:02 schreef V1z0R het volgende:
Lijkt wel of het een bakje is waarmee je een waterval/cascade kan maken...
Dat het zeg maar van boven er in valt en bij dat gat verder moet stromen.
Ja voor een soort stenen tuin ofzo!
pi_99197933
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:01 schreef motorbloempje het volgende:

De buurman hier is heel lief. Hij wil een soort opaatje voor ons zijn O+ we hadden ons in de dag vergist dus waren vergeten een hele volle recycle kliko buiten te zetten. Dat had hij gemerkt en vanochtend kwam hij vragen of we een zak konden vullen zodat hij die naar de vuilstort kon brengen :D Nu hebben we weer wat ruimte in die kliko! En hij bood aan om ons te helpen de veiligheid van de tuindeuren te verbeteren: het houdt hem bezig en hij vindt 't wel belangrijk voor de motoren, de held. Zo lief! Binnenkort even met de eigenaresse mailen en dan doen we wel een middagje klussen met 'n biertje *)
Awwww, lieve buurman! :) O+
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:06:35 #275
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99198009
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:04 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Awwww, lieve buurman! :) O+
Die gaan wij ook meeten he, op onze roadtrip B-)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:06:36 #276
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_99198010
en lieve buurman! O+

heb van de week ook kennis gemaakt met onze buurman (had hem 3x eerder ontmoet: Dronken & Handtastelijk.. ;( ) maar hij is nuchter hartstikke aardig ;) en gelijk ook met onze buurvrouw (onze buurman heeft wat met onze buurvrouw, haha gezellug!)

Leuk om te zien hoe hun de huizen hebben ingericht ;)
~ Bonito La Risa ~
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:06:48 #277
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99198022
Coco, is het niet een deksel van zo'n wc van uit de tijd dat die nog in een hokje in de tuin was? Jeweetwel, met zo'n deur met een hartje erin.
pi_99198043
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:06 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Die gaan wij ook meeten he, op onze roadtrip B-)
Boks ouwe!

vrijdag 8 juli 2011 @ 14:08:29 #279
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99198090
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:07 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Boks ouwe!

Jwaitz! O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Coco, is het niet een deksel van zo'n wc van uit de tijd dat die nog in een hokje in de tuin was? Jeweetwel, met zo'n deur met een hartje erin.
*stil

*mooi
pi_99198102
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Geloof het niet :D
pi_99198114
HIJ IS THUIS! Ik ga het even vragen!!!
pi_99198123
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:09:52 #283
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99198143
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
HIJ IS THUIS! Ik ga het even vragen!!!
Oeeee! Spannend :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:09 schreef V1z0R het volgende:
Road trippin' ! O+
RHCP *O*
pi_99198216
Hahaha! Blijkbaar heeft die vriend van Martijn 'm gekocht :D _O-

Martijn heeft me expres die foto gestuurd om mij te laten denken dat hij 'm had gekocht.

Over wat het is: "een soort kom van massief zwaar spul". Nou, dan weten we dat ook weer :D :')
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:13:50 #285
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_99198295
^O^
~ Bonito La Risa ~
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:14:17 #286
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99198312
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hahaha! Blijkbaar heeft die vriend van Martijn 'm gekocht :D _O-

Martijn heeft me expres die foto gestuurd om mij te laten denken dat hij 'm had gekocht.

Over wat het is: "een soort kom van massief zwaar spul". Nou, dan weten we dat ook weer :D :')
Hij kent je iig goed :D

Heeft die vriend ook een vriendin? B-)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:14:59 #287
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99198347
Vast niet :')
pi_99198350
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hij kent je iig goed :D

Heeft die vriend ook een vriendin? B-)
Ja, en die ga ik nu een whatsapp sturen :D
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:17:07 #289
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99198432
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:15 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, en die ga ik nu een whatsapp sturen :D
_O_

You read my mind *)
pi_99198474
_O- Coco :D
pi_99198824
Mijn beste gok is dat het voor zoiets is:
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:25:49 #292
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99198835
quote:

[..]

Dat doe ik wel eens. En dan vinden andere mensen het een rare foto.
Kwak
pi_99198885
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:25 schreef V1z0R het volgende:
Mijn beste gok is dat het voor zoiets is (maar dan 'natuurlijker')
[ afbeelding ]
Nee, want er staat echt een heel rek vol van die dingen (daar heb ik ook een foto van, lol). Maar wat het ook is, ik blijf 't maar een lillik ding vinden :D
pi_99199042
Zit geen stamper bij, dus ook geen huge ass vijzel...

The mystery continues!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:36:49 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99199299
Zo, boodschappen gedaan. En moet even met Pippa naar de DA zo, want ze heeft een opgezet buikje na de sterillisatie en daar willen ze ff naar kijken. Sinds Taco zijn we echt van 'better safe than sorry' natuurlijk :).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:39:54 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99199424
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vast niet :')
_O-. Koopt Duvel nooit rare dingen dan? :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:41:52 #297
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99199518
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

_O-. Koopt Duvel nooit rare dingen dan? :P.
Nee, alleen treinenspul, maar dat gaat linea recta naar zolder ^O^.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:43:02 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99199576
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:41 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

^O^.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:43:36 #299
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99199601
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:41 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Wij weten wel wie de hoge-taille-broek aan heeft bij jullie thuis B-)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:44:32 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99199647
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:43 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wij weten wel wie de hoge-taille-broek aan heeft bij jullie thuis B-)
* Viking84 wacht op Duvel :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:44:42 #301
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99199654
vol!
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: