SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
Nou 10 internets voor Nick danquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:06 schreef Mday het volgende:
Nick's zooi is verreweg veel grappiger SF
Veeeel grappiger.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:06 schreef Mday het volgende:
Nick's zooi is verreweg veel grappiger SF
Veeeel grappiger.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nou 10 internets voor Nick dan
Die laatste was niet bedoeld als grappig bytheby. Maar het is al weer duidelijk. GEZELLIG WEER HIER.
DAG.
snap ik wel hoor. alleen dat laatste filmpje. raarr.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nou 10 internets voor Nick dan
Die laatste was niet bedoeld als grappig bytheby. Maar het is al weer duidelijk. GEZELLIG WEER HIER.
DAG.
Geen goeie prammen in beeld om de pijn te verlichten?quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:49 schreef Nebo het volgende:
Ik weet niet waarom iedereen Source Code zo de hemel in prijst. Wat een saaie film met clichés is dat zeg... Ik heb me kapot zitten ergeren hier en daar.
Nee, niks, nada, noppes, alleen maar een herhaling van acht minuten, elke keer iets anders met een verhaaltje er omheen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Geen goeie prammen in beeld om de pijn te verlichten?
Oneens. Sure, jij en ik zagen alle parelle universum-zooi en dat voorspelbare gedrag van Jake dan wel aankomen maar vast niet elke kijker zag dat en bovendien, zelfs dat negerende dan is het een goede, spannende film.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:49 schreef Nebo het volgende:
Ik weet niet waarom iedereen Source Code zo de hemel in prijst. Wat een saaie film met clichés is dat zeg... Ik heb me kapot zitten ergeren hier en daar.
De spanning was ver te zoeken. Je weet dat er een happy ending komt, je weet alleen niet precies in welke vorm. Voor een marinier gedroeg hij zich, ondanks de verwarring, aardig debiel in de eerste helft.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:11 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Oneens. Sure, jij en ik zagen alle parelle universum-zooi en dat voorspelbare gedrag van Jake dan wel aankomen maar vast niet elke kijker zag dat en bovendien, zelfs dat negerende dan is het een goede, spannende film.
Hij had dan ook vrijwel geen herinneringen op dat moment. Ik weet niet hoe jij je zou gedragen dan, maar hij zat al vrij lang in het systeem en het is vrij logisch dat je dan paranoïde als de pest zou worden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
De spanning was ver te zoeken. Je weet dat er een happy ending komt, je weet alleen niet precies in welke vorm. Voor een marinier gedroeg hij zich, ondanks de verwarring, aardig debiel in de eerste helft.
Ongetwijfeld. Maar goed, ook het hele idee van dat geheugen en synapsen-verhaal sloeg natuurlijk kant noch wal. Hoe kan je de laatste acht minuten van iemand meemaken en ondertussen nieuwe dingen zien die onmogelijk vanuit het geheugen gevormd kunnen worden. Het korte termijngeheugen kan niet eens zoveel details opslaan. Leuk dat er in tegenstelling tot Inception een wetenschappelijke verklaring in zit, maar zorg dan in ieder geval dat het klopt. Maar goed, laten we het maar op een meningsverschil houden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:14 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Hij had dan ook vrijwel geen herinneringen op dat moment. Ik weet niet hoe jij je zou gedragen dan, maar hij zat al vrij lang in het systeem en het is vrij logisch dat je dan paranoïde als de pest zou worden.
Het is overduidelijk dat de personages van het onderzoeksinstituue tegen hem liegen, misschien omdat ze zelf gewoon niet eens weten hoe hun systeem werkt... het systeem creëert gewoon op een of andere wijze een link naar een parallel universum op een bepaald punt in de tijd. Ja, het is sci-fi babble, maar aangezien dat de hele premisse van de film is, is het wat onzinnig als je daarover gaat klagen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:19 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar goed, ook het hele idee van dat geheugen en synapsen-verhaal sloeg natuurlijk kant noch wal. Hoe kan je de laatste acht minuten van iemand meemaken en ondertussen nieuwe dingen zien die onmogelijk vanuit het geheugen gevormd kunnen worden. Het korte termijngeheugen kan niet eens zoveel details opslaan. Leuk dat er in tegenstelling tot Inception een wetenschappelijke verklaring in zit, maar zorg dan in ieder geval dat het klopt. Maar goed, laten we het maar op een meningsverschil houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Mwah, vond het alsnog een saaie film eigenlijk en ik meen me te herinneren dat ze precies uitleggen hoe het systeem werkt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:21 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Het is overduidelijk dat de personages van het onderzoeksinstituue tegen hem liegen, misschien omdat ze zelf gewoon niet eens weten hoe hun systeem werkt... het systeem creëert gewoon op een of andere wijze een link naar een parallel universum op een bepaald punt in de tijd. Ja, het is sci-fi babble, maar aangezien dat de hele premisse van de film is, is het wat onzinnig als je daarover gaat klagen.
Binnen die regels functioneert de film uitstekend.
Groundhog Dayquote:Op donderdag 7 juli 2011 01:10 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nee, niks, nada, noppes, alleen maar een herhaling van acht minuten, elke keer iets anders met een verhaaltje er omheen.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:05 schreef Poit het volgende:
In ander veel verdrietiger nieuws... M'n PS3 heeft weer de geest gegeven
Zelfde symptomen als de vorige keer.. Gelukkig heb ik nog garantie op de reparatie.. Maar eens contact opnemen met de jongens..
Kutapparaten zijn hetquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:05 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Zelfde symptomen als de vorige keer.. Gelukkig heb ik nog garantie op de reparatie.. Maar eens contact opnemen met de jongens..
Werken van 10 tot 10.quote:Op donderdag 7 juli 2011 07:52 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen, het is een heerlijk weertje. Geniet van jullie dag
Ohja. Sorry.quote:
dude, da's lame!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:05 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Raamstaren... *insert poit opmerking*quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohja. Sorry.
Raamstaren van 10 tot 10. Bwuh.
Rode lampjes erbij.. Jeweetwel..quote:
Van een watquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:24 schreef SuperFruitig het volgende:
Ha! Kuukske heeft last van een Bore-out
Zég. Wat denk je wel niet van mequote:
Ik denk niet veel.. Vraag me alleen af wat het kost.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
een Bore-outquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Van een wat.
[..]
Zég. Wat denk je wel niet van me.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:27 schreef Poit het volgende:
Ik denk niet veel.. Vraag me alleen af wat het kost.Jonguh. Ik ben KEIduur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:35 schreef Gamer_V het volgende:
Dat wordt trouwens allemaal min of meer uitgelegd in de film en als je die regels niet accepteert en er vanuit gaat dat alles in het korte termijn-geheugen afspeelt, zou de film dus juist geen happy ending hebben. Je spreekt jezelf tegen! Opletten jong.Exact, maar als de onderzoekers zelf iets verder nadenken dan zien ze in dat Jake blijkbaar wel dingen kan doen die helemaal niet mogelijk zouden zijn vanuit het korte termijngeheugen, ofwel ze zouden er wel degelijk bewust van moeten zijn dat Jake in een parallel universum wel iets kan veranderen. Je kunt je alleen afvragen wat dat dan waard is voor de mensen uit het universum waarin Jake dood is. Ik heb er een nachtje over geslapen, en ik ben eruit dat het best een oké film is, maar absoluut niet al die lovende woorden waardig. Ik zat aan het einde te wachten tot de Dahaka kwam en het in een vervolg van Prince of Persia veranderde, Jake was er toch al...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Hoi.quote:
Voor jou maak ik uitzonderingen.quote:
Wat is er dan duurder dan KEIduur?quote:
Het blijft alleen raar dat degene die het project Source Code heeft ontwikkeld dan eigenlijk niet weet wat zijn programma doet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:29 schreef Nebo het volgende:
[..]
Exact, maar als de onderzoekers zelf iets verder nadenken dan zien ze in dat Jake blijkbaar wel dingen kan doen die helemaal niet mogelijk zouden zijn vanuit het korte termijngeheugen, ofwel ze zouden er wel degelijk bewust van moeten zijn dat Jake in een parallel universum wel iets kan veranderen. Je kunt je alleen afvragen wat dat dan waard is voor de mensen uit het universum waarin Jake dood is. Ik heb er een nachtje over geslapen, en ik ben eruit dat het best een oké film is, maar absoluut niet al die lovende woorden waardig. Ik zat aan het einde te wachten tot de Dahaka kwam en het in een vervolg van Prince of Persia veranderde, Jake was er toch al...
quote:
Ik hoef ze niet te vragen. Ik krijg sowieso een klap op mijn bek.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:26 schreef Kuukske het volgende:
Ach Lot.. je weet het hè. Meisjes plagen is kusjes vragen.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ja het blijven natuurlijk jongetjes.
Moet je het misschien op een andere manier vragenquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet te vragen. Ik krijg sowieso een klap op mijn bek.
Oh, vragen, goeie!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Moet je het misschien op een andere manier vragen
Daarbij heb jij toch al een vast meisje?quote:
Vast aan de ketting in de keuken ja!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Daarbij heb jij toch al een vast meisje?
quote:
Af en toe moet je ze uitlatenquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Vast aan de ketting in de keuken ja!
Dabum TSSSH!
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)aar-weer-op-tv.dhtmlquote:AVRO stuurt BN'ers naar Fort Boyard
HILVERSUM - De AVRO haalt na 20 jaar het avontuurlijke tv-programma Fort Boyard weer van stal.
Art Rooijakkers en Gerard Ekdom presenteren de vernieuwde editie, die vanaf september te zien is op Nederland 3.
Ditmaal doen iedere aflevering twee teams van vier bekende Nederlanders mee, maakte de AVRO donderdag bekend.
Voor de opnames van de tiendelige serie reizen de kandidaten binnenkort af naar het bekende fort aan de Franse westkust. Hier wordt hun doorzettingsvermogen op de proef gesteld.
quote:De AVRO haalt na 20 jaar het avontuurlijke tv-programma Fort Boyard weer van stal. Art Rooijakkers en Gerard Ekdom presenteren de vernieuwde editie, die vanaf september te zien is op Nederland 3.
In 1991 werd 'De Sleutels van Fort Boyard' gepresenteerd door Bas Westerweel en Ria Visser. © ANP
Ditmaal doen iedere aflevering twee teams van vier bekende Nederlanders mee, maakte de AVRO gisteren bekend.
Voor de opnames van de tiendelige serie reizen de kandidaten binnenkort af naar het bekende fort aan de Franse westkust. Hier moeten ze hun persoonlijke grenzen verleggen en wordt hun doorzettingsvermogen op de proef gesteld, evenals hun tactisch inzicht en intelligentie.
De AVRO zond het programma begin jaren negentig uit onder de titel De sleutels van Fort Boyard. Het tv-spel bleef in de afgelopen decennia een internationaal succes.
Peter Lubbers, directeur Media bij de AVRO, is naar eigen zeggen trots op de terugkeer van Fort Boyard. 'We hebben een sterke traditie op het gebied van avontuurlijke programma's met 'Wie is de mol?', 'Zee, zout en zeilen' en '71 graden Noord'. Fort Boyard is daarop een prachtige aanvulling', zegt Lubbers.
Rooijakkers is een nieuw AVRO-gezicht. De voormalige NET5-presentator won vorig jaar 'Wie is de mol?' en maakte voor de omroep het documentair vierluik Lola zoekt Brood.
(ANP/Redactie)
Raampje open om te luchten..quote:
getrouwd en welquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Daarbij heb jij toch al een vast meisje?
Ze rent naar Hello Kitty-spullen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:43 schreef Kuukske het volgende:
Da's geen meisje meer hoor! Da's een dame!
Oei!quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:26 schreef Tain het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)wente-ingestort.html
quote:
Hoe zo is hetquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
wel naar dat er mensen onder liggen, maar toch:
Nee man, een stadion wat instort, dat is een dikke faal, niet omdat het Twente isquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:35 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hoe zo is hetLaat me raden omdat het Twente is
Ze waren aan het verbouwen, dus ja, kan gebeuren. Als iemand maar niet goed nagerekend heeft of de steunpalen zo´n gevaarte kunnen houdenquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee man, een stadion wat instort, dat is een dikke faal, niet omdat het Twente is
Aardige type om een 7 in te typen ipv de z...quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:43 schreef Pettigrew81 het volgende:
Die dingen kunnen overal gebeuren, dus waarom niet in stadion. 7al ze aardig wat geld gaan kosten ook.
quote:Wie volgend jaar met een opleiding Media, informatie en communicatie aan de HvA wil beginnen, moet een laptop kopen. Firewire is verplicht, net als een extra accu, omdat er te weinig stroompunten zijn. Ook een externe 250GB-schijf is vereist.
Behoorlijk jaquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Aardige type om een 7 in te typen ipv de z...
Oeh, dat zou nog best eens kunnen, maar dan nog scheelt het een rij en een toets..quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Oeh, dat zou nog best eens kunnen, maar dan nog scheelt het een rij en een toets..
Ik denk dat Petti iets teveel van de snoepjes op z'n werk gesnoept heeft..
Oh wacht ja, ik zat verkeerd te kijken ja..quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:34 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mwoah best dicht bij elkaar
Congratz!quote:
Ik ben er ook geen liefhebber van, maar als voorbeeldplaatje van een toetsenbord doen ze het best goedquote:
thnxquote:
Wat zal ze trots zijn!quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:43 schreef Poit het volgende:
[..]
thnx
Ik ben er heel blij mee! Denk dat ik het aan m'n moeder ga vertellen zo!
Ik ga eens pleiten voor achievementpoints op het forum.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:43 schreef Poit het volgende:
[..]
thnx
Ik ben er heel blij mee! Denk dat ik het aan m'n moeder ga vertellen zo!
Dat denk ik ook ja!quote:
Poit has earned the "Make yo momma proud!" achievement!quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga eens pleiten voor achievementpoints op het forum.
* Pling *quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Poit has earned the "Make yo momma proud!" achievement!
Ik ben voorquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Poit has earned the "Make yo momma proud!" achievement!
belachelijk. echt ronduit belachelijk. ook al die stomme dingen, zoals dat er geen laptops geproduceerd worden met 1280x900, of dat firewire verplicht is terwijl usb 3.0 en thunderbolt dat overnemen. Ook dat je al die tools en progs moet kopen (studenten, vastquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:08 schreef Tain het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-accu-verplicht.html
[..]
Tofquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga eens pleiten voor achievementpoints op het forum.
Een kever uit '82quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:22 schreef Mday het volgende:
JAAA ik heb een nieuwe baan hoi hoi hoi
iemand nog suggesties voor een mooie lease-autoot?
http://www.wimp.com/funniesttrick/
gefeliciteerd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:22 schreef Mday het volgende:
Als je maar geen 107, C1 of Aygo neemt. Anders neemt m'n aanzien jegens jouw individu enorm af.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:22 schreef Mday het volgende:
Een volvo c30!quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:22 schreef Mday het volgende:
hahaha hij was in ieder geval al hoog...quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als je maar geen 107, C1 of Aygo neemt. Anders neemt m'n aanzien jegens jouw individu enorm af.
dat hoor ik meer mensen roepenquote:
altijdquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:33 schreef Kuukske het volgende:
Oh ja. Een C30. Dan mag ik wel een ritje met je maken hè?
Cool.quote:
Joh, zo'n C1 vind ik net een grasmaaier.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:36 schreef Fallen het volgende:
Wat is er nou weer mis met een C1?
Sowieso, die Volvo is wel een leuke bak, maar prijstechnisch natuurlijk een hele andere klasse.
Shar! Hoeisset?! Zit je al in je stulpje?quote:
Update plz! Al weer een tijdje geledenquote:
Duidelijk!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:09 schreef Nebo het volgende:
"This is the second best idea that we’ve ever had!"
Want beste idee:![]()
![]()
Bwhaha!! Geniaal!!quote:
Sharquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Goed ben nog heel actief bezig alleen nog geen internet hierquote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:19 schreef Solique het volgende:
Goedemorguh![]()
[..]
Shar
Hoe loopt de verhuizing?
Dat schiet opquote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Goed ben nog heel actief bezig alleen nog geen internet hier
Sinds zondag en het is echt awesooooomequote:Op donderdag 7 juli 2011 19:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Shar! Hoeisset?! Zit je al in je stulpje?
goed bezig!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sinds zondag en het is echt awesooooomebinnenkort lekker aan t strand bootje huren met groep en lekker t water op
Jamaar heb zo'n fuuuu blackberry dus dat zuigtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat schiet op
Dus voorlopig maar via je telefoon.
Jij ook al aan de blackberry, ken je pijnquote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar heb zo'n fuuuu blackberry dus dat zuigt
Ze proberen mijn aanvraag nu te versnellen want er was wat fout gegaan
Welke provider?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar heb zo'n fuuuu blackberry dus dat zuigt
Ze proberen mijn aanvraag nu te versnellen want er was wat fout gegaan
Ja moet vanwege mijn werkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Jij ook al aan de blackberry, ken je pijn
Het zal eens verbazen als een aanvraag goed uit gevoerd word tegenwoordig
Dan hoop ik dat het nog snel gaat... ADSL providers zijn zo afhankelijk van andere partijen om een verbinding aan te kunnen sluiten...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Telfortkan ook niet anders dan fout gaan
Heb een BB omdat mijn Samsung gecrashed is door KPNquote:
Heb zelf ook Telfort maar het zijn inderdaad prutsersquote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Telfortkan ook niet anders dan fout gaan
Er zijn dacht ik 2 of 3 partijen die in een telefooncentrale mogen komen en elk heeft weer een ander onderdeel waar ze verantwoordelijk voor zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:59 schreef Solique het volgende:
Heb zelf ook Telfort maar het zijn inderdaad prutsers
Al is Telfort vaak wel afhankelijk van anderen om je verbinding actief te krijgen.
BWahaha briljant. Ik heb beide CD's maar deze kende ik ook nog nietquote:
quote:
Duidelijk dat jij afgestudeerd bentquote:
Goed geregeld altijd, en het zal eens vlekkeloos verlopen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Er zijn dacht ik 2 of 3 partijen die in een telefooncentrale mogen komen en elk heeft weer een ander onderdeel waar ze verantwoordelijk voor zijn.
Nicequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:04 schreef Rossdale het volgende:
Om ondanks de afwezigheid van Fallen, Valentino en Spanky het gehalte sexy tijdens de meet op een hoog niveau te houden, heb ik besloten om de 23e ook even te komen buurtenWeten wij onderhand nu waar de meet is, heb nu al meerdere plaatsen gehoord maar ook in de OP staat nog geen vaste plaatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Sexbierumquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Weten wij onderhand nu waar de meet is, heb nu al meerdere plaatsen gehoord maar ook in de OP staat nog geen vaste plaats
Neuh, maar we willen koei niet boos hebben.. Je vindt koei niet aardig als ze boos is... Heel niet..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:16 schreef Pheno het volgende:
Is daar dan kompaslezen voor nodig? Dan mogen jullie de mijne wel lenen
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:04 schreef Rossdale het volgende:
Om ondanks de afwezigheid van Fallen, Valentino en Spanky het gehalte sexy tijdens de meet op een hoog niveau te houden, heb ik besloten om de 23e ook even te komen buurtenGoed geregeld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
QFT!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Neuh, maar we willen koei niet boos hebben.. Je vindt koei niet aardig als ze boos is... Heel niet..
Beterschap kerel.. Neem een lekker kopje kippensoep!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:21 schreef Fallen het volgende:
mogguh....
[me=Fallen] voelt zich hondsberoerd.
[/me]
*hachoooo* *hachoooo* pijn in m'n kop, rug en strot *hachoooo* *hachoooo* *hachoooo*
*hachoooo* *hachoooo* snot loopt uit m'n neus *hachoooo* *hachoooo* *hachoooo*
*hachoooo* *hachoooo* keel als schuurpapier *hachoooo* *hachoooo* *hachoooo*
*snif*![]()
![]()
Ach, zelfs mijn vroege opstaan kon ze hebben!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Neuh, maar we willen koei niet boos hebben.. Je vindt koei niet aardig als ze boos is... Heel niet..
* Lotje geeft Fallen een kopje thee, een pcm en een glas vitamines!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:21 schreef Fallen het volgende:
mogguh....
[me=Fallen] voelt zich hondsberoerd.
[/me]
*hachoooo* *hachoooo* pijn in m'n kop, rug en strot *hachoooo* *hachoooo* *hachoooo*
*hachoooo* *hachoooo* snot loopt uit m'n neus *hachoooo* *hachoooo* *hachoooo*
*hachoooo* *hachoooo* keel als schuurpapier *hachoooo* *hachoooo* *hachoooo*
*snif*![]()
![]()
Dat reageerde ze vervolgens hier weer af! Nee, bedanktquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, zelfs mijn vroege opstaan kon ze hebben!
Dank je!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
* Lotje geeft Fallen een kopje thee, een pcm en een glas vitamines!
quote:
ga maar gewoon van Utrecht uitquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik hoop zoo op den bosch!!
Wat ik heb een paar uur van mijn werkdag af kunnen snoepen (misschien hoef ik helemaal niet meer te werken, maar waarschijnlijk moet ik tot een uur of 16.00 werken en dan kan ik nog op de trein naar den bosch jumpen!
Mja als ik pas rond half 5 - 5 uur op de trein kan stappen heeft dar niet zoveel nut meer.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:40 schreef Poit het volgende:
Dan doen we het toch gewoon in Den Bosch? Met de trein scheelt dat een half uurtje van Utrecht.
Dat halve uurtje kunnen wij gamers ons te wel vermaken?
Alleen omdat Koei dat wil?quote:
WPZ?quote:
Niet alleen omdat koei dat zou willen, Utrecht ligt nou eenmaal centraal..quote:
Wat Poit Zegt.quote:
Jullie knullies zijn gewoon bang voor koei, ik snap dat ook wel ze kan jullie ass makkelijk whoopen!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:44 schreef Poit het volgende:
[..]
WPZ?
[..]
Niet alleen omdat koei dat zou willen, Utrecht ligt nou eenmaal centraal..
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jullie knullies zijn gewoon bang voor koei, ik snap dat ook wel ze kan jullie ass makkelijk whoopen!
Maar als het inderdaad Utrecht is en ik moet tot 's middags werken dan sla ik deze ronde over. Heeft niet zoveel nut om voor een paar uurtjes naar utrecht te gaan (arme student he)
Je weet dat het waar isquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jullie knullies zijn gewoon bang voor koei, ik snap dat ook wel ze kan jullie ass makkelijk whoopen!
Maar als het inderdaad Utrecht is en ik moet tot 's middags werken dan sla ik deze ronde over. Heeft niet zoveel nut om voor een paar uurtjes naar utrecht te gaan (arme student he)
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:40 schreef Poit het volgende:
Dan doen we het toch gewoon in Den Bosch? Met de trein scheelt dat een half uurtje van Utrecht.
Dat halve uurtje kunnen wij gamers ons te wel vermaken?
quote:
Kijk, ze weet gewoon wie ze aankan en wie nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat reageerde ze vervolgens hier weer af! Nee, bedankt
quote:
Die kinderen hou je altijdquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:52 schreef wc-eend het volgende:
Den Bosch of Utrecht, ik kan er pas tussen 18:00 en 19:00 zijn als ik werk en de kinderen niet heb.... ff kijken..
Oh oh boefje! Beetje stennis lopen schoppen!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
Stiekem hoop ik gewoon dat ik nog vrij krijg! Maar mijn baas zat een beetje moeilijk te doen. we hadden een beetje ruzie
Haha ja hij had me voor meerdere zondag ingepland zonder overleg, en ik ben er gewoon een beetje klaar mee om altijd voor iedereen in de vallen. Mijn collega's kunnen om de haverklap niet en dan moet ik komen opdraven en als een keer nee zeg wordt mijn baas boos.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh oh boefje! Beetje stennis lopen schoppen!
Maar Den Bosch lijkt me leuk hoor.. Heb daar volgens mij nog nooit een pint gevat!
Handig zo'n baas die niet kan plannen...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha ja hij had me voor meerdere zondag ingepland zonder overleg, en ik ben er gewoon een beetje klaar mee om altijd voor iedereen in de vallen. Mijn collega's kunnen om de haverklap niet en dan moet ik komen opdraven en als een keer nee zeg wordt mijn baas boos.
Ja dan gaat het een beetje over bij mij!
Ik ga morgen naar Den Bosch, mijn beste vriendinnetje heeft er een appartement gekocht
Ja echt zwaar irritant, dan geven collega's maanden van te voren aan dat ze er niet zijn (allemaal studenten dus die vragen geen vrij maar melden dat ze er dan niet zijn) en pas als hij het rooster van die maand gaat maken, zo'n 3 dagen van te voren, is er ineens paniek.quote:
Nog een reden om het in Den Bosch te doen!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:02 schreef Pheno het volgende:
Als het Den Bosch is kom ik misschien effe buurten. Op de fiets gaat wat ver, maar het is in ieder geval een stuk dichterbij dan Utrecht.
Ik ben gescheiden... dus ik heb wel kinderen maar ze zijn er niet altijd...quote:
Eten?? Eten!?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:12 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik ben gescheiden... dus ik heb wel kinderen maar ze zijn er niet altijd...
En ik moet werken die dag dus ik eet alleen mee, als jullie nog niet gegeten hebben om 19:00..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Haha.. Why go for a sixpack when you can have a keg!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Hele reis naar Den Bosch voor friet van piet... ik zeg doen!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:14 schreef Kuukske het volgende:
Anders halen we voor jou wel een frietje bij Piet Friet.
quote:
Hardlopen, rondje doenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Mijn sportmaatje zegt net af..
Wat zal ik doen, gaan hardlopen of toch even de sportschool induiken.
Ik ben zo jaloers op mijn broer, die woont in munster naast een groot meer, echt een perfect rondje voor hardlopen. En ik loop hier door tokkie wijken heen, bleehquote:
quote:
Haha, welke foto's heb jij van mij zitten bekijken dat je die indruk had?quote:
Door een tokkiewijk heen hardlopen motiveert je wel tot sneller lopenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ben zo jaloers op mijn broer, die woont in munster naast een groot meer, echt een perfect rondje voor hardlopen. En ik loop hier door tokkie wijken heen, bleeh
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Door een tokkiewijk heen hardlopen motiveert je wel tot sneller lopen
Die heb ik al een maand geleden gezienquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Guys, hebben jullie al die BioShock Infinite E3 demo gezien op Gametrailers?
MOET JE DOEN!! AWESOME!!!
NIET IEDEREEN IS ZO TOF ALS JOU PHENO!!!! SOMMIGE MENSEN MOETEN HET HIER MEE DOEN!!!!quote:
Bioshock 1 was mwoah, bioshock 2 was meh, bioshock infinite... not interestedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
NIET IEDEREEN IS ZO TOF ALS JOU PHENO!!!! SOMMIGE MENSEN MOETEN HET HIER MEE DOEN!!!!
Ik zal de volgende keer filmen met mijn spycam.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
NIET IEDEREEN IS ZO TOF ALS JOU PHENO!!!! SOMMIGE MENSEN MOETEN HET HIER MEE DOEN!!!!
Niet?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:27 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet bekennen dat ik niet dagelijks naar je foto's kijk Poit.
Dude......quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bioshock 1 was mwoah, bioshock 2 was meh, bioshock infinite... not interested
Je zou zo'n knoopcamera moeten regelen! Dat zou nog eens awesome zijn!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer filmen met mijn spycam.
Much obliged!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:37 schreef Pheno het volgende:
Ik ren wel even langs Akihabara als ik weer eens in Tokio ben.
spekblokjesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha.. Why go for a sixpack when you can have a keg!
Tsja.. ik vond de sfeer echt tof, maar de games echt saai en absoluut niet spannendquote:
Wat FUCKING geniaal!quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tsja.. ik vond de sfeer echt tof, maar de games echt saai en absoluut niet spannend
Ik lift mee met Rossje on this one..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]Dude........
Trouwens, zondag gratis festival in Leiden, Werfpop, met als laatste act Monster Magnet
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]Dude........
Trouwens, zondag gratis festival in Leiden, Werfpop, met als laatste act Monster Magnet
Jezus man, jij komt nog wel vaak in de stad die je het meeste haatquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]Dat is wel erg vet spankert!
Maar helaas ben ik vorig weekend in leiden geweest, ben ik er waarschijnlijk volgend weekend weer,maar juist dit weekend niet
Paypal is nog veel gevaarlijker...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:07 schreef Poit het volgende:
Gisteren trouwens m'n eerste online Steam aankoop gedaan met iDeal.. Vet dat dat er in zit!! Gevaarlijk maar vet
Mja, vrienden die jarig zijn enzo. Kan er weinig aan doenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jezus man, jij komt nog wel vaak in de stad die je het meeste haat
En wat de rest betreft: BS2 vond ik ook niet boeiend, BS1 zo'n beetje in 1 ruk uitgespeeld. Awesome spel. PUNT!!!!
DUDE WAT IS JE STEAM ACCOUNT WELKE GAME KUNNEN WE SAMEN GAAN GAMEN WOOOEEIEIII!!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:07 schreef Poit het volgende:
Gisteren trouwens m'n eerste online Steam aankoop gedaan met iDeal.. Vet dat dat er in zit!! Gevaarlijk maar vet
Damn, nog steeds niet verhuurd? Staat het nu al die tijd leeg?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mja, vrienden die jarig zijn enzo. Kan er weinig aan doenO en het feit dat mijn vriendin daar nog steeds een huis te huur heeft staan zorgt er ook voor dat ik regelmatig de klusjesman uit mag hangen in leiden
Maar je hebt wel gelijk, ik vind de stad nog steeds echt he-le-maal niks. Jammer dat er veel toffe mensen wonen, als ze nou gewoon in een wel leuke stad zouden gaan wonen
Oh en installeer Team Fortress 2! Ies extra graties!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:07 schreef Poit het volgende:
Sinds eind maart nu ja... Interhouse verhuurde het eerst voor Ymke, maar wat was dat een kutbedrijf zeg... Contract is nu verbroken en zijn nu in gesprek met rots-vast als verhuurder. Duurt alleen allemaal zo ongelofelijk lang...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
DUDE WAT IS JE STEAM ACCOUNT WELKE GAME KUNNEN WE SAMEN GAAN GAMEN WOOOEEIEIII!!!!
[..]
Damn, nog steeds niet verhuurd? Staat het nu al die tijd leeg?
Euh, ik denk thepoitquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
DUDE WAT IS JE STEAM ACCOUNT WELKE GAME KUNNEN WE SAMEN GAAN GAMEN WOOOEEIEIII!!!!
Friend request is onderweg van ]Fallenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Euh, ik denk thepoit
Heb alleen niet zoveel steam games hoor..
Heb half life episode one met wat extra's daarvan, audiosurf, beat hazzard en sanctum.
-edit
Laatste 3 dus gisteren gekocht
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:50 schreef Poit het volgende:
Trek..
Zo denk maar even een club sandwich zalm scoren in het restaurant
Voel je je al iets minder bagger?quote:
Oh, nee. You're doomed. Dat kan toch niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:07 schreef Poit het volgende:
Was die voor mij of voor m'n sandwich?quote:
Natuurlijk! Hij wordt vriendjes met z'n kleine broertje op Steam!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Voel je je al iets minder bagger?
Beide natuurlijk!quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:53 schreef wc-eend het volgende:
Echt.. ik zit op me vaste terrasje en na lange tijd werkt er weer een dame die er al lang werkt in de vakanties... Alles klopt bij haar op een ding na.. ze is lesbisch
Haar blik, haar lach... zwijmel zucht...
quote:
Bekend probleem.. Vriendin van me, zoent echt belachelijk lekker, maar helaas ook lesbisch..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:53 schreef wc-eend het volgende:
Echt.. ik zit op me vaste terrasje en na lange tijd werkt er weer een dame die er al lang werkt in de vakanties... Alles klopt bij haar op een ding na.. ze is lesbisch
Haar blik, haar lach... zwijmel zucht...
Nee, niet echt...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Voel je je al iets minder bagger?
ahw.. Aai over de bol.. en een kusje op je voorhoofdquote:
Dat dus!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Oh en installeer Team Fortress 2! Ies extra graties!
Tuurlijk, heb ik ook gelezen, maar lezen en zien zijn twee andere dingen!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:29 schreef Mday het volgende:
@spanky's Bioshock
daar heb ik een maand geleden over geschreven![]()
http://games.fok.nl/preview/448538/1/1/100/bioshock-infinite.html
VETO!quote:
QFTquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
VETO!
Ik wil niet dat je binnen twee maanden jezelf dood hebt gereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |