Electronisch, maar laat je dat niet afschrikken (als dat het al doet). Het is ontzettend warme muziek. Eigenlijk niet te beschrijven: melancholisch, mysterisch, verslavend.quote:
En toch lijkt hij best goedquote:Op zondag 10 juli 2011 01:12 schreef Sands het volgende:
Door die paint vragen kom je erachter hoe slecht je wel niet bent in tekenen
gaat op zoek naar Every Night ....quote:Op zondag 10 juli 2011 01:10 schreef dekatophetspek het volgende:
Burst apart
dat is hun nieuwste
vooral het vrolijke
Every Night My Teeth Are Falling Out
of
Putting The Dog To Sleep
![]()
ahhhh zit dat zoquote:Op zondag 10 juli 2011 01:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb een tekentabletje aan mijn pc hangenGebruik ik eigenlijk alleen maar voor 3D
Je bedoelt toch Boards of Canada?quote:Op zondag 10 juli 2011 01:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
gaat op zoek naar Every Night ....
Hij heeft wel plezier.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:14 schreef dekatophetspek het volgende:
die van mij is meer een bastaardkind van et en frankenstein LOL
Sands, doe even een Sam-vraag.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik heb meteen ook me vorige movie trivia paint tekening opgezocht, mogen jullie bij mijn volgende vraag raden welke film het is
oh die teeth dat was antlersquote:Op zondag 10 juli 2011 01:15 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Je bedoelt toch Boards of Canada?
Music Has the Right to Children
of
Geogaddi
Weer Steve Martin films ?quote:
Is Robby er eindelijk mee opgehouden, begin jij hem aan te moedigen.quote:
Dat heb ik best wel eens gedaan, maar sinds jij er bent is dat aardig overbodig.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:30 schreef Sands het volgende:
Ik wil eens dat iemand een James Stewart vraag stelt
Wel eens kan nog heel lang durenquote:Op zondag 10 juli 2011 01:31 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat heb ik best wel eens gedaan, maar sinds jij er bent is dat aardig overbodig.![]()
Als jij nu eens een hele tijd geen musical/animatie vraag stelt, dan kom ik wel eens met een Stewart vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |