dat mag ookquote:
Oh, van Lady and the Tramp ken ik de mensen ook niet echt, dus Lady en de Vagebond-acteurs reken ik toch wel goedquote:Real-life sistersand
reprise their roles as recently reunited teen witches in "
" the sequel to 2005's #1 rated TV movie among kids age 6-14, "
." After discovering their magical powers, the sisters now begin to learn more about their destiny, even though they have two different agendas in mind. Bubbly and chirpy Camryn wants to embrace the royal lifestyle in the enchanting land of Coventry, while humble and studious Alex just wants to start her college life. Still, while trying to adjust to each other and their differences, a familiar enemy lurks close by and evidence surfaces that their missing father, Aron, may still be alive.
films zijn films, niet zo aanstellenquote:
Gaat me meer over de herkenbaarheidquote:Op zondag 10 juli 2011 20:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
films zijn films, niet zo aanstellen
Van 3 kun je met creatief nadenken de titel uit het stukje synopsis halen
Ik herken ook zoveel films nietquote:Op zondag 10 juli 2011 20:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Gaat me meer over de herkenbaarheid
Witches 2?
1 woord uit die twee woorden maken (minder letters)quote:
Als ze (mits niet Nederlands) maar meer hebben dan, pak 'm beet, 1.000 votes op IMDb.quote:
legally blondes wel, die andere niet (maarrrrrrrrrrrrrr deel 1 daarvan welquote:Op zondag 10 juli 2011 20:19 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Als ze (mits niet Nederlands) maar meer hebben dan, pak 'm beet, 1.000 votes op IMDb.
Indd zelfs ik nietquote:Op zondag 10 juli 2011 20:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zelfs Sands vraagt geen films met minder dan 500 imdb votes
Zeker welquote:Op zondag 10 juli 2011 20:21 schreef AssyriskaFF het volgende:
Twitches? Das toch geen titel van een film?
Ik ben uniek. En nu de rest in de SCquote:
Musicals en Stewart en Disney films hebben meestal wel redelijk wat votes, maar die votes komen niet van de FMT'ers hier.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zelfs Sands vraagt geen films met minder dan 500 imdb votes
Maar er zijn genoeg mensen die niet op een film stemmen, ik bijvoorbeeldquote:Op zondag 10 juli 2011 20:22 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Musicals en Stewart en Disney films hebben meestal wel redelijk wat votes, maar die votes komen niet van de FMT'ers hier.
Crap, overheen gelezenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
Sands had toch al een 2e naam voor 9 genoemd?
JAquote:
Jaquote:
quote:
nee en neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |