quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gogosweden is wel een redelijk toffe user. Geen kapsones enzo itt vele andere homo'sik ben bereid mee te doen. Ik neem alleen geen initiatieven. Ik heur het wel
niet bij mij in de buurt voor zover ik weetquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:52 schreef LookAtMe het volgende:
Heb je geen winkel met importproducten in Zweden?
Als de verzendkosten niet gigantisch hoog zijn wil ik wel een zakje sturen.
chicks?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:13 schreef TrollenFTW het volgende:
Stuurt gogosweden dan ons een Zweeds lekkernijtje terug?
is hij homo?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gogosweden is wel een redelijk toffe user. Geen kapsones enzo itt vele andere homo'sik ben bereid mee te doen. Ik neem alleen geen initiatieven. Ik heur het wel
Oke kan gebeuren geeft niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee, ik snap waarom je dat zegt. Excuses voor mijn foute formulatie.
zou wel tof zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:51 schreef TrollenFTW het volgende:
Ik zit er nog over na te denken ook.Hoeveel kost een dat, een pakketje naar Zweden opsturen?
EDIT: Ah, ¤8,50 zie ik.
geen idee wat een typische Zweedse snack zou kunnen zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:29 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Stuur jij mij een Zweedse snack terug? Dan hebben we een deal.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:58 schreef gogosweden het volgende:
[..]
geen idee wat een typische Zweedse snack zou kunnen zijnop kötbullar na,. maar die kan je niet opsturen
Wat betekent kötbullar? Het klinkt grappig.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:58 schreef gogosweden het volgende:
[..]
geen idee wat een typische Zweedse snack zou kunnen zijnop kötbullar na,. maar die kan je niet opsturen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |