Ik vind het verschrikkelijkquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:33 schreef Gillingham het volgende:
Trouwens, volgens mij heeft Sam meer problemen met lijstjes dan ik. Ik vind ze juist wel leuk.
Kan jij ook eens denken en gokkenquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:33 schreef Gillingham het volgende:
Trouwens, volgens mij heeft Sam meer problemen met lijstjes dan ik. Ik vind ze juist wel leuk.
nog 2 na deze ik ben dan officieel kansloosquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:40 schreef Dopekoe het volgende:
Oh en JEEJ, zit over de 10000 posts eindelijk
![]()
Goed gevoel over je stage?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:06 schreef afro het volgende:
Laatste werkdag/stage dag![]()
Dat word niet meer zo vroeg aanwezig zijn in de vakantie
Bijzondere film inderdaad. Wil hem binnenkort herzien.quote:
Alleen The Thin Red Linequote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:49 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Bijzondere film inderdaad. Wil hem binnenkort herzien.
Heb je ook andere Malicks gezien?
Liepen er veel mensen weg?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:57 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Alleen The Thin Red Line, ben nu The New World aan het downloaden.
Ik moest zo in mezelf lachen in de zaal, mensen die na een halfuur weglopen, heerlijk. Dat je zo bekrompen bent en totaal niet open staat voor dit soort meesterwerken. Twee oudere dames hielden het voor gezien, waarschijnlijk verwachtten ze een soort familiefilm.
Het was sowieso al erg rustig. Ik heb denk ik 5 mensen geteld die vertrokken. Was wel grappig, sommige houden het dan langer vol en vertrekken dan uiteindelijk toch.quote:
Zet hem dan 's gauw op dat lijstje, baklap!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ken de titel, maar niet gezien en ook niet op het must see lijstje.
En toen gingen ze allemaal naar de nieuwe Transformers film?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het was sowieso al erg rustig. Ik heb denk ik 5 mensen geteld die vertrokken. Was wel grappig, sommige houden het dan langer vol en vertrekken dan uiteindelijk toch.
Waarschijnlijkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Em toen gingen ze allemaal naar de nieuwe Transformers film?
Er lijkt me niks aanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:06 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Zet hem dan 's gauw op dat lijstje, baklap!![]()
La Meglio Gioventu niet kennen/gezien hebben.
Ik ga morgen naar Cars 2quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:09 schreef Sands het volgende:
[..]
En toen gingen ze allemaal naar de nieuwe Transformers film?
Zegt iemand die wel eens 4 films op een dag kijkt.quote:
Dat is veel makkelijker vol te houden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:07 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Zegt iemand die wel eens 4 films op een dag kijkt.
4 x (gemiddeld) 1,5 uur = ???
Je kunt toch de film even stoppen en later verder kijken? Of zeg ik nou iets raars?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat is veel makkelijker vol te houden.
Dat vind ik nou vreselijk. Een film moeten stoppen om even iets anders te doen...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:09 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Je kunt toch de film even stoppen en later verder kijken? Of zeg ik nou iets raars?
Ik heb er vandaag al 3 gekekenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:07 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Zegt iemand die wel eens 4 films op een dag kijkt.
4 x (gemiddeld) 1,5 uur = ???
Zeker mee eensquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat is veel makkelijker vol te houden.
Ik wil een film het liefste in 1 keer kijken en als de film tegenvalt dan ben je 6 uur van je leven kwijtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:09 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Je kunt toch de film even stoppen en later verder kijken? Of zeg ik nou iets raars?
Ik hou ook niet van pauzes in de bios, of reclames op tv, of ander onderbrekingen. Maar een film met zo'n lengte komt sowieso weinig voor. Voor 1 film kan je dan toch even je routine aanpassen? Dat je bijvoorbeeld de ene dag de ene helft kijkt en de volgende dag de andere? Zeker voor een pareltje als LMG.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat vind ik nou vreselijk. Een film moeten stoppen om even iets anders te doen...
Jij klaagt over 6 uur, terwijl jij alles kijkt?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:14 schreef Sands het volgende:
Ik wil een film het liefste in 1 keer kijken en als de film tegenvalt dan ben je 6 uur van je leven kwijt
Ik wist tot vandaag helemaal niet dat die film 6 uur duurde, dus dat is niet de reden dat ik er nooit achteraan ben gegaanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:37 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van pauzes in de bios, of reclames op tv, of ander onderbrekingen. Maar een film met zo'n lengte komt sowieso weinig voor. Voor 1 film kan je dan toch even je routine aanpassen? Dat je bijvoorbeeld de ene dag de ene helft kijkt en de volgende dag de andere? Zeker voor een pareltje als LMG.
Nee ik kijk waar ik in de stemming voor benquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:37 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van pauzes in de bios, of reclames op tv, of ander onderbrekingen. Maar een film met zo'n lengte komt sowieso weinig voor. Voor 1 film kan je dan toch even je routine aanpassen? Dat je bijvoorbeeld de ene dag de ene helft kijkt en de volgende dag de andere? Zeker voor een pareltje als LMG.
[..]
Jij klaagt over 6 uur, terwijl jij alles kijkt?
Ik wil niet weten hoeveel uren jij al verspeeld hebt met alle... <kuch>...mindere films die jij al gezien moet hebben.
Dan stel ik jouw dus dit voor...laat Transformers: DotM, Cars 2, Hop en Bad Teacher liggen, films waarbij je van tevoren al kunt zeggen dat ze hoogstens vermakelijk zijn en kijk LMG. Kleine opoffering.
Toegegeven, ik schrok ook toen ik 'm in m'n handen gedrukt kreeg. Heb 'm ook niet in 1x gekeken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik wist tot vandaag helemaal niet dat die film 6 uur duurde, dus dat is niet de reden dat ik er nooit achteraan ben gegaan
Ok. Mocht je er een keer wel wat voor voelen, twijfel niet en kijk 'm. 't Is echt een prachtige film.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:48 schreef Sands het volgende:
Nee ik kijk waar ik in de stemming voor benMeestal kijk ik op icheckmovies in een lijstje en dan kijk ik daarvan weer een paar films, en zie ik niks meer in dat lijstje waarop ik op dat moment zin in heb en dan ga ik weer naar een andere toe
En het helpt ook niet te weten dat de vorige film die ik niet in 1 keer uitkeek, tot op heden (2 jaar later) nog steeds niet heb afgekeken. En dat terwijl ik het niet slecht vond.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:52 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Toegegeven, ik schrok ook toen ik 'm in m'n handen gedrukt kreeg. Heb 'm ook niet in 1x gekeken.
Welke was dat dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
En het helpt ook niet te weten dat de vorige film die ik niet in 1 keer uitkeek, tot op heden (2 jaar later) nog steeds niet heb afgekeken. En dat terwijl ik het niet slecht vond.
Jouw 'nog te kijken'-lijst hangt als een donkere wolk boven je.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
En het helpt ook niet te weten dat de vorige film die ik niet in 1 keer uitkeek, tot op heden (2 jaar later) nog steeds niet heb afgekeken. En dat terwijl ik het niet slecht vond.
Een film uitkiezen om te kijken kan soms ook best lang duren bij mijquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:04 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Jouw 'nog te kijken'-lijst hangt als een donkere wolk boven je.
Ik vond Das Dastament des Dr. Mabuse al een hele zit. (niet zozeer vanwege de lengte.)quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
2e deel van die film is héél saai en héél zwaar.
Say what?quote:Kennis van me is omgekomen bij het kijken van dat deel.
samenvattingquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:38 schreef Robby87 het volgende:
Voor de liefhebbers: vanavond om 23:15 The Shining, Ned2.
Oh, echt een mooie film is dat. De sfeer, de tederheid, gewoon goed.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:01 schreef picodealion het volgende:
Wat is er nou zo goed aan Cinema Paradiso? Ik zit nu op een uur en ik vins er geen fuck aan..
Starwars afkraken okquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:01 schreef picodealion het volgende:
Wat is er nou zo goed aan Cinema Paradiso? Ik zit nu op een uur en ik vins er geen fuck aan..
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:06 schreef Sands het volgende:
[..]
Starwars afkraken ok
The Godfather ok
Maar niet Cinema Paradiso
Cinema Paradiso is een film waarbij ik bijna moest huilen op het eindequote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:08 schreef picodealion het volgende:
[..].
Ik had hoge verwachtingen maar het acteerwerk leidt me enorm af.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
2e deel van die film is héél saai en héél zwaar. Kennis van me is omgekomen bij het kijken van dat deel.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is trouwens gewoon meer van hetzelfde.
Hee, jullie helpen niet echt mee. Heb beide films hier nog op de stapel liggen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:01 schreef picodealion het volgende:
Wat is er nou zo goed aan Cinema Paradiso? Ik zit nu op een uur en ik vind er geen fuck aan..
Doe ik iets fout.quote:
Ja, dat kan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:45 schreef johnnylove het volgende:
Kan je met icheckmovies je lijst vanuit IMDB importeren?
ty, ff maar een account aanmaken dan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:47 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ja, dat kan.
Weet alleen niet meer precies hoe. Was in ieder geval niet moeilijk.
Het is gewoon vreemd om je daar te zien omdat ik je alleen van FMT ken.quote:
Een aantal jaar geleden heb ik fanatiek meegedaan. Ik sta zelfs nog in de statistieken.quote:Ik zie jou overigens nooit in het AKQ-topic...?
Ik weet alleen no. 5quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
Jullie zijn toch wel druk aan het puzzelen met mijn vraag he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |