Uhm, nou ijs en theequote:
regent het bij jou???quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kijk
Licht http://lockerz.com/s/117957868
Ik heb geen gordijn, moet ik nog kopen
regen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kijk
en regendruppels?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kijk
ah avondetappe zo idd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Thee![]()
Nespresso![]()
maar eerst de Avondetappe
Ik moet 's middags werkenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:38 schreef gomi het volgende:
[..]
ah avondetappe zo idd.
kan btw niet wachten op zaterdag. beetje klimmen vast
En donderdag gaat het los!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:38 schreef gomi het volgende:
[..]
ah avondetappe zo idd.
kan btw niet wachten op zaterdag. beetje klimmen vast
Welke film?quote:
Kanquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
En donderdag gaat het los!!
Kun je niet met wat wasknijpers er een laken voor spannen c_a?
quote:
Trustenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:39 schreef Toverheks het volgende:
maar allemaal slaap lekker en mooie dromen
Ja de bergen in...ach daarna moeten ze ook flink aan de bak dus dan kijk ik dan welquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ah das wel zonde.
eindelijk een leuke etappe als ik t profiel zo bekijk
yeah donderdag een hele mooie idd. vrijdag weer minder en dan zaterdag ook weer een mooie.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
En donderdag gaat het los!!
Kun je niet met wat wasknijpers er een laken voor spannen c_a?
Welke film.quote:
Nee Ian verteld even hoe hij de film ervaarde met mijn jongstequote:
yeah idd en zaterdag gaat mollema winnen hequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja de bergen in...ach daarna moeten ze ook flink aan de bak dus dan kijk ik dan wel
ik weet het niet meer...het is een vreemde tourquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:42 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah idd en zaterdag gaat mollema winnen he
Er wordt hier zelfs voort op de tour gekookt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:41 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah donderdag een hele mooie idd. vrijdag weer minder en dan zaterdag ook weer een mooie.
donderdag begint de tour echt
Jij ligt toch te internettenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Straks weer naar de avond-etappe kijken met Mart Smeets. Als die tour nog lang gaat duren dan moet ik aan de doping. Een paar weken Mart kijken sloopt lichaam en geest.
i know, meeste van mijn tourpooltjes gaan dan ook niet zo heel goedquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik weet het niet meer...het is een vreemde tour
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:44 schreef gomi het volgende:
[..]
i know, meeste van mijn tourpooltjes gaan dan ook niet zo heel goed
maar mollema heeft in de tour de l'avenir gewonnen op die aankomst en hij heeft die rit voor deze tour ook weer aangestipt.
zou t wel stoer vinden als hij er ook echt wint
Ik kan Mart zo niet harden he.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Straks weer naar de avond-etappe kijken met Mart Smeets. Als die tour nog lang gaat duren dan moet ik aan de doping. Een paar weken Mart kijken sloopt lichaam en geest.
hehe ik heb zelfs vrij geregeld voor een paar etappes.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er wordt hier zelfs voort op de tour gekookt.
Voor twee dagen zodat het één dag maar opwarmen is en zo dat het staat op te warmen tijdens het einde van de etappe.
ah zaterdag mocht je boksen kijken hequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
ik vind het een klojo eerste klas.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan Mart zo niet harden he.Maar ze hebben wel allemaal leuke, jonge renners als gast dus ik kijk toch maar.
Ik kijk dan gewoon naar filmpjes van seks met dode inktvissen op natuurlijk basis. Das in Japan heel gebruikelijk als tussendoortje. Dat glibbert ook minder over het scherm dan die Mart Smeets.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan Mart zo niet harden he.Maar ze hebben wel allemaal leuke, jonge renners als gast dus ik kijk toch maar.
GA ADELE KIJKEN JIJ!quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:48 schreef Zeroku het volgende:
Gisteren, dat sjaaltje van Boogerd______________________________________!
Zit op andere laptop.quote:
Ja, is wel kut. Ik wilde Adele wel zienquote:
Je kan het terugzienquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, is wel kut. Ik wilde Adele wel zien.
Hoelang?quote:
Oh, nicequote:
Ja das waar. Daar vind Laysa niets aan. Boksen is zonder trappen en das voor mietjes. Laysa kijkt liever K1.quote:
yeah en dan schop hem trap hem roepen hequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja das waar. Daar vind Laysa niets aan. Boksen is zonder trappen en das voor mietjes. Laysa kijkt liever K1.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja das waar. Daar vind Laysa niets aan. Boksen is zonder trappen en das voor mietjes. Laysa kijkt liever K1.
Nee, dan schudt ze de hele tijd zo vanquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:55 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en dan schop hem trap hem roepen he
Ik raak een beetje bangquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:56 schreef Laysa het volgende:
Nu kom ik wel heel agressief over!
En dat ben ik ook...
Mooi hé dat waarheidsgetrouwe
en ondertussen jou tegen je arm slaan zeker?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, dan schudt ze de hele tijd zo van![]()
Niet wrijven maar SCHUPPEN roept ze altijd.
Komt alleen omdat ze daar zelf niet meer aan mag deelnemen. Geschorst wegens het overtreden van de regels.quote:
Ik zit dan op de andere bank. Neutrale hoek zeg maar.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:58 schreef gomi het volgende:
[..]
en ondertussen jou tegen je arm slaan zeker?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:59 schreef gomi het volgende:
[..]
echt niet?
daar heb je ook hele mooie partijen tussen.
mag nog veel meer ook
hehehe ban voor t levenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Komt alleen omdat ze daar zelf niet meer aan mag deelnemen. Geschorst wegens het overtreden van de regels.
Over in de ogen steken hadden ze vooraf niets gezegd zei ze tegen de scheids.
yeah ws ook wel zo slim idd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zit dan op de andere bank. Neutrale hoek zeg maar.
is ook heel leukquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo tegen zijn kop! Hahaha
Laysa als ze youtube kijkt...
hehe die fujita heeft mij een schorsing opgeleverd x aantal jaar terug.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:04 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe die fujita heeft mij een schorsing opgeleverd x aantal jaar terug.
moest hij tegen een vriend van me vechten en zat ik aan de ring foto's te maken.
maar die vriend van me lag onderop en zocht steun bij de touwen.
mag alleen niet, dus kwamen er van die officials die zijn voeten steeds weghaalden. ik dus steeds ertussen staan om zogenaamd een goed efoto te kunnen maken.
na een tijdje hadden ze t door en mocht ik de eerstvolgende 3 gala's niet meer ringside
ligt aan de organisatiequote:Op donderdag 7 juli 2011 23:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat iemand k.o. meppen als ie ligt!
Mag je ellebogen?
yeah was wel lachen hoor.quote:
Sommige van die gasten zitten vol bloed. Geen einde wedstrijd bij bloed in het oog?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:07 schreef gomi het volgende:
[..]
ligt aan de organisatie
bij pride mocht je gewoon echt vol tegen de kop schoppen als iemand op de grond lag bv
ellebogen op de grond ook.
kan ligt eraan hoe erg t is.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sommige van die gasten zitten vol bloed. Geen einde wedstrijd bij bloed in het oog?
Ziet er wel leuk uit! Laysa zat daarstraks in ieder geval opvallend vaak te lachen met dat leedvermaak toontje.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:11 schreef gomi het volgende:
[..]
kan ligt eraan hoe erg t is.
heb ook weleens meegemaakt dat iemand na de 1e ronde door zijn hoek naar de hoek moest worden ondersteund en scheids wilde 2e ronde gewoon door laten gaan.
toen heeft zijn eigen hoek de handdoek gegooid en werd hij uiteindelijk met een brancard weggedragen.
enige keer dat ik echt dacht dat er iemand echt half dood werd gemept.
strottehoofd enzo mag niet nee.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit! Laysa zat daarstraks in ieder geval opvallend vaak te lachen met dat leedvermaak toontje.
Mag je op het strottenhoofd slaan of grijpen? Hetzelfde geldt voor het sleutelbeen?
yeah hier ook avondetappequote:Op donderdag 7 juli 2011 23:23 schreef Laysa het volgende:
Zo verhuisd!
Trusten Lutte![]()
En iedereen ook trusten...Ik ga AE kijken![]()
![]()
Nou dat laatste overleef je wel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:16 schreef gomi het volgende:
[..]
strottehoofd enzo mag niet nee.
achter op t hoofd ook niet
en weet je dat wat kinden weleens doen met prikkeldraad?
met 2 handen een onderarm beetpakken en dan allebei handen een andere kant uitdraaien?
dat mag ook niet
dat laatste is ook totaal niet gevaarlijk moest ook echt lachen toen ik t voor eerst zag staan in het lijstje met dingen die verboden warenquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou dat laatste overleef je wel.
Dat natrappen als iemand ligt tja, daar ben ik niet helemaal over uit. Het is niet sportief, maar ja moet je ook maar niet liggen. Worstelgrepen en zulks dat mag wel?
Waar kan ik die regels vinden? En de gewichtsklasse?
Boksen is leuk. K1 ook nog wel, maar verderquote:
mma is geen showgeneuzel hequote:Op donderdag 7 juli 2011 23:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Boksen is leuk. K1 ook nog wel, maar verder.. MMA en verder al dat showgeneuzel
.
Dat is waar, maar het boeit me niet op een een of andere manier. De bokswedstrijd van afgelopen weekend vind ik dan leuker. Afgezien dat het maar een matige bokspartij wasquote:
In de war met WWF! Dat is worstelen voor knuffelpanda's.quote:
ah k. kan idd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het boeit me niet op een een of andere manier. De bokswedstrijd van afgelopen weekend vind ik dan leuker. Afgezien dat het maar een matige bokspartij was.
Pacman krijgt thuis klappen van mevrouw Pacman. Das dat gele wijf met die grote bek en een strikje, maar dat wijf eet steroiden alsof het smarties zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. kan idd.
sommige partijen vind ik zelf ook niets tbh.
maar datzelfde heb ik dus ook met boksen idd.
ik wil pacman-mayweather zien bij t boksen. maar die sukkels willen niet
pacman is een beest hequote:Op donderdag 7 juli 2011 23:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Pacman krijgt thuis klappen van mevrouw Pacman. Das dat gele wijf met die grote bek en een strikje, maar dat wijf eet steroiden alsof het smarties zijn.
Zijn er bij die MMA en aanverwanten ook van die gebroeders Klitschko die alles domineren?
Ja, maar dan heb je zijn vrouw nog niet gezien.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:52 schreef gomi het volgende:
[..]
pacman is een beest he
hmm je hebt er wel een paar idd. bij de zwaargewichten had je fedor. die was echt 10 jaar lang ongeslagen ofzo maar verloor nu 2 op rij.
bij de lagere klasses heb je er ook een paar die goed domineren, maar nooit zo langs als die klitschko's bv.
maar ze vechten ook vaker dan in t boksen en t is ws ook wel zwaarder voor t lichaam
Okidoki. Zal morgen eens kijken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je moet serieus ff 'Someone like you' terugkijken zodra die op YT staat![]()
quote:Why is everyone disliking this? I don't get it. why hate on him? Seriously. Do you guys have something against talent? Because he has it. You all can say he doesn't but he DOES. This is pathetic. Trying to dislike it that way i gets taken off. That's just mean.
Ik zocht ernaarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:40 schreef Zeroku het volgende:
Hoe kom je sowieso bij dat kutlied terecht.
Wel ooit gedaan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik speel Angry Birds, tetris en bubbles... niet veel meer dan dat
Whehequote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:07 schreef iBenny het volgende:
Veel van die namen zeggen me dus helemaal niks
Trusten
Nu wel vort. Vroeger waren er weekenden waarun ik 36 uur WoW speelde.quote:
Mja het is niet van kijkmijstoergamen, maar ik heb er ook geen spijt van, heb veel nieuwe mensen leren kennen zo.quote:
Ik verwijt je ook niks ofzoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja het is niet van kijkmijstoergamen, maar ik heb er ook geen spijt van, heb veel nieuwe mensen leren kennen zo.
quote:
En dan is er nog Infinitequote:
drom. Ik heb mijn redenen, bij sommigen bekend. Laat ik het er op houden dat ik me er niet tussen hoorde voelen. Zoiets dat ik ook niet in een WK/EK SC zou moeten zittenquote:
ach, ik stuiter daar nogal eens heen en weer, soms geweldig, en soms voel ik mee een buitenstaander tussen een kliekjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 06:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
drom. Ik heb mijn redenen, bij sommigen bekend. Laat ik het er op houden dat ik me er niet tussen hoorde voelen. Zoiets dat ik ook niet in een WK/EK SC zou moeten zitten
doucheze kerelquote:Op vrijdag 8 juli 2011 06:18 schreef Pheno het volgende:
Ik spring eens de douche in. En hoop dat ik niet uitglijd.
Om een hekel aan iemand te krijgen moet diegene zijn best doen. Voor mij is FOK! voor de leuk, het moet geen moetje worden. Posten in die SC was zo zinloos dat het zo ging aanvoelen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 06:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach, ik stuiter daar nogal eens heen en weer, soms geweldig, en soms voel ik mee een buitenstaander tussen een kliekje
Maar ik vermaak me er over het algemeen wel en heb er geen vijanden of types waar ik een hekel aan heb
Heb tijden in de GCSC gezeten, daarna PUB en tussendoor Groningen en nu TAL. GCSC was een moetje op den duur. PUB werd wat verslavend en Groningen is altijd rustig en niets te doenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 07:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om een hekel aan iemand te krijgen moet diegene zijn best doen. Voor mij is FOK! voor de leuk, het moet geen moetje worden. Posten in die SC was zo zinloos dat het zo ging aanvoelen.
De KSC was \ is gewoon niet leuk voor nieuwe mensen die er binnenkomen. een te vast kliekje.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 07:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om een hekel aan iemand te krijgen moet diegene zijn best doen. Voor mij is FOK! voor de leuk, het moet geen moetje worden. Posten in die SC was zo zinloos dat het zo ging aanvoelen.
Ik kom er voor de seksquote:
Behalve als je vrouw bent!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 07:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De KSC was \ is gewoon niet leuk voor nieuwe mensen die er binnenkomen. een te vast kliekje.
damn, ben nog steeds manquote:
Ik werd ook niet top ontvangen, niet dat ik daar wakker van ligquote:
chillquote:Op vrijdag 8 juli 2011 07:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, even een sloot asperines naar binne gewerkt.. Ik kan er zo weer tegen aan hoop ik!
Ook datquote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:29 schreef Lutte het volgende:
KSC is een soort van [WANHOPIGE SINGLES] slowchat, plus kliekje en de hele mikmak.. Meh, niks voor mij
Mogguh heksjeliefquote:
quote:
Vast over palingquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo lief ben ik niet meer, eerder chagerijnig, ze zijn toch aan het renoveren naast me nou ppffttttt elke morgen je bed uit geramd worden is ook niet lekker wakker worden nou gelukkig nog maar 3 weken dan is het huis hier naast klaar.........en het zijn volendammers die kennen schreeuwen
versta af en toe letterlijk waar ze het over hebben
laten ze maar een paar pondjes aan me geven voor de overlastquote:
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
laten ze maar een paar pondjes aan me geven voor de overlastnee heb er echt geen last van, draai Marvin lekker hard en of hun dat mooi vinden ken me niet schelen
Hoi, neuken?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik werd ook niet top ontvangen, niet dat ik daar wakker van lig
Hoi, n ....?quote:
quote:
Goedemorgen Patjonquote:
Alors on dancequote:
Dag in, dag uit.quote:
Oh, doe de mijne dan ook even.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:43 schreef Kally het volgende:
Ik ga zo mijn badkamer eens schoonmaken, jeej altijd fijn
Misschien vanmiddag.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:30 schreef Lutte het volgende:
Mogguh trouwens
Oh en c_a, als je terugleest, draai je nog vandaag?
Ik moet zo wegquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:27 schreef charmed_angel het volgende:
benny en lutte ik ga draaien om half 11
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien vanmiddag.
Nu eerst even een CV maken, dat is 13,5 jaar geleden
Mijn diploma's inscannen etc. Dus druk dagje. Vanmiddag even boodschapjes doen. En spullen klaarleggen voor morgen
Euh oke....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:27 schreef charmed_angel het volgende:
benny en lutte ik ga draaien om half 11
Wasda?quote:
Mark and Mensersquote:
Ken ik niet.quote:
Die chocoladedingenquote:
Wrom doet die het nietquote:
Ja zelfs mijn tv, al hebben ze even vergeten een afstandbediening te leveren bij mijn interactieve boxquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:53 schreef Zeroku het volgende:
Doet je internet het trouwens weder, kally?
Oh, nicequote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die chocoladedingenEen winkel vol met die dingen, maar dan in alle kleuren, smaken, vormen en vier verdiepingen vol
Omgquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja zelfs mijn tv, al hebben ze even vergeten een afstandbediening te leveren bij mijn interactieve box
Handig pauzeren ook zo
Ik heb nog nooit zoveel falen achter elkaar gezien, als die afstandbediening er is gaat er een brief uit, met declaratiekosten voor mijn telefoon, ik heb zo vaak gebeld ik kan bijna op de koffiequote:
Hmhm als al dat gezever door hun komt zou ik dat ook gewoon doen ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel falen achter elkaar gezien, als die afstandbediening er is gaat er een brief uit, met declaratiekosten voor mijn telefoon, ik heb zo vaak gebeld ik kan bijna op de koffie
Ik ookquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:56 schreef Kally het volgende:
Oke twee kids in extase hier over die M&M shop
Ja, adres van mijn ex neergezet 3 en half jaar terug terwijl het alleen op mijn naam moest en geen ander adres, toen al over bezig geweest. Nu blijkt dat daar dus mijn modem naar toe was, woensdag kwam die terwijl ik dinsdag al online had moeten zijn, modem bleek stukquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmhm als al dat gezever door hun komt zou ik dat ook gewoon doen ja.
Er moet inderdaad wat fout gaan, hoe dan ook, prima maar dit is wel erge faalquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:03 schreef Pheno het volgende:
ProvidersEr is ook gewoon geen een die gewoon doet wat het moet doen
En dan is het in Nederland nog relatief goed geregeldquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:03 schreef Pheno het volgende:
ProvidersEr is ook gewoon geen een die gewoon doet wat het moet doen
Wat een achterlijk wijf danquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:03 schreef Kally het volgende:
Die mevrouw gisteren van de KPN vond mij heul niet lief
Gewoon niets betalen en ze je kosten terug laten dokken. Mafketels. UPC moest bij mij 9 maanden nodig hebben om mijn internet op snelheid te krijgen. 9 maanden 2k/s. En ik maar bellen op het werk, want ik kreeg een sik van die mobiele kosten. Vijf monteurs later eindelijk iemand die deed wat ik op dag 1 vroeg: kijk eens in de wijkkast, het ligt niet aan mijn aangelegde netwerk. Boem 20mb/sec. Sukkels.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Er moet inderdaad wat fout gaan, hoe dan ook, prima maar dit is wel erge faal
Waarschijnlijk zijn wij te veeleisendquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En dan is het in Nederland nog relatief goed geregeld
Ja, stel je voor, krijgen waar je voor betaalt!quote:
Ja ik moest even wat uittestenquote:
Nou ja ik was ook niet liefquote:
9 maandenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon niets betalen en ze je kosten terug laten dokken. Mafketels. UPC moest bij mij 9 maanden nodig hebben om mijn internet op snelheid te krijgen. 9 maanden 2k/s. En ik maar bellen op het werk, want ik kreeg een sik van die mobiele kosten. Vijf monteurs later eindelijk iemand die deed wat ik op dag 1 vroeg: kijk eens in de wijkkast, het ligt niet aan mijn aangelegde netwerk. Boem 20mb/sec. Sukkels.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik moest even wat uittesten
Maar dus niet gelukt, instellingen staan niet goed op de 1 of andere manier. Dus ik faalde weer een half uur....
Terecht natuurlijkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:07 schreef Kally het volgende:
Ik heb ze daadwerkelijk faalhazen genoemd gisteren
Ja, aan de telefoon was ik ook niet echt aardig, maar medewerking ho maar. Ik heb gezegd dat een zwangerschap sneller gaat dan een UPC internetverbinding aan de gang krijgen...quote:
"Ik ben een eckte baas en jullie zijn faalhazen, twee thumbs down voor jullie topic"quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:07 schreef Kally het volgende:
Ik heb ze daadwerkelijk faalhazen genoemd gisteren
die heb ik allangquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:07 schreef iBenny het volgende:
c_a, je kunt de nieuwe single van Rolf nu downloaden
Je bent een schat!quote:
Moet je leuker werk zoekenquote:
Ik moet zo ook, zal ik meenemen anders, ik heb korting dingen zatquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je bent een schat!
Ik moet zo voor de kipfilet naar de AH, dus ik haal gelijk een kaartje.
Ik was het dus al weer vergeten
Nee joh is goed.... ik moet toch naar de AH, ik ga sate maken voor morgenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet zo ook, zal ik meenemen anders, ik heb korting dingen zat
O jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee joh is goed.... ik moet toch naar de AH, ik ga sate maken voor morgen
BBQ bij Myraela
Je gaat echt nog steeds?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee joh is goed.... ik moet toch naar de AH, ik ga sate maken voor morgen
BBQ bij Myraela
ja tuurlijkquote:
Graseter, wat een feestquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja tuurlijk
JJH, Graseter en heeeel misschien Bella komen ook. Dus ik vind het al wat minder eng
18?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
de overige 18 ken ik niet, maar daar kom ik ook wel overheen
mijn bed is al gereserveerdquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:22 schreef Kally het volgende:
Ik moet ook nog even gaan passen en meten voor 1 oktober
Er komen er wat meer geloof ik
Wat een variatiequote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Okeee... Vanavond eet ik... *tromgeroffel*
PANNENKOEKEN
quote:
Ja maar de eerste TAL meet kon ik ook niemand tochquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
18?![]()
Das wel heul veel he... Bij de bowlingmeet had je ook vrij weinig met de 'anderen'.
Maar je moet het uiteindelijk zelf weten
Ja uhuh, jij mag in Jayc zijn kamerquote:
Als het nou raak is, dan blijf ik niet slapenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:22 schreef Kally het volgende:
quote:
Toen heb je ook eerst 4 maanden met ons zitten slowchattenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar de eerste TAL meet kon ik ook niemand toch
Dus komt goed![]()
Het paste toen al vrij lastig...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:22 schreef Kally het volgende:
Komt die NSB'er ook? Sla hem op zijn bek namens mij.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja tuurlijk
JJH, Graseter en heeeel misschien Bella komen ook. Dus ik vind het al wat minder eng
Nah het lukt wel, wat meer mensen in de woonkamerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als het nou raak is, dan blijf ik niet slapen
Want dan drink ik toch niet
Dus dan heb je 1 slaper minder
Ok niet dat het zoveel uitmaakt
Nee dolfijntjesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
zolang het maar niet onder een Feynoord dekbed is![]()
Komt wel goedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het paste toen al vrij lastig...
Maar van mij part lig ik ergens opgerold in een hoekje, is geen probleem
ben gek op dolfijntjesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah het lukt wel, wat meer mensen in de woonkamer
[..]
Nee dolfijntjes
En mij met zijn 's nachts een foto sturen van een concertticketquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Komt die NSB'er ook? Sla hem op zijn bek namens mij.
Ja nu een maandje met hunquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toen heb je ook eerst 4 maanden met ons zitten slowchatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |