Nooit.quote:
Dan sluit ik te veel mensen uit vrees ik. Paint toont ware creativiteit.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:46 schreef Sands het volgende:
En wel photoshop mogen gebruiken...paint is gay
Ik weet niet of ik dat programma überhaupt opgestart krijg.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik teken volgens mij nog slechter in photoshop
O.K., anders heb je geen kans. Ik zorg wel dat ik 'eerlijk' ben.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:48 schreef dekatophetspek het volgende:
Ik heb geen paint maar paint shop pro mag dat ook ?
Paint toont ware creativiteit...quote:Op zondag 10 juli 2011 00:47 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Nooit.
[..]
Dan sluit ik te veel mensen uit vrees ik. Paint toont ware creativiteit.
Zo snel mogelijk een snelle paint maken, daar is best wat creativiteit voor nodig.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Paint toont ware creativiteit...had dat vroeger op mijn school gezegd dan hadden ze je hard uitgelachen
Wie wel, met paint.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:50 schreef Sands het volgende:
Kan overigens niet tekenen dus dat zal mooi worden
Misschien komt de rest niet eens zo ver.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
Oh jee, volgens mij ga ik eindigen met alleen een vierkant zo ongeveer![]()
Meer, want ik ga wellicht over de 100 deze maand en The Boards moeten daar vér boven blijven.quote:
Hun nieuwe is echt meer dan prima. Bij de betere platen van het jaar. Maar ken Hospice nog niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:02 schreef dekatophetspek het volgende:
Ik luister momenteel naar Antlers - 2008 NY Hospital EP
Electronisch, maar laat je dat niet afschrikken (als dat het al doet). Het is ontzettend warme muziek. Eigenlijk niet te beschrijven: melancholisch, mysterisch, verslavend.quote:
En toch lijkt hij best goedquote:Op zondag 10 juli 2011 01:12 schreef Sands het volgende:
Door die paint vragen kom je erachter hoe slecht je wel niet bent in tekenen
gaat op zoek naar Every Night ....quote:Op zondag 10 juli 2011 01:10 schreef dekatophetspek het volgende:
Burst apart
dat is hun nieuwste
vooral het vrolijke
Every Night My Teeth Are Falling Out
of
Putting The Dog To Sleep
![]()
ahhhh zit dat zoquote:Op zondag 10 juli 2011 01:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb een tekentabletje aan mijn pc hangenGebruik ik eigenlijk alleen maar voor 3D
Je bedoelt toch Boards of Canada?quote:Op zondag 10 juli 2011 01:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
gaat op zoek naar Every Night ....
Hij heeft wel plezier.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:14 schreef dekatophetspek het volgende:
die van mij is meer een bastaardkind van et en frankenstein LOL
Sands, doe even een Sam-vraag.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik heb meteen ook me vorige movie trivia paint tekening opgezocht, mogen jullie bij mijn volgende vraag raden welke film het is
oh die teeth dat was antlersquote:Op zondag 10 juli 2011 01:15 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Je bedoelt toch Boards of Canada?
Music Has the Right to Children
of
Geogaddi
Weer Steve Martin films ?quote:
Is Robby er eindelijk mee opgehouden, begin jij hem aan te moedigen.quote:
Dat heb ik best wel eens gedaan, maar sinds jij er bent is dat aardig overbodig.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:30 schreef Sands het volgende:
Ik wil eens dat iemand een James Stewart vraag stelt
Wel eens kan nog heel lang durenquote:Op zondag 10 juli 2011 01:31 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat heb ik best wel eens gedaan, maar sinds jij er bent is dat aardig overbodig.![]()
Als jij nu eens een hele tijd geen musical/animatie vraag stelt, dan kom ik wel eens met een Stewart vraag.
Hier is een heel veel direct beschikbaar: Boards of Canada #2quote:Op zondag 10 juli 2011 01:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
Maar eens een albumpje beluisteren. Welke is het best?
een beetje van alles wat. hip hop/blues/rock and roll/soul/michael jackson/prodigy/zooey muziekquote:Op zondag 10 juli 2011 01:38 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Hier is een heel veel direct beschikbaar: Boards of Canada #2
Wat voor muziek luister je eigenlijk, Sam?
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:50 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Schijt tweelingenlijken allemaal op elkaar.
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:50 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Die van mij nietquote:Op zondag 10 juli 2011 19:50 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Die hier nu rondlopen ook nietquote:
Dit zijn ook meisje en jongen idd, maar ze zijn pas 3quote:Op zondag 10 juli 2011 20:16 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Mijn broer en zus ook niet... wijsneuzen.
En ik maar denken, als de Patch van huis is, dansen de FMT'ers.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben uniek. En nu de rest in de SC
Ik ben een kloon van Patchquote:Op zondag 10 juli 2011 20:23 schreef Gillingham het volgende:
[..]
En ik maar denken, als de Patch van huis is, dansen de FMT'ers.
Een knappe kloon wel te verstaanquote:
Maar ook eentje met kut-vragen die te lang durenquote:
Iedereen heeft opeens een tweeling/kloon?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar ook eentje met kut-vragen die te lang duren
Jij bent mijn slimmere kut-kloonquote:Op zondag 10 juli 2011 20:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Iedereen heeft opeens een tweeling/kloon?
Je weet toch dat ik van je hou?quote:
Gaat niet meer goedkomenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik denk dat het wachten op de twitches fans nog wel heel lang kan gaan duren
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar ook eentje met kut-vragen die te lang duren
Nee, ik lachte je toe. Ik vond het een geslaagde grap.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dan lach je me wel uit, maar ik had het dus wel goed he
Begin jij nu ook al met Sands pushen bepaalde vragen te stellen?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
Met welke jaren 50 vraag zal Sands nu op de proppen komen?
Eerste waar ik aan dacht, aangezien hij vuistdiep in de jaren '50 tournament zit.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik hoop een vraag uit de musical hoekquote:Op zondag 10 juli 2011 21:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
Een zwart/wit musical wel te verstaanquote:
Ik zal volgende keer andere films doenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:47 schreef Gillingham het volgende:
[..]
De vraag was heel leuk, enkele films waren wat minder.
Zwart-witte animatie musical met James Stewart in een bijrol.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een zwart/wit musical wel te verstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |