samenvattingquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:38 schreef Robby87 het volgende:
Voor de liefhebbers: vanavond om 23:15 The Shining, Ned2.
Oh, echt een mooie film is dat. De sfeer, de tederheid, gewoon goed.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:01 schreef picodealion het volgende:
Wat is er nou zo goed aan Cinema Paradiso? Ik zit nu op een uur en ik vins er geen fuck aan..
Starwars afkraken okquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:01 schreef picodealion het volgende:
Wat is er nou zo goed aan Cinema Paradiso? Ik zit nu op een uur en ik vins er geen fuck aan..
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:06 schreef Sands het volgende:
[..]
Starwars afkraken ok
The Godfather ok
Maar niet Cinema Paradiso
Cinema Paradiso is een film waarbij ik bijna moest huilen op het eindequote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:08 schreef picodealion het volgende:
[..].
Ik had hoge verwachtingen maar het acteerwerk leidt me enorm af.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
2e deel van die film is héél saai en héél zwaar. Kennis van me is omgekomen bij het kijken van dat deel.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is trouwens gewoon meer van hetzelfde.
Hee, jullie helpen niet echt mee. Heb beide films hier nog op de stapel liggen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:01 schreef picodealion het volgende:
Wat is er nou zo goed aan Cinema Paradiso? Ik zit nu op een uur en ik vind er geen fuck aan..
Doe ik iets fout.quote:
Ja, dat kan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:45 schreef johnnylove het volgende:
Kan je met icheckmovies je lijst vanuit IMDB importeren?
ty, ff maar een account aanmaken dan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:47 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ja, dat kan.
Weet alleen niet meer precies hoe. Was in ieder geval niet moeilijk.
Het is gewoon vreemd om je daar te zien omdat ik je alleen van FMT ken.quote:
Een aantal jaar geleden heb ik fanatiek meegedaan. Ik sta zelfs nog in de statistieken.quote:Ik zie jou overigens nooit in het AKQ-topic...?
Ik weet alleen no. 5quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
Jullie zijn toch wel druk aan het puzzelen met mijn vraag he?
Ik heb 6 wel ooit geweten maar op dit moment geen flauw ideequote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
gill en sub zouden 6 dit keer wel moeten moeten weten
Jupquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
Herkennen jullie wel de bekende acteur bij 4?
Nou vooruit dan anders blijft het maar durenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
Niemand die ook maar iets van een poging wil doen?
Verhoeven hè...quote:
Er werd iets afgeknipt waar je als man geen fijn gevoel bij krijgtquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:47 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Verhoeven hè...
Heb die film overigens nog niet gezien. Geen aanrader dus?
ga eens kijken danquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:47 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Verhoeven hè...
Heb die film overigens nog niet gezien. Geen aanrader dus?
Ik wacht rustig af, ben geen echte fanboy.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:29 schreef dekatophetspek het volgende:
ja klopt maar er zijn al wat foto's verschenen
quote:Op zondag 10 juli 2011 00:22 schreef dekatophetspek het volgende:
eh ? Hint.... Een paprika en een steen zeggen me niet zoveel
quote:Op zondag 10 juli 2011 00:32 schreef Gillingham het volgende:
Deze moet ik trouwens écht even quoten.
[..]
quote:Op zondag 10 juli 2011 00:39 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Adams Aebler gezien? Zo niet: die vind jij tof. (geen dogme)
De taak is echter aan jullie.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
Jouw meesterwerken worden altijd op prijs gesteld
Voortschrijdend inzicht noemen ze dat, toch?quote:Op zondag 10 juli 2011 00:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
Jouw meesterwerken worden altijd op prijs gesteld
of je bedoelt dat wij moeten tekenen![]()
Uhm mij bestquote:Op zondag 10 juli 2011 00:44 schreef Gillingham het volgende:
Is er behoefte aan een paint-tekenvraag op dit tijdstip?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |