SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
Nou 10 internets voor Nick danquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:06 schreef Mday het volgende:
Nick's zooi is verreweg veel grappiger SF
Veeeel grappiger.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:06 schreef Mday het volgende:
Nick's zooi is verreweg veel grappiger SF
Veeeel grappiger.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nou 10 internets voor Nick dan
Die laatste was niet bedoeld als grappig bytheby. Maar het is al weer duidelijk. GEZELLIG WEER HIER.
DAG.
snap ik wel hoor. alleen dat laatste filmpje. raarr.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nou 10 internets voor Nick dan
Die laatste was niet bedoeld als grappig bytheby. Maar het is al weer duidelijk. GEZELLIG WEER HIER.
DAG.
Geen goeie prammen in beeld om de pijn te verlichten?quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:49 schreef Nebo het volgende:
Ik weet niet waarom iedereen Source Code zo de hemel in prijst. Wat een saaie film met clichés is dat zeg... Ik heb me kapot zitten ergeren hier en daar.
Nee, niks, nada, noppes, alleen maar een herhaling van acht minuten, elke keer iets anders met een verhaaltje er omheen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Geen goeie prammen in beeld om de pijn te verlichten?
Oneens. Sure, jij en ik zagen alle parelle universum-zooi en dat voorspelbare gedrag van Jake dan wel aankomen maar vast niet elke kijker zag dat en bovendien, zelfs dat negerende dan is het een goede, spannende film.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:49 schreef Nebo het volgende:
Ik weet niet waarom iedereen Source Code zo de hemel in prijst. Wat een saaie film met clichés is dat zeg... Ik heb me kapot zitten ergeren hier en daar.
De spanning was ver te zoeken. Je weet dat er een happy ending komt, je weet alleen niet precies in welke vorm. Voor een marinier gedroeg hij zich, ondanks de verwarring, aardig debiel in de eerste helft.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:11 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Oneens. Sure, jij en ik zagen alle parelle universum-zooi en dat voorspelbare gedrag van Jake dan wel aankomen maar vast niet elke kijker zag dat en bovendien, zelfs dat negerende dan is het een goede, spannende film.
Hij had dan ook vrijwel geen herinneringen op dat moment. Ik weet niet hoe jij je zou gedragen dan, maar hij zat al vrij lang in het systeem en het is vrij logisch dat je dan paranoïde als de pest zou worden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
De spanning was ver te zoeken. Je weet dat er een happy ending komt, je weet alleen niet precies in welke vorm. Voor een marinier gedroeg hij zich, ondanks de verwarring, aardig debiel in de eerste helft.
Ongetwijfeld. Maar goed, ook het hele idee van dat geheugen en synapsen-verhaal sloeg natuurlijk kant noch wal. Hoe kan je de laatste acht minuten van iemand meemaken en ondertussen nieuwe dingen zien die onmogelijk vanuit het geheugen gevormd kunnen worden. Het korte termijngeheugen kan niet eens zoveel details opslaan. Leuk dat er in tegenstelling tot Inception een wetenschappelijke verklaring in zit, maar zorg dan in ieder geval dat het klopt. Maar goed, laten we het maar op een meningsverschil houden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:14 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Hij had dan ook vrijwel geen herinneringen op dat moment. Ik weet niet hoe jij je zou gedragen dan, maar hij zat al vrij lang in het systeem en het is vrij logisch dat je dan paranoïde als de pest zou worden.
Het is overduidelijk dat de personages van het onderzoeksinstituue tegen hem liegen, misschien omdat ze zelf gewoon niet eens weten hoe hun systeem werkt... het systeem creëert gewoon op een of andere wijze een link naar een parallel universum op een bepaald punt in de tijd. Ja, het is sci-fi babble, maar aangezien dat de hele premisse van de film is, is het wat onzinnig als je daarover gaat klagen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:19 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar goed, ook het hele idee van dat geheugen en synapsen-verhaal sloeg natuurlijk kant noch wal. Hoe kan je de laatste acht minuten van iemand meemaken en ondertussen nieuwe dingen zien die onmogelijk vanuit het geheugen gevormd kunnen worden. Het korte termijngeheugen kan niet eens zoveel details opslaan. Leuk dat er in tegenstelling tot Inception een wetenschappelijke verklaring in zit, maar zorg dan in ieder geval dat het klopt. Maar goed, laten we het maar op een meningsverschil houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Mwah, vond het alsnog een saaie film eigenlijk en ik meen me te herinneren dat ze precies uitleggen hoe het systeem werkt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:21 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Het is overduidelijk dat de personages van het onderzoeksinstituue tegen hem liegen, misschien omdat ze zelf gewoon niet eens weten hoe hun systeem werkt... het systeem creëert gewoon op een of andere wijze een link naar een parallel universum op een bepaald punt in de tijd. Ja, het is sci-fi babble, maar aangezien dat de hele premisse van de film is, is het wat onzinnig als je daarover gaat klagen.
Binnen die regels functioneert de film uitstekend.
Groundhog Dayquote:Op donderdag 7 juli 2011 01:10 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nee, niks, nada, noppes, alleen maar een herhaling van acht minuten, elke keer iets anders met een verhaaltje er omheen.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:05 schreef Poit het volgende:
In ander veel verdrietiger nieuws... M'n PS3 heeft weer de geest gegeven
Zelfde symptomen als de vorige keer.. Gelukkig heb ik nog garantie op de reparatie.. Maar eens contact opnemen met de jongens..
Kutapparaten zijn hetquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:05 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Zelfde symptomen als de vorige keer.. Gelukkig heb ik nog garantie op de reparatie.. Maar eens contact opnemen met de jongens..
Werken van 10 tot 10.quote:Op donderdag 7 juli 2011 07:52 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen, het is een heerlijk weertje. Geniet van jullie dag
Ohja. Sorry.quote:
dude, da's lame!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:05 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Raamstaren... *insert poit opmerking*quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohja. Sorry.
Raamstaren van 10 tot 10. Bwuh.
Rode lampjes erbij.. Jeweetwel..quote:
Van een watquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:24 schreef SuperFruitig het volgende:
Ha! Kuukske heeft last van een Bore-out
Zég. Wat denk je wel niet van mequote:
Ik denk niet veel.. Vraag me alleen af wat het kost.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
een Bore-outquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Van een wat.
[..]
Zég. Wat denk je wel niet van me.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:27 schreef Poit het volgende:
Ik denk niet veel.. Vraag me alleen af wat het kost.Jonguh. Ik ben KEIduur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:35 schreef Gamer_V het volgende:
Dat wordt trouwens allemaal min of meer uitgelegd in de film en als je die regels niet accepteert en er vanuit gaat dat alles in het korte termijn-geheugen afspeelt, zou de film dus juist geen happy ending hebben. Je spreekt jezelf tegen! Opletten jong.Exact, maar als de onderzoekers zelf iets verder nadenken dan zien ze in dat Jake blijkbaar wel dingen kan doen die helemaal niet mogelijk zouden zijn vanuit het korte termijngeheugen, ofwel ze zouden er wel degelijk bewust van moeten zijn dat Jake in een parallel universum wel iets kan veranderen. Je kunt je alleen afvragen wat dat dan waard is voor de mensen uit het universum waarin Jake dood is. Ik heb er een nachtje over geslapen, en ik ben eruit dat het best een oké film is, maar absoluut niet al die lovende woorden waardig. Ik zat aan het einde te wachten tot de Dahaka kwam en het in een vervolg van Prince of Persia veranderde, Jake was er toch al...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Hoi.quote:
Voor jou maak ik uitzonderingen.quote:
Wat is er dan duurder dan KEIduur?quote:
Het blijft alleen raar dat degene die het project Source Code heeft ontwikkeld dan eigenlijk niet weet wat zijn programma doet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:29 schreef Nebo het volgende:
[..]
Exact, maar als de onderzoekers zelf iets verder nadenken dan zien ze in dat Jake blijkbaar wel dingen kan doen die helemaal niet mogelijk zouden zijn vanuit het korte termijngeheugen, ofwel ze zouden er wel degelijk bewust van moeten zijn dat Jake in een parallel universum wel iets kan veranderen. Je kunt je alleen afvragen wat dat dan waard is voor de mensen uit het universum waarin Jake dood is. Ik heb er een nachtje over geslapen, en ik ben eruit dat het best een oké film is, maar absoluut niet al die lovende woorden waardig. Ik zat aan het einde te wachten tot de Dahaka kwam en het in een vervolg van Prince of Persia veranderde, Jake was er toch al...
quote:
Ik hoef ze niet te vragen. Ik krijg sowieso een klap op mijn bek.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:26 schreef Kuukske het volgende:
Ach Lot.. je weet het hè. Meisjes plagen is kusjes vragen.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ja het blijven natuurlijk jongetjes.
Moet je het misschien op een andere manier vragenquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet te vragen. Ik krijg sowieso een klap op mijn bek.
Oh, vragen, goeie!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Moet je het misschien op een andere manier vragen
Daarbij heb jij toch al een vast meisje?quote:
Vast aan de ketting in de keuken ja!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Daarbij heb jij toch al een vast meisje?
quote:
Af en toe moet je ze uitlatenquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Vast aan de ketting in de keuken ja!
Dabum TSSSH!
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)aar-weer-op-tv.dhtmlquote:AVRO stuurt BN'ers naar Fort Boyard
HILVERSUM - De AVRO haalt na 20 jaar het avontuurlijke tv-programma Fort Boyard weer van stal.
Art Rooijakkers en Gerard Ekdom presenteren de vernieuwde editie, die vanaf september te zien is op Nederland 3.
Ditmaal doen iedere aflevering twee teams van vier bekende Nederlanders mee, maakte de AVRO donderdag bekend.
Voor de opnames van de tiendelige serie reizen de kandidaten binnenkort af naar het bekende fort aan de Franse westkust. Hier wordt hun doorzettingsvermogen op de proef gesteld.
quote:De AVRO haalt na 20 jaar het avontuurlijke tv-programma Fort Boyard weer van stal. Art Rooijakkers en Gerard Ekdom presenteren de vernieuwde editie, die vanaf september te zien is op Nederland 3.
In 1991 werd 'De Sleutels van Fort Boyard' gepresenteerd door Bas Westerweel en Ria Visser. © ANP
Ditmaal doen iedere aflevering twee teams van vier bekende Nederlanders mee, maakte de AVRO gisteren bekend.
Voor de opnames van de tiendelige serie reizen de kandidaten binnenkort af naar het bekende fort aan de Franse westkust. Hier moeten ze hun persoonlijke grenzen verleggen en wordt hun doorzettingsvermogen op de proef gesteld, evenals hun tactisch inzicht en intelligentie.
De AVRO zond het programma begin jaren negentig uit onder de titel De sleutels van Fort Boyard. Het tv-spel bleef in de afgelopen decennia een internationaal succes.
Peter Lubbers, directeur Media bij de AVRO, is naar eigen zeggen trots op de terugkeer van Fort Boyard. 'We hebben een sterke traditie op het gebied van avontuurlijke programma's met 'Wie is de mol?', 'Zee, zout en zeilen' en '71 graden Noord'. Fort Boyard is daarop een prachtige aanvulling', zegt Lubbers.
Rooijakkers is een nieuw AVRO-gezicht. De voormalige NET5-presentator won vorig jaar 'Wie is de mol?' en maakte voor de omroep het documentair vierluik Lola zoekt Brood.
(ANP/Redactie)
Raampje open om te luchten..quote:
getrouwd en welquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Daarbij heb jij toch al een vast meisje?
Ze rent naar Hello Kitty-spullen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:43 schreef Kuukske het volgende:
Da's geen meisje meer hoor! Da's een dame!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |