Wat dan?quote:
quote:
Diezelfde als vanmiddag?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:25 schreef iBenny het volgende:
c_a, c_a, c_aaaaaaa!
Ik heb een Angry Birds varkentje
Die beerquote:
Jump for joy?quote:
Ik weet het, ik kroop 4 dagen over de vloer zonder pilquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet je wel, wat ik in Londen ook had
Doet pijn
Geer zoekt een beer!quote:
Pedobeer, XD.quote:
Dat betekend dat mijn eicelletje springt, en de zaadjes zijn ingebracht diep IN mijn baarmoederquote:
Ja klopt, maar das een vogeltje.... ik heb het varkentjequote:Op donderdag 7 juli 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb je toch een fillmpje gestuurd?
Wat doet dat kruis onder je naam.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoorde ik daar beer vallen? Wie moet ik dekken?
Sorry patje, schatje ben nu getrouwd!
Komt goed, ik voel hetquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat betekend dat mijn eicelletje springt, en de zaadjes zijn ingebracht diep IN mijn baarmoeder(wat overigens pijn deed
)
Dus ze moeten niet zo ver zwemmen
Dus in principe zitten ze nu wel in de buurt bij elkaar....
Nu nog bevruchten en blijven plakken
ow die lagen er ook geloof ikquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja klopt, maar das een vogeltje.... ik heb het varkentje
Hangen net als het kruis onder me navel.quote:
whehehehehequote:
Moet ik jou eens aan het kruis hangenquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hangen net als het kruis onder me navel.
DMquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow die lagen er ook geloof ik
Maken ze geluid? Doe eens foto plaatsen
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik voelde mijn eisprong ook vanmiddag.. zo hard ging het er aan toe
Je moet eieren ook niet op vol gas koken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik quote deze ook even.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Jaquote:
Ik kom niet voorbij 1 level, kut spelquote:
quote:
Ik struggle ook. Ik speelde het in een wachtkamer en gooide er een aargh uit. Had gelijk alle aandacht.quote:
Ik was best al ver dacht ik, maar dat ene stuk blijf ik op hangenquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik struggle ook. Ik speelde het in een wachtkamer en gooide er een aargh uit. Had gelijk alle aandacht.
Aargh met Twents accent, dus alsof je boerenkool aan het binnen stouwen bent.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik struggle ook. Ik speelde het in een wachtkamer en gooide er een aargh uit. Had gelijk alle aandacht.
Kusje op je duploblokjes... Drink je limonade maar op en ga verder spelenquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:35 schreef Zeroku het volgende:
Angry Birds.
Dat spel is echt kleuterniveau.
Ja dat klopt tochquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:35 schreef Zeroku het volgende:
Angry Birds.
Dat spel is echt kleuterniveau.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kusje op je duploblokjes... Drink je limonade maar op en ga verder spelen
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Aargh met Twents accent, dus alsof je boerenkool aan het binnen stouwen bent.
Wat een geluk ook dat ik wat stronkjes onder mijn oksels had bewaard.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Aargh met Twents accent, dus alsof je boerenkool aan het binnen stouwen bent.
Dat wordt echt onderschat hoor, ik heb altijd wat selderij in mijn beha zitten, je weet maar nooit.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat een geluk ook dat ik wat stronkjes onder mijn oksels had bewaard.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat wordt echt onderschat hoor, ik heb altijd wat selderij in mijn beha zitten, je weet maar nooit.
Ja whehehehe, zo flatsj op de vloerbedekkingquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
He jammer...ik had wel wat over het ''ongelukje'' van de cola willen weten
Ik neem een bos winterpenen voor je mee 1 oktober, je vraagt erom!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik winterpeen voor mijn giftige stoffen en zenheid
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik neem een bos winterpenen voor je mee 1 oktober, je vraagt erom!
Ja vooral dat flatsjenquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja whehehehe, zo flatsj op de vloerbedekking
Je hoort het me zeggen he?quote:
Jaaaaaaaquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Zal ik de uien doen en meteen stamppot maken?
Mwoh.. niet zo spannend.. zn glas stond op de grond, ik trapte m mn bed uit, en toen ging het glas omquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
He jammer...ik had wel wat over het ''ongelukje'' van de cola willen weten
quote:
Moest je hem er niet juist in trappen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mwoh.. niet zo spannend.. zn glas stond op de grond, ik trapte m mn bed uit, en toen ging het glas om
Goomsterquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Moest je hem er niet juist in trappen?
Uhm, moest dat?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:41 schreef Toverheks het volgende:
Boeeeeeehoeeeeeeeeeeeeeeee dat is ff schrikkenze is er weer ff, kom even controleren of jullie je wel gedragen
Ik zag je bezem al staan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:41 schreef Toverheks het volgende:
Boeeeeeehoeeeeeeeeeeeeeeee dat is ff schrikkenze is er weer ff, kom even controleren of jullie je wel gedragen
Nee , dat deed ie al vrijwillig!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Moest je hem er niet juist in trappen?
Dat is met die boefjes hier ook wel nodig!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:41 schreef Toverheks het volgende:
Baaschquote:
Doen we niet, zoals altijd...quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:41 schreef Toverheks het volgende:
Jajaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mwoh.. niet zo spannend.. zn glas stond op de grond, ik trapte m mn bed uit, en toen ging het glas om
Ow, sorryquote:
zin inquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:43 schreef Kally het volgende:
Goomster, heb je gezien 30e in Amsterdam?
O ja jij zat misschien met een verjaardag
Ik ookquote:
Kom maar op.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:43 schreef Toverheks het volgende:
heb zo zin om eens iemand tot op het bot te gaan beledigen maar ik hou me nog ff in
Mis ik weer wat?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:43 schreef Toverheks het volgende:
heb zo zin om eens iemand tot op het bot te gaan beledigen maar ik hou me nog ff in
Doe mij maar, dat wind me op!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:43 schreef Toverheks het volgende:
Wie?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:43 schreef Toverheks het volgende:
Deel eensquote:
Ik veeg op aanvraag stoepjes voor de mensen hier schoon.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niet er stiekem erop weg vliegen he
yeah idd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:43 schreef Kally het volgende:
Goomster, heb je gezien 30e in Amsterdam?
O ja jij zat misschien met een verjaardag
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik veeg op aanvraag stoepjes voor de mensen hier schoon.
Ik ben wel wat gewendquote:
kijk jou vind ik meteen liefquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja gezelligquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:45 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah idd.
maar ms kom ik daarna gewoon ff langs als verjaardag doorgaat.
is ook in amsterdam, dus kan ms gewoon door
Van mijn stoepje blijf je af, ik houd van rommelig.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
zou ik heel gezellig vinden dan mag ik je wel ff aanraken he Gomiquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:45 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah idd.
maar ms kom ik daarna gewoon ff langs als verjaardag doorgaat.
is ook in amsterdam, dus kan ms gewoon door
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Van mijn stoepje blijf je af, ik houd van rommelig.
Ik orden alle klinkertjes voor je, ziet er straks kunstig uit hoor!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Van mijn stoepje blijf je af, ik houd van rommelig.
oooh, yeahquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zou ik heel gezellig vinden dan mag ik je wel ff aanraken he Gomi
nee ik wacht op het juiste moment voordat ik de vloer met iedereen ga aanvegenquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:46 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op toverheks, ik zit klaar!
Als je me nodig hebt, ik zit in de bezemkast!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ik wacht op het juiste moment voordat ik de vloer met iedereen ga aanvegen
Ha, ik weet waar je de doorgeladen dubbelloops-bezem hebt verstopt hoor! Onder je bed en ik weet waar je bed woont!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ik wacht op het juiste moment voordat ik de vloer met iedereen ga aanvegen
Ik laat me gewoon een week eerder lekker betastenquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:48 schreef Kally het volgende:
Heks wil maar aan iedereen zitten
Als 1e aan mij hoor
Ik dinsdag al, ha ik winquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik laat me gewoon een week eerder lekker betasten
De kansen zijn er wel door gestegen!quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je me nodig hebt, ik zit in de bezemkast!
quote:
Haaiquote:
Can happenen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:51 schreef Renesite het volgende:
Patrick mij zo uit bed slepen omdat die lapschwanz zijn fiets nog had staan op het station! Ik was zo facking pissed dat ik dat glas zo pardoes omtrapteeee
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:51 schreef Renesite het volgende:
Patrick mij zo uit bed slepen omdat die lapschwanz zijn fiets nog had staan op het station! Ik was zo facking pissed dat ik dat glas zo pardoes omtrapteeee
Whehehehehehequote:Op donderdag 7 juli 2011 21:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja nu moet ik DK weer molesteren...dat red ik niet tot dan
Jij Ninjaquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:51 schreef Renesite het volgende:
Zeg...quote:
Je zou de laatste in de rij zijn!quote:
Normale cola, of helemaal niet!quote:
O noooooooh.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
Hier zet ik een streep.
--------------------------------------------------------------------
Jij remlofjequote:Op donderdag 7 juli 2011 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
Hier zet ik een streep.
nee stippellijntjequote:Op donderdag 7 juli 2011 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
Hier zet ik een streep.
Zolang hij je piemel goed vasthoudt moet je niet zo mauwe!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:55 schreef Renesite het volgende:
Patrick moet ook es leren zijn vork goed vast te pakken
Cross the line bitch!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
Hier zet ik een streep.
ga niet je lief proberen te veranderen hoor...dat gaat niet goedquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:55 schreef Renesite het volgende:
Viespeuk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:55 schreef Renesite het volgende:
True.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zolang hij je piemel goed vasthoudt moet je niet zo mauwe!
AMEN!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zolang hij je piemel goed vasthoudt moet je niet zo mauwe!
Meryl Streep?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee stippellijntje
ja hij is erg apartquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die van de AH? Gadverdamme wat is dat ding smerig/ranzig/misselijkmakend![]()
Liukquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
----------------------------------------quote:
Kusje op je niet moderatorschap!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
----------------------------------------
Streep eronder. Als men hierover doorgaat ga ik notes uitdelen
Borrelnotes?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
maar ws minder erg dan dropbier he?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Done.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die drop is erg jammer.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kreeg die drop niet eens doorgebeten
Dat ijs is wel lekker
Op je UI klikken? Of op het logo?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:01 schreef Lutte het volgende:
Waar kun je tegenwoordig uitloggen op de laptop?
En straks?quote:
gewoon je laptop het raam uitflikkeren gaat hij vanzelf uitquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:01 schreef Lutte het volgende:
Waar kun je tegenwoordig uitloggen op de laptop?
Liuk jongequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
HMM... Pheno had het toch over andere ijsjes? citroenijsje, met dropstaaf als stokje!
ow dus ik heb de verkeerde meegenomenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
HMM... Pheno had het toch over andere ijsjes? citroenijsje, met dropstaaf als stokje!
Volgens mij ookquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat is wel episch, een piemel raket noemen. Is het een Apollo 13?quote:
Liuk ja... die is wel lekker maar het drop voegt niks toe en is niet te bijtenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:
Dankjewelquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:02 schreef iBenny het volgende:
Lutte... Op je naam klikken en dan 'log uit'
Ow? Citroen? Die moet ik proberenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:03 schreef gomi het volgende:
[..]
ik een hoegaarden citroen
geen ijsje maar ook lekker
Wutquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:04 schreef iBenny het volgende:
Er ligt hier trouwens Kinder Bueno ijs in de vriezer![]()
Hier liggen er alleen nog wat Kinder in de vriezer van toen de kardinaal nog een priestertje was!quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:04 schreef iBenny het volgende:
Er ligt hier trouwens Kinder Bueno ijs in de vriezer![]()
Ja klinkt goed, ga ik zeker proberenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:04 schreef gomi het volgende:
[..]
is vrouwenbiertje he. maar ik vind hem lekker. lekker fris en lekkerder dan rose tbh
Ja, Rene kwam toch laatst met die link van die bonbon/ijswinkel daarzo?quote:
ik wil ookquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, Rene kwam toch laatst met die link van die bonbon/ijswinkel daarzo?
Daar stond ook Kinder Beuno ijs bij... maar dat schijnt ook gewoon te bestaan en het lag hier bij de AH XL
quote:
Lupe.... zo heet mijn schoonmamaquote:
Dan kom je het morgen halen...quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil op tijd naar bed
Kom zaterdag maar brengen
Schrijft ze ook zulke teksten?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lupe.... zo heet mijn schoonmama
* Proestquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:10 schreef iBenny het volgende:
Maar Ian... kun jij Pokemongedichtjes maken?
morgen heb ik geen tijdquote:
Misschien heeft ze wel een dubbelleven, dus kan bestquote:
Jaquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:10 schreef iBenny het volgende:
Maar Ian... kun jij Pokemongedichtjes maken?
Joahquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja
Wil je mijn Pokemon gedichtje voor Kally horen?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:13 schreef iBenny het volgende:
Ik probeerde het ook... maar er rijmt niks op Hiroshima
die zag ik voorbij komen op facebook tochquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Charmander is rood,
Squirtle is blauw,
Kally, als jij een Pokémon was, dan koos ik jóu
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Charmander is rood,
Squirtle is blauw,
Uhuhquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die zag ik voorbij komen op facebook toch
Heb je ook een gedichtje met lavendel er inquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Charmander is rood,
Squirtle is blauw,
Kally is een vrouw-pokemon. Die zijn erg kwetsbaar voor een ego-attack.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Charmander is rood,
Squirtle is blauw,
hehehe das wel liefquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Charmander is rood,
Squirtle is blauw,
Oh..quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:15 schreef Toverheks het volgende:
Vind dat zo super romantish dat iemand een gedicht voor zijn grote liefde schrijft, vind ik gewoon lief.
Ik heb wel échte gedichtjes voor Kally geschreven hoorquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:15 schreef Toverheks het volgende:
Vind dat zo super romantish dat iemand een gedicht voor zijn grote liefde schrijft, vind ik gewoon lief.
Het is een gedicht voor mij hoor, wat moet ik met lavendel?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heb je ook een gedichtje met lavendel er in
jaja...1 is nu het haasjequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Egbert het Konijntje.
's All I'm Sayin'.
Kally, meisje,quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is een gedicht voor mij hoor, wat moet ik met lavendel?
Vind dat gewoon ontzettend lief van je.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb wel échte gedichtjes voor Kally geschreven hoor
nee gewoon met kleurtjes....niet speciaal voor jou...een kleuren gedichtquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is een gedicht voor mij hoor, wat moet ik met lavendel?
Owwwwwquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee gewoon met kleurtjes....niet speciaal voor jou...een kleuren gedicht
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kally, meisje,
Spikkels op mijn ijsje
Reden voor dit rijmpje
Reden voor mijn st...
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kally, meisje,
Spikkels op mijn ijsje
Reden voor dit rijmpje
Reden voor mijn st...
stuump?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kally, meisje,
Spikkels op mijn ijsje
Reden voor dit rijmpje
Reden voor mijn st...
Truste lieffie, ik duim nogquote:
keelpijn (weinig slaap) en ik moet er morgen om 8 uur uitquote:
Jaquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook, ik ook... mijn duimen vallen er bijna vanaf.
Je brakke stemquote:
Duim duim.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
Jullie zijn lief
Met jullie duimpjes
Als ze stoempjes zijn dan kopen we gewoon nieuwequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
Jullie zijn lief
Met jullie duimpjes
Psiesquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als ze stoempjes zijn dan kopen we gewoon nieuwe
waquote:
Je gaat heul vooruitquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:21 schreef Laysa het volgende:
vandaag maar 1 iemand uitgescholden in de auto terwijl het raam open stond...best netjes dus
nixquote:
True, whehehehehequote:
Ik verslap een beetje...Morgen extra rondje rijdenquote:
We? We?.....ik zeker al het werk doen en jij toekijken!quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Laysa wij zijn de koevoet en de 180cc!
We kraken de kluis en nemen we de buit naar huis mee!
Ow! Moet ik nog teruglezen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
Jullie zijn lief
Met jullie duimpjes
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik verslap een beetje...Morgen extra rondje rijden
[..]
We? We?.....ik zeker al het werk doen en jij toekijken!
![]()
Iemand moet toch opletten?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik verslap een beetje...Morgen extra rondje rijden
[..]
We? We?.....ik zeker al het werk doen en jij toekijken!
![]()
Gofferquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
D'r eieren zijn gesprongen, net zoals de onze!
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
BAM!quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Delegerenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:26 schreef gomi het volgende:
[..]
precies en delegeren is ook belangrijk werk he
Als in Laylay doet allesquote:
Met ijs op zijn zak zitten jaquote:
Ik bleef er haast in toen ik die lasquote:
De diagnose van de dokter: skippyballen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |