Een extra plan. We benaderen Lays met de vraag of ze iets kunnen betekenen voor gogosweden. Je kan denken aan een flinke doos chips die wordt verzonden naar zweden. Dat zou een gul gebaar zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
jamijn lievelingschips heb ik al 3 jaar niet gegeten
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:54 schreef LompeHork het volgende:
Ik wil best even een mailtje sturen naar Lays, ik ken nog iemand die daar heeft gewerkt (research geloof ik) en werkt nu bij de fabriek in Groot-Brittanie!
Toffe actie
Gogosweden zal dat verschil niet proeven. Na 3 jaar droogstaan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:55 schreef MaGNeT het volgende:
Vertel hem dan wel eerst even dat die dingen niet meer te eten zijn sinds de "25% minder zout" faal.
Karma.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:59 schreef Cucumissativus het volgende:
en wat krijgen we daar voor terug?
Maar het zou wel een enorme tegenvaller zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:01 schreef deepart het volgende:
[..]
Gogosweden zal dat verschil niet proeven. Na 3 jaar droogstaan.
Ik ben soms wel aardig, anders rij ik morgen eerst even langs de fabriek hier in Nederland, zit in Broek in Langedijk (quote:
Vind het wel meevallen eigenlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar het zou wel een enorme tegenvaller zijn.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Die gast is zo'n fucking debiel he, waarom zou je dat doen voor hem
Die zak is oud manquote:
AHAHAH hoe kom je er bij zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus iemand met als usernamequote:
Ik dacht dat nerds nooit computerproblemen hadden?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:44 schreef vieze_freddie het volgende:
Nee maar iemand met de naam computerprobleem is zeker een nerd.![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:55 schreef -supergirl- het volgende:
Hij kon natuurlijk ook gewoon een Zweedse zijn die in een ander land dan Zweden woont....
Ja, en dan is het vooral heel logisch om het naar Zweden toe te sturen.quote:Je kan denken aan een flinke doos chips die wordt verzonden naar zweden
ja, dat zeg ik!quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:58 schreef JApieman het volgende:
[..]
[..]
Ja, en dan is het vooral heel logisch om het naar Zweden toe te sturen.
Ik ga al mijn vriendjes in het Habbo Hotel vragen of ze ook komen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:49 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Over nerds gesproken. 29 juli CampZone.
Niets als je het zelf op je fiets aflevert. Moet je alleen wel een stukje zwemmen, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:17 schreef Ouqz het volgende:
Hoe veel kost dat eigenlijk qua verzendkosten?
Ik krijg spontaan honger ondanks dat ik zojuist m'n maag heb gevuld met tajine.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:05 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Niet zo moeilijk doen. Ikea komt toch ook uit Zweden? Lekker almondy taart vreten.
[ afbeelding ]
hihihiihi gekkiequote:Op donderdag 7 juli 2011 21:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Niets als je het zelf op je fiets aflevert. Moet je alleen wel een stukje zwemmen, maar dat terzijde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
AlexMeijerquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:22 schreef debeterebob het volgende:
wie was die andere gast uit Zweden met zo;n lelijke chick?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:53 schreef deepart het volgende:
[..]
hihihiihi gekkiehihihihihihihihihhihihihihihihihihhiihihSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
La Chouffequote:Op donderdag 7 juli 2011 21:59 schreef Beetlebum het volgende:
wil je dan voor elke in het buitenland wonende FOK!ker een aktie beginnen als hij/zij ergens aangeeft een product al jaren niet gehad te hebben??
want in dat geval heb ik al jaren niet mijn lievelingsbier gedronken, la chouffe!
kaboutersquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
La Chouffe![]()
![]()
Best lekker bier, maar toch genoeg alternatieven.
ja zat eigenlijk te zoeken naar iets dat hier niet te krijgen is (voor zover ik weet).quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
La Chouffe![]()
![]()
Best lekker bier, maar toch genoeg alternatieven.
jammerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:52 schreef LompeHork het volgende:
De fabriek wilt niets sturen in ieder geval (behalve tegen debiele verzendkosten)
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:18 schreef Riddler86 het volgende:
Ik heb een zak aardappelen en een kilo paprikapoeder naar je opgestuurd. Kun je het zelf maken.
hopen dat hij langskomt danquote:
Ook verkrijgbaar bij de Ikea ?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:05 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Niet zo moeilijk doen. Ikea komt toch ook uit Zweden? Lekker almondy taart vreten.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:05 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[ afbeelding ]
450 is the number we are looking for, again.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 04:10 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik stuurde deze arme stakker 5 kilo chips, dat was echt fantastisch!
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Niets als je het zelf op je fiets aflevert. Moet je alleen wel een stukje zwemmen, maar dat terzijde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het zeker; ik geloof.
heel veel sour cream smaken, bbq etcquote:
Sour Cream.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:27 schreef gogosweden het volgende:
[..]
heel veel sour cream smaken, bbq etc
naturel chips is alleen te vinden van de euroshopper. Zweden is echt bagger als het op chips aankomt
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gogosweden is wel een redelijk toffe user. Geen kapsones enzo itt vele andere homo'sik ben bereid mee te doen. Ik neem alleen geen initiatieven. Ik heur het wel
niet bij mij in de buurt voor zover ik weetquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:52 schreef LookAtMe het volgende:
Heb je geen winkel met importproducten in Zweden?
Als de verzendkosten niet gigantisch hoog zijn wil ik wel een zakje sturen.
chicks?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:13 schreef TrollenFTW het volgende:
Stuurt gogosweden dan ons een Zweeds lekkernijtje terug?
is hij homo?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gogosweden is wel een redelijk toffe user. Geen kapsones enzo itt vele andere homo'sik ben bereid mee te doen. Ik neem alleen geen initiatieven. Ik heur het wel
Oke kan gebeuren geeft niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee, ik snap waarom je dat zegt. Excuses voor mijn foute formulatie.
zou wel tof zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:51 schreef TrollenFTW het volgende:
Ik zit er nog over na te denken ook.Hoeveel kost een dat, een pakketje naar Zweden opsturen?
EDIT: Ah, ¤8,50 zie ik.
geen idee wat een typische Zweedse snack zou kunnen zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:29 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Stuur jij mij een Zweedse snack terug? Dan hebben we een deal.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:58 schreef gogosweden het volgende:
[..]
geen idee wat een typische Zweedse snack zou kunnen zijnop kötbullar na,. maar die kan je niet opsturen
Wat betekent kötbullar? Het klinkt grappig.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:58 schreef gogosweden het volgende:
[..]
geen idee wat een typische Zweedse snack zou kunnen zijnop kötbullar na,. maar die kan je niet opsturen
Leckerol.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:58 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kunnen we wel doen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:25 schreef Phantomesse het volgende:
Had ooit een keer een deal met hem dat ik hem Paprika chips zou sturen en hij mij Olw Cheez Doodles of Cheddar Cheese popcorn. Nooit iets van gekomen
Komen ze ook met dipsaus?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
De vrouwen daar zijn typisch Zweedse snacks
als je ze even langs stuurt krijg je ze met witte saus, deal?quote:
Zegt de uberfaalmodquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Jezus, wat een ongelofelijke kut-kickquote:
quote:Op zondag 9 december 2012 11:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jezus, wat een ongelofelijke kut-kick
Van de grootste kut-user van FOK!. Hij moet het aangevoeld hebben.quote:Op zondag 9 december 2012 11:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[..]
quote:
quote:
[..]
nee nog steeds geen paprikachips hierquote:Op maandag 13 april 2015 02:33 schreef defokkingfoker het volgende:
Verkopen ze al paprikachips in zweden? Moet dit initiatief nog doorgezet worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |