RTL XL - Alle afleveringen van Help, Mijn Man Heeft Een Hobby!quote:Help, Mijn Man Heeft Een Hobby!
Programma waarin John Williams vrouwen te hulp schiet die vinden dat hun man te veel tijd besteedt aan zijn hobby en daardoor zijn gezin verwaarloost. Door deze uit de hand gelopen hobby is ook de relatie tussen man en vrouw onder druk komen te staan. John neemt alle problemen onder de loep, met als doel de vrouw en het gezin weer op de eerste plaats te laten komen.
Wordt regelmatig op donderdag uitgezonden bij RTL 4 om 20.30 uur.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Als hij er nou geld mee zou verdienen, oké, maar dit is gewoon een beetje overdreven
niks overdreven aan is chill biggie zijn maar is dit die aflevering met die heftruck chaffeur weer das al 20e keer dit jaar danquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Als hij er nou geld mee zou verdienen, oké, maar dit is gewoon een beetje overdreven
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:47 schreef amenth het volgende:
[..]
[..]
niks overdreven aan is chill biggie zijn maar is dit die aflevering met die heftruck chaffeur weer das al 20e keer dit jaar dan
wat zeg jij nou weer man hoe kan je nou breed worden van cardio jnij snapt er echt niks van eh en hij bedoeld 5 uur per dag bezig met de sport dombos tuurlyk traint ie niet 5 uur dan had ie net zo slecht lichaam als jullie met die domme kennis van julliequote:Op donderdag 7 juli 2011 20:53 schreef Geo3kant het volgende:
Schaf een hometrainer aan3 tot 5 uur per dag fietsen en je wordt net zo breed als de hulk.
Die vent moet geen relatie hebben man, ga lekker bij het vreemdelingen legioen of bij defensie
Ga jij eens leren wat een grap is, die uitspraak komt van die bolle vriendin van hem.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:00 schreef amenth het volgende:
[..]
wat zeg jij nou weer man hoe kan je nou breed worden van cardio jnij snapt er echt niks van eh en hij bedoeld 5 uur per dag bezig met de sport dombos tuurlyk traint ie niet 5 uur dan had ie net zo slecht lichaam als jullie met die domme kennis van jullie
quote:Dubbele borsten, grotere cup
Wanneer je borsten over de bovenkant van de cup uitpuilen (en de indruk wekken dat je vier borsten hebt, in plaats van twee), ga dan een cup omhoog.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:34 schreef TheHunterAmin het volgende:
Damn, dat voor stukje voor volgende week![]()
Wedde dat dat in scene is gezet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Ja uiteraard, komkommertijd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb het gister gemist, was het weer een herhaling?
Iets met auto's en racen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:13 schreef Injetta het volgende:
Ik kom net thuis... Wat is de hobby deze keer?
Heb je daar een draaibank voor nodig?quote:
Autocross!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:13 schreef Injetta het volgende:
Ik kom net thuis... Wat is de hobby deze keer?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Die man heeft het uiterlijk IQ van een aardappel
Beide roos, beide!quote:
quote:
Ik ben benieuwd wat hij nu voor werk doet, heb ik gemist geloof ik...quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:19 schreef Injetta het volgende:
Waarom is hij niet bij een autosloperij gaan werken?
Iets waarbij hij blijkbaar nog genoeg tijd over heeft om er zo'n enorme hobby op na te houden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat hij nu voor werk doet, heb ik gemist geloof ik...
D.quote:
Jij zei dat ze beide roos haddenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Moet je hem wel ff uitleggen trouwens D.Elke erpel wast z'n kanus toch?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
Oh die man keek inderdaad wel heel dom uit zijn ogen zojuist.
Tuurlijk niet. Echte mannen drinken geen wijnquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:25 schreef Karina het volgende:
Hij lijkt me nou niet iemand voor een rode wijn eigenlijk
Hij wel, maar je zegt het al, ECHTE mannenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Echte mannen drinken geen wijn
Dat weet ik nog net zo niet D.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Echte mannen drinken geen wijn
Gammaquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij wel, maar je zegt het al, ECHTE mannen
Ik ben van de partijquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat weet ik nog net zo niet D.
Psst, morgen half 9? Als ik de borrel klaarzet ben je er dan?![]()
Daarvoor was het helemaal verschrikkelijkquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:27 schreef Karina het volgende:
Er is nog heel veel zooi over zo te zien.
Ik dacht dat je al geen zin meer hadquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben van de partij
Afgelopen vrijdag was ik pas om 23:00u klaar met werken, dus was er niet van gekomen
quote:
Ik val altijd pas af na de audities hequote:Op donderdag 28 juli 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al geen zin meer had![]()
Alrighty!
Alsof jij geen liplezert ziet als hij in beeld komt.quote:
Daar kwam het wel op neer jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof jij geen liplezert ziet als hij in beeld komt.![]()
Ik heb de broek overigens gemist, ik doe een gok
Ik was mijn handen in onschuldquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof jij geen liplezert ziet als hij in beeld komt.![]()
Ik heb de broek overigens gemist, ik doe een gok
Ik ga noteren morgenquote:
Dat was mijn eerste gedachte toen ik z'n kolossale vrouw + 4 koters zag.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:03 schreef Ole het volgende:
Hij heeft spijt dat hij ooit getrouwd is
Daar is bij de oorspronkelijke uitzending uitgebreid over gespeculeerdquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat is zijn nickname hier op Fok?
Oei even lezenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:13 schreef Ole het volgende:
[..]
Daar is bij de oorspronkelijke uitzending uitgebreid over gespeculeerd
FOKKER bij help mijn man heeft een hobby!
HOERENquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:00 schreef Ole het volgende:
SGOP!
Er zou een nieuwe serie komen, maar vandaag een herhaling.
Er is niets aan hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
Kan best dat het al zo lang niet meer geweest is. Zometeen kijk ik mee, even de wedstrijd afkijken
Volgens mij zit jij nu ook in het verkeerde topicquote:Op donderdag 23 april 2015 20:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
De vraag is nou ......
Wordt het neuken straks als het klaar is![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 april 2015 20:54 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zit jij nu ook in het verkeerde topicZIe ietsjes hierboven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |