Maar ook eentje met kut-vragen die te lang durenquote:
Iedereen heeft opeens een tweeling/kloon?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar ook eentje met kut-vragen die te lang duren
Jij bent mijn slimmere kut-kloonquote:Op zondag 10 juli 2011 20:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Iedereen heeft opeens een tweeling/kloon?
Je weet toch dat ik van je hou?quote:
Gaat niet meer goedkomenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik denk dat het wachten op de twitches fans nog wel heel lang kan gaan duren
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar ook eentje met kut-vragen die te lang duren
Nee, ik lachte je toe. Ik vond het een geslaagde grap.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dan lach je me wel uit, maar ik had het dus wel goed he
Begin jij nu ook al met Sands pushen bepaalde vragen te stellen?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
Met welke jaren 50 vraag zal Sands nu op de proppen komen?
Eerste waar ik aan dacht, aangezien hij vuistdiep in de jaren '50 tournament zit.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik hoop een vraag uit de musical hoekquote:Op zondag 10 juli 2011 21:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
Een zwart/wit musical wel te verstaanquote:
Ik zal volgende keer andere films doenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:47 schreef Gillingham het volgende:
[..]
De vraag was heel leuk, enkele films waren wat minder.
Zwart-witte animatie musical met James Stewart in een bijrol.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een zwart/wit musical wel te verstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |