Dat zei ik dus:quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:27 schreef marcel-o het volgende:
http://www.dcmr.nl/nl/act(...)/07/Schoorsteen.html
[..]
hoort dat niet aan elkaar?
quote:
Zuchtquote:
Groter en gewelddadiger gebruik ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:59 schreef Copycat het volgende:
Dat zie je helaas steeds vaker: meer groot ipv groter, meer gewelddadig ipv gewelddadiger et cetera,
Een nieuwe variant op de Engelse ziekte.
Ik doelde eigenlijk op "was" en "de boom is omgevallen". Mijn gevoel zegt dat "is" beter staat dan "was".quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:24 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Mij lijkt 'omgevallen' juister in dit geval
Gelukkig, roken voor de deur mag nu welquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:29 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Werd na enige tijd vervangen door:
[ afbeelding ]
Je mag geen afval roken?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:29 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De zendmast van Lopik is uit voorzorg ook uitgeschakeldquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:03 schreef Saind het volgende:
net op de radio dat een groot deel van noord-holland zonder radio en tv zit, terwijl een mast in brand staat in drenthe. Ik denk dat ze 'het noorden van holland' bedoelde?
Sorry voor fouten, post vanaf mijn telefoon
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:29 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kijk op die site en dit is het eerste dat ik zie:quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:04 schreef Dromer het volgende:
[ afbeelding ]
Slechts een typfoutje, maar niet handig op een flyer die op grotere schaal verspreid wordt.
http://www.barbequeshop.nl/quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:25 schreef Sosha het volgende:
Had geen camera bij me, maar kwam gisteren langs een mega-bord (permanente reclame) met daarop 'barbeque'.
Wat is daar fout aan? Is alleen maar slim.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:15 schreef Refurb het volgende:
[..]
http://www.barbequeshop.nl/
In het adres staat het met een "q" maar op de website, in het logo met een "c"
Inderdaad. De goede naam hebben ze immers ook geregistreerd. Nu vangen ze ook de mensen op die barbecue verkeerd spellen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat is daar fout aan? Is alleen maar slim.
Ha idd, ze hebben beide geregistreerd. Heel bewust gedaan dus.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat is daar fout aan? Is alleen maar slim.
En op hun website gebruiken ze ook heel bewust beide schrijfwijzen door elkaar. Ik snap het wel, maar vind het toch wel erg fout. Ik schrijf ook teksten voor een website waarmee we hoog (proberen te) scoren in Google, en ook ik denk soms: zal ik het af en toe zo en zo schrijven om dat zoekverkeer ook binnen (proberen) te halen, maar ik kan het toch echt niet...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:55 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ha idd, ze hebben beide geregistreerd. Heel bewust gedaan dus.
You hear the loft smokers to smokequote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:29 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een soort van Nederspeak maar dan Tengels ofzo?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:29 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
No mang smoko?quote:Op zondag 17 juli 2011 01:07 schreef marcel-o het volgende:
een soort van Nederspeak maar dan Tengels ofzo?(turks/engels)
Dat audio-icoontje van Google Translate onder het 'Engels' doet het hemquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:29 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Auteur zit denk ik aan de prednison.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:17 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Op deze site staan dagelijks spelfouten, maar deze is toch wel heel erg.
[ afbeelding ]
Yo dawg, I heard you liked [img] so we [img]'d your [img] so you can [img] while you [img].quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:15 schreef donald_dick het volgende:
[img][IMG]http://i54.tinypic.com/33w428o.jpg[/IMG][/img]
nice..
tering, wat ben jij snelquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:16 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Yo dawg, I heard you liked [img] so we [img]'d your [img] so you can [img] while you [img].
ik denk assortiment, maar jammer dat er niet personenwagen 2 ass stondquote:
Die komma is inderdaad fout, maar is die zin dat ook? Het klinkt misschien een beetje krom, maar ik snap de logica wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:29 schreef Dromer het volgende:
[ afbeelding ]
met tot ¤8,000! wat?
(sowieso een komma waar een punt hoort in het bedrag)
Trema op de verkeerde equote:Op woensdag 20 juli 2011 09:33 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat dan? Geen spatie tussen '...' en 'voor'?
De enigste handleiding zonder spelfouten is die van m'n Sharp TV.quote:
Enigste?quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:49 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
De enigste handleiding zonder spelfouten is die van m'n Sharp TV.Samsung: spelvauten, LG: een grote berg spelvauten.
Hier in dit dorp zegt iedereen dat zo.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:51 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Psst, enigste is foutief gebruikt in de context waarin jij het gebruikt.
En? Het blijft tenenkrommend. "Foor" had ik nog begrepen. Maar "Voof"?quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:49 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
De enigste handleiding zonder spelfouten is die van m'n Sharp TV.Samsung: spelvauten, LG: een grote berg spelvauten.
Waarschijnlijk ook 'hun hebben' etc.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:52 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Hier in dit dorp zegt iedereen dat zo.
Foor zou gewoon dom zijn. Voof is gewoon inaccuraat typen, aangezien de F en R boven elkaar op het toetsenbord zitten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:53 schreef Messina het volgende:
[..]
En? Het blijft tenenkrommend. "Foor" had ik nog begrepen. Maar "Voof"?
Het is dan ook een veel gemaakte fout.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:52 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Hier in dit dorp zegt iedereen dat zo.
Ja, maar tweemaal in dezelfde alinea?quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Foor zou gewoon dom zijn. Voof is gewoon inaccuraat typen, aangezien de F en R boven elkaar op het toetsenbord zitten.
quote:
Twee keer?quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Foor zou gewoon dom zijn. Voof is gewoon inaccuraat typen, aangezien de F en R boven elkaar op het toetsenbord zitten.
Voor een Chinees die tekst klakkeloos overtypt is het allebei abracadabra.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:57 schreef Messina het volgende:
[..]
Twee keer?
Ik vind Foor logischer. For/Voor.
Albron? Die naam hebben ze bedacht omdat die krengen van maizena gemaakt zijn. Dat een Engelstalige hier volledig zijn tong over breekt bedenken ze er niet bij.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:01 schreef Sm0keZ het volgende:
Bij ons in de kantine werd vandaag patat geserveerd. Niet zomaar patat, maar deze patat was blijkbaar zo speciaal dat het de titel "Aimaizing Fries' mocht dragen...
Heldquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:04 schreef Dromer het volgende:
[..]
Albron? Die naam hebben ze bedacht omdat die krengen van maizena gemaakt zijn. Dat een Engelstalige hier volledig zijn tong over breekt bedenken ze er niet bij.
Het is trouwens 'Amaizening Fries' volgens mij. (vanwege maizena)
Edit: Dit lijken ze te zijn, maar ik dacht dat het bij ons zoals hierboven geschreven werd. En ook noemen ze 'gewoon' maïs als onderdeel.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:39 schreef Dr.Cooper het volgende:
Het lukt me niet de afbeelding hier te plakken:
http://twitpic.com/5t08ft/full
Deze najaar....
steigingspercentage, van steil, je weet toch wel..quote:
Beste staal dat er isquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:55 schreef Turbomuis het volgende:
Deze is wel heel fout en heel pijnlijk...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:55 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Geen slavenarbeid aan te pas gekomen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:55 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:55 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap dit écht niet...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:55 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Naast een pijnlijke fout is er ook een Engelse ziekte aanwezig.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:55 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
roest nietquote:
die zie ik dan weer ff nietquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:51 schreef Culthit. het volgende:
[..]
Naast een pijnlijke fout is er ook een Engelse ziekte aanwezig.
och jaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:27 schreef PiRANiA het volgende:
Engelse ziekte is de benaming voor het verschijnsel dat de invloed van de Engelse taal steeds meer zichtbaar wordt in het Nederlands (en in andere talen). De term wordt vaak pejoratief gebruikt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Engelse_ziekte_(taal)
Die term was er ook veel eerderquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:36 schreef DuTank het volgende:
och jaik dacht echt aan een ziekte
het was nog vroeg he..
Moet een flinke deur hebben, die woning!quote:Amy werd om 16.5 4uur dood gevonden door de ambulance in haar woning.
Valt mee:quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:09 schreef Rewimo het volgende:
Telegraaf:
[..]
Moet een flinke deur hebben, die woning!
Enigste is anders ook geen woord. Het is enige.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:49 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
O, op die manier.quote:
Nee, eerst antwoord van Zelvaquote:Op zondag 24 juli 2011 18:37 schreef Iemand91 het volgende:
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/262
Kunnen we weer ontopic gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |