Uhm, nou ijs en theequote:
regent het bij jou???quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kijk
Licht http://lockerz.com/s/117957868
Ik heb geen gordijn, moet ik nog kopen
regen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kijk
en regendruppels?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kijk
ah avondetappe zo idd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Thee![]()
Nespresso![]()
maar eerst de Avondetappe
Ik moet 's middags werkenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:38 schreef gomi het volgende:
[..]
ah avondetappe zo idd.
kan btw niet wachten op zaterdag. beetje klimmen vast
En donderdag gaat het los!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:38 schreef gomi het volgende:
[..]
ah avondetappe zo idd.
kan btw niet wachten op zaterdag. beetje klimmen vast
Welke film?quote:
Kanquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
En donderdag gaat het los!!
Kun je niet met wat wasknijpers er een laken voor spannen c_a?
quote:
Trustenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:39 schreef Toverheks het volgende:
maar allemaal slaap lekker en mooie dromen
Ja de bergen in...ach daarna moeten ze ook flink aan de bak dus dan kijk ik dan welquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ah das wel zonde.
eindelijk een leuke etappe als ik t profiel zo bekijk
yeah donderdag een hele mooie idd. vrijdag weer minder en dan zaterdag ook weer een mooie.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
En donderdag gaat het los!!
Kun je niet met wat wasknijpers er een laken voor spannen c_a?
Welke film.quote:
Nee Ian verteld even hoe hij de film ervaarde met mijn jongstequote:
yeah idd en zaterdag gaat mollema winnen hequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja de bergen in...ach daarna moeten ze ook flink aan de bak dus dan kijk ik dan wel
ik weet het niet meer...het is een vreemde tourquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:42 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah idd en zaterdag gaat mollema winnen he
Er wordt hier zelfs voort op de tour gekookt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:41 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah donderdag een hele mooie idd. vrijdag weer minder en dan zaterdag ook weer een mooie.
donderdag begint de tour echt
Jij ligt toch te internettenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Straks weer naar de avond-etappe kijken met Mart Smeets. Als die tour nog lang gaat duren dan moet ik aan de doping. Een paar weken Mart kijken sloopt lichaam en geest.
i know, meeste van mijn tourpooltjes gaan dan ook niet zo heel goedquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik weet het niet meer...het is een vreemde tour
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:44 schreef gomi het volgende:
[..]
i know, meeste van mijn tourpooltjes gaan dan ook niet zo heel goed
maar mollema heeft in de tour de l'avenir gewonnen op die aankomst en hij heeft die rit voor deze tour ook weer aangestipt.
zou t wel stoer vinden als hij er ook echt wint
Ik kan Mart zo niet harden he.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Straks weer naar de avond-etappe kijken met Mart Smeets. Als die tour nog lang gaat duren dan moet ik aan de doping. Een paar weken Mart kijken sloopt lichaam en geest.
hehe ik heb zelfs vrij geregeld voor een paar etappes.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er wordt hier zelfs voort op de tour gekookt.
Voor twee dagen zodat het één dag maar opwarmen is en zo dat het staat op te warmen tijdens het einde van de etappe.
ah zaterdag mocht je boksen kijken hequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |